Je zit in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:21 schreef Sloggi het volgende:
Monaco - Chelsea
Depor - Porto
Worden leuke wedstrijden
Moet je dat nou zien, een verloren zoon!quote:Op woensdag 7 april 2004 23:46 schreef chelloboy het volgende:
Morgen rond half 3 ben ik in de binnenstad lekker bier drinken met die Engelsen.
Dan rond kwart voor 8 naar stadion haha als we nog beetje nuchter zijn.
Ik denk dat we met 2-0 winnen en das genoeg voor de return.
Zit in vak U rij 6 stoel 12 maar zal wel ergens anders terechtkomen haha
quote:Op donderdag 8 april 2004 01:13 schreef Speed1971 het volgende:
Ja eerlijk is eerlijk.......................AS Monaco, Depor, PSV en AEK was een lekkere poule.
Naja misschien toch een europese prijs dan?
Het 'nieuwe' PSV. Klinkt goedquote:Nadat John de Jong dinsdag zijn contractverlenging bij PSV bekend heeft gemaakt, deed verdediger Wilfred Bouma dit woensdagmiddag tijdens de persconferentie voor de wedstrijd tegen Newcastle United.
Wifred Bouma verlengde zijn contract tot medio 2008. Guus Hiddink liet weten 'erg blij te zijn met de verlenging' van wat hij noemde ‘twee fundamenten’ van het nieuwe PSV. Voor beide spelers bestond overigens geen concrete belangstelling van andere clubs. "Mocht er interesse komen dan kan dat altijd nog wel", zei Bouma. "Maar voor nu is dat absoluut niet aan de orde."
Ook John de Jong had alleen de intentie om met PSV te praten en zo geschiedde. Overigens gaat De Jong er zelf vanuit donderdagavond te kunnen spelen tegen Newcastle United. "Het is de laatste 24 uur goed hersteld. Het is afwachten, maar het ziet er goed uit. Ik ben gisteren goed behandeld." Zijn kuitblessure is nog een voortvloeisel uit zijn eerdere voetblessure, begin februari. "Ik was er daarna relatief snel weer bij. Heb toch een beetje last gehouden en ben daardoor anders gaan lopen." Het contract van John de Jong is overigens verlengd tot medio 2007.
quote:Op donderdag 8 april 2004 01:13 schreef Speed1971 het volgende:
Ja eerlijk is eerlijk.......................AS Monaco, Depor, PSV en AEK 6 gratis punten was een lekkere poule.
Ja eerlijk is eerlijk, dat is ook waarquote:Op donderdag 8 april 2004 09:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daarom speelden Monaco en Depor allebei natuurlijk gelijk in Athene..... Omdat de punten daar gratis waren..quote:Op donderdag 8 april 2004 09:40 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja eerlijk is eerlijk, dat is ook waar
Ja maar als iets gratis is hoeft dat niet te betekenen dat je alles moet pakken. Het getuigd van beleefdheid en de ander wat gunnen als je niet alles paktquote:Op donderdag 8 april 2004 11:05 schreef DIJK het volgende:
[..]
Daarom speelden Monaco en Depor allebei natuurlijk gelijk in Athene..... Omdat de punten daar gratis waren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |