Maar 16 Miljoen Euro is wel een hoop geld en money talks.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:16 schreef ganzenherder het volgende:
Farfan zou psv alleen verlaten voor een topclub![]()
Bron: PNquote:Hoe betrouwbaar het is, is onduidelijk maar El Bocon in Peru meldt dat Farfan vandaag met zijn zaakwaarnemer afreist naar Portsmouth om de club en de stad te bekijken en te onderhandelen met de Engelse club. Inmiddels is wel duidelijk dat het volledig aan de beslissing van Farfan ligt of hij vertrekt of bij PSV blijft.
Bron: PNquote:Indien de transfer van Salcido mislukt, dan komt mogelijk Taiwo van Olympique Marseille opnieuw in beeld. Hoe betrouwbaar het bericht is, is zeer de vraag, maar volgens de fansite OMplanete staat Taiwo in de belangstelling van Valencia en PSV. De linksback moet echter zes miljoen euro kosten. Valencia heeft echter het probleem dat ze al drie niet EU spelers hebben. Mogelijk komt het tot een ruil met Pablo Aimar. Voor PSV zou de zes miljoen euro onhaalbaar zijn, maar de club zou hebben voorgesteld om een ruil te maken met Jan Vennegoor of Hesselink.
Bron: voetbalprimeur.nlquote:09 juli 2006, 09:41
Door: Jelmer Geerds
Chelsea en PSV hebben nagenoeg een akkoord bereikt over de verlenging van het huurcontract van Alex, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De robuuste mandekker wordt maandag alweer in Eindhoven verwacht.
Technisch manager Stan Valckx is zeer optimistisch over de kans op het behoud van ALex en zegt dat het ’zo goed als zeker’ is dat Chelsea de Braziliaan nog een seizoen aan PSV verhuurt.
Alex arriveert maandag in Eindhoven en gaat dan met de Eindhovense clubleiding om tafel om te praten over zijn toekomst. Mogelijk hervat hij eveneens maandag alweer de training op de Herdgang.
Farfan wordt echte wereldtopquote:Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Pritt het volgende:
16 miljoen voor Farfan is echt heel veel, lekker verkopen.
Voor hetzelfde geld ging Ibrahimovich weg, nou dat is echte wereldtop.
Farfán hoort dan ook bij de wereldtop.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Pritt het volgende:
16 miljoen voor Farfan is echt heel veel, lekker verkopen.
Voor hetzelfde geld ging Ibrahimovich weg, nou dat is echte wereldtop.
Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
Taiwo, degene waarvan we allemaal dachten dat ie ouder was bij het wk t/m 20?
Dat zeker, geweldige back. goede backs zijn tegenwoordig ook zeldzaam.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.
Ze zouden jou aan de technische staf toe moeten voegen. Jij hebt de wijsheid in pacht.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.
Hij kan zo in éen team met onze andere toppers:quote:Op zondag 9 juli 2006 17:09 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ze zouden jou aan de technische staf toe moeten voegen. Jij hebt de wijsheid in pacht.
Jij voorziet altijd al dat een speler onhaalbaar is. Dat onderscheidt jou zo. Dat maakt jou superieur aan de technische staf van PSV. Dus vandaar de suggestie misschien tot een samenwerking te komen.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij kan zo in éen team met onze andere toppers:
-----------------------Handanovic----------------------------
Johnson----------Alcides------Stam--------------Taiwo
--------------------------Gago----------------------------------
Saviola--------------Kalou----------Van Persie----------
-------------------Tevez------Robinho----------------------
Nee joh, Saviola is zo haalbaar als wat. 3.5 miljoen euro per jaar netto, dat hoest PSV toch wel ff op joh? Taye Taiwo? Staat al 2 jaar in de belangstelling van Real Madrid, Arsenal, Manchester United, Barcelona, AC Milan, Valencia en Chelsea, maar PSV kaapt 'm wel ff weg bij het nietige Olympique Marseille. Dan heb ik liever dat PSV zich bezig houdt (wat gelukkig ook voor een deel het geval is) met relatief onbekende talenten (die echter eerder haalbaar zijn dan een Taiwo) als José Rivas Mortera en Manuel da Costa (die nu dus ook onder contract staat bij PSV).quote:Op zondag 9 juli 2006 17:38 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Jij voorziet altijd al dat een speler onhaalbaar is. Dat onderscheidt jou zo. Dat maakt jou superieur aan de technische staf van PSV. Dus vandaar de suggestie misschien tot een samenwerking te komen.
ik hoop/denk dat die weg gaatquote:Op zondag 9 juli 2006 18:08 schreef ErikT het volgende:
Alex: goed nieuws
Salcido: goed idee
Farfán blijft wel. PortsmouthHij wil toch CL spelen...
En anders is het een domme idioot en mag hij idd opdonderen (self-fullfilling prophecy).
omdat hij dan een idioot is?quote:
[quote]quote:Laatste nieuws (Novum/ANP) | sport | 09-07-2006 17:49
Voetbal: PSV bijna rond met Salcido
EINDHOVEN (ANP) - PSV staat op het punt om opnieuw een verdediger vast te leggen. De Eindhovense landskampioen onderhandelt met de Mexicaan Carlos Salcido van Guadalajara over een contract.
De 26-jarige linksback zat ook in de selectie van Mexico voor het wereldkampioenschap voetbal en was tijdens het WK basisspeler.
,,We hebben goede hoop dat het rond komt'', aldus voorzitter Rob Westerhof van PSV. ,,We moeten nog wat details afronden.'' Eerder deze week contracteerde de club de Portugese jeugdinternational Manuel da Costa.
De komst van de Braziliaan Alcides, ook een verdediger, gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. ,,Dat wordt een moeilijk verhaal'', aldus Westerhof, die de komende dagen geen nieuws verwacht over Jefferson Farfan. ,,Via via zijn we benaderd door Portsmouth. Maar daar zit de laatste dagen weinig beweging in. Ik verwacht in ieder geval niet dat het snel rond komt.''
20-jarige Portugese verdediger, die deze week gekocht is van Nancyquote:Op zondag 9 juli 2006 18:40 schreef MrSASO het volgende:
Wie is Da Costa??
[..]quote:Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef The_M het volgende:
Dit zijn hoopgevende berichten, maar ze komen wel uit de mond van Wetserhof, dus laten we niet al te snel conclusies gaan trekkenquote:Het begint er nu toch echt goed uit te zien.....Mijn opstelling voor volgend jaar:
-----------------------Gomes
Da Costa------Ooijer------Alex-------Salcido
Afellay---------------Simons-----------Cocu
Farfan-----------Vennegoor (Saviola) Kone
Als Vennegoor gaat en Saviola niet komt, moet er alleen nog een goede spits komen![]()
Heb je hem niet gezien dit WK? Maakte een goede indruk hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:22 schreef JeroenV het volgende:
Kan iemand iets meer vertellen over die Salcido?
zoals ball enzoquote:Op zondag 9 juli 2006 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk uit naar de nieuwe internationale aankopen![]()
Die raken we wel kwijt aan Feyenoordquote:
we zoeken nog een goede linksback jaquote:
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:09 schreef ganzenherder het volgende:
Cocu verlengt contract met een seizoen
PSV MEDIA - Phillip Cocu (35) en PSV zijn een nieuwe eenjarige verbintenis overeengekomen. Dat heeft voorzitter Rob Westerhof vanmiddag bevestigd tegenover PSV Media.
PSV Carrière
Phillip Cocu sluit zijn carrière af in het shirt van PSV. "Dit is prachtig nieuws voor heel PSV. Phillip is een sleutelfactor in het succes van het elftal en ik ben zeer verheugd dat hij zijn ongekende kwaliteiten nog een jaar in dienst stelt van PSV", aldus voorzitter Westerhof tegenover PSV Media. Met het bijtekenen van Cocu, die sinds zijn rentree twee jaar voor PSV speelt, is er een einde gekomen aan alle onzekerheid. Momenteel is Cocu met het Nederlands elftal in voorbereiding op het aanstaande WK in Duitsland, waarna hij dus nog doorgaat als clubvoetballer
bron:psv.nl
Eigenlijk wisten we het al, maar nu weten we tenminste zeker dat hij niet naar Quatar gaat ofzo![]()
Birsa komt wrs (helaas) niet:quote:'Salcido komt per direct naar Eindhoven'
Het Mexicaanse El Dictamen meldt dat de transfer van Carlos Salcido naar PSV rond is. De vice-voorzitter van Chivas laat weten dat de transfer in principe per direct ingaat en dat hij dus niet later deze maand nog in de Copa Libertadores mee zal spelen voor Chivas. Die wens zou de onderhandelingen hebben bemoeilijkt. Uit voorzorg ontbrak Salcido gisteren al in een oefenwedstrijd van de Mexicaanse club. Salcido verklaarde erg blij te zijn om het goede nieuws van de transfer te vernemen. Vandaag hoopt hij dat alles officieel rondgemaakt wordt.
quote:Birsa tekent bij Sochaux
PSV grijpt naast het 19-jarige Sloveense talent Valter Birsa. De jonge aanvaller is een vierjarig contract overeengekomen met het Franse Sochaux. Dat bevestigde de voorzitter van de Franse club in de krant l'Est-Républicain. PSV volgde de aanvaller geruime tijd. Afgelopen weekend zou de zaakwaarnemer van Birsa nog in Eindhoven zijn geweest om met PSV te onderhandelen, zo meldde het Eindhovens Dagblad.
Ik ga voor:quote:Op maandag 10 juli 2006 10:23 schreef johannes1986 het volgende:
Zou dit de opstelling worden?
Gomes
Lamey Ooijer Alex Salcido
Aissati Simons Cocu
Farfan Vennegoor of Hesselink Kone
Ik heb namelijk liever Aissati in de basis dan Culina, Afellay of Vayrynen. Hij is veel talentvoller, en nu al van ongeveer dezelfde kwaliteit.
Noem er maar eentjequote:Op maandag 10 juli 2006 10:38 schreef johannes1986 het volgende:
Jij zit er ook niet echt mee als Vennegoor of Hesselink vertrekt begrijp ik?
Van mij mag hij ook vertrekken. Heeft een mooie tijd gehad en goede dingen gedaan, maar het is ook wel verfrissend als hij vertrekt ( voor beide partijen ) , en voor de 6-7 miljoen euro die hij opbrengt moet je een goede vervanger kunnen halen.
Bob Peeters is goedkoper denk ik hoor!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef twi het volgende:
[..]
Noem er maar eentjeVoor een Huntelaar of Kone ben je al 9 miljoen kwijt.
Da's een optie, nu Birsa naar Socheaux gaatquote:Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bob Peeters is goedkoper denk ik hoor!
Lijkt me duidelijk dat het om PSV gaat. Wat een held is het ook!quote:Carlos Salcido: 'Maandag of dinsdag akkoord'
10/7/2006 11:12
De transfer van Carlos Salcido naar PSV lijkt nagenoeg rond. De Mexicaanse speler bevestigde aan Mexicaanse media dat hij in de belangstelling staat van een Europese club en dat er alleen nog handtekeningen onder het contract moeten verschijnen.
Salcido wilde zelf de naam van zijn toekomstige club niet zeggen. Maar zondag had PSV-voorzitter Rob Westerhof al laten weten dat de Eindhovenaren alleen nog wat details moesten afronden tijdens de onderhandelingen.
Die onderhandelingen bleken dusdanig ver gevorderd dat Chivas’ vice-voorzitter Néstor de la Torre de linksback had meegedeeld dat hij niet hoefde mee te doen in de oefenwedstrijd die Guadalajara zondag afwerkte tegen Tecos (4-1 zege). Salcido werkte een individuele training af in plaats van het oefenpartijtje.
Breeduit glimlachend wilde Salcido na de training niet al te veel kwijt. ‘Wat ik je kan zeggen is dat ik tevreden ben. Ik heb erg goed nieuws gehad. Ik heb met Néstor gesproken en hij zal me tussen maandag en dinsdag laten weten of het allemaal rond is. Er zijn nog wat kleine dingen, maar het is bijna een feit en dat is prachtig.’
Toch hadden de onderhandelingen enige vertraging opgelopen. Chivas had verzocht of Salcido mocht meespelen in de kwartfinale om de Copa Libertadores, waarin Velez Sarsfeld op 20 juli de tegenstander is. ‘We hebben daar enige tijd door verloren’, verklaarde De la Torre. ‘Maar het is geen punt waarop de onderhandelingen zijn stuk gelopen.’
Er zijn in de ( recente ) geschiedenis genoeg spelers geweest die nog redelijk onbekend waren voordat ze bij PSV kwamen, en daar uitgroeiden tot helden. Bovendien heeft men bij PSV al enkele keren gezegd dat ze een grote lijst met opvolgers klaar hebben liggen voor het geval Vennegoor of Hesselink vertrekt. Dus dat zie ik zonnig inquote:Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef twi het volgende:
[..]
Noem er maar eentjeVoor een Huntelaar of Kone ben je al 9 miljoen kwijt.
Zo erg is het niet als VOH weggaat. Met hem in de ploeg krijg je al gauw dat steeds de lange bal gespeeld wordt, wat de kwaliteit van het voetbal niet ten goede komt.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Er zijn in de ( recente ) geschiedenis genoeg spelers geweest die nog redelijk onbekend waren voordat ze bij PSV kwamen, en daar uitgroeiden tot helden. Bovendien heeft men bij PSV al enkele keren gezegd dat ze een grote lijst met opvolgers klaar hebben liggen voor het geval Vennegoor of Hesselink vertrekt. Dus dat zie ik zonnig in.
Precies. Hij is best belangrijk en legt er aardig wat in, maar hij is absoluut niet onmisbaar. Bovendien doet verandering van smaak eten. Doe mij maar een snelle, handige, talentvolle jongen. Daar lopen er genoeg van op de velden in Argentinie, Brazilie en dat soort landen. En daar zijn er echt wel een paar haalbaar van voor een aantal miljoen euroquote:Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo erg is het niet als VOH weggaat. Met hem in de ploeg krijg je al gauw dat steeds de lange bal gespeeld wordt, wat de kwaliteit van het voetbal niet ten goede komt.
Kone zal sowieso in de basiself staan dit seizoen, wat er ook gebeurt. Als VoH vertrekt moet er echter een gelijkwaardige vervanger komen, of een groot talent dat rustig gebracht wordt. Want anders hebben we alleen Farfan, Kone ( en Sibon ) als serieuze mogelijkheden in de spits ( Beasley is inderdaad geen spitsquote:Op maandag 10 juli 2006 11:35 schreef PyTh het volgende:
Misschien wil Makaay zijn carriere wel in Nederland afsluiten als Ruudje naar Bayern komt
Maar ik denk eigenlijk dat Arouna de kans in de spits zal krijgen indien VoH vertrekt.
Als PSV goed scout en veel geluk heeft, kunnen we misschien een Braziliaan of Argentijn vinden die het talent heeft om zo goed te worden op de lange termijn. En in dat proces kunnen wij dan een jaar of 2 meegenieten. Bijvoorbeeld Dagoberto van Atletico Paranaense is een heel groot talent, die me wel haalbaar lijkt. Ik vind het wel een beetje horen bij PSV, een Braziliaan in de spits. In de jaren dat ik opgroeide als PSV-fan, stond er altijd Romario of Ronaldo..en nogsteeds vind ik het super als PSV weer een Braziliaan haaltquote:Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Coelho het volgende:
Kunnen we Piet de Visser niet nog een keer de Braziliaanse Bush in sturen? Ik vind het tijd worden voor een nieuwe Ronaldo of Romario. Een nieuwe Luc Nilis is trouwens ook van harte welkom...
Piet wordt overschat. Hij heeft veel inzicht, maar je moet hem ook niet voor alles verantwoordelijk houden.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef Pritt het volgende:
Als Piet de Visser stopt met scouting daar zullen jullie die talentjes niet snel meer zien.
Of heeft hij een zoon die ook zo gek is?
De scouting bij PSV is altijd al van goede kwaliteit geweest, dus dan houdt de wereld niet op met draaien. En zoveel spelers hebben we nou ook weer niet gehaald door de geniale ingevingen van Piet de Visser.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef Pritt het volgende:
Als Piet de Visser stopt met scouting daar zullen jullie die talentjes niet snel meer zien.
Of heeft hij een zoon die ook zo gek is?
