quote:Johan Derksen liet in het programma Voetbal Insite weten dat VI woensdag met een uitgebreid interview met Mateja Kezman komt. Daarin laat de Chelsea spits weten dat hij dolgraag terugwil naar PSV, aldus Derksen. Kezman zou het absoluut niet naar zijn zin hebben bij Chelsea en inmiddels de fantastisch communicerende Hiddink idoliseren.
Kezman zou zelfs voor een Nederlands salaris terug willen keren bij PSV. Afgelopen weekend verscheen er al een bericht in de Engelse media dat PSV interesse zou hebben voor Mateja Kezman die 5 miljoen pond zou moeten kosten.
quote:De verwachting is, zo wordt gemeld uit Milaan dat Hiddink inderdaad doorgaat op de al eerder geuitte verwachtingen met Farfan in de spits en Beasley naast hem. De beweeglijke Park moet daarachter de verbinding tussen middenveld en aanval gaan verzorgen.
Vermoedelijk opstelling PSV:
Gomes,
Ooijer, Alex, Bouma, Lee
Van Bommel, Vogel, Park, Cocu
Farfan en Beasley.
en zoals ik al aangaf heb ik Golfer gevraagd maatregelen te treffen.quote:
30+ goals per seizoen, lijkt me niet verkeerd nee...quote:Op maandag 25 april 2005 21:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja ik had het ook al gelezen over Kezman.
Zou het een goede zet zijn om hem terug te halen?
Je kunt beter zeggen: "Ik vertrouw die Derksen 100% niet".quote:Op maandag 25 april 2005 22:06 schreef BillyBeflap het volgende:
Maar is dit trouwens echt waar of niet? Ik vertrouw Johan Derksen niet voor 100%.
Voor mij hoeft Kezman ook niet per sé terug te komen.quote:Op maandag 25 april 2005 22:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kezza komt niet terug. Dat type spits hebben we niet (meer) nodig. Die vacature is volledig ingevuld door Robert en Vennegoor.
We hebben een beweeglijke, technisch vaardige spits nodig. Iemand die kansen voor zichzelf en anderen kan creeeren vanuit een individuele actie.
neequote:Op maandag 25 april 2005 22:43 schreef Devano het volgende:
Als PSV de CL wint, mag de nr. 3 uit de Eredivisie dan voorronde CL spelen, aangezien PSV dan al automatisch geplaatst is?
Maar het verschil is dat Kezman hier al gespeeld heeft en Romario toen niet. Hij was nieuw en de meeste wisten niet hoe hij het zal doen.quote:Op maandag 25 april 2005 22:42 schreef rubbereend het volgende:
toen PSV in '88 een team waren zonder superster die erboven uit stak, net als nu klaagden we toch ook niet dat Romario kwam
Ik vind Beasley, Farfán en Park het goed doen en denk dat het niet nodig is om een vervanger te halen of ze moeten vertrekken. En als je een vervanger haalt, wie moet je dan halen. Hij moet wel betaalbaar wezen.quote:Op maandag 25 april 2005 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft Kezman ook niet per sé terug te komen.
We hebben eerder een speler nodig voor de posities van Beasley, Farfán en Park, dan centraal.
Ik heb me zelf verkeerd verwoord, sorry.quote:Op maandag 25 april 2005 22:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik vind Beasley, Farfán en Park het goed doen en denk dat het niet nodig is om een vervanger te halen of ze moeten vertrekken. En als je een vervanger haalt, wie moet je dan halen. Hij moet wel betaalbaar wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |