Dat is volledig te wijten aan de onwilligheid van Feyenoord.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
de rest volgt, en ik wil even kwijt dat ik het schandalig vind als we nu gaan proberen Kalou via de rechter naar eindhoven te krijgen.
dat is wel hun recht, k zou t ook niet willen als een club zo een speler bij ons weghaaldquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat is volledig te wijten aan de onwilligheid van Feyenoord.
De situatie is onhoudbaar en heeft gevolgen op alles binnen de club (Feyenoord). De sfeer in de kleedkamer zelfs, dus ook de prestaties. Een club moet dan verstandig zijn en de speler tegen haar voorwaarden laten gaan. Ookal betreft de kopende partij een directie concurrent.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is wel hun recht, k zou t ook niet willen als een club zo een speler bij ons weghaald
Ben ik met je oneens.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
de rest volgt, en ik wil even kwijt dat ik het schandalig vind als we nu gaan proberen Kalou via de rechter naar eindhoven te krijgen.
Heb je eindelijk eens gelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:07 schreef twi het volgende:
Jahoor, Feyenoord is de grote boze boeman die enorm fout zitten omdat ze hun speler aan diens contract houden
Ik vind het zakelijk zeer verantwoord. Beter 8 miljoen via een afgedwongen afkoopsom dan een "Robben-achtig bedrag". Daarnaast moet het vanuit Kalou zelf komen, PSV kan slechts ondersteunen. Maar laten we maar verder gaan in het centrale topic, anders beginnen ze hier weer te piepenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het kinderachtig gedoe van PSV, hopelijk grijpt Kalou nu zelf in door te zeggen dat hij dit seizoen bij Feyenoord blijft. Feyenoord wil hem toch niet laten gaan op het moment. Een arbitrage zaak is niet de oplossing.
En nog ga je verliezen, tsk tsk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:09 schreef Djekko het volgende:
Ajax mist bekant een heel elftalStekelenburg, Trabelsi, Maxwell, Mitea, Lindenbergh, Rosenberg, Grygera, Sneijder en Rosales zijn er allemaal waarschijnlijk niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |