abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30149961
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Simons en Väyrynen zijn betaald met het geld van Park en Bögelund, Koné kost maar anderhalf miljoen euro huursom en aan het eind van het seizoen kunnen we hem kopen ja, dat is nu dus nog lang niet, en tegen die tijd gaan er geheid spelers weg, waarschijnlijk aanvallende, waarvan we van de opbrengst dus Koné halen
Jij rekent jezelf al vast rijk aan toekomstige transfers? Nog meer simpel rekenwerk...
quote:
Het is inderdaad heel simpel rekenwerk, en hoe kom je erbij dat je er meer van af weet dan ik?
Ik beweer geen inzicht in de financiën van PSV te hebben, jij bent hier de simpele ziel die rustig duft te beweren dat PSV 12-17 miljoen euro direct klaar heeft liggen, leg dan eens uit hoe je dat weet?
quote:
Dat jij met elke speler die PSV aantrekt direct tevreden bent, wil nog niet zeggen dat andere supporters geen hogere ambities mogen hebben als je weet dat er geld zat voor is en de voorzitter meerdere malen grote namen / fantastische spelers beloofd...dan creeërt hij wel een verwachtingspatroon ja..waarom alleen transfervrije spelers en een huur ( -koop ) op de laatste dag als er geld zat is?
Een supporter heeft geen ambities, slechts hoop en verlangens...
Nogmaals, hoe kom je er bij dat er geld zat is? Jij kent blijkbaar alle ins en outs van de financiële situatie bij onze geliefde club? Verder kan ik me ook niet herinneren dat Westerhof meerdere malen grote namen/fantastische spelers heeft beloofd, misschien kan je mijn geheugen even opfrissen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30150007
Wat een leuke avond is het toch
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_30150031
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:23 schreef Zapper het volgende:
Heerlijk inderdaad
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 augustus 2005 @ 23:25:14 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30150064
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:17 schreef LENUS het volgende:
Vraag me af, of Vlaar nog komt.
dat kan de komende maanden nog gewoon dus daar zal de prioriteit niet gelegen hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:26:05 #6
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30150102
Het lijkt erop dat de Rangers fans mixed feelings hebben met het vertrek van Ball.

edit: Hij kon blijkbaar ook naar Birmingham City toe
quote:
He came with a lot of potential for £6.5million but got bad knee injuries ruling him out for over a year. Never really recovered i guess as he didnt live up to his potential after that. He has always been solid enough mind you and will do a decent job. We got rid of him as we can no longer afford his wages which were around £27thousand a week. Also had a contractual problem last season as when he played his 60th game we had to pay everton another £500thousand which we couldnt afford, eventually we sorted it out and he was our first choice left back. However over summer we signed a scottish left back on much less wages so we have him instead.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30150151
Dus die gast is knetter duur.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_30150219
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
verhaal
Het lijkt me iig duidelijk dat PSV meer geld heeft binnen gekregen dan uitgegeven. En dat vind ik best netjes als je ziet dat Vogel en Van Bommel niks opleverden. Dus goed bezig.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_30150223
Weet je wie ook een bal is? Die nieuwe voorzitter van Ajax
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 augustus 2005 @ 23:29:55 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30150235
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:27 schreef ErikT het volgende:
hij zal dat iig niet bij PSV verdienen, hij zal een topsalaris krijgen, maar daar was ook weer ruimte voor.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30150240
PSV had nog veel schulden af te lossen, onder andere van dat investeerders-gedoe. Lijkt me duidelijk waar dat geld heen is gegaan.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:30:09 #12
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30150246
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij rekent jezelf al vast rijk aan toekomstige transfers? Nog meer simpel rekenwerk...
[..]

Ik beweer geen inzicht in de financiën van PSV te hebben, jij bent hier de simpele ziel die rustig duft te beweren dat PSV 12-17 miljoen euro direct klaar heeft liggen, leg dan eens uit hoe je dat weet?
[..]

Een supporter heeft geen ambities, slechts hoop en verlangens...
Nogmaals, hoe kom je er bij dat er geld zat is? Jij kent blijkbaar alle ins en outs van de financiële situatie bij onze geliefde club? Verder kan ik me ook niet herinneren dat Westerhof meerdere malen grote namen/fantastische spelers heeft beloofd, misschien kan je mijn geheugen even opfrissen?
6 + 1 + 5 + 2 = 14
5 + 2 + 2 = 9

14 - 9 = 5

PSV kon MINSTENS 10 bieden op Kalou

10 + 5 = 15

15 - 8 ( lijkt me een heel bedrag voor Koné om hem te kopen, want het is huurkoop, ik heb al 2 gerekend voor de huur ) = 7

Dus zou er nog 7 over moeten zijn, en dan heb je al geld voor Koné opzij gelegd

Westerhof heeft op t.v. bij Studio Sport " grote namen en fantastische spelers " beloofd, later werd het " goede namen en spelers voor wie je naar het stadion komt " . Heel veel medio op internet en in de kranten hebben soortgelijke citaten van Westerhof. Zelfs www.vi.nl meldde het...dus je kan mij nou wel helemaal gaan afzeiken ( wat lekker makkelijk is altijd ) , maar als je alles even goed checkt valt er volgens mij niet veel in te brengen tegen mijn lange verhaal
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:30:20 #13
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30150253
quote:
Rond de ¤2 mln. Euro per jaar als ik het goed omreken. Ik weet niet wat PSV betaald voor hem. Zal vast minder zijn en hij houdt netto ook meer over van zijn bruto salaris dan een nederlander.

Hij moest weg bij Rangers omdat ze zo gewoon 2 mln. besparen (vandaar free transfer). Blijkbaar kunnen ze nu Jeffers betalen (zoveel geld zit er dus niet meer in Schotland).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30150261
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:23 schreef Zapper het volgende:
Sorry, maar ik kan er gewoon niet tegen als er iemand hier weer volstrekte onzin uit komt kramen, dat gaan ze maar op de forums van psv.netwerk doen, daar is dat normaal .

Hier verwacht ik een hoger niveau dan ongefundeerd roepen dat PSV 12-17 miljoen euro klaar heeft liggen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30150286
quote:
Hij kwam gratis dus
pi_30150316
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef feyenoord-dude het volgende:
PSV had nog veel schulden af te lossen, onder andere van dat investeerders-gedoe. Lijkt me duidelijk waar dat geld heen is gegaan.
Die investeerders hebben ze volgens mij al afgekocht, waar dat nodig was, heb ik een tijd terug in de Volkskrant gelezen.
pi_30150317
wat the fuck, één heel deel gemist

Halen ze Ball kan die weer niet in de CL spelen, 1e ronde exit dus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 augustus 2005 @ 23:32:18 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30150329
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef PirE het volgende:

[..]

Rond de ¤2 mln. Euro per jaar als ik het goed omreken. Ik weet niet wat PSV betaald voor hem.
neuh de topschaal bij PSV ligt dacht ik rond de 1,6 miljoen, maar dat zou ik moeten opzoeken en daar heb k geen zin in
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30150404
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:32 schreef WooZ het volgende:

[..]

Die investeerders hebben ze volgens mij al afgekocht, waar dat nodig was, heb ik een tijd terug in de Volkskrant gelezen.
Vorige week stond in het Algemeen Dagblad, geloof ik, dat ze nog steeds bezig waren met afbetalen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 augustus 2005 @ 23:34:07 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30150410
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:32 schreef WooZ het volgende:

[..]

idd maar k ga t niet nog eens uitleggen. Één keer in de week komt er weer iemand met die achterhaalde berichten. Ze lezen maar terug. En dan komt Johannes ook nog eens met die belachelijke rekensom
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:34:24 #21
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_30150424
ik denk niet dat ie ook gratis gaat voetballen .. dus ja, knetterduur .. en nu maar hopen dat ie wat kan :\
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:34:31 #22
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30150428
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Sorry, maar ik kan er gewoon niet tegen als er iemand hier weer volstrekte onzin uit komt kramen, dat gaan ze maar op de forums van psv.netwerk doen, daar is dat normaal .

Hier verwacht ik een hoger niveau dan ongefundeerd roepen dat PSV 12-17 miljoen euro klaar heeft liggen.
Ik ga af op harde feiten...inkomsten verkopen - uitgaven verkopen

als psv daar schulden van af moet betalen is dat hun probleem, maar deze nuchtere feiten gecombineerd met zeer grote woorden van onze voorzitter zorgen voor een verwachtingspatroon.

Als jij of Westerhof dat niet begrijpt, vind ik dat een hele vreemde zaak
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:34:51 #23
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30150442
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

neuh de topschaal bij PSV ligt dacht ik rond de 1,6 miljoen, maar dat zou ik moeten opzoeken en daar heb k geen zin in
Die 2 mln. was zijn salaris bij Rangers omgerekend in Euro's.
pi_30150446
Knetterduur? Betalen ze in Schotland zoveel dan?
pi_30150451
We hebben nog 25 minuten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')