Je praat poep. Als je kijkt naar het lijstje spelers wat hij ontdekt heeft, dan weet je wel waarom. Ik denk dat hij de enige Nederlandse scout is en was die talent op waarde weet te schatten.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Piet wordt overschat. Hij heeft veel inzicht, maar je moet hem ook niet voor alles verantwoordelijk houden.
Ach,wat is ontdekken?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Je praat poep. Als je kijkt naar het lijstje spelers wat hij ontdekt heeft, dan weet je wel waarom. Ik denk dat hij de enige Nederlandse scout is en was die talent op waarde weet te schatten.
Grote onzin. Alsof het aan Piet de Visser alleen te danken is dat onder andere Nilis, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Park, Lee, Farfan, Alex, Gomes, Robben, Stam, Cocu ( 1e periode bij PSV ) , Kone, Ooijer enz. bij PSV hebben gespeeld of nogsteeds spelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Je praat poep. Als je kijkt naar het lijstje spelers wat hij ontdekt heeft, dan weet je wel waarom. Ik denk dat hij de enige Nederlandse scout is en was die talent op waarde weet te schatten.
Zeg ik ergens dat Piet slecht is? Nee. Piet is een hele goede scout, maar we moeten ook niet gaan doen alsof hij dé beste scout ter wereld is. Verder is hij veel te veel gefocust op Latijns-Amerika en aanvallers. Hij vond Messi de beste speler van het toernooi, tikje overdreven lijkt me niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Dan moet je Marcelinho en Claudio ook hebben meegemaaktquote:Op maandag 10 juli 2006 11:44 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
In de jaren dat ik opgroeide als PSV-fan, stond er altijd Romario of Ronaldo..en nogsteeds vind ik het super als PSV weer een Braziliaan haalt![]()
Brazilianen die met veel bombarie kwamen en / of veel geld hebben gekost hebben altijd meerwaarde opgeleverd door heel goed spel of door verkoop voor evenveel of meer geld dan de koopprijs, dus dan is het geen probleem als een speler niet brengt wat je ervan verwacht. Claudio kostte nauwelijks een cent, en Marcelinho schoot er gewoon 12 in hoor in 1 seizoen, en dat veelal als invaller.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Dan moet je Marcelinho en Claudio ook hebben meegemaaktBrazilianen zijn niet per definitie goed.
Marcelinhoquote:Op maandag 10 juli 2006 12:37 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Brazilianen die met veel bombarie kwamen en / of veel geld hebben gekost hebben altijd meerwaarde opgeleverd door heel goed spel of door verkoop voor evenveel of meer geld dan de koopprijs, dus dan is het geen probleem als een speler niet brengt wat je ervan verwacht. Claudio kostte nauwelijks een cent, en Marcelinho schoot er gewoon 12 in hoor in 1 seizoen, en dat veelal als invaller.
Jep, waren allebei even zijn precieze naam kwijt denk ikquote:Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Marcelinho
Bedoelen jullie niet Marcello ?
Die bedoelde ik jaquote:Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Marcelinho
Bedoelen jullie niet Marcello ?
Nee, maar ook geen succes bij PSV. En Portoquote:Op maandag 10 juli 2006 13:10 schreef Messenga het volgende:
Leandro was geen slechte voetballer hoor.
Leandro was duur, had ook zeker de kwaliteiten om uit te groeien tot een topper, maar heeft een kutkarakter en naaide PSV met die contractaffaire. Marcelo scoorde 12 keer in 1 seizoen, waarin hij voornamelijk speelde als invaller en vind ik daarom absoluut geen miskoop. Hij is bovendien weer doorverkocht. Marquinho, Claudio, Marcos en Jorginho kostten ook bijna niets, en zijn ook weer doorverkocht. Dus daar hebben we niet op verloren. En reken maar dat de meeste spelers bij PSV een salaris verdienen van een niet-EU-erquote:Op maandag 10 juli 2006 13:08 schreef twi het volgende:
Marcelo, Claudio, Marcos, Jorginho, Leandro, Marquinho
Leandro was aardig duur, en de anderen hebben bij elkaar toch enkele miljoenen aan salaris opgeslokt wegens buiten-EU.
Ik zeg het nog maar een keer:quote:Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Die bedoelde ik jaVaag in mijn achterhoofd wist ik dat die een tijdje zonder indruk te maken bij PSV heeft gespeeld. Oke, het was geen Gabrich, maar je kunt nu niet zeggen dat het een goede speler was. Zeker gezien zijn salaris.
Dat is nou niet bepaald een goalgetter, en hij staat ook niet bekend als een groot talent.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:15 schreef Bombardier het volgende:
Misschien dat Michal Papadopoulos bij Leverkusen is los te weken. Leuke vervanger voor VOH.
Wel degelijk een groot talent en evengoed goalgetter als Jan VOH.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:47 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een goalgetter, en hij staat ook niet bekend als een groot talent.
Het is ook altijd fijn als een goalgetter goals maakt, en dat laat Papadopoulos meestal achterwege.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:50 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Wel degelijk een groot talent en evengoed goalgetter als Jan VOH.
Hij excelleert en rendeert waarschijnlijk meer bij PSV dan bij Ostrava. Ik beoordeel hem op z'n potentieel, niet op z'n statistieken.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Het is ook altijd fijn als een goalgetter goals maakt, en dat laat Papadopoulos meestal achterwege.
Okee, ik geef toe dat het potentieel van een speler ook veel gewicht in de schaal legt. Maar Papadopoulos is pas sinds de winter speler van Bayer Leverkusen, dus hij zal niet komen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:01 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hij excelleert en rendeert waarschijnlijk meer bij PSV dan bij Ostrava. Ik beoordeel hem op z'n potentieel, niet op z'n statistieken.
Het liefst zou ik Artem Milevski zien, maar die is helaas onhaalbaar.
Zijn huidige club wil het niet denk ik. En die hebben de centen al helemáál niet nodig. Steenrijke eigenaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Okee, ik geef toe dat het potentieel van een speler ook veel gewicht in de schaal legt. Maar Papadopoulos is pas sinds de winter speler van Bayer Leverkusen, dus hij zal niet komen.
Milevskiy zou geweldig zijn, dat is echt een geweldenaar! Misschien dat het net zou kunnen, als PSV het ziet als een grote investering. Maar dan nog moet hij zelf ook willen..
maar wel een veel duurderequote:Op maandag 10 juli 2006 12:50 schreef ganzenherder het volgende:
Is onze Robert eigenlijk nou voor één seizoen verhuurd?
Vind ik namelijk nog altijd een betere reserve dan Sibon![]()
Mijn droom is beide spelers te verkopen, Sibon voor 1 miljoen euro en Robert voor 3 miljoen euro, en om van dat geld, plus de 6 miljoen euro voor Vennegoor of Hesselink ( dus samen 10 miljoen euro ) 1 spits te halen die PSV verder brengtquote:
Wat bazel jij nou? Romario, Nilis, Park, Lee, Robben etc. zijn helemaal niet dankzij Piet De Visser bi PSV gaan spelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:32 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Grote onzin. Alsof het aan Piet de Visser alleen te danken is dat onder andere Nilis, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Park, Lee, Farfan, Alex, Gomes, Robben, Stam, Cocu ( 1e periode bij PSV ) , Kone, Ooijer enz. bij PSV hebben gespeeld of nogsteeds spelen.
Bovendien vind ik de scouting bij AZ sinds enkele jaren ook wel redelijk, en FC Groningen en SC Heerenveen weten ook vaak voor weinig geld onbekende spelers te halen, die dan vervolgens uitgroeien tot goede spelers.
Yeah right, Sibon voor 1 miljoen verkopen... We hebben het hier over een spits die in totaal vorig seizoen 2 wedstrijden gespeeld heeft, inmiddels 32 jaar is, en de wedstrijden die hij speelt nou niet echt de indruk wekt dat ie kan voetballenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:32 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Mijn droom is beide spelers te verkopen, Sibon voor 1 miljoen euro en Robert voor 3 miljoen euro, en om van dat geld, plus de 6 miljoen euro voor Vennegoor of Hesselink ( dus samen 10 miljoen euro ) 1 spits te halen die PSV verder brengtEn alle 3 de verkopen lijken me realistisch.
Precies, en ik verdedig juist dat Piet de Visser NIET de enige echt goede scout is in Nederland, zoals werd beweerd. Voordat Piet de Visser voor PSV ging scouten, kocht PSV al goede spelers, en dat zal PSV ook blijven doen als Piet de Visser niet meer voor PSV scout. Mijn punt is dus dat de wereld niet vergaat zonder Piet de Visser, en dat PSV altijd goede spelers zal blijven kopen. Ik zeg niet dat Piet de Visser een slechte scout is..integendeel! Ik vind het juist kortzichtig om te doen alsof Piet de Visser de wijsheid alleen in pacht heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Wat bazel jij nou? Romario, Nilis, Park, Lee, Robben etc. zijn helemaal niet dankzij Piet De Visser bi PSV gaan spelen.
Ik heb het hier over de man die Salomon Kalou op 15 jarige leeftijd al aanbood bij PSV, die hem vervolgens weigerde. Dezelfde man die Adriano tipte bij Gerets toendertijd, en ook hier niet geloofd werd.
En kijk eens naar Farfan, Gomes en Alex, dat is toch gewoon een neus hebben voor talent...
En je gaat mij niet wijsmaken dat er betere scouts rondlopen bij welke club in Nederland dan ook. Iemand puur op leeftijd beoordelen of diegene geloofwaardig is, is gewoon kortzichtig.
Dat in sommige gevallen het talent aanwezig is maar er niet uit komt, daar kan de heer Piet de Visser ook niks aan doen. Maar de talenten die het tussen hun oren goed hadden zitten zijn ook daadwerkelijk grote spelers geworden.
Weet je wat, dan verkopen we Sibon voor 0,5 miljoen euro. Sibon is voor PSV niet goed genoeg, maar voor elke club onder de top-4 een absolute versterking. Doet dus niets af aan mijn idee, 2 spitsen in wie we het niet zien zitten verkopen, VoH laten gaan voor een goede prijs omdat hij naar het buitenland wil, en het geld wat we voor hen 3 vangen in 1 grote zak stoppen, en met die grote zak 1 echt goede spits kopen. Want ook jij zal wel weten dat niet alleen VoH en Robert, maar ook Sibon een meer dan vorstelijk salaris verdient ( inderdaad onbegrijpelijkquote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Yeah right, Sibon voor 1 miljoen verkopen... We hebben het hier over een spits die in totaal vorig seizoen 2 wedstrijden gespeeld heeft, inmiddels 32 jaar is, en de wedstrijden die hij speelt nou niet echt de indruk wekt dat ie kan voetballenWie wil er nou in s'hemelsnaam zo'n speler voor een miljoen kopen. Volgens mij heeft PSV zelfs minder voor hem betaald.
Waar staat dat ie terug isquote:Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef ganzenherder het volgende:
Alex is weer terug in Eindhoven![]()
Heb er veel vertrouwen in dat hij er ook gaat blijven![]()
Wat een held is het ookquote:Goede hoop PSV, Alex traint op Herdgang
10/7/2006 15:58
En daar was Alex weer. De Braziliaanse verdediger moest zich aanvankelijk melden bij Chelsea, maar liep 'gewoon' weer zijn rondjes bij PSV.
'Ik heb het hier enorm naar mijn zin en ben dan ook blij om weer terug te zijn op De Herdgang', zei Alex op de website van PSV. De Braziliaan werkte wat rondjes af, waarbij hij vergezeld werd door trainer Ronald Koeman.
PSV verwacht snel uitsluitsel te hebben over een eventueel langer verblijf van Alex in Eindhoven. De Brabantse club is optimistisch. Komende week moet het 'benodigde papierwerk' worden gedaan, met als doel nog een seizoen met de Braziliaan in de Eindhovense gelederen.
Alex leefde in onzekerheid over zijn toekomst, omdat hij door eigenaar Chelsea was opgeëist. Maar tegelijkertijd maakte hij er geen geheim van graag nog een jaar in Eindhoven te spelen. Probleem voor Chelsea was dat Alex vanwege zijn (ontbrekende) interlandcarrière waarschijnlijk geen werkvergunning zou krijgen.
Piet "ik denk dat iedere Braziliaan goed is" de Visser.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |