abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39661370
PSV aast op Salcido en vertrek Farfán nabij

PSV zit achter Carlos Salcido aan. De Eindhovense club zou de linksback van de Mexicaanse nationale ploeg komende week willen vastleggen, meldt De Telegraaf.

Salcido kwam tijdens het WK alle vier duels van Mexico in actie en speelde daarin elke minuut. De 26-jarige verdediger staat al sinds 2001 onder contract bij Chivas Guadalajara en heeft inmiddels 36 interlands op zijn naam staan.

In diezelfde krant laat technisch manager Stan Valckx weten dat Portsmouth bereid is de door PSV gevraagde transfersom van naar verluidt zestien miljoen euro te betalen voor Jefferson Farfán. De Peruaanse aanvaller moet zelf de beslissing nemen of hij de Engelse club verkiest boven de Nederlandse kampioen.

'Als ik 21 was dan zou ik nooit op dit moment voor Portsmouth kiezen', laat coach Ronald Koeman weten. 'Je moet de goede stappen maken in je carrière. Ik bespeur ook de nodige twijfel bij Farfán. Volgens mij zou hij zelf het liefst bij PSV blijven. Maar je hebt niet alleen met de speler te maken, maar ook met allerlei mensen die eromheen hangen, zoals zaakwaarnemers.'

Bron:vi.nl

Farfan zou psv alleen verlaten voor een topclub
Patat Friet
  zondag 9 juli 2006 @ 16:18:57 #3
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39661433
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:16 schreef ganzenherder het volgende:

Farfan zou psv alleen verlaten voor een topclub
Maar 16 Miljoen Euro is wel een hoop geld en money talks.
Ik hoop voor de Nederlandse competitie dat Farfan ook gewoon blijft.
pi_39661505
Zou een flinke aderlating zijn voor PSV.
pi_39661527
Voor PSV klinkt 16 miljoen lekker. Maar de macht ligt bij Farfan, als hij niet weg wilt, gaat hij niet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_39661908
Wat berichtjes van vandaag:
quote:
Hoe betrouwbaar het is, is onduidelijk maar El Bocon in Peru meldt dat Farfan vandaag met zijn zaakwaarnemer afreist naar Portsmouth om de club en de stad te bekijken en te onderhandelen met de Engelse club. Inmiddels is wel duidelijk dat het volledig aan de beslissing van Farfan ligt of hij vertrekt of bij PSV blijft.
Bron: PN
quote:
Indien de transfer van Salcido mislukt, dan komt mogelijk Taiwo van Olympique Marseille opnieuw in beeld. Hoe betrouwbaar het bericht is, is zeer de vraag, maar volgens de fansite OMplanete staat Taiwo in de belangstelling van Valencia en PSV. De linksback moet echter zes miljoen euro kosten. Valencia heeft echter het probleem dat ze al drie niet EU spelers hebben. Mogelijk komt het tot een ruil met Pablo Aimar. Voor PSV zou de zes miljoen euro onhaalbaar zijn, maar de club zou hebben voorgesteld om een ruil te maken met Jan Vennegoor of Hesselink.
Bron: PN
quote:
09 juli 2006, 09:41
Door: Jelmer Geerds
Chelsea en PSV hebben nagenoeg een akkoord bereikt over de verlenging van het huurcontract van Alex, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De robuuste mandekker wordt maandag alweer in Eindhoven verwacht.
Technisch manager Stan Valckx is zeer optimistisch over de kans op het behoud van ALex en zegt dat het ’zo goed als zeker’ is dat Chelsea de Braziliaan nog een seizoen aan PSV verhuurt.

Alex arriveert maandag in Eindhoven en gaat dan met de Eindhovense clubleiding om tafel om te praten over zijn toekomst. Mogelijk hervat hij eveneens maandag alweer de training op de Herdgang.
Bron: voetbalprimeur.nl

Goed nieuws dus wat betreft Alex.
Farfán zie ik eerlijk gezegd niet gaan. VoH zou ik veel liever verpatsen voor 6/7 mil aan Porto dan em ruilen voor Taaie Taiwo, hoewel dat volgens mij ook geen verkeerde speler is.
Er stond ook nog iets van Alcides dat hij waarschijnlijk morgen verpatst ging worden aan een Franse club.
Money won is twice as sweet as money earned.
  zondag 9 juli 2006 @ 16:38:16 #7
148059 Pritt
Atheïst
pi_39661949
16 miljoen voor Farfan is echt heel veel, lekker verkopen.
Voor hetzelfde geld ging Ibrahimovich weg, nou dat is echte wereldtop.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39662395
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Pritt het volgende:
Farfan wordt echte wereldtop
Hij is pas 21 jaar tenslotte en nou al een topper.
Patat Friet
pi_39662429
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Pritt het volgende:
Farfán hoort dan ook bij de wereldtop.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 9 juli 2006 @ 16:57:43 #10
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_39662456
Taiwo, degene waarvan we allemaal dachten dat ie ouder was bij het wk t/m 20?
pi_39662475
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
Taiwo, degene waarvan we allemaal dachten dat ie ouder was bij het wk t/m 20?
Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 9 juli 2006 @ 16:59:17 #12
108558 Messenga
pi_39662504
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.
Dat zeker, geweldige back. goede backs zijn tegenwoordig ook zeldzaam.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:09:37 #13
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39662750
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ze zouden jou aan de technische staf toe moeten voegen. Jij hebt de wijsheid in pacht.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_39663084
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:09 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Ze zouden jou aan de technische staf toe moeten voegen. Jij hebt de wijsheid in pacht.
Hij kan zo in éen team met onze andere toppers:

-----------------------Handanovic----------------------------

Johnson----------Alcides------Stam--------------Taiwo

--------------------------Gago----------------------------------

Saviola--------------Kalou----------Van Persie----------

-------------------Tevez------Robinho----------------------
pi_39663121
PSV tvp
  zondag 9 juli 2006 @ 17:38:31 #16
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39663541
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij kan zo in éen team met onze andere toppers:

-----------------------Handanovic----------------------------

Johnson----------Alcides------Stam--------------Taiwo

--------------------------Gago----------------------------------

Saviola--------------Kalou----------Van Persie----------

-------------------Tevez------Robinho----------------------
Jij voorziet altijd al dat een speler onhaalbaar is. Dat onderscheidt jou zo. Dat maakt jou superieur aan de technische staf van PSV. Dus vandaar de suggestie misschien tot een samenwerking te komen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
pi_39663783
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:38 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Jij voorziet altijd al dat een speler onhaalbaar is. Dat onderscheidt jou zo. Dat maakt jou superieur aan de technische staf van PSV. Dus vandaar de suggestie misschien tot een samenwerking te komen.
Nee joh, Saviola is zo haalbaar als wat. 3.5 miljoen euro per jaar netto, dat hoest PSV toch wel ff op joh? Taye Taiwo? Staat al 2 jaar in de belangstelling van Real Madrid, Arsenal, Manchester United, Barcelona, AC Milan, Valencia en Chelsea, maar PSV kaapt 'm wel ff weg bij het nietige Olympique Marseille. Dan heb ik liever dat PSV zich bezig houdt (wat gelukkig ook voor een deel het geval is) met relatief onbekende talenten (die echter eerder haalbaar zijn dan een Taiwo) als José Rivas Mortera en Manuel da Costa (die nu dus ook onder contract staat bij PSV).
  zondag 9 juli 2006 @ 18:03:37 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
  zondag 9 juli 2006 @ 18:08:00 #19
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39664282
Alex: goed nieuws
Salcido: goed idee
Farfán blijft wel. Portsmouth Hij wil toch CL spelen... En anders is het een domme idioot en mag hij idd opdonderen (self-fullfilling prophecy).
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 9 juli 2006 @ 18:09:27 #20
139407 jorienvdherik
pi_39664312
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:08 schreef ErikT het volgende:
Alex: goed nieuws
Salcido: goed idee
Farfán blijft wel. Portsmouth Hij wil toch CL spelen... En anders is het een domme idioot en mag hij idd opdonderen (self-fullfilling prophecy).
ik hoop/denk dat die weg gaat
  zondag 9 juli 2006 @ 18:11:23 #21
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39664362
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik hoop/denk dat die weg gaat
omdat hij dan een idioot is?
  zondag 9 juli 2006 @ 18:32:21 #22
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_39664889
[/quote]
quote:
Laatste nieuws (Novum/ANP) | sport | 09-07-2006 17:49
Voetbal: PSV bijna rond met Salcido
EINDHOVEN (ANP) - PSV staat op het punt om opnieuw een verdediger vast te leggen. De Eindhovense landskampioen onderhandelt met de Mexicaan Carlos Salcido van Guadalajara over een contract.
De 26-jarige linksback zat ook in de selectie van Mexico voor het wereldkampioenschap voetbal en was tijdens het WK basisspeler.

,,We hebben goede hoop dat het rond komt'', aldus voorzitter Rob Westerhof van PSV. ,,We moeten nog wat details afronden.'' Eerder deze week contracteerde de club de Portugese jeugdinternational Manuel da Costa.

De komst van de Braziliaan Alcides, ook een verdediger, gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. ,,Dat wordt een moeilijk verhaal'', aldus Westerhof, die de komende dagen geen nieuws verwacht over Jefferson Farfan. ,,Via via zijn we benaderd door Portsmouth. Maar daar zit de laatste dagen weinig beweging in. Ik verwacht in ieder geval niet dat het snel rond komt.''
[quote]

Het begint er nu toch echt goed uit te zien.....Mijn opstelling voor volgend jaar:

-----------------------Gomes
Da Costa------Ooijer------Alex-------Salcido
Afellay---------------Simons-----------Cocu
Farfan-----------Vennegoor (Saviola ) Kone

Als Vennegoor gaat en Saviola niet komt, moet er alleen nog een goede spits komen
  zondag 9 juli 2006 @ 18:40:27 #23
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39665069
Wie is Da Costa??
  zondag 9 juli 2006 @ 18:43:58 #24
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_39665159
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:40 schreef MrSASO het volgende:
Wie is Da Costa??
20-jarige Portugese verdediger, die deze week gekocht is van Nancy
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 9 juli 2006 @ 18:55:17 #25
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39665496
Heb eerlijk gezegd ook veel liever een speler die gekocht wordt dan gehuurd gezien het feit dat psv toch voornamelijk leeft van transfersommen.
Dattie maar snel tekent voordat een of andere grote club zich meldt.
Patat Friet
pi_39665542
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef The_M het volgende:
[..]
quote:
Het begint er nu toch echt goed uit te zien.....Mijn opstelling voor volgend jaar:

-----------------------Gomes
Da Costa------Ooijer------Alex-------Salcido
Afellay---------------Simons-----------Cocu
Farfan-----------Vennegoor (Saviola ) Kone

Als Vennegoor gaat en Saviola niet komt, moet er alleen nog een goede spits komen
Dit zijn hoopgevende berichten, maar ze komen wel uit de mond van Wetserhof, dus laten we niet al te snel conclusies gaan trekken
We sure are cute for two ugly people.
pi_39666302
Kan iemand iets meer vertellen over die Salcido?
pi_39666354
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:22 schreef JeroenV het volgende:
Kan iemand iets meer vertellen over die Salcido?
Heb je hem niet gezien dit WK? Maakte een goede indruk hoor.
pi_39671081
Ik kijk uit naar de nieuwe internationale aankopen
  zondag 9 juli 2006 @ 21:51:41 #30
139407 jorienvdherik
pi_39671121
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk uit naar de nieuwe internationale aankopen
zoals ball enzo toppers
pi_39671164
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

zoals ball enzo toppers
Die raken we wel kwijt aan Feyenoord
  zondag 9 juli 2006 @ 21:54:18 #32
139407 jorienvdherik
pi_39671226
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die raken we wel kwijt aan Feyenoord
we zoeken nog een goede linksback ja

trouwens 4e ronde al psv-feyenoord 1600 man neem ik aan

normaal ontvang van theo ?
  zondag 9 juli 2006 @ 22:09:21 #33
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39671737
Beasley heeft gezegd nog minimaal een jaar bij PSV te blijven spelen..hij zal zelf ook wel inzien dat het zijn laatste kans is, nu of nooit Ben niet weg van hem, maar toch voegt hij door zijn enorme snelheid en efficiency toch wel wat toe aan PSV.
  zondag 9 juli 2006 @ 23:09:41 #34
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39675036
Oud bericht

[ Bericht 84% gewijzigd door ganzenherder op 10-07-2006 00:02:44 ]
Patat Friet
  zondag 9 juli 2006 @ 23:52:03 #35
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_39676765
  zondag 9 juli 2006 @ 23:59:35 #36
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39677011
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:09 schreef ganzenherder het volgende:
Cocu verlengt contract met een seizoen

PSV MEDIA - Phillip Cocu (35) en PSV zijn een nieuwe eenjarige verbintenis overeengekomen. Dat heeft voorzitter Rob Westerhof vanmiddag bevestigd tegenover PSV Media.

PSV Carrière
Phillip Cocu sluit zijn carrière af in het shirt van PSV. "Dit is prachtig nieuws voor heel PSV. Phillip is een sleutelfactor in het succes van het elftal en ik ben zeer verheugd dat hij zijn ongekende kwaliteiten nog een jaar in dienst stelt van PSV", aldus voorzitter Westerhof tegenover PSV Media. Met het bijtekenen van Cocu, die sinds zijn rentree twee jaar voor PSV speelt, is er een einde gekomen aan alle onzekerheid. Momenteel is Cocu met het Nederlands elftal in voorbereiding op het aanstaande WK in Duitsland, waarna hij dus nog doorgaat als clubvoetballer

bron:psv.nl

Eigenlijk wisten we het al, maar nu weten we tenminste zeker dat hij niet naar Quatar gaat ofzo
Onder welke steen heb jij gelegen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39677104

Mijn internet deed heel raar dus, ik dacht ook al dat ik dat bericht al eerder gelezen had
Patat Friet
pi_39677140
Cocu blijft
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39679154
Farfan moet 1 jaar blijven en dan kan hij meteen naar een topper in EUropa, maar Portsmouth gaat wel groeien !>
pi_39680122
Lag trouwens niet aan mijn internet maar aan psv.nl die het bovenaan neerzette en het toen weer verwijderde, las ik net op t forum.

Dus ik ben maar half-dom
Patat Friet
pi_39681751
Volgens het netwerk is Salcido zo goed als binnen:
quote:
'Salcido komt per direct naar Eindhoven'

Het Mexicaanse El Dictamen meldt dat de transfer van Carlos Salcido naar PSV rond is. De vice-voorzitter van Chivas laat weten dat de transfer in principe per direct ingaat en dat hij dus niet later deze maand nog in de Copa Libertadores mee zal spelen voor Chivas. Die wens zou de onderhandelingen hebben bemoeilijkt. Uit voorzorg ontbrak Salcido gisteren al in een oefenwedstrijd van de Mexicaanse club. Salcido verklaarde erg blij te zijn om het goede nieuws van de transfer te vernemen. Vandaag hoopt hij dat alles officieel rondgemaakt wordt.
Birsa komt wrs (helaas) niet:
quote:
Birsa tekent bij Sochaux

PSV grijpt naast het 19-jarige Sloveense talent Valter Birsa. De jonge aanvaller is een vierjarig contract overeengekomen met het Franse Sochaux. Dat bevestigde de voorzitter van de Franse club in de krant l'Est-Républicain. PSV volgde de aanvaller geruime tijd. Afgelopen weekend zou de zaakwaarnemer van Birsa nog in Eindhoven zijn geweest om met PSV te onderhandelen, zo meldde het Eindhovens Dagblad.
pi_39682137
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

normaal ontvang van theo ?
Dat is geen vraag. Theo wordt nog steeds op handen gedragen in Eindhoven.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 juli 2006 @ 10:00:06 #43
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_39683079
Goed nieuws van Salcido! En Birsa, ach, hij zou gehaald worden voor het tweede, dus in principe niet heel erg dat hij niet komt....
  maandag 10 juli 2006 @ 10:16:15 #44
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39683334
Salcido zou heel mooi zijn en ik ga er nu eigenlijk ook wel vanuit dat Alex blijft
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 10 juli 2006 @ 10:20:57 #45
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39683418
Als Alex blijft en Salcido komt hebben we een topverdediging. Nu nog Vennegoor of Hesselink en / of Farfan houden en anders een goede vervanger halen, en we zijn nog sterker dan vorig jaar!
  maandag 10 juli 2006 @ 10:23:42 #46
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39683475
Zou dit de opstelling worden?

Gomes

Lamey Ooijer Alex Salcido

Aissati Simons Cocu

Farfan Vennegoor of Hesselink Kone

Ik heb namelijk liever Aissati in de basis dan Culina, Afellay of Vayrynen. Hij is veel talentvoller, en nu al van ongeveer dezelfde kwaliteit.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:34:44 #47
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39683686
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:23 schreef johannes1986 het volgende:
Zou dit de opstelling worden?

Gomes

Lamey Ooijer Alex Salcido

Aissati Simons Cocu

Farfan Vennegoor of Hesselink Kone

Ik heb namelijk liever Aissati in de basis dan Culina, Afellay of Vayrynen. Hij is veel talentvoller, en nu al van ongeveer dezelfde kwaliteit.
Ik ga voor:

-------Gomes-------
Lamey-Alex-Ooijer-Salcido (als hij komt)
-----------Simons-------
-------Afellay-Cocu-------
-----------Aisatti------------
----Farfán-----Koné----
  maandag 10 juli 2006 @ 10:38:49 #48
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39683769
Jij zit er ook niet echt mee als Vennegoor of Hesselink vertrekt begrijp ik?

Van mij mag hij ook vertrekken. Heeft een mooie tijd gehad en goede dingen gedaan, maar het is ook wel verfrissend als hij vertrekt ( voor beide partijen ) , en voor de 6-7 miljoen euro die hij opbrengt moet je een goede vervanger kunnen halen.
  maandag 10 juli 2006 @ 11:06:38 #49
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39684364
Volgens mij worden we weer gewoon kampioen
  maandag 10 juli 2006 @ 11:14:09 #50
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39684546
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:38 schreef johannes1986 het volgende:
Jij zit er ook niet echt mee als Vennegoor of Hesselink vertrekt begrijp ik?

Van mij mag hij ook vertrekken. Heeft een mooie tijd gehad en goede dingen gedaan, maar het is ook wel verfrissend als hij vertrekt ( voor beide partijen ) , en voor de 6-7 miljoen euro die hij opbrengt moet je een goede vervanger kunnen halen.
Noem er maar eentje Voor een Huntelaar of Kone ben je al 9 miljoen kwijt.
pi_39684638
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef twi het volgende:

[..]

Bob Peeters is goedkoper denk ik hoor!
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 juli 2006 @ 11:23:06 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39684773
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Bob Peeters is goedkoper denk ik hoor!
Da's een optie, nu Birsa naar Socheaux gaat
  maandag 10 juli 2006 @ 11:24:26 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39684813
10/7/2006 - 'Salcido komt per direct naar Eindhoven'

Het Mexicaanse El Dictamen meldt dat de transfer van Carlos Salcido naar PSV rond is. De vice-voorzitter van Chivas laat weten dat de transfer in principe per direct ingaat en dat hij dus niet later deze maand nog in de Copa Libertadores mee zal spelen voor Chivas. Die wens zou de onderhandelingen hebben bemoeilijkt. Uit voorzorg ontbrak Salcido gisteren al in een oefenwedstrijd van de Mexicaanse club. Salcido verklaarde erg blij te zijn om het goede nieuws van de transfer te vernemen. Vandaag hoopt hij dat alles officieel rondgemaakt wordt.

bron: psv.netwerk.to

Hulde
  maandag 10 juli 2006 @ 11:28:38 #54
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39684910
Nu ook op de site van Voetbal International :
quote:
Carlos Salcido: 'Maandag of dinsdag akkoord'

10/7/2006 11:12

De transfer van Carlos Salcido naar PSV lijkt nagenoeg rond. De Mexicaanse speler bevestigde aan Mexicaanse media dat hij in de belangstelling staat van een Europese club en dat er alleen nog handtekeningen onder het contract moeten verschijnen.
Salcido wilde zelf de naam van zijn toekomstige club niet zeggen. Maar zondag had PSV-voorzitter Rob Westerhof al laten weten dat de Eindhovenaren alleen nog wat details moesten afronden tijdens de onderhandelingen.

Die onderhandelingen bleken dusdanig ver gevorderd dat Chivas’ vice-voorzitter Néstor de la Torre de linksback had meegedeeld dat hij niet hoefde mee te doen in de oefenwedstrijd die Guadalajara zondag afwerkte tegen Tecos (4-1 zege). Salcido werkte een individuele training af in plaats van het oefenpartijtje.

Breeduit glimlachend wilde Salcido na de training niet al te veel kwijt. ‘Wat ik je kan zeggen is dat ik tevreden ben. Ik heb erg goed nieuws gehad. Ik heb met Néstor gesproken en hij zal me tussen maandag en dinsdag laten weten of het allemaal rond is. Er zijn nog wat kleine dingen, maar het is bijna een feit en dat is prachtig.’

Toch hadden de onderhandelingen enige vertraging opgelopen. Chivas had verzocht of Salcido mocht meespelen in de kwartfinale om de Copa Libertadores, waarin Velez Sarsfeld op 20 juli de tegenstander is. ‘We hebben daar enige tijd door verloren’, verklaarde De la Torre. ‘Maar het is geen punt waarop de onderhandelingen zijn stuk gelopen.’
Lijkt me duidelijk dat het om PSV gaat. Wat een held is het ook!
  maandag 10 juli 2006 @ 11:31:45 #55
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685000
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef twi het volgende:

[..]

Er zijn in de ( recente ) geschiedenis genoeg spelers geweest die nog redelijk onbekend waren voordat ze bij PSV kwamen, en daar uitgroeiden tot helden. Bovendien heeft men bij PSV al enkele keren gezegd dat ze een grote lijst met opvolgers klaar hebben liggen voor het geval Vennegoor of Hesselink vertrekt. Dus dat zie ik zonnig in .
  maandag 10 juli 2006 @ 11:33:59 #56
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_39685059
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Er zijn in de ( recente ) geschiedenis genoeg spelers geweest die nog redelijk onbekend waren voordat ze bij PSV kwamen, en daar uitgroeiden tot helden. Bovendien heeft men bij PSV al enkele keren gezegd dat ze een grote lijst met opvolgers klaar hebben liggen voor het geval Vennegoor of Hesselink vertrekt. Dus dat zie ik zonnig in .
Zo erg is het niet als VOH weggaat. Met hem in de ploeg krijg je al gauw dat steeds de lange bal gespeeld wordt, wat de kwaliteit van het voetbal niet ten goede komt.
  maandag 10 juli 2006 @ 11:35:24 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39685098
Misschien wil Makaay zijn carriere wel in Nederland afsluiten als Ruudje naar Bayern komt

Maar ik denk eigenlijk dat Arouna de kans in de spits zal krijgen indien VoH vertrekt.
  maandag 10 juli 2006 @ 11:36:55 #58
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685136
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Zo erg is het niet als VOH weggaat. Met hem in de ploeg krijg je al gauw dat steeds de lange bal gespeeld wordt, wat de kwaliteit van het voetbal niet ten goede komt.
Precies. Hij is best belangrijk en legt er aardig wat in, maar hij is absoluut niet onmisbaar. Bovendien doet verandering van smaak eten. Doe mij maar een snelle, handige, talentvolle jongen. Daar lopen er genoeg van op de velden in Argentinie, Brazilie en dat soort landen. En daar zijn er echt wel een paar haalbaar van voor een aantal miljoen euro .
  maandag 10 juli 2006 @ 11:37:36 #59
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_39685152
Kunnen we Piet de Visser niet nog een keer de Braziliaanse Bush in sturen? Ik vind het tijd worden voor een nieuwe Ronaldo of Romario. Een nieuwe Luc Nilis is trouwens ook van harte welkom...
  maandag 10 juli 2006 @ 11:39:56 #60
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685223
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:35 schreef PyTh het volgende:
Misschien wil Makaay zijn carriere wel in Nederland afsluiten als Ruudje naar Bayern komt

Maar ik denk eigenlijk dat Arouna de kans in de spits zal krijgen indien VoH vertrekt.
Kone zal sowieso in de basiself staan dit seizoen, wat er ook gebeurt. Als VoH vertrekt moet er echter een gelijkwaardige vervanger komen, of een groot talent dat rustig gebracht wordt. Want anders hebben we alleen Farfan, Kone ( en Sibon ) als serieuze mogelijkheden in de spits ( Beasley is inderdaad geen spits ) . En ik hoop nogsteeds elke dag dat Sibon vertrekt..
  maandag 10 juli 2006 @ 11:44:32 #61
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685346
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Coelho het volgende:
Kunnen we Piet de Visser niet nog een keer de Braziliaanse Bush in sturen? Ik vind het tijd worden voor een nieuwe Ronaldo of Romario. Een nieuwe Luc Nilis is trouwens ook van harte welkom...
Als PSV goed scout en veel geluk heeft, kunnen we misschien een Braziliaan of Argentijn vinden die het talent heeft om zo goed te worden op de lange termijn. En in dat proces kunnen wij dan een jaar of 2 meegenieten. Bijvoorbeeld Dagoberto van Atletico Paranaense is een heel groot talent, die me wel haalbaar lijkt. Ik vind het wel een beetje horen bij PSV, een Braziliaan in de spits. In de jaren dat ik opgroeide als PSV-fan, stond er altijd Romario of Ronaldo..en nogsteeds vind ik het super als PSV weer een Braziliaan haalt
  maandag 10 juli 2006 @ 11:47:39 #62
148059 Pritt
Atheïst
pi_39685424
Als Piet de Visser stopt met scouting daar zullen jullie die talentjes niet snel meer zien.
Of heeft hij een zoon die ook zo gek is?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39685456
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef Pritt het volgende:
Als Piet de Visser stopt met scouting daar zullen jullie die talentjes niet snel meer zien.
Piet wordt overschat. Hij heeft veel inzicht, maar je moet hem ook niet voor alles verantwoordelijk houden.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 juli 2006 @ 11:49:53 #64
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685484
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef Pritt het volgende:
De scouting bij PSV is altijd al van goede kwaliteit geweest, dus dan houdt de wereld niet op met draaien. En zoveel spelers hebben we nou ook weer niet gehaald door de geniale ingevingen van Piet de Visser.
  maandag 10 juli 2006 @ 12:27:09 #65
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_39686539
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Piet wordt overschat. Hij heeft veel inzicht, maar je moet hem ook niet voor alles verantwoordelijk houden.
Je praat poep. Als je kijkt naar het lijstje spelers wat hij ontdekt heeft, dan weet je wel waarom. Ik denk dat hij de enige Nederlandse scout is en was die talent op waarde weet te schatten.
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  maandag 10 juli 2006 @ 12:31:40 #66
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39686695
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Je praat poep. Als je kijkt naar het lijstje spelers wat hij ontdekt heeft, dan weet je wel waarom. Ik denk dat hij de enige Nederlandse scout is en was die talent op waarde weet te schatten.
Ach,wat is ontdekken?

Als er ergens in Brazilie een 10-jarig talentje rondloopt waar Piet een oogje op heeft kan het goed zijn dat er ook andere scouts dat gastje al gezien hebben.

Als die jongen vervolgens kan kiezen tussen PSV en Raith Rovers om maar iets te noemen dan is de keuze al snel gemaakt.
Wil dus niet zeggen dat ie hem dan ontdekt heeft lijkt mij,of iig niet zoals Pietje het altijd zelf wil doen laten geloven.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 10 juli 2006 @ 12:32:24 #67
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39686712
quote:

[..]

Grote onzin. Alsof het aan Piet de Visser alleen te danken is dat onder andere Nilis, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Park, Lee, Farfan, Alex, Gomes, Robben, Stam, Cocu ( 1e periode bij PSV ) , Kone, Ooijer enz. bij PSV hebben gespeeld of nogsteeds spelen.

Bovendien vind ik de scouting bij AZ sinds enkele jaren ook wel redelijk, en FC Groningen en SC Heerenveen weten ook vaak voor weinig geld onbekende spelers te halen, die dan vervolgens uitgroeien tot goede spelers.
pi_39686745
quote:

[..]

Zeg ik ergens dat Piet slecht is? Nee. Piet is een hele goede scout, maar we moeten ook niet gaan doen alsof hij dé beste scout ter wereld is. Verder is hij veel te veel gefocust op Latijns-Amerika en aanvallers. Hij vond Messi de beste speler van het toernooi, tikje overdreven lijkt me niet?
Wat een vrouw!
spits!
pi_39686798
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:44 schreef johannes1986 het volgende:

[..]
In de jaren dat ik opgroeide als PSV-fan, stond er altijd Romario of Ronaldo..en nogsteeds vind ik het super als PSV weer een Braziliaan haalt
Dan moet je Marcelinho en Claudio ook hebben meegemaakt Brazilianen zijn niet per definitie goed.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 10 juli 2006 @ 12:37:22 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39686855
En daarbij, wie heeft De Visser nu eigenlijk precies naar PSV gehaald? Ben ik op zich wel benieuwd naar. Blijft dat bij Romario, Ronaldo en Farfan? Kun je daar al die mislukte Brazilianen ook aan toevoegen?
  maandag 10 juli 2006 @ 12:37:56 #71
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39686872
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Dan moet je Marcelinho en Claudio ook hebben meegemaakt Brazilianen zijn niet per definitie goed.
Brazilianen die met veel bombarie kwamen en / of veel geld hebben gekost hebben altijd meerwaarde opgeleverd door heel goed spel of door verkoop voor evenveel of meer geld dan de koopprijs, dus dan is het geen probleem als een speler niet brengt wat je ervan verwacht. Claudio kostte nauwelijks een cent, en Marcelinho schoot er gewoon 12 in hoor in 1 seizoen, en dat veelal als invaller.
pi_39687232
Is onze Robert eigenlijk nou voor één seizoen verhuurd?

Vind ik namelijk nog altijd een betere reserve dan Sibon
Patat Friet
pi_39687297
voor 1,5 seizoen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39687349
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:37 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Brazilianen die met veel bombarie kwamen en / of veel geld hebben gekost hebben altijd meerwaarde opgeleverd door heel goed spel of door verkoop voor evenveel of meer geld dan de koopprijs, dus dan is het geen probleem als een speler niet brengt wat je ervan verwacht. Claudio kostte nauwelijks een cent, en Marcelinho schoot er gewoon 12 in hoor in 1 seizoen, en dat veelal als invaller.
Marcelinho

Bedoelen jullie niet Marcello ?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 10 juli 2006 @ 13:02:13 #75
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39687540
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Marcelinho

Jep, waren allebei even zijn precieze naam kwijt denk ik
  maandag 10 juli 2006 @ 13:08:57 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39687712
Marcelo, Claudio, Marcos, Jorginho, Leandro, Marquinho

Leandro was aardig duur, en de anderen hebben bij elkaar toch enkele miljoenen aan salaris opgeslokt wegens buiten-EU.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:10:54 #77
108558 Messenga
pi_39687770
Leandro was geen slechte voetballer hoor.
pi_39687777
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Marcelinho

Die bedoelde ik ja Vaag in mijn achterhoofd wist ik dat die een tijdje zonder indruk te maken bij PSV heeft gespeeld. Oke, het was geen Gabrich, maar je kunt nu niet zeggen dat het een goede speler was. Zeker gezien zijn salaris.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 10 juli 2006 @ 13:12:38 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39687829
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:10 schreef Messenga het volgende:
Leandro was geen slechte voetballer hoor.
Nee, maar ook geen succes bij PSV. En Porto
  maandag 10 juli 2006 @ 13:15:16 #80
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39687901
Misschien dat Michal Papadopoulos bij Leverkusen is los te weken. Leuke vervanger voor VOH.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:36:50 #81
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39688496
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:08 schreef twi het volgende:
Marcelo, Claudio, Marcos, Jorginho, Leandro, Marquinho

Leandro was aardig duur, en de anderen hebben bij elkaar toch enkele miljoenen aan salaris opgeslokt wegens buiten-EU.
Leandro was duur, had ook zeker de kwaliteiten om uit te groeien tot een topper, maar heeft een kutkarakter en naaide PSV met die contractaffaire. Marcelo scoorde 12 keer in 1 seizoen, waarin hij voornamelijk speelde als invaller en vind ik daarom absoluut geen miskoop. Hij is bovendien weer doorverkocht. Marquinho, Claudio, Marcos en Jorginho kostten ook bijna niets, en zijn ook weer doorverkocht. Dus daar hebben we niet op verloren. En reken maar dat de meeste spelers bij PSV een salaris verdienen van een niet-EU-er Bovendien staat tegenover het verlies aan salaris de enorme winst die een aantal keer is ontstaan door verkoop van alleen al Ronaldo, Romario of Vampeta
  maandag 10 juli 2006 @ 13:40:51 #82
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39688627
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Die bedoelde ik ja Vaag in mijn achterhoofd wist ik dat die een tijdje zonder indruk te maken bij PSV heeft gespeeld. Oke, het was geen Gabrich, maar je kunt nu niet zeggen dat het een goede speler was. Zeker gezien zijn salaris.
Ik zeg het nog maar een keer:

Marcelo Silva Ramos (25-6-1973 ) , geboren in Salvador ( Brazilie ) .

Speelde in het seizoen 1997-1998 maar 22 competitiewedstrijden voor PSV, voornamelijk als invaller, en scoorde daarin 11 keer.

Dus hij liep 1 op 2. Dat is gewoon een prima prestatie, in zijn 1e en enige seizoen bij PSV
  maandag 10 juli 2006 @ 13:40:56 #83
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39688633
Fysiek waren het allemaal enorme talenten, buiten kijf want anders waren ze niet aangetrokken. Pas in Eindhoven blijkt of je mentaal ook rijp bent voor PSV, en dus de Europese (sub)top. Dat verklaart een groot aantal mislukkingen.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:47:13 #84
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39688834
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:15 schreef Bombardier het volgende:
Misschien dat Michal Papadopoulos bij Leverkusen is los te weken. Leuke vervanger voor VOH.
Dat is nou niet bepaald een goalgetter, en hij staat ook niet bekend als een groot talent.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:50:40 #85
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39688945
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:47 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Dat is nou niet bepaald een goalgetter, en hij staat ook niet bekend als een groot talent.
Wel degelijk een groot talent en evengoed goalgetter als Jan VOH.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:54:23 #86
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39689067
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:50 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Wel degelijk een groot talent en evengoed goalgetter als Jan VOH.
Het is ook altijd fijn als een goalgetter goals maakt, en dat laat Papadopoulos meestal achterwege.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:01:47 #87
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39689310
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Het is ook altijd fijn als een goalgetter goals maakt, en dat laat Papadopoulos meestal achterwege.
Hij excelleert en rendeert waarschijnlijk meer bij PSV dan bij Ostrava. Ik beoordeel hem op z'n potentieel, niet op z'n statistieken.
Het liefst zou ik Artem Milevski zien, maar die is helaas onhaalbaar.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:18:15 #88
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39689831
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:01 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Hij excelleert en rendeert waarschijnlijk meer bij PSV dan bij Ostrava. Ik beoordeel hem op z'n potentieel, niet op z'n statistieken.
Het liefst zou ik Artem Milevski zien, maar die is helaas onhaalbaar.
Okee, ik geef toe dat het potentieel van een speler ook veel gewicht in de schaal legt. Maar Papadopoulos is pas sinds de winter speler van Bayer Leverkusen, dus hij zal niet komen.

Milevskiy zou geweldig zijn, dat is echt een geweldenaar! Misschien dat het net zou kunnen, als PSV het ziet als een grote investering. Maar dan nog moet hij zelf ook willen..
  maandag 10 juli 2006 @ 14:22:30 #89
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39689966
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Okee, ik geef toe dat het potentieel van een speler ook veel gewicht in de schaal legt. Maar Papadopoulos is pas sinds de winter speler van Bayer Leverkusen, dus hij zal niet komen.

Milevskiy zou geweldig zijn, dat is echt een geweldenaar! Misschien dat het net zou kunnen, als PSV het ziet als een grote investering. Maar dan nog moet hij zelf ook willen..
Zijn huidige club wil het niet denk ik. En die hebben de centen al helemáál niet nodig. Steenrijke eigenaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 juli 2006 @ 14:28:57 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39690170
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:50 schreef ganzenherder het volgende:
Is onze Robert eigenlijk nou voor één seizoen verhuurd?

Vind ik namelijk nog altijd een betere reserve dan Sibon
maar wel een veel duurdere
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 10 juli 2006 @ 14:32:43 #91
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39690287
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar wel een veel duurdere
Mijn droom is beide spelers te verkopen, Sibon voor 1 miljoen euro en Robert voor 3 miljoen euro, en om van dat geld, plus de 6 miljoen euro voor Vennegoor of Hesselink ( dus samen 10 miljoen euro ) 1 spits te halen die PSV verder brengt En alle 3 de verkopen lijken me realistisch.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:34:17 #92
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_39690339
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:32 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Grote onzin. Alsof het aan Piet de Visser alleen te danken is dat onder andere Nilis, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Park, Lee, Farfan, Alex, Gomes, Robben, Stam, Cocu ( 1e periode bij PSV ) , Kone, Ooijer enz. bij PSV hebben gespeeld of nogsteeds spelen.

Bovendien vind ik de scouting bij AZ sinds enkele jaren ook wel redelijk, en FC Groningen en SC Heerenveen weten ook vaak voor weinig geld onbekende spelers te halen, die dan vervolgens uitgroeien tot goede spelers.
Wat bazel jij nou? Romario, Nilis, Park, Lee, Robben etc. zijn helemaal niet dankzij Piet De Visser bi PSV gaan spelen.

Ik heb het hier over de man die Salomon Kalou op 15 jarige leeftijd al aanbood bij PSV, die hem vervolgens weigerde. Dezelfde man die Adriano tipte bij Gerets toendertijd, en ook hier niet geloofd werd.

En kijk eens naar Farfan, Gomes en Alex, dat is toch gewoon een neus hebben voor talent...

En je gaat mij niet wijsmaken dat er betere scouts rondlopen bij welke club in Nederland dan ook. Iemand puur op leeftijd beoordelen of diegene geloofwaardig is, is gewoon kortzichtig.

Dat in sommige gevallen het talent aanwezig is maar er niet uit komt, daar kan de heer Piet de Visser ook niks aan doen. Maar de talenten die het tussen hun oren goed hadden zitten zijn ook daadwerkelijk grote spelers geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door OneStupidDog op 10-07-2006 14:40:14 ]
  maandag 10 juli 2006 @ 14:39:22 #93
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_39690488
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:32 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Mijn droom is beide spelers te verkopen, Sibon voor 1 miljoen euro en Robert voor 3 miljoen euro, en om van dat geld, plus de 6 miljoen euro voor Vennegoor of Hesselink ( dus samen 10 miljoen euro ) 1 spits te halen die PSV verder brengt En alle 3 de verkopen lijken me realistisch.
Yeah right, Sibon voor 1 miljoen verkopen... We hebben het hier over een spits die in totaal vorig seizoen 2 wedstrijden gespeeld heeft, inmiddels 32 jaar is, en de wedstrijden die hij speelt nou niet echt de indruk wekt dat ie kan voetballen Wie wil er nou in s'hemelsnaam zo'n speler voor een miljoen kopen. Volgens mij heeft PSV zelfs minder voor hem betaald.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:47:22 #94
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39690741
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Wat bazel jij nou? Romario, Nilis, Park, Lee, Robben etc. zijn helemaal niet dankzij Piet De Visser bi PSV gaan spelen.

Ik heb het hier over de man die Salomon Kalou op 15 jarige leeftijd al aanbood bij PSV, die hem vervolgens weigerde. Dezelfde man die Adriano tipte bij Gerets toendertijd, en ook hier niet geloofd werd.

En kijk eens naar Farfan, Gomes en Alex, dat is toch gewoon een neus hebben voor talent...

En je gaat mij niet wijsmaken dat er betere scouts rondlopen bij welke club in Nederland dan ook. Iemand puur op leeftijd beoordelen of diegene geloofwaardig is, is gewoon kortzichtig.

Dat in sommige gevallen het talent aanwezig is maar er niet uit komt, daar kan de heer Piet de Visser ook niks aan doen. Maar de talenten die het tussen hun oren goed hadden zitten zijn ook daadwerkelijk grote spelers geworden.
Precies, en ik verdedig juist dat Piet de Visser NIET de enige echt goede scout is in Nederland, zoals werd beweerd. Voordat Piet de Visser voor PSV ging scouten, kocht PSV al goede spelers, en dat zal PSV ook blijven doen als Piet de Visser niet meer voor PSV scout. Mijn punt is dus dat de wereld niet vergaat zonder Piet de Visser, en dat PSV altijd goede spelers zal blijven kopen. Ik zeg niet dat Piet de Visser een slechte scout is..integendeel! Ik vind het juist kortzichtig om te doen alsof Piet de Visser de wijsheid alleen in pacht heeft.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:51:05 #95
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39690851
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Yeah right, Sibon voor 1 miljoen verkopen... We hebben het hier over een spits die in totaal vorig seizoen 2 wedstrijden gespeeld heeft, inmiddels 32 jaar is, en de wedstrijden die hij speelt nou niet echt de indruk wekt dat ie kan voetballen Wie wil er nou in s'hemelsnaam zo'n speler voor een miljoen kopen. Volgens mij heeft PSV zelfs minder voor hem betaald.
Weet je wat, dan verkopen we Sibon voor 0,5 miljoen euro. Sibon is voor PSV niet goed genoeg, maar voor elke club onder de top-4 een absolute versterking. Doet dus niets af aan mijn idee, 2 spitsen in wie we het niet zien zitten verkopen, VoH laten gaan voor een goede prijs omdat hij naar het buitenland wil, en het geld wat we voor hen 3 vangen in 1 grote zak stoppen, en met die grote zak 1 echt goede spits kopen. Want ook jij zal wel weten dat niet alleen VoH en Robert, maar ook Sibon een meer dan vorstelijk salaris verdient ( inderdaad onbegrijpelijk ) .
pi_39692367
Alex is weer terug in Eindhoven

Heb er veel vertrouwen in dat hij er ook gaat blijven
Patat Friet
pi_39692669
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef ganzenherder het volgende:
Alex is weer terug in Eindhoven

Heb er veel vertrouwen in dat hij er ook gaat blijven
Waar staat dat ie terug is

edit: lama, PSV site
pi_39692705
psv.nl?

Niet dat ze er weer berichten neerzetten van een maand terug zoals gister
Patat Friet
  maandag 10 juli 2006 @ 16:40:07 #99
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39694108
Het staat op de site van Voetbal International :
quote:
Goede hoop PSV, Alex traint op Herdgang

10/7/2006 15:58

En daar was Alex weer. De Braziliaanse verdediger moest zich aanvankelijk melden bij Chelsea, maar liep 'gewoon' weer zijn rondjes bij PSV.
'Ik heb het hier enorm naar mijn zin en ben dan ook blij om weer terug te zijn op De Herdgang', zei Alex op de website van PSV. De Braziliaan werkte wat rondjes af, waarbij hij vergezeld werd door trainer Ronald Koeman.

PSV verwacht snel uitsluitsel te hebben over een eventueel langer verblijf van Alex in Eindhoven. De Brabantse club is optimistisch. Komende week moet het 'benodigde papierwerk' worden gedaan, met als doel nog een seizoen met de Braziliaan in de Eindhovense gelederen.

Alex leefde in onzekerheid over zijn toekomst, omdat hij door eigenaar Chelsea was opgeëist. Maar tegelijkertijd maakte hij er geen geheim van graag nog een jaar in Eindhoven te spelen. Probleem voor Chelsea was dat Alex vanwege zijn (ontbrekende) interlandcarrière waarschijnlijk geen werkvergunning zou krijgen.
Wat een held is het ook
pi_39694129
quote:

[..]

Piet "ik denk dat iedere Braziliaan goed is" de Visser.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')