Sorryquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
serieus................ vites?
NEC is mn 2e clubmaar k ben niet nerveus voor wedstrijden van NEC. Dus dr ligt nogal een gat tussen PSV en NEC
1. PSV - 168quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eurosport Top 24 clubs ranking
Mooi lijstje!![]()
Ik had het gelezen jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eurosport Top 24 clubs ranking
Mooi lijstje!![]()
Dat staat ook uitgelegd op de site van Eurosportquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:16 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
1. PSV - 168
2. AC Milan - 162
3. Chelsea FC - 159
4. FC Bayern München - 138
5. Olympique Lyonnais - 138
[...]
10. Liverpool FC - 124
[...]
21. AZ Alkmaar - 87
22. AFC Ajax - 85
![]()
Hoe komen ze eigelijk aan dit mooie puntenaantal?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik had het gelezen jaecht heel mooi
hopelijk dat we het vanavond waar kunnen maken!
quote:25/4/2005 - Kezman droomt van finale tegen PSV
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
In een interview met het Algemeen Dagblad laat Mateja Kezman weten te hopen op een Champions League finale tegen PSV. "Misschien dat we elkaar wel treffen in de finale van de Champions League. Dat zou voor mij en voor PSV een droom zijn. Dan hebben we samen toch nog Europees succes." De spits volgt alle wedstrijden van PSV, was in Monaco en bekeek het succes tegen Olympique Lyon samen met Robben en Rommedahl bij Robben thuis. "Ik ben zó blij voor die jongens en voor al die mensen aan wie ik warme herinneringen heb. Deze club verdient dit succes."
Dat betekent dat ze dus een goede tijd hebben gehad bij het altijd gezellige PSVquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:36 schreef rubbereend het volgende:
nieuws van gisteren nog maar wel zo leuk:
[..]ze weten elkaar dus nog goed te vinden daar in Londen.
daarom mag je nu teruglezenquote:
Dat heb je met al die successupportersquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef Djekko het volgende:
Wat gaat dat trouwens tegenwoordig verrekte snel met die topics![]()
![]()
populaire club hèquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef Djekko het volgende:
Wat gaat dat trouwens tegenwoordig verrekte snel met die topics![]()
![]()
Vandaar dat het Ajax-topic al over de 150 zitquote:
Dat komt door alle PSVsupporters die daar komen trollenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:31 schreef Djekko het volgende:
[..]
Vandaar dat het Ajax-topic al over de 150 zit
Serieus?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
Spijtig dat Van Bommel geblesseerd is, was net in het nieuws
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
Spijtig dat Van Bommel geblesseerd is, was net in het nieuws
prachtig stukquote:When the game ended, the party began. Gallons of red and white confetti were shot from cannons. A popular Dutch singer took the microphone and belted out drinking songs. "It's raining beer," one went. "There's only one thing to do. Just drink it!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |