quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:de rest volgt, en ik wil even kwijt dat ik het schandalig vind als we nu gaan proberen Kalou via de rechter naar eindhoven te krijgen.
Ben ik met je oneens.
Kalou wil naar PSV, PSV wil Kalou. Niks tegen in te brengen.
Volgens de huidige wetgeving staat het een werknemer vrij van werkgever te wisselen mits in deze aan enkele voorwaarden wordt voldaan. De belangrijkste daarvan is positieverbetering.
Dan is de vraag, is PSV een verbetering voor Kalou? Het lijkt me duidelijk dat PSV een verbetering is. PSV haalde de afgelopen 5, 10, 20 en zelfs 30 jaar aanzienlijk meer kampioenschappen en bekers dan Feyenoord én speelt dit seizoen voor de 11 keer in successie Champions League.
De enige partij die hier fout zit is Feyenoord. Zij wil niet onderhandelen met PSV, is niet conform wetgeving bezig en speelt eigen rechter. Ik hoop dus ook van harte dat Kalou via een gerechtelijke manier een afscheid afdwingt van Feyenoord. Dit moet hij zelf doen, PSV kan dat niet afdwingen, slechts ondersteunen wat ze dus ook zullen doen. Dit heet zakelijk vernuft.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer