abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:35:12 #1
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28828924

Vorig deeltje: Het Officiële PSV-Topic #106: Adieu Andre

Juweeltje uit de oude doos: Michel Valke

Stem hier voor het mooiste PSV-doelpunt allertijden: Klikle
quote:
PSV-preses: 'Minimaal vijf miljoen voor Lee'

15/7/2005 11:36

AS Monaco zal flink moeten betalen voor Young-Pyo Lee, verzekert PSV-voorzitter Rob Westerhof, die ontkent dat het contract van de Zuid-Koreaan een gelimiteerde afkoopsom bevat.
Volgens de preses beweren de zaakwaarnemers van Lee ten onrechte dat het contract van de linksback een maximale transfersom bevat van vijf miljoen euro. 'Het is precies andersom', vertelt Westerhof in het Algemeen Dagblad. 'We kunnen zelf onze prijs bepalen, met een minimum van vijf miljoen euro.'

Toch laat Westerhof weten dat hij vrede zal hebben met een eventueel vertrek van Lee. 'Het is jammer dat zo'n topspeler ons wellicht gaat verlaten, maar je houdt het niet tegen. Monaco is en interessant staatje om te wonen, je hoeft er nauwelijks belasting te betalen.'
quote:
Kalou forceert vertrek: 'Het is beter dat ik ga'

15/7/2005 9 :04

Salomon Kalou probeert per direct een transfer naar PSV te forceren. Ondanks de zalvende woorden die hij onlangs voor de eerste training liet horen, laat de Ivoriaanse aanvaller nogmaals nadrukkelijk weten wat hij wil: 'Het is voor mij en de club het beste als we uit elkaar gaan.'
Zoals VI.nl al vaker berichtte, wil Kalou weg bij Feyenoord voor een avontuur bij PSV. Het was dan ook vreemd dat hij twee weken terug, vlak voor de eerste training van het nieuwe seizoen, verklaarde op de website van zijn club, dat hij niets zou weten van de interesse van PSV. Tegelijkertijd liet technisch directeur Mark Wotte weten dat de negentienjarige speler niet weg mocht en al helemaal niet naar de concurrentie, oftewel PSV.

Vrijdagochtend veegt Kalou die woorden zelf van tafel in een interview met het Algemeen Dagblad. 'Feyenoord weet al lang wat ik wil, maar de leiding neemt me volgens mij niet serieus. Ze denken misschien dat ik een spel speel. Dat vind ik jammer, want ik wil correct zijn en bied een goeie oplossing aan: een transfer naar PSV. Dat is echt voor alle partijen het beste.'

Wotte laat via het AD nogmaals weten dat Kalou niet te koop is, en al helemaal niet aan een concurrent. Kalou denkt er anders over: 'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment. PSV is veel verder dan Feyenoord. Daar speel je Champions League en wordt je als jonge speler ook echt beter gemaakt. Hiddink is daar goed in. Maar in die club zit het zelf ook goed, moet je eens kijken hoeveel topspelers PSV al aan de grote competities in Europa heeft geleverd.'

'Dit is het moment om hogerop te gaan. Als Feyenoord me die kans niet gunt, heb ik een probleem. Ik zal de resterende jaren van mijn contract wel uitspelen, natuurlijk, ik blijf wel professional. Maar het plezier zal verdwijnen.'

'Ik heb liever dat we allemaal blij zijn. Ik, omdat ik naar PSV kan; Feyenoord, omdat het een goede transfersom voor me kan ontvangen. Als ik mijn contract uitdien, verdienen ze toch niks aan me, dat zullen ze toch niet willen?' En met een knipoog: 'Ik kan zó doorvliegen van China naar Zuid-Korea, waar PSV nu is.'
quote:
PSV in Korea

Uitzendschema Peace Cup:

15 juli 12.00 PSV - Seongnam Ilhwa ES

16 juli 12:00 Sundowns FC - Real Sociedad ES2

19.00 Tottenham Hotspur - Boca Juniors ES

17 juli 13.00 Olympique Lyon - Seongnam Ilhwa ES2

14.00 PSV - Once Caldas ES2

18 juli 12.00 Boca Juniors - Real Socieda ES2

14.30 Boca Juniors - Real Sociedad ES

19 juli 22.00 Tottenham Hotspur - Sundowns FC ES2

20 juli 12.00 PSV - Olympique Lyon ES

12.00 Seongnam Ilhwa - Once Caldas ES2

21 juli 12.00 Tottenham Hotspur - Real Sociedad ES

12.00 Boca Juniors - Sundowns FC ES2

24 juli 12.00 Finale ES2

18.45 Finale ES

ES=Eurosport
ES2=Eurosport2
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28828998
fipo!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28829009
Sepo

Ik vraag me af wie volgend seizoen de corners mag gaan nemen. Ferreyra neemt er nu een, maar ik neem vooralsnog niet aan dat hij een basisspeler wordt. Cocu zou zonde zijn, aangezien hij zo kopsterk is. Farfan Ik denk dat hij voor de afvallende bal klaarstaat.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:39:11 #4
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28829048
Vayrynen heeft een goede trap in z'n poten, lijkt me een geschikte voor corners.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28829076
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:37 schreef JustJunior het volgende:
Sepo

Ik vraag me af wie volgend seizoen de corners mag gaan nemen. Ferreyra neemt er nu een, maar ik neem vooralsnog niet aan dat hij een basisspeler wordt. Cocu zou zonde zijn, aangezien hij zo kopsterk is. Farfan Ik denk dat hij voor de afvallende bal klaarstaat.
Als John de Jong er in staat, zal hij ze wel nemen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_28829561
En dat was 't weer
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:56:11 #7
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28829563
2-1 gewonnen. Nu maar kijken wat het zondag wordt tegen Caldas
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:58:15 #8
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28829634
Zo dat gaat snel... 1 topic in 1 dag...

tvp
maar goed de eerste wedstrijd gewonnen dus... goede zaak
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:59:44 #9
125224 M.deHond
Uw mening telt.
pi_28829680
EDIT;Geen polls in VBL zie FAQ

[ Bericht 93% gewijzigd door DutchGooner op 15-07-2005 14:01:02 ]
Wat vindt het volk hiervan ?
pi_28829702
HAHA, op 't laatst hoorde je nog 't publiek roepen:

Boe âh, Boe âh

net Park opt stadhuisplein
pi_28829722
Overigens is andere wedstrijd 1-1 als ik me niet vergis
pi_28829886
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28829895
Jullie krijgen weer 3 Zuid-Amerikanen lees ik in deel 106.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28829949
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:06 schreef methodmich het volgende:
Als 't ff mee zit wel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:08:58 #15
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28829958

[ Bericht 30% gewijzigd door Zapper op 15-07-2005 14:14:01 ]
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28830010
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als 't ff mee zit wel
Zal wel niet dan. Want enkele tijd geleden noemde jij vriend Rafael nog onhaalbaar voor Ajax en PSV. Maar dat is vast veranderd. Wellicht komt Rósicky ook nog!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_28830042
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zal wel niet dan. Want enkele tijd geleden noemde jij vriend Rafael nog onhaalbaar voor Ajax en PSV. Maar dat is vast veranderd. Wellicht komt Rósicky ook nog!!!
Leek mij ook onhaalbaar. Maar Steef zegt dat waarschijnlijk Zabaleta komt, maar als hij zelf niet wil, dan komt Rafaël. Steef is een scout van Feyenoord in Zuid-Amerika en al z'n beweringen kwamen tot nu toe uit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28830083
Hoe heet Steef nog meer dan, want de scoutingsstaf van Feyenoord bevat bij mijn weten geen Steef.

Lees het vanavond wel dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_28830084
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:06 schreef methodmich het volgende:
Nou van mij mogen ze die grotendeels houden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28830114
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef methodmich het volgende:
Hoe heet Steef nog meer dan, want de scoutingsstaf van Feyenoord bevat bij mijn weten geen Steef.
Hij post op 't Feyenoord netwerk en Steef is allicht niet z'n echte naam, want dan zal ie er niet lang meer kunnen posten als Feyenoord-scout.
pi_28830145
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij post op 't Feyenoord netwerk en Steef is allicht niet z'n echte naam, want dan zal ie er niet lang meer kunnen posten als Feyenoord-scout.
Klinkt geloofwaardig, een Feyenoord-scout die transfers vantevoren meldt op een fansite, vind je ook niet? Lekker slim, straks lezen andere clubs mee en gaan ze die spelers benaderen. Lijkt me niet dat die Steef daadwerkelijk scout is.
www.thuisuiteten.nl
pi_28830155
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klinkt geloofwaardig, een Feyenoord-scout die transfers vantevoren meldt op een fansite, vind je ook niet? Lekker slim, straks lezen andere clubs mee en gaan ze die spelers benaderen. Lijkt me niet dat die Steef daadwerkelijk scout is.
Dan is ie nostradamus, want al z'n beweringen kwamen tot nu toe uit.
pi_28830202
Nou, wat jij wilt. Droom gerust verder, ik ga boodschappen doen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:19:48 #24
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28830273
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:16 schreef methodmich het volgende:
ik ga boodschappen doen.
Vergeet dan geen zout mee te nemen want ik vind je weet wat flauw mm
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible