quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
Een goede kwaliteitsinjectie op links is niet overbodig heel hard nodig. Nu nog wachten tot het definitief is, want het bleek in deze fase van een transfer wel vaker anders te lopen.
Mijn Spaans is erg slecht, maar zag de naam Chelsea ook al staan, dus zal wel weer een Alex constructie zijn dan... (als het al waar is).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef LudoSanders het volgende:
http://foro.mediotiempo.com/showthread.php?t=6122
Nu is mijn Spaans niet zo goed, maar die fans zijn toch redelijk overtuigd dat hij naar PSV komt volgens mij.
quote:Olai schreef:
'Bevestigd dat Andres Guardado in serieuze belangstelling van PSV staat'
De middenvelder van de Mexicaanse selectie Andres Guardado heeft vandaag bevestigd in Puerto la Cruz, zetel van de Tri in Venezuela, dat PSV Eindhoven contact heeft opgenomen om hun interesse officieel kenbaar te maken voor volgend seizoen.
In een gehouden interview en uitgezonden op TV in het hotel, verzekerde Andrés dat de afgevaardigden van de Nederlandse club "in de namiddag contact met mij hadden", en dat is een verschil met verscheidene teams die niet besluiten een aanbieding te doen, "Het lijkt te zijn dat PSV het al besloten heeft en dat men zich in contact heeft gezet met de directie van Atlas.
De handige linkse speelde zelfs al op het WK 2006 in Duitsland en is een belangrijk onderdeel geweest in de Mexicaanse selectie die nu onder leiding van Hugo Sanchez staat, verzekerde dat "we hebben het contract al in onze handen en het enigste dat ontbreekt is dat de directie van Atlas wordt aangemoedigd en mij de deuren opent."
Andres Guardado is nog niet in staat geweest om actie te zien in de Copa America na een medische indicatie, in de finale van de Gold Cup tegen de V.S. kreeg hij een aanslag op het hoofd dat een hersenschudding veroorzaakte en vanzelfsprekend uit voorzorg had hij een week gewacht voor het uitsluiten van eventuele tegenvallers. Maar de opgewekte speler met krullende haarbos, heeft al een medisch ontslag ontvangen en is voor de trainer weer klaar voor het duel tegen Chili aankomende woensdag.
"Ik ontving een telefoontje en een e-mail", vertelt de verrezen speler van de rood-zwarten die beschrijft dat praktisch gezien een akkoord tussen hem en PSV een feit is en het alleen aan Atlas rest om een akkoord te bereiken met de Nederlanders.
"Hopelijk geven ze één dezer dagen ons een nieuw bericht", beëindigde een sprekende Andrés met de felicitaties van het bericht, maar hij concentreert zich op dit moment. Zijn beste garantie is een goed optreden in de Copa America.
Andrés is 20 jaar oud, maar ondanks zijn korte leeftijd heeft hij al vier korte toernooien (twee jaar) erop zitten, regelmatig spelend in de Primera Division en kan zich meten met de standaard van de kleineren 20/11.
In zijn eerste twee toernooien, stuurde en debuteerde hij voor Daniel Guzmán, speelde 26 van de 34 wedstrijden, terwijl hij het laatste jaar 38 van de 40 mogelijke duels speelde met Atlas, waar iedereen hem als onbetwistbaar betiteld.
Bron: Medio Tiempo dus
Prachtig,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Een sprekende Andrés
Zijn korte leeftijd
Stuurde hij voor Daniel Guzman
Een aanslag op het hoofd
De verrezen speler
.....lang leve BabelFish...
Zonneveld linksback..?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:35 schreef Ciscus het volgende:
vanaf de youtube-filmpjes lijkt het me een middenvelder, of kan hij ook linksback staan?
Hij kan op beide posities uit de voetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:35 schreef Ciscus het volgende:
vanaf de youtube-filmpjes lijkt het me een middenvelder, of kan hij ook linksback staan?
Die wil je niet hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
Binnenkort wordt PSV in verband gebracht met Emerson.
Dat zeg ik niet. Maar volgens NiNi, een betrouwbaar PN lid, zijn ze er wel enigszins mee bezig.quote:
nini is idd erg betrouwbaar gebleken laatste jaren.., emerson is een mooie grote naam, maar beetje over the hill ? Past niet in het plaatje van 'liever jonge speler met statiegeld', is inmiddels ook de 30 al gepasseerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar volgens NiNi, een betrouwbaar PN lid, zijn ze er wel enigszins mee bezig.
Hier dus
Zo die zitten er lekker in zegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft een goed schot:
http://nl.youtube.com/watch?v=nFtWNMZXp34
Lijkt me sowieso al hoogst onwaarschijnlijk dat die komt, hij kan ook naar AC Milan en volgens mij las ik ergens dat hij pas mocht vertrekken tegen een vergoeding van 15mil.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:00 schreef KELDER het volgende:
[..]
nini is idd erg betrouwbaar gebleken laatste jaren.., emerson is een mooie grote naam, maar beetje over the hill ? Past niet in het plaatje van 'liever jonge speler met statiegeld', is inmiddels ook de 30 al gepasseerd.
Ik ben bang dat hij ook niet zal komen want hij is echt een groot talent in Mexico en veel topclubs zitten achter hem aan, misschien maar een Alex-Constructie?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso al hoogst onwaarschijnlijk dat die komt, hij kan ook naar AC Milan en volgens mij las ik ergens dat hij pas mocht vertrekken tegen een vergoeding van 15mil.
Ik had het over Emerson.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij ook niet zal komen want hij is echt een groot talent in Mexico en veel topclubs zitten achter hem aan, misschien maar een Alex-Constructie?
Hij is gvd de voorzitter, dat ie zich met andere dingen bemoeit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het over Emerson.
En cult, we spelen volgend jaar 4-3-3 en Zonneveld is onze LB aldus Reker.
quote:Reker wil bouwen aan toekomst
door Frans van den Nieuwenhof
EINDHOVEN - Voor het eerst in de geschiedenis beschikt PSV over een bezoldigd algemeen directeur in full-time dienst. Jan Reker (59) beleefde gisteren officieel zijn eerste werkdag.
De geboren Eindhovenaar kwam niet met spetterende beloftes („wat goed is moet je bewaren, wat slecht is verbeteren”), maar wil op gedegen wijze het fundament leggen onder een stabiele toekomst van de club.
Reker was de afgelopen maanden achter de schermen al volop in de weer voor zijn nieuwe werkgever. Eenmaal in functie sprak hij gisteren lange tijd met de technische staf en de scouts over de ombouw van het eerste elftal. Nog altijd heeft PSV een forse schuld uit het verleden weg te werken. De 32 miljoen euro die de club afgelopen seizoen incasseerde uit de Champions League-pot is voor tachtig, negentig procent al uitgegeven. „We hebben sowieso vijftien miljoen aan inkomsten uit Europees voetbal nodig om de begroting sluitend te maken”, aldus Reker. „Daarnaast gaat een zeer groot gedeelte van het geld op aan premies voor spelers en trainers. Van de resterende miljoenen zijn enkele nieuwe krachten gekocht.”
PSV gaf zo’n vier miljoen uit aan Lazovic (Vitesse) en versterkte zich verder al met Roorda, Aissati, Bakkal, Jonathan, Fagner, Zonneveld, Van der Leegte en Rajkovic. Verder heeft de komst van een linksbenige aanvaller de hoogste prioriteit. Nu Ajax weigert mee te werken aan de transfer van Perez, verlegt PSV zijn aandacht mogelijk.
Belangrijk uitgangspunt van het beleid is dat PSV weer spelers wil kopen die in de toekomst een grote transferwaarde hebben. Het aantrekken van last minute-versterkingen als Reiziger, Ball en Kluivert is de club slecht bekomen, óók al omdat ze verliesgevend waren. Onder de nieuwelingen bevinden zich talenten van internationale klasse, zoals Jonathan, Aissati en Rajkovic. „Daarnaast gaan we heel duidelijk naar de eigen jeugdopleiding kijken. Die is niet voor niets verkozen tot beste van Nederland”, zegt Reker.
Het mislopen van ervaren krachten als Makaay, Van Bronckhorst en De Cler heeft diverse oorzaken. Van Bronckhorst maakte in een gesprek met trainer Koeman direct al duidelijk dat hij alleen naar Nederland wilde om voor zijn jeugdliefde Feyenoord te spelen. Makaay en De Cler kostten ieder zo'n 3,5 miljoen en hebben over enkele jaren geen restwaarde meer. Bovendien wilde Koeman niet Makaay én Lazovic aantrekken, omdat een van de twee dan op de bank terecht zou komen.
De opvolging van Alex en Cocu – de enige vertrekkers uit het basiselftal – hoopt PSV intern op te lossen. Zo zal Salcido centrumverdediger worden, samen met Da Costa, Addo of Rajkovic. Zonneveld is de nieuwe linksback. Koeman wil voorts met drie spitsen gaan spelen (Farfán, Lazovic, Koné) en denkt op het middenveld genoeg kwaliteit te hebben met Afellay, Aissati, Méndez plus Van der Leegte, Culina en mogelijk De Jong. Ook Väyrynen en Fehèr staan nog onder contract.
quote:PSV Eindhoven realiseert aanbieding voor Andrés Guardado
Andrés Guardado gaat de voetstappen volgen van Carlos Salcido en gaat volgend seizoen spelen bij PSV Eindhoven uit Nederland
na concretiseren van een akkoord tussen de Europese club en Atlas, eigenaar van de winger.
Het bericht was gegeven kennen voor de kenmerkende Andrés tijdens zijn optreden in het Noticiero TD (een nieuwsblad, red.). Tijdens de gehele dag, had de nationale selectie simpelweg gepraat over zijn mogelijkheid van spelen tegen Chili na het hebben van een hersenschudding die hij opliep in de finale van de Gold Cup tegen de VS.
En Andrés nam het bericht van zijn overgang naar het Nederlandse voetbal in stilte in acht, alvoor het publiekelijk bekend te maken in een bericht op Televisa Deportes, waar hij het bericht overbracht vanaf de zijkant van een waterreservoir van hotel Punta Palma, de verblijfsplek van de nationale ploeg in Venezuela.
Guardado bevestigde dat er hoewel er enkele punten bijgeschaafd moeten worden voor zijn transfer naar het Nederlandse voetbal, maar in principe kan men zijn vertrek verwachten: "Er zijn kleine details die geregeld moeten worden, maar ik kan bespoedigen dat als het rond is dat ik ga spelen voor PSV. Mijn zaakwaarnemer is bezig met het alles goed afsluiten" Guardado liet zien heel blij te zijn met de kans zich te presenteren door te spelen voor de kersverse Nederlandse kampioen in zijn nog korte carrieré, al heeft hij de droom die hij al tijd zocht waargemaakt door de vertrekken naar buitenlands voetbal.
"Er waren verschillende ploegen geinteresseerd, maar geen concreet, geen officieel, de aanbieding van PSV was het meest attractief zowel voor mij als voor Atlas en uiteindelijk voor het waarmaken van mijn droom die ik heb om in het buitenland te voetballen" wees hij uit. De verdediger vertelde dat binnen de overeenkomst er een clausule is opgenomen waarbij Atlas aanspraak maakt op 15% van de volgende transfer als hij doorverkocht wordt.
Je bent me net voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog een vertaling van Olai/Babelfish. Bliksem, haal jij de mooie zinssnedes er nu uit?
[..]
Daar kwam Robert inderdaad vandaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:22 schreef rubbereend het volgende:
willen ze bij Atlas Robert niet toevallig terug? Die kwam daar toch vandaan?
Slimme zet van Atlasquote:De verdediger vertelde dat binnen de overeenkomst er een clausule is opgenomen waarbij Atlas aanspraak maakt op 15% van de volgende transfer als hij doorverkocht wordt.
Daar zijn ze denk ik wel mee bezig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:22 schreef rubbereend het volgende:
willen ze bij Atlas Robert niet toevallig terug? Die kwam daar toch vandaan?
Wat een belachelijk hoge bedragen geeft PSV dit jaar uit, sodeteringquote:'PSV bereikt akkoord over Guardado’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 3 juli om 16:54
Andrés Guardado treedt naar eigen zeggen in de voetsporen van Carlos Salcido. De Mexicaanse middenvelder maakte in een programma van de nationale televisiezender Televisa Deportes zijn aanstaande vertrek naar PSV bekend.
Volgens het twintigjarige talent hebben de Eindhovenaren een akkoord bereikt met zijn huidige werkgever Atlas en moeten er nog slechts enkele details worden geformaliseerd. “De laatste details ontbreken nog, maar vooruitlopend op de zaken: het is vrijwel zeker dat ik voor PSV zal spelen. Mijn zaakwaarnemer (Mario Ordiales) is druk bezig om de transfer af te ronden.”
Guardado toonde zich zeer verblijd met de Nederlandse uitdaging, desalniettemin omdat hij de Mexicaanse competitie per se wilde verlaten. “Verschillende ploegen toonden interesse, maar dit werd nooit officieel. Zowel voor Atlas als voor mij was de aanbieding van PSV zeer interessant en mijn droom komt eindelijk uit: spelen in het buitenland.”
Met de komst van Guardado troeft de landskampioen de nodige concurrentie af. Vorig jaar werden ploegen als AC Milan, Internazionale en Real Madrid in verband gebracht, terwijl enkele weken terug Manchester United in beeld was. Volgens de Mexicaanse media zullen de Eindhovenaren een bedrag van acht miljoen euro betalen.
Prima, de laatste club waar hij wel doelpunten scoorde, daar heeft ie vast nog wel een naam en reputatie. Als ie maar niet bij ons terug komt, wat heb ik me zitten ergeren aan die man zeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar zijn ze denk ik wel mee bezig.
Ik lees ergens anders 8 miljoen dollar. Dat lijkt me een stuk aannemelijker.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:02 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wat een belachelijk hoge bedragen geeft PSV dit jaar uit, sodetering![]()
Dat is dan nog steeds 6 miljoen euro, ook geen kattepisquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:04 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik lees ergens anders 8 miljoen dollar. Dat lijkt me een stuk aannemelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |