abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39661370
PSV aast op Salcido en vertrek Farfán nabij

PSV zit achter Carlos Salcido aan. De Eindhovense club zou de linksback van de Mexicaanse nationale ploeg komende week willen vastleggen, meldt De Telegraaf.

Salcido kwam tijdens het WK alle vier duels van Mexico in actie en speelde daarin elke minuut. De 26-jarige verdediger staat al sinds 2001 onder contract bij Chivas Guadalajara en heeft inmiddels 36 interlands op zijn naam staan.

In diezelfde krant laat technisch manager Stan Valckx weten dat Portsmouth bereid is de door PSV gevraagde transfersom van naar verluidt zestien miljoen euro te betalen voor Jefferson Farfán. De Peruaanse aanvaller moet zelf de beslissing nemen of hij de Engelse club verkiest boven de Nederlandse kampioen.

'Als ik 21 was dan zou ik nooit op dit moment voor Portsmouth kiezen', laat coach Ronald Koeman weten. 'Je moet de goede stappen maken in je carrière. Ik bespeur ook de nodige twijfel bij Farfán. Volgens mij zou hij zelf het liefst bij PSV blijven. Maar je hebt niet alleen met de speler te maken, maar ook met allerlei mensen die eromheen hangen, zoals zaakwaarnemers.'

Bron:vi.nl

Farfan zou psv alleen verlaten voor een topclub
Patat Friet
  zondag 9 juli 2006 @ 16:18:57 #3
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39661433
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:16 schreef ganzenherder het volgende:

Farfan zou psv alleen verlaten voor een topclub
Maar 16 Miljoen Euro is wel een hoop geld en money talks.
Ik hoop voor de Nederlandse competitie dat Farfan ook gewoon blijft.
pi_39661505
Zou een flinke aderlating zijn voor PSV.
pi_39661527
Voor PSV klinkt 16 miljoen lekker. Maar de macht ligt bij Farfan, als hij niet weg wilt, gaat hij niet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_39661908
Wat berichtjes van vandaag:
quote:
Hoe betrouwbaar het is, is onduidelijk maar El Bocon in Peru meldt dat Farfan vandaag met zijn zaakwaarnemer afreist naar Portsmouth om de club en de stad te bekijken en te onderhandelen met de Engelse club. Inmiddels is wel duidelijk dat het volledig aan de beslissing van Farfan ligt of hij vertrekt of bij PSV blijft.
Bron: PN
quote:
Indien de transfer van Salcido mislukt, dan komt mogelijk Taiwo van Olympique Marseille opnieuw in beeld. Hoe betrouwbaar het bericht is, is zeer de vraag, maar volgens de fansite OMplanete staat Taiwo in de belangstelling van Valencia en PSV. De linksback moet echter zes miljoen euro kosten. Valencia heeft echter het probleem dat ze al drie niet EU spelers hebben. Mogelijk komt het tot een ruil met Pablo Aimar. Voor PSV zou de zes miljoen euro onhaalbaar zijn, maar de club zou hebben voorgesteld om een ruil te maken met Jan Vennegoor of Hesselink.
Bron: PN
quote:
09 juli 2006, 09:41
Door: Jelmer Geerds
Chelsea en PSV hebben nagenoeg een akkoord bereikt over de verlenging van het huurcontract van Alex, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De robuuste mandekker wordt maandag alweer in Eindhoven verwacht.
Technisch manager Stan Valckx is zeer optimistisch over de kans op het behoud van ALex en zegt dat het ’zo goed als zeker’ is dat Chelsea de Braziliaan nog een seizoen aan PSV verhuurt.

Alex arriveert maandag in Eindhoven en gaat dan met de Eindhovense clubleiding om tafel om te praten over zijn toekomst. Mogelijk hervat hij eveneens maandag alweer de training op de Herdgang.
Bron: voetbalprimeur.nl

Goed nieuws dus wat betreft Alex.
Farfán zie ik eerlijk gezegd niet gaan. VoH zou ik veel liever verpatsen voor 6/7 mil aan Porto dan em ruilen voor Taaie Taiwo, hoewel dat volgens mij ook geen verkeerde speler is.
Er stond ook nog iets van Alcides dat hij waarschijnlijk morgen verpatst ging worden aan een Franse club.
Money won is twice as sweet as money earned.
  zondag 9 juli 2006 @ 16:38:16 #7
148059 Pritt
Atheïst
pi_39661949
16 miljoen voor Farfan is echt heel veel, lekker verkopen.
Voor hetzelfde geld ging Ibrahimovich weg, nou dat is echte wereldtop.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39662395
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Pritt het volgende:
Farfan wordt echte wereldtop
Hij is pas 21 jaar tenslotte en nou al een topper.
Patat Friet
pi_39662429
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Pritt het volgende:
Farfán hoort dan ook bij de wereldtop.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 9 juli 2006 @ 16:57:43 #10
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_39662456
Taiwo, degene waarvan we allemaal dachten dat ie ouder was bij het wk t/m 20?
pi_39662475
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
Taiwo, degene waarvan we allemaal dachten dat ie ouder was bij het wk t/m 20?
Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 9 juli 2006 @ 16:59:17 #12
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_39662504
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.
Dat zeker, geweldige back. goede backs zijn tegenwoordig ook zeldzaam.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:09:37 #13
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39662750
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ze zouden jou aan de technische staf toe moeten voegen. Jij hebt de wijsheid in pacht.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_39663084
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:09 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Ze zouden jou aan de technische staf toe moeten voegen. Jij hebt de wijsheid in pacht.
Hij kan zo in éen team met onze andere toppers:

-----------------------Handanovic----------------------------

Johnson----------Alcides------Stam--------------Taiwo

--------------------------Gago----------------------------------

Saviola--------------Kalou----------Van Persie----------

-------------------Tevez------Robinho----------------------
pi_39663121
PSV tvp
  zondag 9 juli 2006 @ 17:38:31 #16
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39663541
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij kan zo in éen team met onze andere toppers:

-----------------------Handanovic----------------------------

Johnson----------Alcides------Stam--------------Taiwo

--------------------------Gago----------------------------------

Saviola--------------Kalou----------Van Persie----------

-------------------Tevez------Robinho----------------------
Jij voorziet altijd al dat een speler onhaalbaar is. Dat onderscheidt jou zo. Dat maakt jou superieur aan de technische staf van PSV. Dus vandaar de suggestie misschien tot een samenwerking te komen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_39663783
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:38 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Jij voorziet altijd al dat een speler onhaalbaar is. Dat onderscheidt jou zo. Dat maakt jou superieur aan de technische staf van PSV. Dus vandaar de suggestie misschien tot een samenwerking te komen.
Nee joh, Saviola is zo haalbaar als wat. 3.5 miljoen euro per jaar netto, dat hoest PSV toch wel ff op joh? Taye Taiwo? Staat al 2 jaar in de belangstelling van Real Madrid, Arsenal, Manchester United, Barcelona, AC Milan, Valencia en Chelsea, maar PSV kaapt 'm wel ff weg bij het nietige Olympique Marseille. Dan heb ik liever dat PSV zich bezig houdt (wat gelukkig ook voor een deel het geval is) met relatief onbekende talenten (die echter eerder haalbaar zijn dan een Taiwo) als José Rivas Mortera en Manuel da Costa (die nu dus ook onder contract staat bij PSV).
  zondag 9 juli 2006 @ 18:03:37 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
  zondag 9 juli 2006 @ 18:08:00 #19
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39664282
Alex: goed nieuws
Salcido: goed idee
Farfán blijft wel. Portsmouth Hij wil toch CL spelen... En anders is het een domme idioot en mag hij idd opdonderen (self-fullfilling prophecy).
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 9 juli 2006 @ 18:09:27 #20
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39664312
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:08 schreef ErikT het volgende:
Alex: goed nieuws
Salcido: goed idee
Farfán blijft wel. Portsmouth Hij wil toch CL spelen... En anders is het een domme idioot en mag hij idd opdonderen (self-fullfilling prophecy).
ik hoop/denk dat die weg gaat
  zondag 9 juli 2006 @ 18:11:23 #21
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39664362
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik hoop/denk dat die weg gaat
omdat hij dan een idioot is?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 9 juli 2006 @ 18:32:21 #22
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_39664889
[/quote]
quote:
Laatste nieuws (Novum/ANP) | sport | 09-07-2006 17:49
Voetbal: PSV bijna rond met Salcido
EINDHOVEN (ANP) - PSV staat op het punt om opnieuw een verdediger vast te leggen. De Eindhovense landskampioen onderhandelt met de Mexicaan Carlos Salcido van Guadalajara over een contract.
De 26-jarige linksback zat ook in de selectie van Mexico voor het wereldkampioenschap voetbal en was tijdens het WK basisspeler.

,,We hebben goede hoop dat het rond komt'', aldus voorzitter Rob Westerhof van PSV. ,,We moeten nog wat details afronden.'' Eerder deze week contracteerde de club de Portugese jeugdinternational Manuel da Costa.

De komst van de Braziliaan Alcides, ook een verdediger, gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. ,,Dat wordt een moeilijk verhaal'', aldus Westerhof, die de komende dagen geen nieuws verwacht over Jefferson Farfan. ,,Via via zijn we benaderd door Portsmouth. Maar daar zit de laatste dagen weinig beweging in. Ik verwacht in ieder geval niet dat het snel rond komt.''
[quote]

Het begint er nu toch echt goed uit te zien.....Mijn opstelling voor volgend jaar:

-----------------------Gomes
Da Costa------Ooijer------Alex-------Salcido
Afellay---------------Simons-----------Cocu
Farfan-----------Vennegoor (Saviola ) Kone

Als Vennegoor gaat en Saviola niet komt, moet er alleen nog een goede spits komen
  zondag 9 juli 2006 @ 18:40:27 #23
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39665069
Wie is Da Costa??
  zondag 9 juli 2006 @ 18:43:58 #24
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_39665159
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:40 schreef MrSASO het volgende:
Wie is Da Costa??
20-jarige Portugese verdediger, die deze week gekocht is van Nancy
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 9 juli 2006 @ 18:55:17 #25
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39665496
Heb eerlijk gezegd ook veel liever een speler die gekocht wordt dan gehuurd gezien het feit dat psv toch voornamelijk leeft van transfersommen.
Dattie maar snel tekent voordat een of andere grote club zich meldt.
Patat Friet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')