abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:35:12 #1
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28828924

Vorig deeltje: Het Officiële PSV-Topic #106: Adieu Andre

Juweeltje uit de oude doos: Michel Valke

Stem hier voor het mooiste PSV-doelpunt allertijden: Klikle
quote:
PSV-preses: 'Minimaal vijf miljoen voor Lee'

15/7/2005 11:36

AS Monaco zal flink moeten betalen voor Young-Pyo Lee, verzekert PSV-voorzitter Rob Westerhof, die ontkent dat het contract van de Zuid-Koreaan een gelimiteerde afkoopsom bevat.
Volgens de preses beweren de zaakwaarnemers van Lee ten onrechte dat het contract van de linksback een maximale transfersom bevat van vijf miljoen euro. 'Het is precies andersom', vertelt Westerhof in het Algemeen Dagblad. 'We kunnen zelf onze prijs bepalen, met een minimum van vijf miljoen euro.'

Toch laat Westerhof weten dat hij vrede zal hebben met een eventueel vertrek van Lee. 'Het is jammer dat zo'n topspeler ons wellicht gaat verlaten, maar je houdt het niet tegen. Monaco is en interessant staatje om te wonen, je hoeft er nauwelijks belasting te betalen.'
quote:
Kalou forceert vertrek: 'Het is beter dat ik ga'

15/7/2005 9 :04

Salomon Kalou probeert per direct een transfer naar PSV te forceren. Ondanks de zalvende woorden die hij onlangs voor de eerste training liet horen, laat de Ivoriaanse aanvaller nogmaals nadrukkelijk weten wat hij wil: 'Het is voor mij en de club het beste als we uit elkaar gaan.'
Zoals VI.nl al vaker berichtte, wil Kalou weg bij Feyenoord voor een avontuur bij PSV. Het was dan ook vreemd dat hij twee weken terug, vlak voor de eerste training van het nieuwe seizoen, verklaarde op de website van zijn club, dat hij niets zou weten van de interesse van PSV. Tegelijkertijd liet technisch directeur Mark Wotte weten dat de negentienjarige speler niet weg mocht en al helemaal niet naar de concurrentie, oftewel PSV.

Vrijdagochtend veegt Kalou die woorden zelf van tafel in een interview met het Algemeen Dagblad. 'Feyenoord weet al lang wat ik wil, maar de leiding neemt me volgens mij niet serieus. Ze denken misschien dat ik een spel speel. Dat vind ik jammer, want ik wil correct zijn en bied een goeie oplossing aan: een transfer naar PSV. Dat is echt voor alle partijen het beste.'

Wotte laat via het AD nogmaals weten dat Kalou niet te koop is, en al helemaal niet aan een concurrent. Kalou denkt er anders over: 'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment. PSV is veel verder dan Feyenoord. Daar speel je Champions League en wordt je als jonge speler ook echt beter gemaakt. Hiddink is daar goed in. Maar in die club zit het zelf ook goed, moet je eens kijken hoeveel topspelers PSV al aan de grote competities in Europa heeft geleverd.'

'Dit is het moment om hogerop te gaan. Als Feyenoord me die kans niet gunt, heb ik een probleem. Ik zal de resterende jaren van mijn contract wel uitspelen, natuurlijk, ik blijf wel professional. Maar het plezier zal verdwijnen.'

'Ik heb liever dat we allemaal blij zijn. Ik, omdat ik naar PSV kan; Feyenoord, omdat het een goede transfersom voor me kan ontvangen. Als ik mijn contract uitdien, verdienen ze toch niks aan me, dat zullen ze toch niet willen?' En met een knipoog: 'Ik kan zó doorvliegen van China naar Zuid-Korea, waar PSV nu is.'
quote:
PSV in Korea

Uitzendschema Peace Cup:

15 juli 12.00 PSV - Seongnam Ilhwa ES

16 juli 12:00 Sundowns FC - Real Sociedad ES2

19.00 Tottenham Hotspur - Boca Juniors ES

17 juli 13.00 Olympique Lyon - Seongnam Ilhwa ES2

14.00 PSV - Once Caldas ES2

18 juli 12.00 Boca Juniors - Real Socieda ES2

14.30 Boca Juniors - Real Sociedad ES

19 juli 22.00 Tottenham Hotspur - Sundowns FC ES2

20 juli 12.00 PSV - Olympique Lyon ES

12.00 Seongnam Ilhwa - Once Caldas ES2

21 juli 12.00 Tottenham Hotspur - Real Sociedad ES

12.00 Boca Juniors - Sundowns FC ES2

24 juli 12.00 Finale ES2

18.45 Finale ES

ES=Eurosport
ES2=Eurosport2
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28828998
fipo!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28829009
Sepo

Ik vraag me af wie volgend seizoen de corners mag gaan nemen. Ferreyra neemt er nu een, maar ik neem vooralsnog niet aan dat hij een basisspeler wordt. Cocu zou zonde zijn, aangezien hij zo kopsterk is. Farfan Ik denk dat hij voor de afvallende bal klaarstaat.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:39:11 #4
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28829048
Vayrynen heeft een goede trap in z'n poten, lijkt me een geschikte voor corners.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28829076
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:37 schreef JustJunior het volgende:
Sepo

Ik vraag me af wie volgend seizoen de corners mag gaan nemen. Ferreyra neemt er nu een, maar ik neem vooralsnog niet aan dat hij een basisspeler wordt. Cocu zou zonde zijn, aangezien hij zo kopsterk is. Farfan Ik denk dat hij voor de afvallende bal klaarstaat.
Als John de Jong er in staat, zal hij ze wel nemen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_28829561
En dat was 't weer
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:56:11 #7
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28829563
2-1 gewonnen. Nu maar kijken wat het zondag wordt tegen Caldas
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:58:15 #8
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28829634
Zo dat gaat snel... 1 topic in 1 dag...

tvp
maar goed de eerste wedstrijd gewonnen dus... goede zaak
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:59:44 #9
125224 M.deHond
Uw mening telt.
pi_28829680
EDIT;Geen polls in VBL zie FAQ

[ Bericht 93% gewijzigd door DutchGooner op 15-07-2005 14:01:02 ]
Wat vindt het volk hiervan ?
pi_28829702
HAHA, op 't laatst hoorde je nog 't publiek roepen:

Boe âh, Boe âh

net Park opt stadhuisplein
pi_28829722
Overigens is andere wedstrijd 1-1 als ik me niet vergis
pi_28829886
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28829895
Jullie krijgen weer 3 Zuid-Amerikanen lees ik in deel 106.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28829949
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:06 schreef methodmich het volgende:
Als 't ff mee zit wel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:08:58 #15
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28829958

[ Bericht 30% gewijzigd door Zapper op 15-07-2005 14:14:01 ]
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28830010
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als 't ff mee zit wel
Zal wel niet dan. Want enkele tijd geleden noemde jij vriend Rafael nog onhaalbaar voor Ajax en PSV. Maar dat is vast veranderd. Wellicht komt Rósicky ook nog!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_28830042
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zal wel niet dan. Want enkele tijd geleden noemde jij vriend Rafael nog onhaalbaar voor Ajax en PSV. Maar dat is vast veranderd. Wellicht komt Rósicky ook nog!!!
Leek mij ook onhaalbaar. Maar Steef zegt dat waarschijnlijk Zabaleta komt, maar als hij zelf niet wil, dan komt Rafaël. Steef is een scout van Feyenoord in Zuid-Amerika en al z'n beweringen kwamen tot nu toe uit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28830083
Hoe heet Steef nog meer dan, want de scoutingsstaf van Feyenoord bevat bij mijn weten geen Steef.

Lees het vanavond wel dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_28830084
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:06 schreef methodmich het volgende:
Nou van mij mogen ze die grotendeels houden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28830114
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef methodmich het volgende:
Hoe heet Steef nog meer dan, want de scoutingsstaf van Feyenoord bevat bij mijn weten geen Steef.
Hij post op 't Feyenoord netwerk en Steef is allicht niet z'n echte naam, want dan zal ie er niet lang meer kunnen posten als Feyenoord-scout.
pi_28830145
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij post op 't Feyenoord netwerk en Steef is allicht niet z'n echte naam, want dan zal ie er niet lang meer kunnen posten als Feyenoord-scout.
Klinkt geloofwaardig, een Feyenoord-scout die transfers vantevoren meldt op een fansite, vind je ook niet? Lekker slim, straks lezen andere clubs mee en gaan ze die spelers benaderen. Lijkt me niet dat die Steef daadwerkelijk scout is.
www.thuisuiteten.nl
pi_28830155
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klinkt geloofwaardig, een Feyenoord-scout die transfers vantevoren meldt op een fansite, vind je ook niet? Lekker slim, straks lezen andere clubs mee en gaan ze die spelers benaderen. Lijkt me niet dat die Steef daadwerkelijk scout is.
Dan is ie nostradamus, want al z'n beweringen kwamen tot nu toe uit.
pi_28830202
Nou, wat jij wilt. Droom gerust verder, ik ga boodschappen doen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:19:48 #24
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28830273
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:16 schreef methodmich het volgende:
ik ga boodschappen doen.
Vergeet dan geen zout mee te nemen want ik vind je weet wat flauw mm
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28830715
we kunnen ook TE snel gaan zeg...
zo volg ik het nieuws niet meer...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:41:32 #26
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28830920
Zo, ik ben terug, en we zijn alweer 4 pagina's verder Arme cultheld..als hij van vakantie terug is, moet hij een stuk of 10 topics doorwerken
pi_28831042
Daarom ga ik ook ff langs een internetcafé na een paar dagen of zo.
pi_28831076
Ooijer heeft getekend bij Genoa. Wat blijft er nog over?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:51:12 #29
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28831266
Farfan
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:52:56 #30
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28831329
En weer een ajax-klojo die in ons mooie topic komt trollen...

In het net afgelopen superseizoen zie je ze niet, en nu er een aantal goeie spelers vertrekken schieten ze opeens als paddestoelen uit de grond. Echt heel triest

Las net in het feyenoord-topic dat zo'n gast Kalou wou ruilen tegen Alex haha

En kankeren op die Kalou die lui daar Tering...ze hebben zich zó hard al neergelegd bij zijn vertrek. Als ik Kalou was en ik hoorde hoe ze over me praten, dan zou ik nu al helemáál wegwillen
pi_28831335
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:51 schreef Jajong het volgende:
Farfan
Waarom een ?

Die jongen staat gewoon in de basis volgend jaar en zal een stuk of 10 assists geven en rond de 10 doelpunten maken.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:54:13 #32
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28831376
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef johannes1986 het volgende:
Ach,sommige PSVers hier zijn er ook niet vies van om dat in de ajax en Feyenoord topics te doen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28831454
quote:
15/7/2005 - 'PSV wilde ook Argentijnse spits op proef meenemen naar Korea'
(Gepost door RvN)

Guus Hiddink was niet alleen van plan om de Costaricaanse back op proef mee te nemen naar Zuid-Korea, maar ook een jonge Argentijnse spits. Dat meldde althans de Argentijnse voetbalkrant Ole vorige week. Blijkbaar is die stage dus niet doorgegaan. Het zou gaan om Juan Carlos Carrizo aanvaller van een jeugdelftal van San Lorenzo. Gesproken werd al dat als hij zou overtuigen PSV 2,5 miljoen dollar zou betalen, overigens afhankelijk van hoeveel wedstrijden hij voor PSV zou gaan spelen.
En cultheld, een bekende?
quote:
15/7/2005 - ED: PSV laat Alex niet gaan; wel of geen noodclausule in contract Alex?
(Gepost door RvN)

In het Eindhovens Dagblad laat Westerhof weten de Braziliaan Alex absoluut niet te laten gaan. Inter zou interesse hebben en daar al met Chelsea over gesproken hebben volgens Italiaanse media. Hiddink bevestigde wel dat er iets speelt qua interesse. "Alex heeft bij PSV een contract tot 1 juli 2006 en daaraan valt niet te tornen" aldus Westerhof.
PSV Netwerk
Het opmerkelijke is dat Westerhof in het Eindhovens Dagblad de geruchten tegenspreekt dat er een 'noodclausule' in het contract van Alex zou staan op basis waarvan Chelsea hem eerder zou kunnen overhalen naar de Engelse club.
PSV Netwerk
Vanmorgen liet Guus Hiddink in het marathon interview met de VPRO uit zichzelf weten dat er een noodclausule zou zijn waarmee Chelsea hem al in de komende winterstop zou kunnen halen indien dat voor de Engelsen van belang zou zijn.
pi_28831488
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ach,sommige PSVers hier zijn er ook niet vies van om dat in de ajax en Feyenoord topics te doen.
Hè cult, nudge nudge, wink wink
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:57:24 #35
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28831497
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik hou er helemaal niet van, maar ik heb het nu ook maar voor een keer gedaan in het Feyenoord-topic. Kijken of hun het waarderen

Ik discussieer liever op een serieuze manier zonder flauw of lullig te worden, maar kennelijk zijn de meeste Ajax-en Feyenoord-fokkers niet goed in of hebben ze er gewoon geen zin in
pi_28831503
quote:

In het net afgelopen superseizoen zie je ze niet, en nu er een aantal goeie spelers vertrekken schieten ze opeens als paddestoelen uit de grond. Echt heel triest
Ja inderdaad ik ben hier nooit te zien
pi_28831518
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:56 schreef Wedge het volgende:

[..]

En cultheld, een bekende?
[..]

Ik ken alleen spelers van het eerste elftal van San Lorenzo. Van Boca en River ken ik wel een hoop jeugdspelers.
pi_28831529
quote:
En kankeren op die Kalou die lui daar Tering...ze hebben zich zó hard al neergelegd bij zijn vertrek. Als ik Kalou was en ik hoorde hoe ze over me praten, dan zou ik nu al helemáál wegwillen
We kankeren niet op 'm omdat we denken dat 'ie al weg is, maar omdat 'ie weg wil en alles zo in de pers brengt.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:59:34 #39
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28831561
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef johannes1986 het volgende:

Ik discussieer liever op een serieuze manier zonder flauw of lullig te worden, maar kennelijk zijn de meeste Ajax,PSV Feyenoord-fokkers niet goed in of hebben ze er gewoon geen zin in
Kleine aanpassing
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28831564
quote:

Las net in het feyenoord-topic dat zo'n gast Kalou wou ruilen tegen Alex haha

ach, één ieder ajax talentje is altijd beter dan onze spelers
Heb je dat nog niet door?
pi_28831600
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ik discussieer liever op een serieuze manier zonder flauw of lullig te worden, maar kennelijk zijn de meeste Ajax-en Feyenoord-fokkers en PSV-fokkers niet goed in of hebben ze er gewoon geen zin in
Sommige PSV'ers kunnen er ook wat van hoor
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:01:01 #42
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28831608
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef VoreG het volgende:
Ooijer heeft getekend bij Genoa. Wat blijft er nog over?
PSV zit dit jaar met veel vertrekkende spelers. (zie je vaker na een Topjaar)

ajax zit volgend jaar met het vertrek van:
de jong
pienaar
maxwell
trabelsi
Allen waarschijnlijk transfervrij
pi_28831613
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

We kankeren niet op 'm omdat we denken dat 'ie al weg is, maar omdat 'ie weg wil en alles zo in de pers brengt.
Wees blij dat Kalou geen hersenschimmen creëert: Hij is tenminste open en eerlijk.
pi_28831641
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wees blij dat Kalou geen hersenschimmen creëert: Hij is tenminste open en eerlijk.
Niet erg netjes om zo open en eerlijk zijn tegen de pers. Als je weg wil kan je dat gewoon tegen de clubleiding zeggen, en de uitkomst van dat gesprek heb je maar te accepteren.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:03:01 #45
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28831662
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kleine aanpassing
Haha mooie aanpassing

Mooie beroep he, Moderator
pi_28831712
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niet erg netjes om zo open en eerlijk zijn tegen de pers. Als je weg wil kan je dat gewoon tegen de clubleiding zeggen, en de uitkomst van dat gesprek heb je maar te accepteren.
Kalou is ook maar een mens en geen auto of zo. In het bedrijfsleven komt 't ook zo vaak voor. Topmanagers worden weg gehaald bij kleinere bedrijven door grote concerns en uiteraard staat daar een vergoeding tegenover. Wotte is degene die weinig te willen heeft: Hij kan alleen nog onderhandelen over de transfersom, want Kalou tekent toch niet bij.
pi_28831730
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

de jong
pienaar
maxwell
trabelsi
Maakt niet veel uit. De CL winst en kampioenschap brengt genoeg geld op
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:05:37 #48
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28831743
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV zit dit jaar met veel vertrekkende spelers. (zie je vaker na een Topjaar)

de jong
pienaar
maxwell
trabelsi
eerste 3 tekenen gewoon bij. daar zorgt vGeel wel voor.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_28831767
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:05 schreef Jajong het volgende:

[..]

En Keje Molenaar natuurlijk.
pi_28831778
quote:

[..]

van Geel slaat ze in elkaar als ze niet bijtekenen.
pi_28831789
Ben je een weekje weg, is Ooijer ook opeens naar Genoa. Lee naar Frankrijk, Alex misschien weg...
Prijs van het succes, maar ik zou er als ik Hiddink was behoorlijk pissig van worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28831798
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kalou is ook maar een mens en geen auto of zo. In het bedrijfsleven komt 't ook zo vaak voor. Topmanagers worden weg gehaald bij kleinere bedrijven door grote concerns en uiteraard staat daar een vergoeding tegenover. Wotte is degene die weinig te willen heeft: Hij kan alleen nog onderhandelen over de transfersom, want Kalou tekent toch niet bij.
PSV groter dan Feyenoord
pi_28831819
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

PSV groter dan Feyenoord
Wou jij iets anders beweren dan?
Klik dan als je durft
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:08:12 #54
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28831822
Ik vind het jammer om te moeten zeggen, maar het vertrek van De Jong en Pienaar vangen ze wel op. Elk jaar ploppen er weer enkele goeie jeugdspelers uit de grond bij Ajax, en dat zal dan niet anders zijn.

Behalve Trabelsi gaat Maxwell natuurlijk ook weg, die speelt het laatste halfjaar van het seizoen zonder blessure's uit, en dan tekent hij bij een hele mooie club in Italië of Spanje
pi_28831835
quote:

[..]

pi_28831844
quote:

[..]

PSV groter dan Feyenoord
Internationaal zeker wel. Heel Zuid-Korea en Brazilië zijn voor PSV. Daarnaast ook nog een groot deel van België.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:08:53 #57
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28831849
quote:

[..]

PSV groter dan Feyenoord
Ja
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:09:00 #58
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28831853
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja inderdaad ik ben hier nooit te zien
Wie ben jij

pi_28831861
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef johannes1986 het volgende:
Ik vind het jammer om te moeten zeggen, maar het vertrek van De Jong en Pienaar vangen ze wel op. Elk jaar ploppen er weer enkele goeie jeugdspelers uit de grond bij Ajax, en dat zal dan niet anders zijn.

Behalve Trabelsi gaat Maxwell natuurlijk ook weg, die speelt het laatste halfjaar van het seizoen zonder blessure's uit, en dan tekent hij bij een hele mooie club in Italië of Spanje
Volgens mij is dit het PSV-topic.
pi_28831871
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wou jij iets anders beweren dan?
pi_28831904
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wacht, ik pas het een beetje aan:

'Het stadion van feyenoord is groter dan dat van psv'.

Zo klopt het.
Klik dan als je durft
pi_28831908
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef johannes1986 het volgende:
En komen Cicinho en Nuno Valente ze vervangen
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:11:16 #63
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28831928
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij is dit het PSV-topic.
Zoals je net hebt kunnen lezen, gingen we net een zijspoortje in over het probleem van spelers die weggaan, dus ook bij Ajax. Toen werden deze namen volledig terecht genoemd en daar wou ik even op reageren, en dat is nu voor mij afgedaan.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:12:14 #64
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28831965
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zo klopt het.
Ik ben het helemaal met je eens
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:12:53 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28831986
quote:

[..]

Ik weet eigenlijk wel zeker dat jij je heel erg vergist.

De enige die misschien wel bij zou kunnen tekenen is De Jong maar die schijnt een aanbieding van Arsenal op zak te hebben om volgend jaar voor flink wat tekengeld (en transfervrij) te tekenen

De rest loopt gewoon gratis en voor niks weg uit amsterdam, net zoals Vogel en Bommel bij ons dit jaar.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:14:15 #66
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28832028
Ik vind het leuk om te zien dat Hiddink de jeugd nu meer de kans geeft. Wat zijn de precieze posities van Aisaitti, Dufour en Beerens?
pi_28832051
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:12 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk wel zeker dat jij je heel erg vergist.
De onderhandelingen met Pienaar worden binnenkort weer hervat, dus wellicht dat daar wat uit voortkomt.

Maar goed, laat ik er maar over ophouden. Straks krijg ik het verwijt te trollen in het topic
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:17:25 #68
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28832142
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

De onderhandelingen met Pienaar worden binnenkort weer hervat, dus wellicht dat daar wat uit voortkomt.

Maar goed, laat ik er maar over ophouden. Straks krijg ik het verwijt te trollen in het topic
Dat is natuurlijk een volstrekte overdrijving van mijn mening die jij als feit vergeeft

Langskomen in topics van rivalen als het eventjes minder gaat en dan negatief lopen doen over de desbetreffende club, dat vind ik trollen ja, en daar hebben sommige mensen een handje van
pi_28832158
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:17 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een volstrekte overdrijving van mijn mening die jij als feit vergeeft

Langskomen in topics van rivalen als het eventjes minder gaat en dan negatief lopen doen over de desbetreffende club, dat vind ik trollen ja, en daar hebben sommige mensen een handje van
Stel je niet aan, man.
Klik dan als je durft
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:19:27 #70
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28832216
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef ThomasBerge het volgende:

Blijkbaar is ie weinig gewend.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28832250
quote:

[..]

PSV is KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!

vrijdag 15 juli 2005 @ 15:20:48 #72
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28832255
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Blijkbaar is ie weinig gewend.
Ik ben niet de enige die het irritant vind hoor
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:22:39 #73
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28832323
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zo klopt het.
PSV is als club niet groter dan feyenoord.
Maar feyenoord loopt sportief gewoon een heel stuk achter op PSV en ajax.

Als je in de afgelopen 30 jaar maar 3x kampioen wordt van Nederland, tja.........
Het winnen van de UEFA Cup was een leuke uitschieter maar voor de rest is het ook op Europees gebied huilen met de pet op de afgelopen 30 jaar.
pi_28832454
Nationaal heeft PSV niet meer fans dan Feyenoord, maar internationaal zeker wel. Financieel is PSV de grootste club van Nederland.
pi_28832455
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:22 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV is als club niet groter dan feyenoord.
Maar feyenoord loopt sportief gewoon een heel stuk achter op PSV en ajax.

Als je in de afgelopen 30 jaar maar 3x kampioen wordt van Nederland, tja.........
Het winnen van de UEFA Cup was een leuke uitschieter maar voor de rest is het ook op Europees gebied huilen met de pet op de afgelopen 30 jaar.
Waarop is die 'grootte' van de club dan gebaseerd? Als je alles naast elkaar legt, denk ik dat feyenoord het wint van psv met het stadion, hoeveelheid supporters, stad en iets vaags als geschiedenis. Psv wint met prestaties, beleid, topverkopen, topaankopen, prijzen, continuiteit, etc.
Klik dan als je durft
pi_28832459
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:20 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die het irritant vind hoor
Waarom probeer je zo'n mooie zinnen te maken met al die moeilijke woorden terwijl je niet eens weet hoe je het werkwoord 'vinden' vervoegt?
pi_28832579
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:51 schreef Jajong het volgende:
Farfan
had jou club maar zo'n speler.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:29:16 #78
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28832588
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

Waarop is die 'grootte' van de club dan gebaseerd? Als je alles naast elkaar legt, denk ik dat feyenoord het wint van psv met het stadion, hoeveelheid supporters, stad en iets vaags als geschiedenis. Psv wint met prestaties, beleid, topverkopen, topaankopen, prijzen, continuiteit, etc.
Ja maar kenbaar blijft de gescheidenis nog steeds mee spelen denk ik...
en de 'klassieker'
Kijk ik zal niet ontkennen dat Ajax gewoon het bekendst is zeg je Nederland zeg je Ajax.. maar ik denk dat PSV de laatste jaren het toch ook wel redelijk doet

en ik zal in Oz ff mijn best doen om PSV te promoten
pi_28832589
quote:

[..]

Heel voetbalminnend Zuid-Korea, een groot deel van België en veel Brazilianen supporten PSV. Daar zullen de komende 10 jaar nog een hoop Yanks, Chinezen en andere Zuid-Amerikanen bij komen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:29:49 #80
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28832616
quote:

[..]

Met de grootte van club doelde ik inderdaad op stadion en supporters.
pi_28832639
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:29 schreef appelsientje het volgende:
Kijk ik zal niet ontkennen dat Ajax gewoon het bekendst is zeg je Nederland zeg je Ajax.. maar ik denk dat PSV de laatste jaren het toch ook wel redelijk doet
Jullie staan op een mooie maar erg verre 2e plek
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:30:32 #82
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28832641
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom probeer je zo'n mooie zinnen te maken met al die moeilijke woorden terwijl je niet eens weet hoe je het werkwoord 'vinden' vervoegt?
Waarschijnlijk omdat dat mijn schrijfstijl is, net zoals jij zoveel mogelijk zinnen met woorden van 1 of 2 lettergrepen maakt, omdat dat het beste bij jou past.

Wat was er fout aan het vervoegen van het werkwoord vinden in mijn zin?
pi_28832680
Er had een t achter die d gemoeten.
pi_28832722
quote:

Mooi, dus ik mag nu zeggen wat ik wil zonder als troller gebrandmerkt te worden
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:34:42 #85
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28832812

[ Bericht 100% gewijzigd door johannes1986 op 15-07-2005 15:36:32 ]
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 15:35:02 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28832819
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef cultheld het volgende:
Nationaal heeft PSV niet meer fans dan Feyenoord, maar internationaal zeker wel. Financieel is PSV de grootste club van Nederland.
Nationaal heeft psv mínder fans dan Feyenoord.
Internationaal hebben ze nu even wat succesfans. En wat spleten in Korea die "fan" zijn zolang Hiddiengu trainer is. Djeez, ze hebben een incidenteel CL-succesje gehad en meteen denken ze dat ze meetellen in Europa.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_28832864
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:34 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Haha...het is niet het onderwerp in de zin hoor, maar ik.

Wie? Ik

Ik loop, stam + ...

Ik loop..

Ik vind..

Lees nog maar eens terug. Ik heb vannacht niet eens geslapen en zie zelfs dat het fout is.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:37:03 #88
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28832888
PSV begint Peace Cup met moeizame zege

15/7/2005 15:21

PSV boekte de eerste zege in het toernooi om de Peace Cup. In Seoul was de Nederlandse kampioen met 2-1 te sterk voor Seongnam Ilhwa. Opnieuw was Robert matchwinner.
Voor rust stond de eindstand al op het scorebord. In het snikhete World Cup Stadium stuurde coach Guus Hiddink nu wel zijn sterkst mogelijke opstelling het veld in, met uitzondering van Wilfred Bouma die nog op de bank begon. Michael Lamey nam zijn plaats in. In de aanval startten Jerfferson Farfán, Jan Vennegoor of Hesselink en Robert.

Al na vier minuten schoot Phillip Cocu PSV naar 1-0. Lang hielden de Eindhovenaren de voorsprong niet vast, want na een misverstand tussen André Ooijer en Alex profiteerde Do-Hoon Kim: 1-1. Halverwege de eerste helft nam PSV opnieuw de leiding, ditmaal dankzij een lob van Robert, die ook de tweede Brabantse kans benutte.

De ploeg van Hiddink had overigens niet te klagen over de efficiency van de Koreaanse opponent, die meer kansen creëerde, maar er niet in slaagde naast PSV te komen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:37:17 #89
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28832903
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lees nog maar eens terug. Ik heb vannacht niet eens geslapen en zie zelfs dat het fout is.
Ik zie het bij nader inzien ook, ik heb het al gewijzigd

Ik neem mijn bus zout mee, en ga eens in zijn zin kijken
pi_28832906
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Nationaal heeft psv mínder fans dan Feyenoord.
Internationaal hebben ze nu even wat succesfans. En wat spleten in Korea die "fan" zijn zolang Hiddiengu trainer is. Djeez, ze hebben een incidenteel CL-succesje gehad en meteen denken ze dat ze meetellen in Europa.
Jealousy is a motherfucker.
pi_28832934
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij zei dat hij dat al had gezegd, en dat hij niet werd serieus genomen, nu brengt die het naar de pers en er is rep en roer nu moet Feyenoord leiding het wel serieus nemen
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:41:22 #92
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28833036
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

In de zin dat je mij afzeikt om mijn fout, ga je zélf de mist in. Heel teleurstellend...

Het is óf: "...je zulke mooie zinnen... " óf " ...je zo'n mooi zin... ".

Bovendien was een komma tussen " terwijl " en " je " op zijn plaats geweest; een interpunctiefout.

Haal dus eerst even de balk in je eigen oog weg, voordat je begint te zeiken over mijn splinter...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:42:30 #93
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28833080
Zullen we nu maar stoppen met de Nederlandse les?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28833134
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:30 schreef VoreG het volgende:

[..]

Nou en , maar wij pakken de laatste jaartjes toch wel de prijzen en dat telt.
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 15:43:44 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28833137
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

In de zin dat je mij afzeikt om mijn fout, ga je zélf de mist in. Heel teleurstellend...

Het is óf: "...je zulke mooie zinnen... " óf " ...je zo'n mooi zin... ".

Bovendien was een komma tussen " terwijl " en " je " op zijn plaats geweest; een interpunctiefout.

Haal dus eerst even de balk in je eigen oog weg, voordat je begint te zeiken over mijn splinter...
Hij zegt juist dat mooie zinnen er niet toe doén, sukkel.
Alleen: als je dan tóch zo je best doet, doe het dan ook foutloos.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:45:00 #96
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28833186
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef DutchGooner het volgende:
Mij best, ik denk dat ik hem weer voldoende heb bijgebracht voor vandaag
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:45:01 #97
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28833187
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:30 schreef VoreG het volgende:

[..]

Klopt... vooral als je gaat kijken naar het aantal landstitels...
Maar goed voetbal zal nog wel ff door blijven gaan en hoop doet leven
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:46:21 #98
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28833233
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij zegt juist dat mooie zinnen er niet toe doén, sukkel.
Alleen: als je dan tóch zo je best doet, doe het dan ook foutloos.
Ik doe er niet extra mijn best voor, het is iets wat je in je hebt of ontwikkelt. En natuurlijk maak ik weleens een foutje
pi_28833235
drommels al weer een nieuw topic
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:50:40 #100
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28833396
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef DutchGooner het volgende:
Scholen zijn dicht, dus lijkt me goed idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')