quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
Een goede kwaliteitsinjectie op links is niet overbodig heel hard nodig. Nu nog wachten tot het definitief is, want het bleek in deze fase van een transfer wel vaker anders te lopen.
Mijn Spaans is erg slecht, maar zag de naam Chelsea ook al staan, dus zal wel weer een Alex constructie zijn dan... (als het al waar is).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef LudoSanders het volgende:
http://foro.mediotiempo.com/showthread.php?t=6122
Nu is mijn Spaans niet zo goed, maar die fans zijn toch redelijk overtuigd dat hij naar PSV komt volgens mij.
quote:Olai schreef:
'Bevestigd dat Andres Guardado in serieuze belangstelling van PSV staat'
De middenvelder van de Mexicaanse selectie Andres Guardado heeft vandaag bevestigd in Puerto la Cruz, zetel van de Tri in Venezuela, dat PSV Eindhoven contact heeft opgenomen om hun interesse officieel kenbaar te maken voor volgend seizoen.
In een gehouden interview en uitgezonden op TV in het hotel, verzekerde Andrés dat de afgevaardigden van de Nederlandse club "in de namiddag contact met mij hadden", en dat is een verschil met verscheidene teams die niet besluiten een aanbieding te doen, "Het lijkt te zijn dat PSV het al besloten heeft en dat men zich in contact heeft gezet met de directie van Atlas.
De handige linkse speelde zelfs al op het WK 2006 in Duitsland en is een belangrijk onderdeel geweest in de Mexicaanse selectie die nu onder leiding van Hugo Sanchez staat, verzekerde dat "we hebben het contract al in onze handen en het enigste dat ontbreekt is dat de directie van Atlas wordt aangemoedigd en mij de deuren opent."
Andres Guardado is nog niet in staat geweest om actie te zien in de Copa America na een medische indicatie, in de finale van de Gold Cup tegen de V.S. kreeg hij een aanslag op het hoofd dat een hersenschudding veroorzaakte en vanzelfsprekend uit voorzorg had hij een week gewacht voor het uitsluiten van eventuele tegenvallers. Maar de opgewekte speler met krullende haarbos, heeft al een medisch ontslag ontvangen en is voor de trainer weer klaar voor het duel tegen Chili aankomende woensdag.
"Ik ontving een telefoontje en een e-mail", vertelt de verrezen speler van de rood-zwarten die beschrijft dat praktisch gezien een akkoord tussen hem en PSV een feit is en het alleen aan Atlas rest om een akkoord te bereiken met de Nederlanders.
"Hopelijk geven ze één dezer dagen ons een nieuw bericht", beëindigde een sprekende Andrés met de felicitaties van het bericht, maar hij concentreert zich op dit moment. Zijn beste garantie is een goed optreden in de Copa America.
Andrés is 20 jaar oud, maar ondanks zijn korte leeftijd heeft hij al vier korte toernooien (twee jaar) erop zitten, regelmatig spelend in de Primera Division en kan zich meten met de standaard van de kleineren 20/11.
In zijn eerste twee toernooien, stuurde en debuteerde hij voor Daniel Guzmán, speelde 26 van de 34 wedstrijden, terwijl hij het laatste jaar 38 van de 40 mogelijke duels speelde met Atlas, waar iedereen hem als onbetwistbaar betiteld.
Bron: Medio Tiempo dus
Prachtig,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Een sprekende Andrés
Zijn korte leeftijd
Stuurde hij voor Daniel Guzman
Een aanslag op het hoofd
De verrezen speler
.....lang leve BabelFish...
Zonneveld linksback..?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:35 schreef Ciscus het volgende:
vanaf de youtube-filmpjes lijkt het me een middenvelder, of kan hij ook linksback staan?
Hij kan op beide posities uit de voetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:35 schreef Ciscus het volgende:
vanaf de youtube-filmpjes lijkt het me een middenvelder, of kan hij ook linksback staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |