het systeem wordt bijna jaarlijks aangepast doordat er steeds spelers vertekken, nu moet het systeem op t middenveld worden aangepast. Kezman zou trouwens prima kunnen spelen in dit systeem omdat hij al regelmatig naar links en rechts uitweek tijdens wedstrijden, t zou dus het systeem zelfs sterker kunnen maken omdat hij flexibeler is dan Vennegoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
Als je kezza weer terug haalt moet het hele systeem weer worden aangepast, dus zo'n goede zet vind ik het nog niet.
niet zo gek als je beide dezelfde scout hebtquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik heb alleen gelezen dat Chelsea de speler ook gescout had. Meer niet.
Het systeem zal veranderen omdat Bommel en Vogel weggaan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat heeft Kezman daarmee te maken. Ik snap de connectie niet helemaal.
De Visser.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet zo gek als je beide dezelfde scout hebt
Waarom een succesvol systeem wijzigen? Voor Kezman is geen plaats binnen de huidige tactiek en selectie. De positie is dubbel bezet en andere posities hebben prioriteit. Daarnaast zoekt men wel een spits, maar een compleet ander type.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het systeem zal veranderen omdat Bommel en Vogel weggaan.
Met Kezman zou je weer een ander systeem kunnen maken.
Ik denk dat ze geen spelers zoals van Bommel en Vogel kunnen vinden die sterk zijn in dat systeem.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Waarom een succesvol systeem wijzigen? Voor Kezman is geen plaats binnen de huidige tactiek en selectie. De positie is dubbel bezet en andere posities hebben prioriteit. Daarnaast zoekt men wel een spits, maar een compleet ander type.
Ik hoop dat hij blijft !quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:14 schreef Blueman het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over Lucius?
Grotendeels van het middenveld gaat weg (v Bommel, Vogel, vd Schaaf) maar wat doet Theo?
v.d. schaaf gaan we natuurlijk niet missen dus je hoeft m niet te noemenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:14 schreef Blueman het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over Lucius?
Grotendeels van het middenveld gaat weg (v Bommel, Vogel, vd Schaaf) maar wat doet Theo?
Dat heeft betrekking op het middenveld, niet op de spitspositie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen spelers zoals van Bommel en Vogel kunnen vinden die sterk zijn in dat systeem.
Dus daarom met Kezman een ander systeem bouwen.
Juist.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Kezman terug lijkt me geen goed plan en is ook niet aan de orde.
Ik ook, maar er is dus nog niets bekend.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat hij blijft !
voor Bommel is best een vervanger te vinden, vergeet niet dat Bommel niet het niveau had wat hij nu heeft toen hij begon. We moeten dus gewoon niet de Bommel van nu willen vervangen. Een Barreto heeft ongeveer de zelfde manier van spelen als Bommel met een betere traptechniek en zou dus een goede kandidaat zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat heeft betrekking op het middenveld, niet op de spitspositie.
Vogel is zeker te vervangen, van Bommel ligt een tikkeltje genuanceerder helaas. Ik geloof niet dat Hidding het systeem in z'n fundamenten aanpast. Dat er andere spelers moeten geintegreerd worden lijkt me wel duidelijk. Maar hetzelfde systeem zal wel gehanteerd blijven.
Voetballend gezien is Bommel te vervangen, als men geld durft uit te geven. Echter; van Bommel is meer dan een voetballer bij PSV. Van Bommel is de aanvoerder, pur sang. De leider, een winnaar, een intelligente, assertieve, werklustige, prestigieuze, trotse sluwe middenvelder.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor Bommel is best een vervanger te vinden, vergeet niet dat Bommel niet het niveau had wat hij nu heeft toen hij begon. We moeten dus gewoon niet de Bommel van nu willen vervangen. Een Barreto heeft ongeveer de zelfde manier van spelen als Bommel met een betere traptechniek en zou dus een goede kandidaat zijn.
k blijf erbij Barreto ik heb meerdere malen hele wedstrrijden zien spelen en het is echt zo'n man die t elftal op sleeptouw neemt. Een aanvoerder niet direct dat zou een mooi taak voor Cocu zijn volgens jaar.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Voetballend gezien is Bommel te vervangen, als men geld durft uit te geven. Echter; van Bommel is meer dan een voetballer bij PSV. Van Bommel is de aanvoerder, pur sang. De leider, een winnaar, een intelligente, assertieve, werklustige, prestigieuze, trotse sluwe middenvelder.
En vind die maar eens. Een middenvelder met al die exceptionele kwaliteiten, betaalbaar en haalbaar.
Ik ken z'n spel niet goed genoeg om 'm te kunnen beoordelen. Ik ben geneigd te zeggen dat ie voorlopig te licht is voor de taak van Bommel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k blijf erbij Barreto ik heb meerdere malen hele wedstrrijden zien spelen en het is echt zo'n man die t elftal op sleeptouw neemt. Een aanvoerder niet direct dat zou een mooi taak voor Cocu zijn volgens jaar.
klaar is ie wel, hij ontstijgt wekelijks het niveau van NEC, hij moet daar echt weg en als PSV hem niet haalt gaat ie naar t buitenland. Ja en wat is duur als je wel 18 miljoen voor robinho wil uitgevenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ken z'n spel niet goed genoeg om 'm te kunnen beoordelen. Ik ben geneigd te zeggen dat ie voorlopig te licht is voor de taak van Bommel.
En relatief/absoluut te duur.
Robinho is een wereldtalent. Dat staat buiten kijf. Dat is Barreto toch duidelijk niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klaar is ie wel, hij ontstijgt wekelijks het niveau van NEC, hij moet daar echt weg en als PSV hem niet haalt gaat ie naar t buitenland. Ja en wat is duur als je wel 18 miljoen voor robinho wil uitgeven
goed maar k heb liever dat je voor die 18 miljoen van robinho liever 2 goede middenvelders haalt. Daar heb je Landzaat en Barreto voor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Robinho is een wereldtalent. Dat staat buiten kijf. Dat is Barreto toch duidelijk niet.
Wat Barreto betreft, ik weet uberhaupt niet wat die moet kosten. Maar ik vrees een hoop, gezien de constructie.
neuh hij is wel meer waard, en hij heeft een lang doorlopend contract. Vergeet niet dat hij gewoon international is en de zilverenmedaille won op de OSquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
8 à 9 Miljoen is schandalig veel voor een middenvelder van NEC. Ik schat zijn werkelijke waarde op 3 miljoen. Ik zou er geen stuiver meer voor geven. Het is namelijk maar de vraag of hij een flink tandje hoger kan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |