abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 00:03:21 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26509191
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
Als je kezza weer terug haalt moet het hele systeem weer worden aangepast, dus zo'n goede zet vind ik het nog niet.
het systeem wordt bijna jaarlijks aangepast doordat er steeds spelers vertekken, nu moet het systeem op t middenveld worden aangepast. Kezman zou trouwens prima kunnen spelen in dit systeem omdat hij al regelmatig naar links en rechts uitweek tijdens wedstrijden, t zou dus het systeem zelfs sterker kunnen maken omdat hij flexibeler is dan Vennegoor.
En aangezien het nog maar te betwijfelen valt of Vennegoor blijft moet je Kezza altijd in de gaten houden en nooit afwijzen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 00:04:40 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26509221
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik heb alleen gelezen dat Chelsea de speler ook gescout had. Meer niet.
niet zo gek als je beide dezelfde scout hebt
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26509261
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Wat heeft Kezman daarmee te maken. Ik snap de connectie niet helemaal.
Het systeem zal veranderen omdat Bommel en Vogel weggaan.
Met Kezman zou je weer een ander systeem kunnen maken.
pi_26509287
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

niet zo gek als je beide dezelfde scout hebt
De Visser.
The gum you like, is coming back in style.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 00:07:25 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26509290
We zijn zelfs gedurende t seizoen van systeem verandert en voor wedstrijden legt Hiddink ook accenten anders, k zie t probleem niet
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26509315
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Het systeem zal veranderen omdat Bommel en Vogel weggaan.
Met Kezman zou je weer een ander systeem kunnen maken.
Waarom een succesvol systeem wijzigen? Voor Kezman is geen plaats binnen de huidige tactiek en selectie. De positie is dubbel bezet en andere posities hebben prioriteit. Daarnaast zoekt men wel een spits, maar een compleet ander type.
pi_26509441
Is er eigenlijk iets bekend over Lucius?
Grotendeels van het middenveld gaat weg (v Bommel, Vogel, vd Schaaf) maar wat doet Theo?
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  dinsdag 26 april 2005 @ 00:15:22 #58
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_26509474
van mij mag ie terugkomen

ik heb er alle vertrouwen in dat Hiddink hem zo kan inpassen dat ie het team nog sterker maakt dan het al is! De verhalen over eventuele vedetteneigingen vind ik overdreven omdat ik me maar moeilijk kan voorstellen dat nieuwelingen in dit PSV daar de kans voor krijgen om zich zo te gedragen. De verhoudingen zijn inmiddels geheel veranderd en ik denk dat het makkelijker is om daar aan te klampen.

Bovendien heeft Kezman altijd vertrouwen gehad in Hiddink en ik denk dat ie er alles aan zou doen om dat vertrouwen op een positieve manier te gebruiken.

En stel dat het toch niet helemaal zou uitpakken en het het collectief verzwakt: denk je dat Hiddink daar niks mee zou doen?

Ik ben het eens met rubbereend: ik zie het probleem ook niet zo, nooit zomaar meteen van de hand afwijzen. Collectief is het allerbelanrijkst, maar een veelscorende spits die weer de drive heeft om zich opnieuw te bewijzen bij zn oude club kan ook zeker belangrijk zijn

Ben benieuwd naar het interview
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_26509503
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Waarom een succesvol systeem wijzigen? Voor Kezman is geen plaats binnen de huidige tactiek en selectie. De positie is dubbel bezet en andere posities hebben prioriteit. Daarnaast zoekt men wel een spits, maar een compleet ander type.
Ik denk dat ze geen spelers zoals van Bommel en Vogel kunnen vinden die sterk zijn in dat systeem.
Dus daarom met Kezman een ander systeem bouwen.
pi_26509517
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:14 schreef Blueman het volgende:
Grotendeels van het middenveld gaat weg (v Bommel, Vogel, vd Schaaf) maar wat doet Theo?
Ik hoop dat hij blijft !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 00:17:37 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26509530
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:14 schreef Blueman het volgende:
v.d. schaaf gaan we natuurlijk niet missen dus je hoeft m niet te noemen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26509567
Kezman terug lijkt me geen goed plan en is ook niet aan de orde.
That's all folks!
pi_26509603
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik denk dat ze geen spelers zoals van Bommel en Vogel kunnen vinden die sterk zijn in dat systeem.
Dus daarom met Kezman een ander systeem bouwen.
Dat heeft betrekking op het middenveld, niet op de spitspositie.

Vogel is zeker te vervangen, van Bommel ligt een tikkeltje genuanceerder helaas. Ik geloof niet dat Hidding het systeem in z'n fundamenten aanpast. Dat er andere spelers moeten geintegreerd worden lijkt me wel duidelijk. Maar hetzelfde systeem zal wel gehanteerd blijven.
pi_26509612
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Kezman terug lijkt me geen goed plan en is ook niet aan de orde.
Juist.
pi_26509636
Kezman gaat terug naar PSV, dat lijkt me haast zeker.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26509654
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat hij blijft !
Ik ook, maar er is dus nog niets bekend.
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 00:23:46 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26509655
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dat heeft betrekking op het middenveld, niet op de spitspositie.

Vogel is zeker te vervangen, van Bommel ligt een tikkeltje genuanceerder helaas. Ik geloof niet dat Hidding het systeem in z'n fundamenten aanpast. Dat er andere spelers moeten geintegreerd worden lijkt me wel duidelijk. Maar hetzelfde systeem zal wel gehanteerd blijven.
voor Bommel is best een vervanger te vinden, vergeet niet dat Bommel niet het niveau had wat hij nu heeft toen hij begon. We moeten dus gewoon niet de Bommel van nu willen vervangen. Een Barreto heeft ongeveer de zelfde manier van spelen als Bommel met een betere traptechniek en zou dus een goede kandidaat zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26509725
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voor Bommel is best een vervanger te vinden, vergeet niet dat Bommel niet het niveau had wat hij nu heeft toen hij begon. We moeten dus gewoon niet de Bommel van nu willen vervangen. Een Barreto heeft ongeveer de zelfde manier van spelen als Bommel met een betere traptechniek en zou dus een goede kandidaat zijn.
Voetballend gezien is Bommel te vervangen, als men geld durft uit te geven. Echter; van Bommel is meer dan een voetballer bij PSV. Van Bommel is de aanvoerder, pur sang. De leider, een winnaar, een intelligente, assertieve, werklustige, prestigieuze, trotse sluwe middenvelder.
En vind die maar eens. Een middenvelder met al die exceptionele kwaliteiten, betaalbaar en haalbaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 00:29:19 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26509750
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Voetballend gezien is Bommel te vervangen, als men geld durft uit te geven. Echter; van Bommel is meer dan een voetballer bij PSV. Van Bommel is de aanvoerder, pur sang. De leider, een winnaar, een intelligente, assertieve, werklustige, prestigieuze, trotse sluwe middenvelder.
En vind die maar eens. Een middenvelder met al die exceptionele kwaliteiten, betaalbaar en haalbaar.
k blijf erbij Barreto ik heb meerdere malen hele wedstrrijden zien spelen en het is echt zo'n man die t elftal op sleeptouw neemt. Een aanvoerder niet direct dat zou een mooi taak voor Cocu zijn volgens jaar.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26509803
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k blijf erbij Barreto ik heb meerdere malen hele wedstrrijden zien spelen en het is echt zo'n man die t elftal op sleeptouw neemt. Een aanvoerder niet direct dat zou een mooi taak voor Cocu zijn volgens jaar.
Ik ken z'n spel niet goed genoeg om 'm te kunnen beoordelen. Ik ben geneigd te zeggen dat ie voorlopig te licht is voor de taak van Bommel.
En relatief/absoluut te duur.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 00:33:28 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26509844
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik ken z'n spel niet goed genoeg om 'm te kunnen beoordelen. Ik ben geneigd te zeggen dat ie voorlopig te licht is voor de taak van Bommel.
En relatief/absoluut te duur.
klaar is ie wel, hij ontstijgt wekelijks het niveau van NEC, hij moet daar echt weg en als PSV hem niet haalt gaat ie naar t buitenland. Ja en wat is duur als je wel 18 miljoen voor robinho wil uitgeven
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26509888
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

klaar is ie wel, hij ontstijgt wekelijks het niveau van NEC, hij moet daar echt weg en als PSV hem niet haalt gaat ie naar t buitenland. Ja en wat is duur als je wel 18 miljoen voor robinho wil uitgeven
Robinho is een wereldtalent. Dat staat buiten kijf. Dat is Barreto toch duidelijk niet.
Wat Barreto betreft, ik weet uberhaupt niet wat die moet kosten. Maar ik vrees een hoop, gezien de constructie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 00:40:33 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26509976
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Robinho is een wereldtalent. Dat staat buiten kijf. Dat is Barreto toch duidelijk niet.
Wat Barreto betreft, ik weet uberhaupt niet wat die moet kosten. Maar ik vrees een hoop, gezien de constructie.
goed maar k heb liever dat je voor die 18 miljoen van robinho liever 2 goede middenvelders haalt. Daar heb je Landzaat en Barreto voor.
Barreto zal rond de 8 a 9 miljoen kosten denk k, t voordeel kan zijn dat we een aantal overbodige spelers aan NEC kunnen overdoen. Een Addo, Colin etc. die zijn best interessant voor een club als NEC. Daardoor zou je het geld gedeelte kunnen beperken.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26510016
8 à 9 Miljoen is schandalig veel voor een middenvelder van NEC. Ik schat zijn werkelijke waarde op 3 miljoen. Ik zou er geen stuiver meer voor geven. Het is namelijk maar de vraag of hij een flink tandje hoger kan spelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 00:45:19 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26510043
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
8 à 9 Miljoen is schandalig veel voor een middenvelder van NEC. Ik schat zijn werkelijke waarde op 3 miljoen. Ik zou er geen stuiver meer voor geven. Het is namelijk maar de vraag of hij een flink tandje hoger kan spelen.
neuh hij is wel meer waard, en hij heeft een lang doorlopend contract. Vergeet niet dat hij gewoon international is en de zilverenmedaille won op de OS
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')