En je wordt dan voor PSV ??quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:30 schreef SCH het volgende:
Als Kezman terugkomt, overweeg ik om Heerenveen te verruilen
Dat ben ik stiekem al. Vroeger had ik twee clubs, Heerenveen en PSV maar sinds Heerenveen een vaste subtopper is, is het een beetje stom een 2e clus te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:37 schreef DIJK het volgende:
Beginnen al die Scandinaviers toch een beetje te vervelen?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:43 schreef DIJK het volgende:
Misschien kunnen we Sibon terugbrengen naar heerenveen.
Dus die opmerking van mij een paar weken was niet zo vreemd, dat ik dacht dat jij een PSV fan wasquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik stiekem al. Vroeger had ik twee clubs, Heerenveen en PSV maar sinds Heerenveen een vaste subtopper is, is het een beetje stom een 2e clus te hebben.
Kan wel. Maar toen Heerenveen nog 1e divisie speelde was het veel logischer een grote club er bij te hebben. Nu zijn we zelf een grote clubquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus die opmerking van mij een paar weken was niet zo vreemd, dat ik dacht dat jij een PSV fan was
En trouwens waarom zou je geen 2 clubs kunnen hebben ?? Eend is ook fan van NEC..
En ik ben voor Vitesseklein beetje...
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan wel. Maar toen Heerenveen nog 1e divisie speelde was het veel logischer een grote club er bij te hebben. Nu zijn we zelf een grote club![]()
je bent al fan, je moest na de wedstrijd van Lyon al een traantje wegpinkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er trouwens niet. Ik word alleen fan van PSV als Sibon verdwijnt trouwens.
dat had ik bij ajax ook gehad, ik ben gewoon een ontzetttende homoquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je bent al fan, je moest na de wedstrijd van Lyon al een traantje wegpinken![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
dat had ik bij ajax ook gehad, ik ben gewoon een ontzetttende homo![]()
Je bent ook net Verbeek hequote:Op dinsdag 26 april 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
dat had ik bij ajax ook gehad, ik ben gewoon een ontzetttende homo![]()
Wat moet Ajax met Charisteasquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:39 schreef Chadi het volgende:
Wat moet PSV met Kezman?
En 0 in de CLquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat moet Ajax met Charisteas
Kezman staat garant voor 25 goals in een seizoen..
Daar hebben we dan andere spelers voor. Mits Kezman niet te duur is, heet ik hem welkom.quote:
Ja hoor .. zie je het al voor je.. "Kezman vandaag spelen we tegen Bayern.. je mag niet mee doen"quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar hebben we dan andere spelers voor. Mits Kezman niet te duur is, heet ik hem welkom.
serieus................ vites?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus die opmerking van mij een paar weken was niet zo vreemd, dat ik dacht dat jij een PSV fan was
En trouwens waarom zou je geen 2 clubs kunnen hebben ?? Eend is ook fan van NEC..
En ik ben voor Vitesseklein beetje...
liever nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:16 schreef rubbereend het volgende:
gezeur op Kezman in de CL, kijk allemaal PSV - ManU nog maar een keer
Dacht ik ook alquote:
Eurosport Top 24 clubs rankingquote:PSV leidt klassement Eurosport
De goede prestaties van de kersverse kampioen PSV zijn ook erg goed voor de statistieken. Zo staat de club momenteel op de eerste plaats van het Top 24-klassement van televisiezender Eurosport.
Landstitel
Het hele seizoen staat PSV al hoog in de ranking van Eurosport -gebaseerd op punten in de nationale competitie en Europees - maar na het behalen van de landstitel, wat een dikke bonusscore opleverde, staat het team van Guus Hiddink dus bovenaan. Nummer twee AC Milan heeft zes punten minder. De topvijf wordt gecompleteerd door Chelsea, Bayern München en Olympique Lyonnais.
Sorryquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
serieus................ vites?
NEC is mn 2e clubmaar k ben niet nerveus voor wedstrijden van NEC. Dus dr ligt nogal een gat tussen PSV en NEC
1. PSV - 168quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eurosport Top 24 clubs ranking
Mooi lijstje!![]()
Ik had het gelezen jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eurosport Top 24 clubs ranking
Mooi lijstje!![]()
Dat staat ook uitgelegd op de site van Eurosportquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:16 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
1. PSV - 168
2. AC Milan - 162
3. Chelsea FC - 159
4. FC Bayern München - 138
5. Olympique Lyonnais - 138
[...]
10. Liverpool FC - 124
[...]
21. AZ Alkmaar - 87
22. AFC Ajax - 85
![]()
Hoe komen ze eigelijk aan dit mooie puntenaantal?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik had het gelezen jaecht heel mooi
hopelijk dat we het vanavond waar kunnen maken!
quote:25/4/2005 - Kezman droomt van finale tegen PSV
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
In een interview met het Algemeen Dagblad laat Mateja Kezman weten te hopen op een Champions League finale tegen PSV. "Misschien dat we elkaar wel treffen in de finale van de Champions League. Dat zou voor mij en voor PSV een droom zijn. Dan hebben we samen toch nog Europees succes." De spits volgt alle wedstrijden van PSV, was in Monaco en bekeek het succes tegen Olympique Lyon samen met Robben en Rommedahl bij Robben thuis. "Ik ben zó blij voor die jongens en voor al die mensen aan wie ik warme herinneringen heb. Deze club verdient dit succes."
Dat betekent dat ze dus een goede tijd hebben gehad bij het altijd gezellige PSVquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:36 schreef rubbereend het volgende:
nieuws van gisteren nog maar wel zo leuk:
[..]ze weten elkaar dus nog goed te vinden daar in Londen.
daarom mag je nu teruglezenquote:
Dat heb je met al die successupportersquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef Djekko het volgende:
Wat gaat dat trouwens tegenwoordig verrekte snel met die topics![]()
![]()
populaire club hèquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef Djekko het volgende:
Wat gaat dat trouwens tegenwoordig verrekte snel met die topics![]()
![]()
Vandaar dat het Ajax-topic al over de 150 zitquote:
Dat komt door alle PSVsupporters die daar komen trollenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:31 schreef Djekko het volgende:
[..]
Vandaar dat het Ajax-topic al over de 150 zit
Serieus?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
Spijtig dat Van Bommel geblesseerd is, was net in het nieuws
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
Spijtig dat Van Bommel geblesseerd is, was net in het nieuws
prachtig stukquote:When the game ended, the party began. Gallons of red and white confetti were shot from cannons. A popular Dutch singer took the microphone and belted out drinking songs. "It's raining beer," one went. "There's only one thing to do. Just drink it!"
En iedereen maar zenuwachtig op elke PSV-site kijken of er al iets staat over Bommelquote:
quote:Even so, Beasley has found that life in Eindhoven fits just fine, despite the lack of big-city excitement, the abundance of men in tight jeans, the techno music in clubs instead of hip-hop and the mayonnaise slathered on everything from tacos to fries.
Just about everyone in the Netherlands speaks English. But Beasley, with a few teammates, takes Dutch lessons at PSV's training facility. "It's hilarious in class because I'm in there with Brazilians and a Peruvian, and them trying to speak Dutch is worse than me," Beasley says.
We gaan winnen ik voel het gewoonquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:33 schreef lookinforyou het volgende:
De spanning begint voelbaar te worden nu.
Ik verwacht niet dat PSV vanavond gaat winnen. Als het toch een nederlaag wordt, hoop ik op 2-1.
Het zal erg moeilijk worden, vrees ik.
Ik hoop in ieder geval dat het een leuke wedstrijd wordt en dat PSV toch misschien weer voor een verassing kan zorgen.
We zullen het over iets meer dan 5 uur gaan zien.
Ok, vorige keer had je het inderdaad goed!quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We gaan winnen ik voel het gewoon![]()
De vorige keer had ik het ook goed![]()
Maar spannend is het wel!! ....
hehe is goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ok, vorige keer had je het inderdaad goed!
Nou, misschien dat ik in de rust even wat peptalk van je nodig heb![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:53 schreef hellmondunited het volgende:
Ik ben een ras Helmonder, heb dus een schijt hekel aan PSV, anders mag je je geen Helmonder noemen en zeker geen Diehard Helmond Sport supporter.
Toch heb ik de afgelopen tijd diep respect gekregen voor PSV. De van Bommel die ik altijd heb uitgekotst is volwassen geworden. Een Gomes die Dida als voorbeeld heeft, terwijl Dida Gomes misschien als voorbeeld moet nemen. Daarbij komt een collectief en wilskracht waar je U tegen zegt..
nee zet m op PSV, ik zal vanavond voor jullie duimen!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:56 schreef peksin het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Vd Vaart al een medische test bij psv had gedaan??
Eigen doelpunt Shevchenkoquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:01 schreef ASroma het volgende:
0-1 milan shevchenko 62" min
De laatste geruchten:quote:
bron: PSV Netwerkquote:OB: 'Van Bommel voor drie jaar naar Barcelona'
Mark van Bommel voetbalt de komende drie jaar bij Barcelona. De toonaangevende Spaanse sportkrant Sport meldt dat de aanvoerder van PSV het voorcontract al heeft getekend. De transfer zou niet bekend worden gemaakt zolang PSV nog in de Champions League speelt. Van Bommel zou bij Barcelona drie miljoen euro per jaar gaan verdienen. Het Spaanse blad Diario Sport weet te melden dat het voorcontract onder toeziend oog van technisch directeur Txiki Begiristain is getekend. Volgende week zou definitief worden getekend. Volgens de krant waren ook Real Madrid en AC Milan in de race voor de 28-jarige middenvelder van PSV.
je lult gewoon uit je nek man, net zoals iedereen met die VDV geruchtenquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
De laatste geruchten:
- VDV koopt huis in Nuenen,
- VDV heeft een tandarts gevonden in omgeving EHV
- VDV is gesignaleerd met dokter vd Hoogeband,
ik lach me kapot als VDV naar PSV komt
Ik citeer alleen maar, en die geruchten zijn echt wel ergens op gebaseerd hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:48 schreef Onderbroek het volgende:
je lult gewoon uit je nek man, net zoals iedereen met die VDV geruchten![]()
hij heeft zelf gezegd dat hij zeker niet naar psv gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
De laatste geruchten:
- VDV koopt huis in Nuenen,
- VDV heeft een tandarts gevonden in omgeving EHV
- VDV is gesignaleerd met dokter vd Hoogeband,
ik lach me kapot als VDV naar PSV komt
Treurig, waar Van Bommel al veel tijd nodig had om door te groeien, betwijfel ik bij Van der Vaart of ie ooit Nederland ontgroeit. En momenteel laat ie nou ook niet echt veel zienquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik citeer alleen maar, en die geruchten zijn echt wel ergens op gebaseerd hoor
Komt goed!! 2 - 0 thuis kan best.. vooral gezien het spel in de 2e helft....quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:59 schreef ASSpirine het volgende:
DIt is niet te geloven
Onverdiend...
volgende week een wereldstunt?
laat ik het hopen
Yep! En ik zal er zijn!quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Komt goed!! 2 - 0 thuis kan best.. vooral gezien het spel in de 2e helft....
![]()
Helaas ben ik er niet bij....quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Yep! En ik zal er zijn!![]()
Come on PSV!!!
Ja daar sla je de spijker op z'n kop... kansen zat... alleen die schoten... *zucht*quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:05 schreef twi het volgende:
Moedig gevecht geweest, alleen leren om in de hoeken van 't doel te schieten in plaats van recht op de keeperAch, wie weet zit er nog een stuntje in in Eindhoven. 2-0, met de penalties weten jullie wel raad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |