abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48123660

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger
04. Alex
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati (verhuurd aan FC Twente)
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens (verhuurd aan NEC)

Laatst gespeelde wedstrijd: NEC - PSV

Datum: 31 Maart 2007
Uitslag: 2-1 (0-0)

Scoreverloop:
1-0 Holman ('22)
2-0 Holman ('24)
2-1 Philip Cocu ('61)

Eerstvolgende wedstrijd: Liverpool - PSV

Datum: 11 April 2007
Tijd: 20:45

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ en http://goalzzz.50webs.com/

- PSV loot wederom Liverpool

OP PSV Topic

[ Bericht 47% gewijzigd door the_legend_killer op 07-04-2007 22:30:44 ]
pi_48123690
Voor de Ajacieden; geen getroll en geflame in het PSV topic .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48123721
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
Voor de Ajacieden; geen getroll en geflame in het PSV topic .
En AZ dan
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:25:16 #4
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_48123722
De laatst gespeelde wedstrijd en de volgende moeten nog worden Geupdate
pi_48123736
pfff en dan ook nog woensdag naar Anfield. Ik was het al bijna weer vergeten Kan ook niet veel goed zijn met het oog op de competitie.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48123747
gecondoleerd Eindhoven.
Sportieve inbreng
pi_48123755
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef Messenga het volgende:
De laatst gespeelde wedstrijd en de volgende moeten nog worden Geupdate
Daar is nu de stemming niet voor
pi_48123773
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

En AZ dan
De AZ-supporters zijn de goedheid zelfe .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:26:54 #9
108558 Messenga
pi_48123779
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Daar is nu de stemming niet voor
Apart zeg.
pi_48123795
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
gecondoleerd Eindhoven.
Ik zie morgen al een lach van die nare man in je avater
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:28:02 #11
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_48123811
Bijdrage vanuit Amsterdam: Ajax moet morgen eerst wel even winne bij RKC, en als dat gebeurt wordt het letten op het doelsaldo. Kortom: jullie staan nog gewoon bovenaan hoor
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_48123817
Pas eerst de OP even aan .. en post dan pas
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:28:22 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48123823
Getroll snap ik hier sowieso niet. In het Ajax-topic, oke. Maar met commentaar hier snij je jezelf alleen maar in je vingers als Ajacied zijnde.
pi_48123840
-weg dan maar-
pi_48123842
Het enigste wat PSV nu nog kan hopen is dat dat Ajax niet met de druk om kan gaan
pi_48123865
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]

En nu nooit meer zeggen dat ze in Amsterdam arrogant zijn
Druk ff een stempel op heel de club, vanwege een paar grapjassen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48123868
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:19 schreef okee6 het volgende:

Die moeten juist nu gaan opstaan, Cocu staat hen in de weg. Simons staat er ook al.
Ze hadden Aissati dan ook niet moeten verhuren.
Het wegvallen van Alex wordt nu pijnelijk duidelijk

Ik denk ook dat ie nog wel belangrijk kan zijn , of eigenlijk nog wel is , maar ja jij ziet PSV meer.
Je moet Cocu er zeker bijhouden ( maar ja of die dat nog wil ???? )
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:29:59 #18
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_48123877
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Het enigste wat PSV nu nog kan hopen is dat dat Ajax niet met de druk om kan gaan
dat bedoel ik: wij moeten wel winnen morgen, anders staan jullie ons morgen keihard uit te lachen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:30:26 #19
159022 AminBen
El Maestro
pi_48123889
Heb er een hard hoofd in.

Kan Liverpool niet gewoon geskipt worden?
pi_48123926
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef Againzender het volgende:

[..]

dat bedoel ik: wij moeten wel winnen morgen, anders staan jullie ons morgen keihard uit te lachen
Ik denk niet dat de PSV'ers gaan lachen,
Zou ik in ieder geval niet doen.

Er zijn nog 3 wedstrijden
pi_48124015
Eerst rubbereend die er niet erg in gelooft met zijn ziekenboeg, nu TLK. Waarom zou PSV kampioen moeten worden met al die opgevers? Terecht als PSV het dan opgeeft. Ik houd het bij mijn OP: Het Officiële PSV topic #226: drie keer winnen dus

Wie weet dat PSV nog iets van eer te winnen heeft. Zo slecht als Ajax was -zonder reden- de eerste helft, is PSV nou ook weer niet.
pi_48124117
LEG DIE WINTERBANDEN MAAR IN DE KAST. OF LAGEN ZE DAAR AL?
pi_48124130
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ze hadden Aissati dan ook niet moeten verhuren.
Het wegvallen van Alex wordt nu pijnelijk duidelijk

Ik denk ook dat ie nog wel belangrijk kan zijn , of eigenlijk nog wel is , maar ja jij ziet PSV meer.
Je moet Cocu er zeker bijhouden ( maar ja of die dat nog wil ???? )
Als ... Als Van Egmond Olsson geel geeft, schopt Da Costa Beerens niet doormidden. Als PSV niet zo gehavend was, loopt het niet zo te stuntelen als vanavond na de treffer van Holman. Maar het mooie is dat Aissati al die ellende niet meemaakt en voetbalgevoel wint. Dat zal PSV nodig hebben als komende zomer clubs komen shoppen bij CL-ploeg PSV. Aissati is straks geen beginner.

Ik zie Cocu liever coachen. Spelers leunen nu op hem en dat maakt PSV hulpeloos als Cocu er niet is (als gevolg van blessures, ouderdom)
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:40:23 #24
108558 Messenga
pi_48124164
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef okee6 het volgende:

[..]

Als ... Als Van Egmond Olsson geel geeft, schopt Da Costa Beerens niet doormidden. Als PSV niet zo gehavend was, loopt het niet zo te stuntelen als vanavond na de treffer van Holman. Maar het mooie is dat Aissati al die ellende niet meemaakt en voetbalgevoel wint. Dat zal PSV nodig hebben als komende zomer clubs komen shoppen bij CL-ploeg PSV. Aissati is straks geen beginner.
Als. Aissati komt nog niet terug, dus richt je je eens op dit seizoen. Of is de titel nu al verloren?
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:40:50 #25
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_48124178
Jullie maken het iig weer spannend
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:41:53 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48124207
Natuurlijk kan het zelfs nu voor PSV nog, ook al staan jullie morgen achter op doelsaldo (in 't slechtste scenario). Maar met de komende 7 dagen op het programma wordt het verdomd makkelijk om dat kleine nadeeltje te behouden.
pi_48124208
god wat een ontknoping gaat dit worden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_48124227
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:30 schreef AminBen het volgende:
Heb er een hard hoofd in.

Kan Liverpool niet gewoon geskipt worden?
Dat kan idd nog de definitieve nekslag worden.
Wat een slijtageslag zal dat zijn.. Zowel fysiek als mentaal.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_48124273
Ik vraag me serieus af of PSV in staat is die andere 3 wedstrijden wel te winnen.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_48124298
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:40 schreef Messenga het volgende:

[..]

Als. Aissati komt nog niet terug, dus richt je je eens op dit seizoen. Of is de titel nu al verloren?
Aissati gaat over volgend seizoen. Vanavond heb je gezien dat PSV in staat is de draad weer op te pakken. NEC is in de tweede helft wél weerstand geboden. Alleen moest PSV weer in een tactisch noodplan, met Kluivert en Zeefuik, opereren. PSV moet tegen Twente hopen op de openingstreffer, pas dan zal het weer vertrouwen hebben en winnen. Dat is moeilijk, want bijvoorbeeld Vayrynen, Salcido, Kluivert, Da Costa zijn niet in goede vorm. Maar aan de andere kant zijn het drie wedstrijden. En het maakt nu niet meer uit of het tegen Twente of Utrecht is, je weet dat alleen winst telt. Ik vind stevige ploegen als Twente en Vitesse op zich niet minder als een fel NEC, het ligt geheel aan wat PSV laat zien. Je zag vanavond dat het dat kan, het moet alleen constant, zonder fratsen.
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:47:14 #31
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_48124372
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:40 schreef Enchanter het volgende:
Jullie maken het iig weer spannend
hoezo understatement

kut zeg... nou ja het zat er ook wel dik aan te komen. Net terug uit de Goffert, ik was gelukkig niet de enige op mijn tribune die blij was met de 2-1 (niet de uitslag maar de goal bedoel ik dan) Verder wel credits voor NEC natuurlijk, die gewoon precies zo speelden tegen PSV als ze moesten doen. Fel beginnen om de druk op de zwakke verdediging (wat was die slecht zeg, ongelooflijk) en daarvan profiteren en de 2e helft lekker consolideren dat kan NEC erg goed. PSV had in de 2e helf veel meer druk maar dat leidde slechts een enkele keer tot een kans.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_48124403
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef okee6 het volgende:

[..]

Aissati gaat over volgend seizoen. Vanavond heb je gezien dat PSV in staat is de draad weer op te pakken. NEC is in de tweede helft wél weerstand geboden. Alleen moest PSV weer in een tactisch noodplan, met Kluivert en Zeefuik, opereren. PSV moet tegen Twente hopen op de openingstreffer, pas dan zal het weer vertrouwen hebben en winnen. Dat is moeilijk, want bijvoorbeeld Vayrynen, Salcido, Kluivert, Da Costa zijn niet in goede vorm. Maar aan de andere kant zijn het drie wedstrijden. En het maakt nu niet meer uit of het tegen Twente of Utrecht is, je weet dat alleen winst telt. Ik vind stevige ploegen als Twente en Vitesse op zich niet minder als een fel NEC, het ligt geheel aan wat PSV laat zien. Je zag vanavond dat het dat kan, het moet alleen constant, zonder fratsen.
Ik vraag me af hoe je zo ongelooflijk positief kan zijn als je hebt gezien dat jullie helemaal zoek zijn gespeeld.
Dat ze de 2de helft nog een beetje mee mochten doen lag niet aan PSV zelf, maar aan NEC dat verzuimde de definitieve klap toe te dienen,
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:48:37 #33
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_48124411
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:43 schreef Panick het volgende:
Ik vraag me serieus af of PSV in staat is die andere 3 wedstrijden wel te winnen.
Waarschijnlijk wel want dan doet het er niet meer toe dan is Ajax al binnen (ja ok in theorie mag Ajax ook geen puntjes meer laten liggen enzo maar dat doen ze ook echt niet ben maar gerust)
---
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:49:22 #34
159022 AminBen
El Maestro
pi_48124439
De uitbus is dus de weg verspert door de supporters?
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:49:49 #35
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_48124454
Wat een jankebal net op TV
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:50:09 #36
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_48124465
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef Panick het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe je zo ongelooflijk positief kan zijn als je hebt gezien dat jullie helemaal zoek zijn gespeeld.
Dat ze de 2de helft nog een beetje mee mochten doen lag niet aan PSV zelf, maar aan NEC dat verzuimde de definitieve klap toe te dienen,
Niet helemaal waar, in de eerste helft heeft NEC idd kans op meer gehad dan 2-0 In de tweede helft zette PSV best aardig druk, het werd alleen niet echt gevaarlijk. NEC staat verdedigend best wel goed. De verdediging van PSV was vandaag echt onstellend zwak en werden idd zoekgespeeld door de snelle mensen van NEC.
---
pi_48124469
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef AminBen het volgende:
De uitbus is dus de weg verspert door de supporters?

Dat zegt ook wel wat over deze reeks van PSV.
pi_48124470
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:38 schreef patrickt37 het volgende:
LEG DIE WINTERBANDEN MAAR IN DE KAST. OF LAGEN ZE DAAR AL?
Ben je nou al klaargekomen of niet?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_48124478
Kan iemand de OP corrigeren (verkeerde ruststand, datum, nieuws)
Een correcte staat hier
pi_48124479
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel want dan doet het er niet meer toe dan is Ajax al binnen (ja ok in theorie mag Ajax ook geen puntjes meer laten liggen enzo maar dat doen ze ook echt niet ben maar gerust)
Als Utrecht op de voorlaatste speeldag nog vol voor de 9de plek kan gaan wens ik jullie succes.
Maar hetzelfde geldt voor Ajax dat morgen tegen RKC moet dat tegen degradatie vecht.
pi_48124523
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, in de eerste helft heeft NEC idd kans op meer gehad dan 2-0 In de tweede helft zette PSV best aardig druk, het werd alleen niet echt gevaarlijk. NEC staat verdedigend best wel goed. De verdediging van PSV was vandaag echt onstellend zwak en werden idd zoekgespeeld door de snelle mensen van NEC.
Maar dat PSV druk mocht zetten lag dus helemaal aan NEC dat het niet afmaakte.
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:52:04 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48124527
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef Panick het volgende:

[..]

Hij mag wel positief zijn hoor, maar zeggen dat PSV heeft laten zien dat ze zich terug kunnen knokken n.a.v. vanavond is inderdaad vrij kansloos. Zelfs na de 2-1 is PSV nul keer gevaarlijk geweest en heeft NEC nog een aantal 100% kansen gehad...
pi_48124536
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef Panick het volgende:

[..]

Als Utrecht op de voorlaatste speeldag nog vol voor de 9de plek kan gaan wens ik jullie succes.
Maar hetzelfde geldt voor Ajax dat morgen tegen RKC moet dat tegen degradatie vecht.
Je kan wel herrie blijven schoppen, maar Utrecht heeft echt geen ploeg voor de beste negen. Minder dan NEC nog. Utrecht heeft niets laten liggen dit seizoen, NEC wel. Als PSV erbij is wint het van zo'n tegenstander.
pi_48124546
ZO ff een lampie uitgedraaid ghehe
pi_48124577
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:52 schreef twi het volgende:

[..]

Hij mag wel positief zijn hoor, maar zeggen dat PSV heeft laten zien dat ze zich terug kunnen knokken n.a.v. vanavond is inderdaad vrij kansloos. Zelfs na de 2-1 is PSV nul keer gevaarlijk geweest en heeft NEC nog een aantal 100% kansen gehad...
Ja, dat bedoelde ik dus.
Zo negatief als Grrrrr hoeft ook weer niet (al lijkt ie wel gelijk te krijgen), maar zo naief als okee6 is ook wat misplaatst.
pi_48124595
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:52 schreef twi het volgende:

[..]

Koné had een vrije kans, stond ook geen buitenspel, maar mocht desondanks niet afdrukken van Van Egmond.
pi_48124599
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:34 schreef okee6 het volgende:
Eerst rubbereend die er niet erg in gelooft met zijn ziekenboeg, nu TLK. Waarom zou PSV kampioen moeten worden met al die opgevers? Terecht als PSV het dan opgeeft. Ik houd het bij mijn OP: Het Officiële PSV topic #226: drie keer winnen dus

Wie weet dat PSV nog iets van eer te winnen heeft. Zo slecht als Ajax was -zonder reden- de eerste helft, is PSV nou ook weer niet.
We hopen op maanden op een wederopstanding.

Maar ze blijven ons wekelijks teleurstellen.
En nu heb je de boel niet meer in eigen hand.

Al kan dat morgen anders zijn.

Maar zoals ik al eerder aangaf het begon in de winterstop..
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:54:11 #48
144213 Adidah
Het was wraak
pi_48124602
Koeman: "En nu kijken of Ajax met de druk om kan gaan". Het is maar goed dat hij geen poker speelt wat bluffen kan hij in ieder geval niet.
pi_48124616
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:52 schreef okee6 het volgende:

[..]

Je kan wel herrie blijven schoppen
?
quote:
maar Utrecht heeft echt geen ploeg voor de beste negen. Minder dan NEC nog. Utrecht heeft niets laten liggen dit seizoen, NEC wel. Als PSV erbij is wint het van zo'n tegenstander.
Een maar en een als.
Psv heeft op dit moment nog moeite met ADO. Waarom zouden ze er tegen Utrecht wel opeens bij zijn?
pi_48124632
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef okee6 het volgende:

[..]
maar mocht desondanks niet afdrukken van Van Egmond.
Dus was het geen kans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')