Van Dijk is al weg. Die speelt volgend jaar in Doetinchem.quote:Op maandag 19 juli 2004 14:39 schreef Rest het volgende:
weg/verhuurd mogen denk/hoop ik:
Keepers:
-Rob van Dijk ---------->weg
-Jordi Hoogstraate ---------->weg (zit iig niet bij selectie)
Dan heb je dus een ijzersterke selectie van 23 man mocht dit allemaal lukken.
Mark mag toch ook weg (mits voor een goede prijs).quote:Op maandag 19 juli 2004 14:39 schreef Rest het volgende:
weg/verhuurd mogen denk/hoop ik:
Middenvelders:
-Mark van Bommel
Voor een goede prijs mag iedereen wegquote:Op maandag 19 juli 2004 15:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Mark mag toch ook weg (mits voor een goede prijs).
Ja dat klopt, die mag inderdaad weg voor een goede prijs. Aangezien ook zijn contract afloopt en hij zelf ook liever naar een grotere Europese club wil.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Mark mag toch ook weg (mits voor een goede prijs).
Ben het hier ook wel mee eens, maar ik zou Bakkal behouden en Takak verhuren of terug naar de jeugd sturen. Vogel is geen slechte, maar mag van mij weg als er nu aan te verdienen valt.quote:Op maandag 19 juli 2004 14:39 schreef Rest het volgende:
[...]
Ik hoop dat Takak blijft, vind hem goed.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ben het hier ook wel mee eens, maar ik zou Bakkal behouden en Takak verhuren of terug naar de jeugd sturen. Vogel is geen slechte, maar mag van mij weg als er nu aan te verdienen valt.
Beasley is volgens mij meer een middenvelder dan een aanvaller.
pas het lijstje dan aanquote:Op maandag 19 juli 2004 15:09 schreef Rest het volgende:
[..]
Voor een goede prijs mag iedereen weg
Geen idee hoe oud ie is eigenlijk.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:15 schreef Rest het volgende:
[..]
Ik hoop dat Takak blijft, vind hem goed.
En hij is wat oud voor de jeugd hoor.
Takak is 22. Te oud voor de jeugd dusquote:Op maandag 19 juli 2004 15:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud ie is eigenlijk.
speciaal voor jou gemaakt ddquote:Op maandag 19 juli 2004 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi man: Bouma in de openingsafbeelding!
zo groot is Vroomshoop anders niet hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 22:14 schreef pascalheister het volgende:
post je namens vroomshoop ofzo
Moeilijk om dat nu al te zeggen, aangezien ik vooral de buitenlandse aankopen nog niet heb zien spelen. Dus vind ik dat ik persoonlijk dit pas kan zeggen als ze echt serieus getest zijn, bijvoorbeeld na de CL-voorronde.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Met welke nieuweling is de VBL-PSVfan het meest opgetogen tot nu toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |