quote:Datum:
Woensdag 4 mei 2005, 20.45 uur
Verkoopvoorwaarden voorverkoop:
PSV Seizoen Club Card-houders kunnen van zaterdag 16 april tot en met dinsdag 19 april een toegangskaart op de eigen plaats kopen met korting. Vanaf woensdag 20 april kan een andere plaats tegen het gereduceerde tarief worden gekocht indien de eigen plaats niet is gekocht. Op donderdag 21 april en vrijdag 22 april kunnen leden van de Supportersvereniging PSV één toegangskaart met korting kopen, voor PSV Club Card-houders is deze mogelijkheid er op vrijdag 22 april. Vanaf zaterdag 23 april is het mogelijk voor PSV Seizoen Club Card-houders, leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders om twee extra kaarten te kopen, dan geldt het normale tarief. In totaal kunnen dus per PSV Club Card drie kaarten worden gekocht.
Prijzen gereduceerd tarief:
Tribune Oost en West ¤ 41,00
Vak M en U ¤ 43,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 46,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 56,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 68,50
Vak CD en PR ¤ 73,50
Vak C, D, P en R ¤ 83,50
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 88,50
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 17,50
Family Corner voor volwassenen ¤ 41,00
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 25,00
Rolstoelgebruiker ¤ 17,50
Rolstoelbegeleider ¤ 25,00
Prijzen normaal tarief:
Tribune Oost en West ¤ 46,00
Vak M en U ¤ 48,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 51,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 63,50
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 76,00
Vak CD en PR ¤ 81,00
Vak C, D, P en R ¤ 91,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 96,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 20,00
Family Corner voor volwassenen ¤ 46,00
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 27,50
Rolstoelgebruiker ¤ 20,00
Rolstoelbegeleider ¤ 27,50
Hey dan heb ik je broertje vorige keer tegen gekomen... ik zat toen aan de West kant.. 1e rij... precies achter de rolstoelen, zodat ik bijna niks kon zien van de wedstijd..quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:08 schreef gr8w8 het volgende:
Mijn broertje gaat weer als rolstoelbegeleider. Alssie dat nog vaker gaat doen én het maar tegen me blijft zeggen, issie straks gebruiker.
Heb het filmpje van vogeltje naar hem doorgestuurd, hij vond het geweldig!
En jij maar roepen: ZITTUH KLOOTZAKKEN!quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey dan heb ik je broertje vorige keer tegen gekomen... ik zat toen aan de West kant.. 1e rij... precies achter de rolstoelen, zodat ik bijna niks kon zien van de wedstijd..
quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En jij maar roepen: ZITTUH KLOOTZAKKEN!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef pascalheister het volgende:
Dus 22 april pas kaarten te koop voor de mensen zonder vaste plek.
idd en aangezien ik denk dat bijna alle seizoenkaarthouders een kaartje zullen halen zullen er wel niet veel kaartjes over zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef pascalheister het volgende:
dan moet je serieus echt vroeg gaan wil je nog beetje een leuke plek hebben...quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef pascalheister het volgende:
en daarom liggen onze clubcards nu al bij de sigarenboer. Zijn we iig als eerste aan de beurt de 22equote:Op vrijdag 15 april 2005 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dan moet je serieus echt vroeg gaan wil je nog beetje een leuke plek hebben...
Hey das wel een slimme actie eigenlijk....quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarom liggen onze clubcards nu al bij de sigarenboer. Zijn we iig als eerste aan de beurt de 22e
All hail Guus...quote:De Telegraaf heeft vandaag een overzicht van wat de basiselftallen van de vier halve finalisten in de Champions League hebben gekost. Het verschil tussen PSV en de rest is zeer opvallend.
De ploeg waarmee Chelsea zich deze week via Bayern München plaatste voor de halve finale kostte ruim 165 miljoen euro. Het team van PSV daarentegen ‘slechts’ 19 miljoen. Het geeft de prestatie van de Eindhovenaren nog meer glans.
Wat hebben de basiselftallen van de halve finalisten gekost aan transfergeld?
Chelsea FC
165,8 miljoen euro
AC Milan
79,8 miljoen euro
Liverpool FC
58,3 miljoen euro
PSV
19,2 miljoen euro
Ik had 't gelezen (ja wij hebben de telegraafquote:
quote:
daar zijn wij financieel niet slechter van gewordenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:16 schreef Spideyman het volgende:
Chelsea heeft in z'n eentje meer geld aan transfers uitgegeven dan Liverpool, Milan en PSV bij elkaar
Met Arjeninho en Kezza bedoel je? Nee zeker niet. Jammer dat PSV het geld eerst moest aanwenden voor oude 'schulden'. Pas vanaf PSV - Lyon kon CL-gelden direct geinvesteerd worden in de selectie was het niet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zijn wij financieel niet slechter van geworden
ja idd, maar de transfer van Robert was al verdient na Monaco. Dus alles wat nu binnenkomt is winst, daarbij vangen we aan t einde van de CL nog geld uit TV rechtenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met Arjeninho en Kezza bedoel je? Nee zeker niet. Jammer dat PSV het geld eerst moest aanwenden voor oude 'schulden'. Pas vanaf PSV - Lyon kon CL-gelden direct geinvesteerd worden in de selectie was het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |