Maar 16 Miljoen Euro is wel een hoop geld en money talks.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:16 schreef ganzenherder het volgende:
Farfan zou psv alleen verlaten voor een topclub![]()
Bron: PNquote:Hoe betrouwbaar het is, is onduidelijk maar El Bocon in Peru meldt dat Farfan vandaag met zijn zaakwaarnemer afreist naar Portsmouth om de club en de stad te bekijken en te onderhandelen met de Engelse club. Inmiddels is wel duidelijk dat het volledig aan de beslissing van Farfan ligt of hij vertrekt of bij PSV blijft.
Bron: PNquote:Indien de transfer van Salcido mislukt, dan komt mogelijk Taiwo van Olympique Marseille opnieuw in beeld. Hoe betrouwbaar het bericht is, is zeer de vraag, maar volgens de fansite OMplanete staat Taiwo in de belangstelling van Valencia en PSV. De linksback moet echter zes miljoen euro kosten. Valencia heeft echter het probleem dat ze al drie niet EU spelers hebben. Mogelijk komt het tot een ruil met Pablo Aimar. Voor PSV zou de zes miljoen euro onhaalbaar zijn, maar de club zou hebben voorgesteld om een ruil te maken met Jan Vennegoor of Hesselink.
Bron: voetbalprimeur.nlquote:09 juli 2006, 09:41
Door: Jelmer Geerds
Chelsea en PSV hebben nagenoeg een akkoord bereikt over de verlenging van het huurcontract van Alex, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De robuuste mandekker wordt maandag alweer in Eindhoven verwacht.
Technisch manager Stan Valckx is zeer optimistisch over de kans op het behoud van ALex en zegt dat het ’zo goed als zeker’ is dat Chelsea de Braziliaan nog een seizoen aan PSV verhuurt.
Alex arriveert maandag in Eindhoven en gaat dan met de Eindhovense clubleiding om tafel om te praten over zijn toekomst. Mogelijk hervat hij eveneens maandag alweer de training op de Herdgang.
Farfan wordt echte wereldtopquote:Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Pritt het volgende:
16 miljoen voor Farfan is echt heel veel, lekker verkopen.
Voor hetzelfde geld ging Ibrahimovich weg, nou dat is echte wereldtop.
Farfán hoort dan ook bij de wereldtop.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Pritt het volgende:
16 miljoen voor Farfan is echt heel veel, lekker verkopen.
Voor hetzelfde geld ging Ibrahimovich weg, nou dat is echte wereldtop.
Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
Taiwo, degene waarvan we allemaal dachten dat ie ouder was bij het wk t/m 20?
Dat zeker, geweldige back. goede backs zijn tegenwoordig ook zeldzaam.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.
Ze zouden jou aan de technische staf toe moeten voegen. Jij hebt de wijsheid in pacht.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.
Hij kan zo in éen team met onze andere toppers:quote:Op zondag 9 juli 2006 17:09 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ze zouden jou aan de technische staf toe moeten voegen. Jij hebt de wijsheid in pacht.
Jij voorziet altijd al dat een speler onhaalbaar is. Dat onderscheidt jou zo. Dat maakt jou superieur aan de technische staf van PSV. Dus vandaar de suggestie misschien tot een samenwerking te komen.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij kan zo in éen team met onze andere toppers:
-----------------------Handanovic----------------------------
Johnson----------Alcides------Stam--------------Taiwo
--------------------------Gago----------------------------------
Saviola--------------Kalou----------Van Persie----------
-------------------Tevez------Robinho----------------------
Nee joh, Saviola is zo haalbaar als wat. 3.5 miljoen euro per jaar netto, dat hoest PSV toch wel ff op joh? Taye Taiwo? Staat al 2 jaar in de belangstelling van Real Madrid, Arsenal, Manchester United, Barcelona, AC Milan, Valencia en Chelsea, maar PSV kaapt 'm wel ff weg bij het nietige Olympique Marseille. Dan heb ik liever dat PSV zich bezig houdt (wat gelukkig ook voor een deel het geval is) met relatief onbekende talenten (die echter eerder haalbaar zijn dan een Taiwo) als José Rivas Mortera en Manuel da Costa (die nu dus ook onder contract staat bij PSV).quote:Op zondag 9 juli 2006 17:38 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Jij voorziet altijd al dat een speler onhaalbaar is. Dat onderscheidt jou zo. Dat maakt jou superieur aan de technische staf van PSV. Dus vandaar de suggestie misschien tot een samenwerking te komen.
ik hoop/denk dat die weg gaatquote:Op zondag 9 juli 2006 18:08 schreef ErikT het volgende:
Alex: goed nieuws
Salcido: goed idee
Farfán blijft wel. PortsmouthHij wil toch CL spelen...
En anders is het een domme idioot en mag hij idd opdonderen (self-fullfilling prophecy).
omdat hij dan een idioot is?quote:
[quote]quote:Laatste nieuws (Novum/ANP) | sport | 09-07-2006 17:49
Voetbal: PSV bijna rond met Salcido
EINDHOVEN (ANP) - PSV staat op het punt om opnieuw een verdediger vast te leggen. De Eindhovense landskampioen onderhandelt met de Mexicaan Carlos Salcido van Guadalajara over een contract.
De 26-jarige linksback zat ook in de selectie van Mexico voor het wereldkampioenschap voetbal en was tijdens het WK basisspeler.
,,We hebben goede hoop dat het rond komt'', aldus voorzitter Rob Westerhof van PSV. ,,We moeten nog wat details afronden.'' Eerder deze week contracteerde de club de Portugese jeugdinternational Manuel da Costa.
De komst van de Braziliaan Alcides, ook een verdediger, gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. ,,Dat wordt een moeilijk verhaal'', aldus Westerhof, die de komende dagen geen nieuws verwacht over Jefferson Farfan. ,,Via via zijn we benaderd door Portsmouth. Maar daar zit de laatste dagen weinig beweging in. Ik verwacht in ieder geval niet dat het snel rond komt.''
20-jarige Portugese verdediger, die deze week gekocht is van Nancyquote:Op zondag 9 juli 2006 18:40 schreef MrSASO het volgende:
Wie is Da Costa??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |