Het grote talent Johan Vonlanthen die géén kans krijgt en daarom verpietert op de tribune.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:09 schreef Sloggi het volgende:
Wie is die gast rechts die z´n shirt onderkwijlt op dat plaatje?
Vonlanthenquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:09 schreef Sloggi het volgende:
Wie is die gast rechts die z´n shirt onderkwijlt op dat plaatje?
Is Mascherano wel haalbaar dan? Hij word ook al gelinkt met grotere clubs dan het nietige PSV.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:13 schreef cultheld het volgende:
Naast een spits, zou ik als ik PSV was, op zoek gaan naar een creatieve defensieve middenvelder, die goed is in de opbouw, ter vervanging van held Van Bommel Ik denk hierbij aan een Mascherano of Barreto want een De Rossi of Iniesta is natuurlijk onhaalbaar
Mascherano is zeker een mogelijkheid, want Ronaldo, Romario, Vonlanthen en Kezman werden toentertijd ook aan grotere clubs gelinkt. En hoe nietig PSV is zal in oktober wel blijken, als we jullie met de grond gelijk makenquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:17 schreef gras het volgende:
[..]
Is Mascherano wel haalbaar dan? Hij word ook al gelinkt met grotere clubs dan het nietige PSV.
Edgar Barretequote:Op dinsdag 21 september 2004 19:13 schreef cultheld het volgende:
Naast een spits, zou ik als ik PSV was, op zoek gaan naar een creatieve defensieve middenvelder, die goed is in de opbouw, ter vervanging van held Van Bommel Ik denk hierbij aan een Mascherano of Barreto want een De Rossi of Iniesta is natuurlijk onhaalbaar
PSV wint dus van Heerenveen en Ajax speelt op ZATERDAG dus gelijk tegen Roda. Ik wist niet dat een gelijkspel voortaan 6 punten waard is.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:26 schreef VoreG het volgende:
Ook jammer een topictitel nemen die maar tot zondag meegaat.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:49 schreef Zapper het volgende:
TVP!
Ik denk dat deze titel inderdaad voorlopig nog houdbaar is.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:06 schreef rubbereend het volgende:
wacht maar af, deze titel kon nog weleens lang houdbaar blijken
leuk al die "andersdenkende" die reageren
Ach, als het aan het eind maar niet klopt, dan maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:06 schreef rubbereend het volgende:
wacht maar af, deze titel kon nog weleens lang houdbaar blijken
Gewoon een overwinning voor PSV. Het zal geen walk-over worden, maar een overwinning van 3-1 zit er denk ik wel in.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ach, als het aan het eind maar niet klopt, dan maakt het me niet uit.
Dit weekend Heerenveen, wat gaat dat worden?
ach, wij spelen deze week ook niet. Mijn voorspelling is 2-1quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:08 schreef Djekko het volgende:
PSV gaat het toch nog moeilijk krijgen met Heerenveen, omdat de Friezen toch niet doordeweeks hoeven te spelen. Een doelpuntje voor Bruggink gun ik wel.
Krappe 2-1 overwinning. Van Bommel en Farfán gaan scoren.
ja dat zou mooi zijn..... en daarna de 1-1 en de 2-1quote:Op woensdag 22 september 2004 02:00 schreef MaxPower het volgende:
Klaas Jan en Arnold, The Revenge...
0-1, Huntelaar, op aangeven van Bruggink
dat maakt niet veel uit, zo'n dagje op schiphol zitten is ook niet echt fijnquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:08 schreef Djekko het volgende:
PSV gaat het toch nog moeilijk krijgen met Heerenveen, omdat de Friezen toch niet doordeweeks hoeven te spelen. Een doelpuntje voor Bruggink gun ik wel.
Krappe 2-1 overwinning. Van Bommel en Farfán gaan scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |