Op deze foto staat in het Italiaans:quote:Op woensdag 27 april 2005 16:00 schreef WooZ het volgende:
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/milaan05.jpg
Klopt, alles moet aan PSV-kant mee zitten en aan Milan-kant moet alles tegen zitten. Robert zal over een week wel weer kunnen spelen en ook al heeft hij nog niet veel kunnen laten zien; Ik zie in zijn spel toch wel het nodige zelfvertrouwen uitstralen. Hij zou zo maar eens de 'missing link' kunnen zijn die gisteren ontbrak aan PSV-zijde.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
Heel klein kansje hoor cult.
Passie om alleen te winnen?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Op deze foto staat in het Italiaans:
Passia..
Solo
Vincere
Enkelbanden verrekt.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef lookinforyou het volgende:
Wat voor blessure had Robert opgelopen eigenlijk??
Ik denk dat we daar wel naar toe kunnen gaan met eigen vervoer..quote:Willem II en PSV krijgen ieder zeventienduizend kaarten voor de bekerfinale op 29 mei in de Rotterdamse Kuip. De overige stoelen worden bezet door genodigden van de KNVB en van hoofdsponsor Amstel. Het stadion van Feyenoord biedt plaats aan 50.000 toeschouwers. Het is nog niet bekend wanneer de kaartverkoop start. Evenmin is bekend hoe de supporters naar het stadion zullen worden vervoerd. De finale begint om zes uur.
Mooi voor hemquote:Mark van Bommel voetbalt de komende drie jaar bij Barcelona. De toonaangevende Spaanse sportkrant Sport meldt dat de aanvoerder van PSV het voorcontract al heeft getekend. De transfer zou niet bekend worden gemaakt zolang PSV nog in de Champions League speelt. Van Bommel zou bij Barcelona drie miljoen euro per jaar gaan verdienen. Het Spaanse blad Diario Sport weet te melden dat het voorcontract onder toeziend oog van technisch directeur Txiki Begiristain is getekend. Volgende week zou definitief worden getekend. Volgens de krant waren ook Real Madrid en AC Milan in de race voor de 28-jarige middenvelder van PSV
tis dus echt wel een verplichte buscombi, da's allang bekendquote:Op woensdag 27 april 2005 18:30 schreef appelsientje het volgende:
Wooz welkom terug.... mooie foto's ! echt indrukwekkend stadion
[..]
Ik denk dat we daar wel naar toe kunnen gaan met eigen vervoer..
Pees opgerekt dacht ik.quote:
PSV Netwerk staat toch echt pees.quote:
Klopt ik zie het.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV Netwerk staat toch echt pees.
wat is dat voor limburgs gebral er doorheenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:00 schreef WooZ het volgende:
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/milaan02.avi
ik ben te lui om te resizen
Ja, ja maar met zoveel mensen?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis dus echt wel een verplichte buscombi, da's allang bekend
Dank je voor deze informatiequote:Op woensdag 27 april 2005 17:29 schreef Zapper het volgende:
Iets van een opgerekte pees geloof ik.
Ik verwacht dat veel mensen die combi laten schieten als het verplicht is. Ik denk dat ik dan ook nie ga. Wordt me echt te duurquote:Op woensdag 27 april 2005 19:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja, ja maar met zoveel mensen?
dat worden een boel bussen / treinen
quote:Na de halve finales stelt de KNVB in overleg met beide clubs zaken als eventuele (seizoen) Club Card-verplichting, wijze van vervoer, kaartverkoopkanalen, prijzen etc. vast. Op dit moment is nog geen nadere informatie bekend.
k verwacht ook niet dat PSV alle 17.000 kaarten verkoopt, tegen twente waren we ook met maar 10.000quote:Op woensdag 27 april 2005 21:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik verwacht dat veel mensen die combi laten schieten als het verplicht is. Ik denk dat ik dan ook nie ga. Wordt me echt te duur
Op de site van PSV staat idd dat het dus verplicht is, maar ik denk dat dat nog wel veranderd. Dit staat namelijk op de site van Willem 2:
[..]
je vergeet "saaie stad"quote:Op woensdag 27 april 2005 22:33 schreef knep het volgende:
Terug uit Milaan, super reisje geweest. Mooi weer, mooie dames
, mooie stad
, mooi stadion
, gave wedstrijd
en een kut resultaat
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |