abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26532523
werd er ook wel moedeloos van...
hard in de hoek moeten de ballen

maar iedere keer in het midden, recht in de handen van de keeper
pi_26532653
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:09 schreef twi het volgende:
Nouja, het scoren van doelpunten in Eindhoven lijkt me nog wel te doen. Ik denk alleen dat die goal die Milan vast en zeker zal maken (want die hebben ook erg veel kansen gehad) fataal zal zijn.
4-1 dan maar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 23:19:40 #203
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26532774
GVD je speelt gewoon beter dan Milaan en je verliest zo, voor straf herhalen we Depotivo, 4-0 in Eindhoven!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26532775
Het Officiële PSV topic #83: Kezza terug?
tsja, als kezza er vanavond bij was lagen er wel wat in denk ik.. zonde dit hoor
en weer die vervelende tomasson, net zoals een jaartje of 2 terug tegen ajax, in de laatste minuten de genadeklap uitdelen..
ik vind het ook niks aan om tégen stam te zijn, ik wil voor stam zijn, zoals bij nederland zeg maar, maarja hij komt nieteens meer voor oranje en speelt voor Milan, nu hoort stam steeds bij de 'vijand' .. hij is te goed
pi_26532776
Pfff jammer man...
nog steeds klamme handen..
Milan gaat mijn 2e thuiswedstrijd worden dit seizoen die ik thuis mis
3e wordt Feijenoord
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_26532973
Niet leuk dit
Volgende week toch Bouma maar eens buiten de basis laten.
Wel erg jammer dat Robert geblesseerd. Was naar mijn idee wel een man geweest voor deze wedstrijd.
PSV moet wel gigantisch aan de bak volgende week en niet weer in die valstrik trappen. Dat zal ook moeilijk worden, want ze zullen wel moeten nu.
De spanning zal volgende week wel helemaal niet te harden zijn.
Je zit eigenlijk te wachten op de gelijkmaker, en dan dit.....
Bah, wat een rot gevoel heb ik nu.
Keep the faith!!
pi_26532992
Robert zou ze er in hebben geschoten; Die is namelijk koel genoeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26533040
Alex is dus wel degelijk gefinancieerd door Chelsea.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_26533056
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
Robert zou ze er in hebben geschoten; Die is namelijk koel genoeg.
Dat blijft ook door mijn hoofd spoken.....
Keep the faith!!
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:29:27 #210
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26533069
Net als toen tegen TOP Oss
pi_26533111
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:28 schreef F1Bas het volgende:
Alex is dus wel degelijk gefinancieerd door Chelsea.
Gedeeltelijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26533208
Wedstrijdanalyse JFH.

PSV verliest van een Italiaanse club, op z'n Italiaans. Het verschil zit 'm echt heel simpel in doeltreffendheid.
PSV speelde een enorm sterke wedstrijd, vooral de tweede helft. Het middenveld van PSV en de aansluiting van de backs, plus beweeglijkheid van Parkie zetten Milan compleet onder druk. Ik denk dat Milan in het eigen San Siro zelden zo onder druk is gezet. Maar wat wil je bereiken zonder goaltjesdief in de spits? Ik denk dat ze Robért heel erg hebben gemist in deze wedstrijd. Ik zie in hem dè man om die balletjes net de juiste richting te geven. Parkie is niet geschikt voor operaties binnen de "16".
Beasley is moet persé met de rug van de goal af spelen, ik snapte niet dat Hiddink niet eerder ingreep. Ik vind hem in de aanname, met een man in z'n rug te fragiel en te schichtig. Te veel gefocussed op inkomende spelers, te weinig op de bal en het spel. Dan leid je balverlies en zo speel je een matige wedstrijd. Beasley is geen voetballer tegen fysieke tegenstanders, die terugzakken op eigen helft.
Bouma heeft een concentratieprobleem. Bij de eerste goal van Sheva, staat hij duidelijk te slapen. Als ik zijn spel, plus zijn slippertjes bekijk, heeft dat puur met concentratie te maken.
Let ook eens op de beweging van Crespo bij de eerste goal. Hoe belangrijk een loopactie is. Hij beweegt zich horizontaal op de buitenspellijn, om een gat te trekken waar vervolgens Sheva inloopt.
Tweede tegengoal had de verdediging moeten stappen op Tomasson. Zo dwing je Kaká zelf de actie te moeten maken. Is vrij moeilijk vanuit die hoek, dus je had de aanval kunnen smoren zo.
PSV ligt eruit. Maar mag met opgeheven hoofd het toernooi verlaten. Ze hebben laten zien over het allersterkste middenveld van de CL te beschikken. Zoveel pressie, coaching, aansluiting, aanvoer, tactische beslissingen kunnen nemen, geen domme overtredingen. Ik heb dat bij geen enkel middenveld gezien verder. Jammer, maar binnen de lijn der verwachtingen.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26533216
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gedeeltelijk.
Jullie voorzitter zei zondag heel iets anders.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:36:02 #214
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26533263
Succes jongens, volgende week. Een tip: stel meer aanvallers op dan alleen Park en verkoop Bouma aan RKC.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 23:37:39 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26533308
wat ik net van van Raaij hoorde was dat Alex gedeeltelijk gefinancierd is door Chelsea door middel van een optie, oftewel PSV het betaald en dat bedrag is voor een gedeelte gedekt door de opbrengst van de optie van Chelsea!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26533608
Robert
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 23:50:17 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26533656
wel een beetje overdreven om nu te treuren over Robert. Park ide laatste maanden ook gewoon trefzeker en hij stond op de juiste plek voor die kansjes door oa zn snelheid.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26533693
Parkie is geen afmaker. Buiten de zestien, daar ligt z'n klasse.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26533742
Idd, vandaag zag je duidelijk dat Park niet zo makkelij kscoort, en ik weet zeker dat Robert het beter had gedaan.
Maarjah, zo is het leven, je kan niet alles hebben.

Volgende week een Milan met wat mindere spelers op het veld vanwege een zo goed als zekere plaats naar de finale EN de topper tegen Juve weekend erop

Wie weet?
  woensdag 27 april 2005 @ 00:18:22 #220
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_26534496
- wedstrijd
pi_26534688
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:
wat ik net van van Raaij hoorde was dat Alex gedeeltelijk gefinancierd is door Chelsea door middel van een optie, oftewel PSV het betaald en dat bedrag is voor een gedeelte gedekt door de opbrengst van de optie van Chelsea!
En wat voor optie is dat? Eerste optie voor koop?
pi_26534712
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:27 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Ja.
  woensdag 27 april 2005 @ 00:29:59 #223
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26534723
godverdetiefuskuthoeren
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 april 2005 @ 00:34:49 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26534818
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:27 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

ja, niet meer niet minder, dus Alex is gewoon ons eigendom en als Mardid komt en hem voor 50 miljoen wil hebben en Chelsea wil dat niet bieden dan gaat hij naar Madrid. (bij wijze van spreken dan he)
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26534856
Ik zag in de VI een staatje en daar stond dat Alex PSV nul euro heeft gekost....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')