abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26507741
Als je Kezza haalt moet je heel je systeem aanpassen en hij is bij lange na niet goed genoeg omdat te rechtvaardigen

Voor 5 miljoen Pond kan je beter Kone halen en die kan ook nog op de vleugel uit de voeten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26507779
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:56 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik heb me zelf verkeerd verwoord, sorry.

Ik bedoelde dat mocht je een nieuwe speler aantrekken, ik liever een speler zie komen op de posities naast de centrale spits, dan die spits zelf.

Het is dus niet zo dat ik die drie het niet goed vind doen en dus liever een nieuwe speler daar zie komen, meer om aan te geven dat ik nu een nieuwe spits aantrekken absoluut overbodig vind.

Park vond ik dit seizoen juist (een van) de beste PSV-er(s)
Oke het is nu een stuk begrijpelijker
Maar als PSV nieuwe spelers wil, moet het beginnen bij het middenveld omdat van Bommel zeker vertrekt en Vogel zeer waarschijnlijk. Ik hoorde vorig jaar de roep om Väyrynen en Robinho. Die laatste komt zeker niet, maar wil PSV nog proberen Väyrynen te halen of is Barreto een betere optie?
pi_26507813
PSV sloopt Milaan morgen !!!!!!!!!!
2-0 voor PSV
quotering: 21euro
Nothing to see here, carry on
pi_26507817
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:43 schreef Devano het volgende:
Als PSV de CL wint, mag de nr. 3 uit de Eredivisie dan voorronde CL spelen, aangezien PSV dan al automatisch geplaatst is?
Volgens mij ben je niet meer automatisch geplaats als je de CL wint
pi_26507962
Wat maakt het uit, PSV is toch al geplaatst
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26508056
Van mij mag Kezman wel terug komen
pi_26508211
Volgens twee bronnen van Sportweek zijn zowel Farfán als Robert, net als Alex door PSV aangetrokken met behulp van geld van Roman Abramovic. Het blad meldt dat in haar wekelijkse uitgave die dinsdag uitkomt. Volgens het blad is Alex, ondanks diens ontwikkeling niet de voetballer waar Chelsea op zit te wachten. De kans zou groter zijn dat Jefferson Farfán naar Londen vertrekt.
Overigens ontkende Westerhof gisteren in het programma Studio Voetbal dat PSV niet volledig eigenaar zou zijn van Alex. Ook zou Chelsea, voorzover Westerhof dat wist, niet hebben meebetaald aan de transfer. (Over de koop van een optie werd overigens niet gesproken zondag).

Dubbele bron: PSV.netwerk.to en Sportweek
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_26508242
Dalijk is de halve selectie van Chelsea
pi_26508257
Waarom zou Chelski Robert financieren? Zo duur en zo geweldig is hij niet
pi_26509049
Kezman terug naar PSV...
Weet niet of dat zo verstandig is.
Tuurlijk heeft hij grootste dingen laten zien, maar of hij er nu in past..
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_26509072
quote:
Op maandag 25 april 2005 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zou Chelski Robert financieren? Zo duur en zo geweldig is hij niet
Misschien is PSV wel juist zo slim. Je valt je als club geen buil aan een extern-gefinancierde speler.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26509081
Volgend jaar zal PSV toch anders spelen zonder Vogel en van Bommel.
Dus zou Kezman wel handig zijn.
pi_26509088
Daarnaast geloof ik niet dat Chelsea geintresseerd is in Farfán. Zo spectaculair speelt ie niet.
pi_26509092
De JC schaal die werd toch altijd gespeeld tussen de Landskampioen en de Beker winnaar?

Wat als PSV nu ook de amstel beker wint?
Nothing to see here, carry on
pi_26509097
quote:
Op maandag 25 april 2005 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar zal PSV toch anders spelen zonder Vogel en van Bommel.
Dus zou Kezman wel handig zijn.
Omdat?
pi_26509105
quote:
Op maandag 25 april 2005 23:58 schreef RijstNatie het volgende:
De JC schaal die werd toch altijd gespeeld tussen de Landskampioen en de Beker winnaar?

Tegen de nummer 2 wellicht?
pi_26509118
quote:
Dan is Ajax de klos
pi_26509130
Als je kezza weer terug haalt moet het hele systeem weer worden aangepast, dus zo'n goede zet vind ik het nog niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 00:00:34 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26509138
Robert kan k m niet voorstellen, die zal nooit in Engeland kunnen voetballen omdat hij nooit aan genoeg interlands zal halen. Daarbij werd bij zn aantrekken al meteen duidelijk gemaakt dat het met de winst van de CL gefinancierd was.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26509152
Chelsea heeft contact gehad met Farfán en zijn komst naar PSV, daarbij heeft Chelsea ook een vinger in de pap gehad. Of Chelsea heeft betaald of hoe precies, dat weet ik niet....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 26 april 2005 @ 00:01:22 #46
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26509154
quote:
Op maandag 25 april 2005 23:58 schreef RijstNatie het volgende:

Dan speelt de nummer 2 uit de competitie om de JC schaal met PSV
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 26 april 2005 @ 00:01:24 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_26509156
quote:
Op maandag 25 april 2005 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
PSV sloopt Milaan morgen !!!!!!!!!!
2-0 voor PSV
quotering: 21euro
Bij jouw moeder
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_26509171
quote:
Op maandag 25 april 2005 23:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Omdat?
Het moeilijk zal zijn spelers zoals van Bommel en Vogel te vinden.
pi_26509183
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chelsea heeft contact gehad met Farfán en zijn komst naar PSV, daarbij heeft Chelsea ook een vinger in de pap gehad. Of Chelsea heeft betaald of hoe precies, dat weet ik niet....
Ik heb alleen gelezen dat Chelsea de speler ook gescout had. Meer niet.
pi_26509189
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Het moeilijk zal zijn spelers zoals van Bommel en Vogel te vinden.
Wat heeft Kezman daarmee te maken. Ik snap de connectie niet helemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')