quote:Johan Derksen liet in het programma Voetbal Insite weten dat VI woensdag met een uitgebreid interview met Mateja Kezman komt. Daarin laat de Chelsea spits weten dat hij dolgraag terugwil naar PSV, aldus Derksen. Kezman zou het absoluut niet naar zijn zin hebben bij Chelsea en inmiddels de fantastisch communicerende Hiddink idoliseren.
Kezman zou zelfs voor een Nederlands salaris terug willen keren bij PSV. Afgelopen weekend verscheen er al een bericht in de Engelse media dat PSV interesse zou hebben voor Mateja Kezman die 5 miljoen pond zou moeten kosten.
quote:De verwachting is, zo wordt gemeld uit Milaan dat Hiddink inderdaad doorgaat op de al eerder geuitte verwachtingen met Farfan in de spits en Beasley naast hem. De beweeglijke Park moet daarachter de verbinding tussen middenveld en aanval gaan verzorgen.
Vermoedelijk opstelling PSV:
Gomes,
Ooijer, Alex, Bouma, Lee
Van Bommel, Vogel, Park, Cocu
Farfan en Beasley.
en zoals ik al aangaf heb ik Golfer gevraagd maatregelen te treffen.quote:
30+ goals per seizoen, lijkt me niet verkeerd nee...quote:Op maandag 25 april 2005 21:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja ik had het ook al gelezen over Kezman.
Zou het een goede zet zijn om hem terug te halen?
Je kunt beter zeggen: "Ik vertrouw die Derksen 100% niet".quote:Op maandag 25 april 2005 22:06 schreef BillyBeflap het volgende:
Maar is dit trouwens echt waar of niet? Ik vertrouw Johan Derksen niet voor 100%.
Voor mij hoeft Kezman ook niet per sé terug te komen.quote:Op maandag 25 april 2005 22:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kezza komt niet terug. Dat type spits hebben we niet (meer) nodig. Die vacature is volledig ingevuld door Robert en Vennegoor.
We hebben een beweeglijke, technisch vaardige spits nodig. Iemand die kansen voor zichzelf en anderen kan creeeren vanuit een individuele actie.
neequote:Op maandag 25 april 2005 22:43 schreef Devano het volgende:
Als PSV de CL wint, mag de nr. 3 uit de Eredivisie dan voorronde CL spelen, aangezien PSV dan al automatisch geplaatst is?
Maar het verschil is dat Kezman hier al gespeeld heeft en Romario toen niet. Hij was nieuw en de meeste wisten niet hoe hij het zal doen.quote:Op maandag 25 april 2005 22:42 schreef rubbereend het volgende:
toen PSV in '88 een team waren zonder superster die erboven uit stak, net als nu klaagden we toch ook niet dat Romario kwam
Ik vind Beasley, Farfán en Park het goed doen en denk dat het niet nodig is om een vervanger te halen of ze moeten vertrekken. En als je een vervanger haalt, wie moet je dan halen. Hij moet wel betaalbaar wezen.quote:Op maandag 25 april 2005 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft Kezman ook niet per sé terug te komen.
We hebben eerder een speler nodig voor de posities van Beasley, Farfán en Park, dan centraal.
Ik heb me zelf verkeerd verwoord, sorry.quote:Op maandag 25 april 2005 22:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik vind Beasley, Farfán en Park het goed doen en denk dat het niet nodig is om een vervanger te halen of ze moeten vertrekken. En als je een vervanger haalt, wie moet je dan halen. Hij moet wel betaalbaar wezen.
Oke het is nu een stuk begrijpelijkerquote:Op maandag 25 april 2005 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb me zelf verkeerd verwoord, sorry.
Ik bedoelde dat mocht je een nieuwe speler aantrekken, ik liever een speler zie komen op de posities naast de centrale spits, dan die spits zelf.
Het is dus niet zo dat ik die drie het niet goed vind doen en dus liever een nieuwe speler daar zie komen, meer om aan te geven dat ik nu een nieuwe spits aantrekken absoluut overbodig vind.
Park vond ik dit seizoen juist (een van) de beste PSV-er(s)![]()
Volgens mij ben je niet meer automatisch geplaats als je de CL wintquote:Op maandag 25 april 2005 22:43 schreef Devano het volgende:
Als PSV de CL wint, mag de nr. 3 uit de Eredivisie dan voorronde CL spelen, aangezien PSV dan al automatisch geplaatst is?
Misschien is PSV wel juist zo slim. Je valt je als club geen buil aan een extern-gefinancierde speler.quote:Op maandag 25 april 2005 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zou Chelski Robert financieren? Zo duur en zo geweldig is hij niet
Omdat?quote:Op maandag 25 april 2005 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar zal PSV toch anders spelen zonder Vogel en van Bommel.
Dus zou Kezman wel handig zijn.
Tegen de nummer 2 wellicht?quote:Op maandag 25 april 2005 23:58 schreef RijstNatie het volgende:
De JC schaal die werd toch altijd gespeeld tussen de Landskampioen en de Beker winnaar?
Wat als PSV nu ook de amstel beker wint?
Dan is Ajax de klosquote:Wat als PSV nu ook de amstel beker wint?
Dan speelt de nummer 2 uit de competitie om de JC schaal met PSVquote:Op maandag 25 april 2005 23:58 schreef RijstNatie het volgende:
De JC schaal die werd toch altijd gespeeld tussen de Landskampioen en de Beker winnaar?
Wat als PSV nu ook de amstel beker wint?
Bij jouw moederquote:Op maandag 25 april 2005 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
PSV sloopt Milaan morgen !!!!!!!!!!
2-0 voor PSV
quotering: 21euro
Ik heb alleen gelezen dat Chelsea de speler ook gescout had. Meer niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chelsea heeft contact gehad met Farfán en zijn komst naar PSV, daarbij heeft Chelsea ook een vinger in de pap gehad. Of Chelsea heeft betaald of hoe precies, dat weet ik niet....
Wat heeft Kezman daarmee te maken. Ik snap de connectie niet helemaal.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het moeilijk zal zijn spelers zoals van Bommel en Vogel te vinden.
het systeem wordt bijna jaarlijks aangepast doordat er steeds spelers vertekken, nu moet het systeem op t middenveld worden aangepast. Kezman zou trouwens prima kunnen spelen in dit systeem omdat hij al regelmatig naar links en rechts uitweek tijdens wedstrijden, t zou dus het systeem zelfs sterker kunnen maken omdat hij flexibeler is dan Vennegoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
Als je kezza weer terug haalt moet het hele systeem weer worden aangepast, dus zo'n goede zet vind ik het nog niet.
niet zo gek als je beide dezelfde scout hebtquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik heb alleen gelezen dat Chelsea de speler ook gescout had. Meer niet.
Het systeem zal veranderen omdat Bommel en Vogel weggaan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat heeft Kezman daarmee te maken. Ik snap de connectie niet helemaal.
De Visser.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet zo gek als je beide dezelfde scout hebt
Waarom een succesvol systeem wijzigen? Voor Kezman is geen plaats binnen de huidige tactiek en selectie. De positie is dubbel bezet en andere posities hebben prioriteit. Daarnaast zoekt men wel een spits, maar een compleet ander type.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het systeem zal veranderen omdat Bommel en Vogel weggaan.
Met Kezman zou je weer een ander systeem kunnen maken.
Ik denk dat ze geen spelers zoals van Bommel en Vogel kunnen vinden die sterk zijn in dat systeem.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Waarom een succesvol systeem wijzigen? Voor Kezman is geen plaats binnen de huidige tactiek en selectie. De positie is dubbel bezet en andere posities hebben prioriteit. Daarnaast zoekt men wel een spits, maar een compleet ander type.
Ik hoop dat hij blijft !quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:14 schreef Blueman het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over Lucius?
Grotendeels van het middenveld gaat weg (v Bommel, Vogel, vd Schaaf) maar wat doet Theo?
v.d. schaaf gaan we natuurlijk niet missen dus je hoeft m niet te noemenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:14 schreef Blueman het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over Lucius?
Grotendeels van het middenveld gaat weg (v Bommel, Vogel, vd Schaaf) maar wat doet Theo?
Dat heeft betrekking op het middenveld, niet op de spitspositie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen spelers zoals van Bommel en Vogel kunnen vinden die sterk zijn in dat systeem.
Dus daarom met Kezman een ander systeem bouwen.
Juist.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Kezman terug lijkt me geen goed plan en is ook niet aan de orde.
Ik ook, maar er is dus nog niets bekend.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat hij blijft !
voor Bommel is best een vervanger te vinden, vergeet niet dat Bommel niet het niveau had wat hij nu heeft toen hij begon. We moeten dus gewoon niet de Bommel van nu willen vervangen. Een Barreto heeft ongeveer de zelfde manier van spelen als Bommel met een betere traptechniek en zou dus een goede kandidaat zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat heeft betrekking op het middenveld, niet op de spitspositie.
Vogel is zeker te vervangen, van Bommel ligt een tikkeltje genuanceerder helaas. Ik geloof niet dat Hidding het systeem in z'n fundamenten aanpast. Dat er andere spelers moeten geintegreerd worden lijkt me wel duidelijk. Maar hetzelfde systeem zal wel gehanteerd blijven.
Voetballend gezien is Bommel te vervangen, als men geld durft uit te geven. Echter; van Bommel is meer dan een voetballer bij PSV. Van Bommel is de aanvoerder, pur sang. De leider, een winnaar, een intelligente, assertieve, werklustige, prestigieuze, trotse sluwe middenvelder.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor Bommel is best een vervanger te vinden, vergeet niet dat Bommel niet het niveau had wat hij nu heeft toen hij begon. We moeten dus gewoon niet de Bommel van nu willen vervangen. Een Barreto heeft ongeveer de zelfde manier van spelen als Bommel met een betere traptechniek en zou dus een goede kandidaat zijn.
k blijf erbij Barreto ik heb meerdere malen hele wedstrrijden zien spelen en het is echt zo'n man die t elftal op sleeptouw neemt. Een aanvoerder niet direct dat zou een mooi taak voor Cocu zijn volgens jaar.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Voetballend gezien is Bommel te vervangen, als men geld durft uit te geven. Echter; van Bommel is meer dan een voetballer bij PSV. Van Bommel is de aanvoerder, pur sang. De leider, een winnaar, een intelligente, assertieve, werklustige, prestigieuze, trotse sluwe middenvelder.
En vind die maar eens. Een middenvelder met al die exceptionele kwaliteiten, betaalbaar en haalbaar.
Ik ken z'n spel niet goed genoeg om 'm te kunnen beoordelen. Ik ben geneigd te zeggen dat ie voorlopig te licht is voor de taak van Bommel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k blijf erbij Barreto ik heb meerdere malen hele wedstrrijden zien spelen en het is echt zo'n man die t elftal op sleeptouw neemt. Een aanvoerder niet direct dat zou een mooi taak voor Cocu zijn volgens jaar.
klaar is ie wel, hij ontstijgt wekelijks het niveau van NEC, hij moet daar echt weg en als PSV hem niet haalt gaat ie naar t buitenland. Ja en wat is duur als je wel 18 miljoen voor robinho wil uitgevenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ken z'n spel niet goed genoeg om 'm te kunnen beoordelen. Ik ben geneigd te zeggen dat ie voorlopig te licht is voor de taak van Bommel.
En relatief/absoluut te duur.
Robinho is een wereldtalent. Dat staat buiten kijf. Dat is Barreto toch duidelijk niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klaar is ie wel, hij ontstijgt wekelijks het niveau van NEC, hij moet daar echt weg en als PSV hem niet haalt gaat ie naar t buitenland. Ja en wat is duur als je wel 18 miljoen voor robinho wil uitgeven
goed maar k heb liever dat je voor die 18 miljoen van robinho liever 2 goede middenvelders haalt. Daar heb je Landzaat en Barreto voor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Robinho is een wereldtalent. Dat staat buiten kijf. Dat is Barreto toch duidelijk niet.
Wat Barreto betreft, ik weet uberhaupt niet wat die moet kosten. Maar ik vrees een hoop, gezien de constructie.
neuh hij is wel meer waard, en hij heeft een lang doorlopend contract. Vergeet niet dat hij gewoon international is en de zilverenmedaille won op de OSquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
8 à 9 Miljoen is schandalig veel voor een middenvelder van NEC. Ik schat zijn werkelijke waarde op 3 miljoen. Ik zou er geen stuiver meer voor geven. Het is namelijk maar de vraag of hij een flink tandje hoger kan spelen.
Rosales won goud. I rest my case.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh hij is wel meer waard, en hij heeft een lang doorlopend contract. Vergeet niet dat hij gewoon international is en de zilverenmedaille won op de OS
die zit in de verkeerde ploegquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Rosales won goud. I rest my case.
Leuke buitenspeler. Had wel iets verfijnder gemogen, qua techniek. Matige voorzet ook. Geen topper in spé vrees ik. Die zit al snel aan z'n plafond.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zit in de verkeerde ploegBij een goede ploeg had ie de ster geweest.
en had het voordeel dat hij in een gouden team zatquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Leuke buitenspeler. Had wel iets verfijnder gemogen, qua techniek. Matige voorzet ook. Geen topper in spé vrees ik. Die zit al snel aan z'n plafond.
idd, maargoed k blijf bij mijn menig wbt Barreto, elke keer als k hem zie ben k weer onder de indruk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Leuke buitenspeler. Had wel iets verfijnder gemogen, qua techniek. Matige voorzet ook. Geen topper in spé vrees ik. Die zit al snel aan z'n plafond.
Dat was vast ook de onderbouwing van Koeman. De enige in dat team die naar Ajax wilde, gelijk maar werk van gemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
en had het voordeel dat hij in een gouden team zat
Zeker potentieel. Jammer dat ie zo duur is. Anders had PSV 't kunnen proberen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, maargoed k blijf bij mijn menig wbt Barreto, elke keer als k hem zie ben k weer onder de indruk.
Alex kunnen ze voorlopig ook niet hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:55 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws: Chelsea wil Alex niet hebben, maar Farfán helaas wel.
ach k zie t als een mooi manier om een aantal overbodige spelers te kunnen laten verkassenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zeker potentieel. Jammer dat ie zo duur is. Anders had PSV 't kunnen proberen wat mij betreft.
Volgens Sportweek ja. Ik zou niet weten wat Chelsea aan Farfán denkt te hebben. Wat zou dat toevoegen op hun huidige selectie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:55 schreef cultheld het volgende:
Interland-kwestie hè. Zal wel niet zo lang meer duren vrees ik. Ik denk dat áls PSV erin slaagt AC Milan uit de CL te flikkeren, dat Alex direct international is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex kunnen ze voorlopig ook niet hebben.
dan kunnen we nog minstens een seizoen van m genieten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Interland-kwestie hè. Zal wel niet zo lang meer duren vrees ik. Ik denk dat áls PSV erin slaagt AC Milan uit de CL te flikkeren, dat Alex direct international is.
Ik zou zo'n Farfan juist een jaar laten rijpen nog. Jonge gast, net in Europa... laat PSV die maar een beetje kneden en groot brengen en dan met de vele miljoenen naar Chelsea halen. Al zal dat misschien wel wat euro's schelen maar toch.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Volgens Sportweek ja. Ik zou niet weten wat Chelsea aan Farfán denkt te hebben. Wat zou dat toevoegen op hun huidige selectie.
Vreemd trouwens, wat Alex betreft zou ik de interesse juist weer wèl begrijpen.
Carvalho, Terry en Gallas zijn ook wereldtop.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Volgens Sportweek ja. Ik zou niet weten wat Chelsea aan Farfán denkt te hebben. Wat zou dat toevoegen op hun huidige selectie.
Vreemd trouwens, wat Alex betreft zou ik de interesse juist weer wèl begrijpen.
Gallas vind ik niet. Bonkige, houterige back. Fysiek wel sterk, vrij snel, maar voetballend wel erg beperkt. Een net-niet-Thuram.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Carvalho, Terry en Gallas zijn ook wereldtop.
Kan hij mooi plaats maken voor een andere vleugelspitsquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:55 schreef cultheld het volgende:
Nou ja ik zie Kezman eigenlijk als pure centrumspits, hoe ze hem daarbij Chelsea soms neerzetten op de vleugels is niks voor hem.quote:
ik dacht al dat je erover zat te denken om robben in een deal met farfan te betrekkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kan hij mooi plaats maken voor een andere vleugelspits![]()
Kop je hem in?
En je wordt dan voor PSV ??quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:30 schreef SCH het volgende:
Als Kezman terugkomt, overweeg ik om Heerenveen te verruilen
Dat ben ik stiekem al. Vroeger had ik twee clubs, Heerenveen en PSV maar sinds Heerenveen een vaste subtopper is, is het een beetje stom een 2e clus te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:37 schreef DIJK het volgende:
Beginnen al die Scandinaviers toch een beetje te vervelen?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:43 schreef DIJK het volgende:
Misschien kunnen we Sibon terugbrengen naar heerenveen.
Dus die opmerking van mij een paar weken was niet zo vreemd, dat ik dacht dat jij een PSV fan wasquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik stiekem al. Vroeger had ik twee clubs, Heerenveen en PSV maar sinds Heerenveen een vaste subtopper is, is het een beetje stom een 2e clus te hebben.
Kan wel. Maar toen Heerenveen nog 1e divisie speelde was het veel logischer een grote club er bij te hebben. Nu zijn we zelf een grote clubquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus die opmerking van mij een paar weken was niet zo vreemd, dat ik dacht dat jij een PSV fan was
En trouwens waarom zou je geen 2 clubs kunnen hebben ?? Eend is ook fan van NEC..
En ik ben voor Vitesseklein beetje...
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan wel. Maar toen Heerenveen nog 1e divisie speelde was het veel logischer een grote club er bij te hebben. Nu zijn we zelf een grote club![]()
je bent al fan, je moest na de wedstrijd van Lyon al een traantje wegpinkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er trouwens niet. Ik word alleen fan van PSV als Sibon verdwijnt trouwens.
dat had ik bij ajax ook gehad, ik ben gewoon een ontzetttende homoquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je bent al fan, je moest na de wedstrijd van Lyon al een traantje wegpinken![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
dat had ik bij ajax ook gehad, ik ben gewoon een ontzetttende homo![]()
Je bent ook net Verbeek hequote:Op dinsdag 26 april 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
dat had ik bij ajax ook gehad, ik ben gewoon een ontzetttende homo![]()
Wat moet Ajax met Charisteasquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:39 schreef Chadi het volgende:
Wat moet PSV met Kezman?
En 0 in de CLquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat moet Ajax met Charisteas
Kezman staat garant voor 25 goals in een seizoen..
Daar hebben we dan andere spelers voor. Mits Kezman niet te duur is, heet ik hem welkom.quote:
Ja hoor .. zie je het al voor je.. "Kezman vandaag spelen we tegen Bayern.. je mag niet mee doen"quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar hebben we dan andere spelers voor. Mits Kezman niet te duur is, heet ik hem welkom.
serieus................ vites?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus die opmerking van mij een paar weken was niet zo vreemd, dat ik dacht dat jij een PSV fan was
En trouwens waarom zou je geen 2 clubs kunnen hebben ?? Eend is ook fan van NEC..
En ik ben voor Vitesseklein beetje...
liever nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:16 schreef rubbereend het volgende:
gezeur op Kezman in de CL, kijk allemaal PSV - ManU nog maar een keer
Dacht ik ook alquote:
Eurosport Top 24 clubs rankingquote:PSV leidt klassement Eurosport
De goede prestaties van de kersverse kampioen PSV zijn ook erg goed voor de statistieken. Zo staat de club momenteel op de eerste plaats van het Top 24-klassement van televisiezender Eurosport.
Landstitel
Het hele seizoen staat PSV al hoog in de ranking van Eurosport -gebaseerd op punten in de nationale competitie en Europees - maar na het behalen van de landstitel, wat een dikke bonusscore opleverde, staat het team van Guus Hiddink dus bovenaan. Nummer twee AC Milan heeft zes punten minder. De topvijf wordt gecompleteerd door Chelsea, Bayern München en Olympique Lyonnais.
Sorryquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
serieus................ vites?
NEC is mn 2e clubmaar k ben niet nerveus voor wedstrijden van NEC. Dus dr ligt nogal een gat tussen PSV en NEC
1. PSV - 168quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eurosport Top 24 clubs ranking
Mooi lijstje!![]()
Ik had het gelezen jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eurosport Top 24 clubs ranking
Mooi lijstje!![]()
Dat staat ook uitgelegd op de site van Eurosportquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:16 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
1. PSV - 168
2. AC Milan - 162
3. Chelsea FC - 159
4. FC Bayern München - 138
5. Olympique Lyonnais - 138
[...]
10. Liverpool FC - 124
[...]
21. AZ Alkmaar - 87
22. AFC Ajax - 85
![]()
Hoe komen ze eigelijk aan dit mooie puntenaantal?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik had het gelezen jaecht heel mooi
hopelijk dat we het vanavond waar kunnen maken!
quote:25/4/2005 - Kezman droomt van finale tegen PSV
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
In een interview met het Algemeen Dagblad laat Mateja Kezman weten te hopen op een Champions League finale tegen PSV. "Misschien dat we elkaar wel treffen in de finale van de Champions League. Dat zou voor mij en voor PSV een droom zijn. Dan hebben we samen toch nog Europees succes." De spits volgt alle wedstrijden van PSV, was in Monaco en bekeek het succes tegen Olympique Lyon samen met Robben en Rommedahl bij Robben thuis. "Ik ben zó blij voor die jongens en voor al die mensen aan wie ik warme herinneringen heb. Deze club verdient dit succes."
Dat betekent dat ze dus een goede tijd hebben gehad bij het altijd gezellige PSVquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:36 schreef rubbereend het volgende:
nieuws van gisteren nog maar wel zo leuk:
[..]ze weten elkaar dus nog goed te vinden daar in Londen.
daarom mag je nu teruglezenquote:
Dat heb je met al die successupportersquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef Djekko het volgende:
Wat gaat dat trouwens tegenwoordig verrekte snel met die topics![]()
![]()
populaire club hèquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef Djekko het volgende:
Wat gaat dat trouwens tegenwoordig verrekte snel met die topics![]()
![]()
Vandaar dat het Ajax-topic al over de 150 zitquote:
Dat komt door alle PSVsupporters die daar komen trollenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:31 schreef Djekko het volgende:
[..]
Vandaar dat het Ajax-topic al over de 150 zit
Serieus?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
Spijtig dat Van Bommel geblesseerd is, was net in het nieuws
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
Spijtig dat Van Bommel geblesseerd is, was net in het nieuws
prachtig stukquote:When the game ended, the party began. Gallons of red and white confetti were shot from cannons. A popular Dutch singer took the microphone and belted out drinking songs. "It's raining beer," one went. "There's only one thing to do. Just drink it!"
En iedereen maar zenuwachtig op elke PSV-site kijken of er al iets staat over Bommelquote:
quote:Even so, Beasley has found that life in Eindhoven fits just fine, despite the lack of big-city excitement, the abundance of men in tight jeans, the techno music in clubs instead of hip-hop and the mayonnaise slathered on everything from tacos to fries.
Just about everyone in the Netherlands speaks English. But Beasley, with a few teammates, takes Dutch lessons at PSV's training facility. "It's hilarious in class because I'm in there with Brazilians and a Peruvian, and them trying to speak Dutch is worse than me," Beasley says.
We gaan winnen ik voel het gewoonquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:33 schreef lookinforyou het volgende:
De spanning begint voelbaar te worden nu.
Ik verwacht niet dat PSV vanavond gaat winnen. Als het toch een nederlaag wordt, hoop ik op 2-1.
Het zal erg moeilijk worden, vrees ik.
Ik hoop in ieder geval dat het een leuke wedstrijd wordt en dat PSV toch misschien weer voor een verassing kan zorgen.
We zullen het over iets meer dan 5 uur gaan zien.
Ok, vorige keer had je het inderdaad goed!quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We gaan winnen ik voel het gewoon![]()
De vorige keer had ik het ook goed![]()
Maar spannend is het wel!! ....
hehe is goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ok, vorige keer had je het inderdaad goed!
Nou, misschien dat ik in de rust even wat peptalk van je nodig heb![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:53 schreef hellmondunited het volgende:
Ik ben een ras Helmonder, heb dus een schijt hekel aan PSV, anders mag je je geen Helmonder noemen en zeker geen Diehard Helmond Sport supporter.
Toch heb ik de afgelopen tijd diep respect gekregen voor PSV. De van Bommel die ik altijd heb uitgekotst is volwassen geworden. Een Gomes die Dida als voorbeeld heeft, terwijl Dida Gomes misschien als voorbeeld moet nemen. Daarbij komt een collectief en wilskracht waar je U tegen zegt..
nee zet m op PSV, ik zal vanavond voor jullie duimen!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:56 schreef peksin het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Vd Vaart al een medische test bij psv had gedaan??
Eigen doelpunt Shevchenkoquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:01 schreef ASroma het volgende:
0-1 milan shevchenko 62" min
De laatste geruchten:quote:
bron: PSV Netwerkquote:OB: 'Van Bommel voor drie jaar naar Barcelona'
Mark van Bommel voetbalt de komende drie jaar bij Barcelona. De toonaangevende Spaanse sportkrant Sport meldt dat de aanvoerder van PSV het voorcontract al heeft getekend. De transfer zou niet bekend worden gemaakt zolang PSV nog in de Champions League speelt. Van Bommel zou bij Barcelona drie miljoen euro per jaar gaan verdienen. Het Spaanse blad Diario Sport weet te melden dat het voorcontract onder toeziend oog van technisch directeur Txiki Begiristain is getekend. Volgende week zou definitief worden getekend. Volgens de krant waren ook Real Madrid en AC Milan in de race voor de 28-jarige middenvelder van PSV.
je lult gewoon uit je nek man, net zoals iedereen met die VDV geruchtenquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
De laatste geruchten:
- VDV koopt huis in Nuenen,
- VDV heeft een tandarts gevonden in omgeving EHV
- VDV is gesignaleerd met dokter vd Hoogeband,
ik lach me kapot als VDV naar PSV komt
Ik citeer alleen maar, en die geruchten zijn echt wel ergens op gebaseerd hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:48 schreef Onderbroek het volgende:
je lult gewoon uit je nek man, net zoals iedereen met die VDV geruchten![]()
hij heeft zelf gezegd dat hij zeker niet naar psv gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
De laatste geruchten:
- VDV koopt huis in Nuenen,
- VDV heeft een tandarts gevonden in omgeving EHV
- VDV is gesignaleerd met dokter vd Hoogeband,
ik lach me kapot als VDV naar PSV komt
Treurig, waar Van Bommel al veel tijd nodig had om door te groeien, betwijfel ik bij Van der Vaart of ie ooit Nederland ontgroeit. En momenteel laat ie nou ook niet echt veel zienquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik citeer alleen maar, en die geruchten zijn echt wel ergens op gebaseerd hoor
Komt goed!! 2 - 0 thuis kan best.. vooral gezien het spel in de 2e helft....quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:59 schreef ASSpirine het volgende:
DIt is niet te geloven
Onverdiend...
volgende week een wereldstunt?
laat ik het hopen
Yep! En ik zal er zijn!quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Komt goed!! 2 - 0 thuis kan best.. vooral gezien het spel in de 2e helft....
![]()
Helaas ben ik er niet bij....quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Yep! En ik zal er zijn!![]()
Come on PSV!!!
Ja daar sla je de spijker op z'n kop... kansen zat... alleen die schoten... *zucht*quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:05 schreef twi het volgende:
Moedig gevecht geweest, alleen leren om in de hoeken van 't doel te schieten in plaats van recht op de keeperAch, wie weet zit er nog een stuntje in in Eindhoven. 2-0, met de penalties weten jullie wel raad
4-1 dan maarquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:09 schreef twi het volgende:
Nouja, het scoren van doelpunten in Eindhoven lijkt me nog wel te doen. Ik denk alleen dat die goal die Milan vast en zeker zal maken (want die hebben ook erg veel kansen gehad) fataal zal zijn.
Dat blijft ook door mijn hoofd spoken.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
Robert zou ze er in hebben geschoten; Die is namelijk koel genoeg.
Gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:28 schreef F1Bas het volgende:
Alex is dus wel degelijk gefinancieerd door Chelsea.
En wat voor optie is dat? Eerste optie voor koop?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:
wat ik net van van Raaij hoorde was dat Alex gedeeltelijk gefinancierd is door Chelsea door middel van een optie, oftewel PSV het betaald en dat bedrag is voor een gedeelte gedekt door de opbrengst van de optie van Chelsea!
Ja.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:27 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
En wat voor optie is dat? Eerste optie voor koop?
ja, niet meer niet minder, dus Alex is gewoon ons eigendom en als Mardid komt en hem voor 50 miljoen wil hebben en Chelsea wil dat niet bieden dan gaat hij naar Madrid. (bij wijze van spreken dan he)quote:Op woensdag 27 april 2005 00:27 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
En wat voor optie is dat? Eerste optie voor koop?
Ja, Kezman scoorde altijd zo lekker veel in de CL.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Het Officiële PSV topic #83: Kezza terug?
tsja, als kezza er vanavond bij was lagen er wel wat in denk ik.. zonde dit hoor
en weer die vervelende tomasson, net zoals een jaartje of 2 terug tegen ajax, in de laatste minuten de genadeklap uitdelen..![]()
ik vind het ook niks aan om tégen stam te zijn, ik wil voor stam zijn, zoals bij nederland zeg maar, maarja hij komt nieteens meer voor oranje en speelt voor Milan, nu hoort stam steeds bij de 'vijand' ..hij is te goed
die kans van Park zat er zeker in met kezmanquote:Op woensdag 27 april 2005 00:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, Kezman scoorde altijd zo lekker veel in de CL.
en PSV komt nooit de 1e ronde heenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, Kezman scoorde altijd zo lekker veel in de CL.
De VI moet ook een blad vullen...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zag in de VI een staatje en daar stond dat Alex PSV nul euro heeft gekost....
omdat Vonlanthen dit seizoen nou niet echt overtuigend gebald heeft als ie speelde. K denk dat Hiddink met die opmerking ook wel zinspeelt op een terugkeer van Kezman.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:25 schreef ErikT het volgende:
Hiddink zegt dat PSV een spits mist...waarom loopt Vonlanthen nou bij Brescia dan?
Ik ook nogquote:Op woensdag 27 april 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
Ik geloof nog in een wonder.
quote:
die komt welquote:26/4/2005 - PSV blijft Granqvist nauwlettend volgen; ook Bayern volgt verdediger
(Gepost door RvN)
BRON: Aftonbladet
PSV blijft interesse houden in Andreas Granqvist van Helsingborg. Vorig jaar wilde de club de 19-jarige Zweed van de U21 van Zweden graag voor een stage naar Eindhoven hebben gehaald,maar toen koos hij voor contractverlenging bij Helsingborg. Een vertegenwoordiger van PSV liet gisteren tegen Aftonbladet weten dat de speler zich uitstekend ontwikkelt en veel mogelijkheden heeft. Ook vertegenwoordigers van Bayern Munchen waren aanwezig om Granqvist te bekijken. Eerder al werden Liverpool en Celtic nadrukkelijk genoemd. Granqvist zelf staat niet afwijzend tegen een overgang naar PSV, zo lijkt het. Enige tijd geleden liet hij zelf weten dat een overgang naar Nederland ideaal zou zijn voor zijn carriere.
Mooie foto's!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:00 schreef WooZ het volgende:
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/milaan01.avi
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/milaan02.avi
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/milaan02.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/milaan03.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/milaan04.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/milaan05.jpg
ik ben te lui om te resizen
Ik herken m'n neef in je 2e filmpjequote:Op woensdag 27 april 2005 16:00 schreef WooZ het volgende:
PSV heeft nog een kansje.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:25 schreef F1Bas het volgende:
Wat zal die gozer met Instanbul op z'n shirt balen zeg
Op deze foto staat in het Italiaans:quote:Op woensdag 27 april 2005 16:00 schreef WooZ het volgende:
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/milaan05.jpg
Klopt, alles moet aan PSV-kant mee zitten en aan Milan-kant moet alles tegen zitten. Robert zal over een week wel weer kunnen spelen en ook al heeft hij nog niet veel kunnen laten zien; Ik zie in zijn spel toch wel het nodige zelfvertrouwen uitstralen. Hij zou zo maar eens de 'missing link' kunnen zijn die gisteren ontbrak aan PSV-zijde.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
Heel klein kansje hoor cult.
Passie om alleen te winnen?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Op deze foto staat in het Italiaans:
Passia..
Solo
Vincere
Enkelbanden verrekt.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef lookinforyou het volgende:
Wat voor blessure had Robert opgelopen eigenlijk??
Ik denk dat we daar wel naar toe kunnen gaan met eigen vervoer..quote:Willem II en PSV krijgen ieder zeventienduizend kaarten voor de bekerfinale op 29 mei in de Rotterdamse Kuip. De overige stoelen worden bezet door genodigden van de KNVB en van hoofdsponsor Amstel. Het stadion van Feyenoord biedt plaats aan 50.000 toeschouwers. Het is nog niet bekend wanneer de kaartverkoop start. Evenmin is bekend hoe de supporters naar het stadion zullen worden vervoerd. De finale begint om zes uur.
Mooi voor hemquote:Mark van Bommel voetbalt de komende drie jaar bij Barcelona. De toonaangevende Spaanse sportkrant Sport meldt dat de aanvoerder van PSV het voorcontract al heeft getekend. De transfer zou niet bekend worden gemaakt zolang PSV nog in de Champions League speelt. Van Bommel zou bij Barcelona drie miljoen euro per jaar gaan verdienen. Het Spaanse blad Diario Sport weet te melden dat het voorcontract onder toeziend oog van technisch directeur Txiki Begiristain is getekend. Volgende week zou definitief worden getekend. Volgens de krant waren ook Real Madrid en AC Milan in de race voor de 28-jarige middenvelder van PSV
tis dus echt wel een verplichte buscombi, da's allang bekendquote:Op woensdag 27 april 2005 18:30 schreef appelsientje het volgende:
Wooz welkom terug.... mooie foto's ! echt indrukwekkend stadion
[..]
Ik denk dat we daar wel naar toe kunnen gaan met eigen vervoer..
Pees opgerekt dacht ik.quote:
PSV Netwerk staat toch echt pees.quote:
Klopt ik zie het.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV Netwerk staat toch echt pees.
wat is dat voor limburgs gebral er doorheenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:00 schreef WooZ het volgende:
ik ben te lui om te resizen
Ja, ja maar met zoveel mensen?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis dus echt wel een verplichte buscombi, da's allang bekend
Dank je voor deze informatiequote:Op woensdag 27 april 2005 17:29 schreef Zapper het volgende:
Iets van een opgerekte pees geloof ik.
Ik verwacht dat veel mensen die combi laten schieten als het verplicht is. Ik denk dat ik dan ook nie ga. Wordt me echt te duurquote:Op woensdag 27 april 2005 19:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja, ja maar met zoveel mensen?
dat worden een boel bussen / treinen
quote:Na de halve finales stelt de KNVB in overleg met beide clubs zaken als eventuele (seizoen) Club Card-verplichting, wijze van vervoer, kaartverkoopkanalen, prijzen etc. vast. Op dit moment is nog geen nadere informatie bekend.
k verwacht ook niet dat PSV alle 17.000 kaarten verkoopt, tegen twente waren we ook met maar 10.000quote:Op woensdag 27 april 2005 21:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik verwacht dat veel mensen die combi laten schieten als het verplicht is. Ik denk dat ik dan ook nie ga. Wordt me echt te duur
Op de site van PSV staat idd dat het dus verplicht is, maar ik denk dat dat nog wel veranderd. Dit staat namelijk op de site van Willem 2:
[..]
je vergeet "saaie stad"quote:Op woensdag 27 april 2005 22:33 schreef knep het volgende:
Terug uit Milaan, super reisje geweest. Mooi weer, mooie dames
, mooie stad
, mooi stadion
, gave wedstrijd
en een kut resultaat
.
Ben vorig jaar er geweest en na anderhalf uur door het centrum gebanjerd te hebben had ik het wel weer gezien.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:11 schreef knep het volgende:
[..]
Hm daarvoor ben ik er te kort geweest maar ik kan me er wel iets bij voorstellen [afbeelding]
Saaier dan Den Bosch?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben vorig jaar er geweest en na anderhalf uur door het centrum gebanjerd te hebben had ik het wel weer gezien.
Wsl de saaiste stad waar ik ooit geweest ben
quote:27/4/2005 - Hiddink staat open voor WK of andere club in de toekomst
(Gepost door RvN)
In het al eerder gememoreerde, zeer interessante interview, met Hiddink in Voetbal International gaat de PSV coach ook in op zijn eigen toekomst. Volgend seizoen zal hij nog meer dan nu zich gaan richten op Aan- en verkoop, scouting en organisatie. Hij wil bijvoorbeeld spelers niet meer in de eindfase van de scouting gaan bekijken, maar al eerder. Daarnaast heeft hij contractueel laten vastleggen dat hij een land mag gaan coachen op het WK. Volgens Hiddink is er nog geen concrete interesse en verwacht hij dat alleen als er tussentijds ergens een coach vertrekt.
Hiddink laat weten dat het niet zijn doel op zich is om tot zijn pensioen bij PSV te blijven. "Nee. Als er iets interessants op mijn pad komt, is er geen belemmering om niet te gaan praten. Die afspraak heb ik met Van Raaij gemaakt en die loopt gewoon door. Ik vind het moeilijk vooruit te kijken."
]quote:
Ik kom in heel Nederland.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat kan je niet weten als je niet verder komt dan Doetichem
Doetinchem wereldstadquote:Op woensdag 27 april 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat kan je niet weten als je niet verder komt dan Doetichem
Fijn dat je over PI's heen kijkt,Tilburg,Eindhoven......?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kom in heel Nederland.Breda, Tilburg en Eindhoven vind ik wel erg leuk.
Ja, wat is daar mee?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fijn dat je over PI's heen kijkt,Tilburg,Eindhoven......?
idd een wereld opzich en zichzelf......quote:
we hadden toch over saaie steden?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fijn dat je over PI's heen kijkt,Tilburg,Eindhoven......?
alleen Eindhoven blijft me favoquote:Op woensdag 27 april 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd een wereld opzich en zichzelf......
Jezus Christus WooZ... D'r liep daar echt wel wat beters rond.quote:
de spitsen liggen niet voor t oprapen en ik zou niet weten waar we betaalbaar de kwaliteit van Kezman kunnen kopenquote:28/4/2005 - AD: PSV serieus geinteresseerd in spits; wil wel nadenken over Kezman
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat bij PSV de kans klein wordt geacht dat Robinho nog kan worden gestrikt. Volgens de krant zou PSV nu inmiddels serieus geinteresseerd zijn in een andere niet bij naam genoemde spits. Hiddink liet na de open sollicitatie van Kezman in VI weten wel te willen nadenken over de mogelijkheid Kezman terug te halen. "Ik weet ook niet of het goed zou zijn als Kezman weer bij PSV zou spelen. Maar het kan geen kwaad daarover na te denken."
De krant meldt verder dat PSV in Milaan heeft gesproken met de zaakwaarnemers van Park. In Nederland zou de club nauwelijks vervangers zien voor Van Bommel en Vogel. Rafael van der Vaart zou daarom wel een optie blijven.
ahd niet anders verwacht, maar als je gaat kijken wie er de loop van de jaren 30+ doelpunten hebben kunnen halen in de HCE is t dungezaaid.quote:
Een heleboel.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:48 schreef pascalheister het volgende:
ook realistische?
30+ wil ik niet zeggen, maar belangrijke doelpunten wel. Of PSV nou met 2-0 of met 8-0 van RBC wint, dat zal me aan m'n reet roesten. Ik heb liever een spits die 20 belangrijke goals maakt dan een spits die 35 "2, 3 en 8-0's" maakt.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ahd niet anders verwacht, maar als je gaat kijken wie er de loop van de jaren 30+ doelpunten hebben kunnen halen in de HCE is t dungezaaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |