k verwacht ook niet dat PSV alle 17.000 kaarten verkoopt, tegen twente waren we ook met maar 10.000quote:Op woensdag 27 april 2005 21:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik verwacht dat veel mensen die combi laten schieten als het verplicht is. Ik denk dat ik dan ook nie ga. Wordt me echt te duur
Op de site van PSV staat idd dat het dus verplicht is, maar ik denk dat dat nog wel veranderd. Dit staat namelijk op de site van Willem 2:
[..]
je vergeet "saaie stad"quote:Op woensdag 27 april 2005 22:33 schreef knep het volgende:
Terug uit Milaan, super reisje geweest. Mooi weer, mooie dames
, mooie stad
, mooi stadion
, gave wedstrijd
en een kut resultaat
.
Ben vorig jaar er geweest en na anderhalf uur door het centrum gebanjerd te hebben had ik het wel weer gezien.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:11 schreef knep het volgende:
[..]
Hm daarvoor ben ik er te kort geweest maar ik kan me er wel iets bij voorstellen [afbeelding]
Saaier dan Den Bosch?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben vorig jaar er geweest en na anderhalf uur door het centrum gebanjerd te hebben had ik het wel weer gezien.
Wsl de saaiste stad waar ik ooit geweest ben
quote:27/4/2005 - Hiddink staat open voor WK of andere club in de toekomst
(Gepost door RvN)
In het al eerder gememoreerde, zeer interessante interview, met Hiddink in Voetbal International gaat de PSV coach ook in op zijn eigen toekomst. Volgend seizoen zal hij nog meer dan nu zich gaan richten op Aan- en verkoop, scouting en organisatie. Hij wil bijvoorbeeld spelers niet meer in de eindfase van de scouting gaan bekijken, maar al eerder. Daarnaast heeft hij contractueel laten vastleggen dat hij een land mag gaan coachen op het WK. Volgens Hiddink is er nog geen concrete interesse en verwacht hij dat alleen als er tussentijds ergens een coach vertrekt.
Hiddink laat weten dat het niet zijn doel op zich is om tot zijn pensioen bij PSV te blijven. "Nee. Als er iets interessants op mijn pad komt, is er geen belemmering om niet te gaan praten. Die afspraak heb ik met Van Raaij gemaakt en die loopt gewoon door. Ik vind het moeilijk vooruit te kijken."
]quote:
Ik kom in heel Nederland.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat kan je niet weten als je niet verder komt dan Doetichem
Doetinchem wereldstadquote:Op woensdag 27 april 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat kan je niet weten als je niet verder komt dan Doetichem
Fijn dat je over PI's heen kijkt,Tilburg,Eindhoven......?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kom in heel Nederland.Breda, Tilburg en Eindhoven vind ik wel erg leuk.
Ja, wat is daar mee?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fijn dat je over PI's heen kijkt,Tilburg,Eindhoven......?
idd een wereld opzich en zichzelf......quote:
we hadden toch over saaie steden?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fijn dat je over PI's heen kijkt,Tilburg,Eindhoven......?
alleen Eindhoven blijft me favoquote:Op woensdag 27 april 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd een wereld opzich en zichzelf......
Jezus Christus WooZ... D'r liep daar echt wel wat beters rond.quote:
de spitsen liggen niet voor t oprapen en ik zou niet weten waar we betaalbaar de kwaliteit van Kezman kunnen kopenquote:28/4/2005 - AD: PSV serieus geinteresseerd in spits; wil wel nadenken over Kezman
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat bij PSV de kans klein wordt geacht dat Robinho nog kan worden gestrikt. Volgens de krant zou PSV nu inmiddels serieus geinteresseerd zijn in een andere niet bij naam genoemde spits. Hiddink liet na de open sollicitatie van Kezman in VI weten wel te willen nadenken over de mogelijkheid Kezman terug te halen. "Ik weet ook niet of het goed zou zijn als Kezman weer bij PSV zou spelen. Maar het kan geen kwaad daarover na te denken."
De krant meldt verder dat PSV in Milaan heeft gesproken met de zaakwaarnemers van Park. In Nederland zou de club nauwelijks vervangers zien voor Van Bommel en Vogel. Rafael van der Vaart zou daarom wel een optie blijven.
ahd niet anders verwacht, maar als je gaat kijken wie er de loop van de jaren 30+ doelpunten hebben kunnen halen in de HCE is t dungezaaid.quote:
Een heleboel.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:48 schreef pascalheister het volgende:
ook realistische?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |