abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39684638
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef twi het volgende:

[..]

Noem er maar eentje Voor een Huntelaar of Kone ben je al 9 miljoen kwijt.
Bob Peeters is goedkoper denk ik hoor!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 juli 2006 @ 11:23:06 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39684773
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Bob Peeters is goedkoper denk ik hoor!
Da's een optie, nu Birsa naar Socheaux gaat
  maandag 10 juli 2006 @ 11:24:26 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39684813
10/7/2006 - 'Salcido komt per direct naar Eindhoven'

Het Mexicaanse El Dictamen meldt dat de transfer van Carlos Salcido naar PSV rond is. De vice-voorzitter van Chivas laat weten dat de transfer in principe per direct ingaat en dat hij dus niet later deze maand nog in de Copa Libertadores mee zal spelen voor Chivas. Die wens zou de onderhandelingen hebben bemoeilijkt. Uit voorzorg ontbrak Salcido gisteren al in een oefenwedstrijd van de Mexicaanse club. Salcido verklaarde erg blij te zijn om het goede nieuws van de transfer te vernemen. Vandaag hoopt hij dat alles officieel rondgemaakt wordt.

bron: psv.netwerk.to

Hulde
  maandag 10 juli 2006 @ 11:28:38 #54
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39684910
Nu ook op de site van Voetbal International :
quote:
Carlos Salcido: 'Maandag of dinsdag akkoord'

10/7/2006 11:12

De transfer van Carlos Salcido naar PSV lijkt nagenoeg rond. De Mexicaanse speler bevestigde aan Mexicaanse media dat hij in de belangstelling staat van een Europese club en dat er alleen nog handtekeningen onder het contract moeten verschijnen.
Salcido wilde zelf de naam van zijn toekomstige club niet zeggen. Maar zondag had PSV-voorzitter Rob Westerhof al laten weten dat de Eindhovenaren alleen nog wat details moesten afronden tijdens de onderhandelingen.

Die onderhandelingen bleken dusdanig ver gevorderd dat Chivas’ vice-voorzitter Néstor de la Torre de linksback had meegedeeld dat hij niet hoefde mee te doen in de oefenwedstrijd die Guadalajara zondag afwerkte tegen Tecos (4-1 zege). Salcido werkte een individuele training af in plaats van het oefenpartijtje.

Breeduit glimlachend wilde Salcido na de training niet al te veel kwijt. ‘Wat ik je kan zeggen is dat ik tevreden ben. Ik heb erg goed nieuws gehad. Ik heb met Néstor gesproken en hij zal me tussen maandag en dinsdag laten weten of het allemaal rond is. Er zijn nog wat kleine dingen, maar het is bijna een feit en dat is prachtig.’

Toch hadden de onderhandelingen enige vertraging opgelopen. Chivas had verzocht of Salcido mocht meespelen in de kwartfinale om de Copa Libertadores, waarin Velez Sarsfeld op 20 juli de tegenstander is. ‘We hebben daar enige tijd door verloren’, verklaarde De la Torre. ‘Maar het is geen punt waarop de onderhandelingen zijn stuk gelopen.’
Lijkt me duidelijk dat het om PSV gaat. Wat een held is het ook!
  maandag 10 juli 2006 @ 11:31:45 #55
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685000
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef twi het volgende:

[..]

Noem er maar eentje Voor een Huntelaar of Kone ben je al 9 miljoen kwijt.
Er zijn in de ( recente ) geschiedenis genoeg spelers geweest die nog redelijk onbekend waren voordat ze bij PSV kwamen, en daar uitgroeiden tot helden. Bovendien heeft men bij PSV al enkele keren gezegd dat ze een grote lijst met opvolgers klaar hebben liggen voor het geval Vennegoor of Hesselink vertrekt. Dus dat zie ik zonnig in .
  maandag 10 juli 2006 @ 11:33:59 #56
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_39685059
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Er zijn in de ( recente ) geschiedenis genoeg spelers geweest die nog redelijk onbekend waren voordat ze bij PSV kwamen, en daar uitgroeiden tot helden. Bovendien heeft men bij PSV al enkele keren gezegd dat ze een grote lijst met opvolgers klaar hebben liggen voor het geval Vennegoor of Hesselink vertrekt. Dus dat zie ik zonnig in .
Zo erg is het niet als VOH weggaat. Met hem in de ploeg krijg je al gauw dat steeds de lange bal gespeeld wordt, wat de kwaliteit van het voetbal niet ten goede komt.
  maandag 10 juli 2006 @ 11:35:24 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39685098
Misschien wil Makaay zijn carriere wel in Nederland afsluiten als Ruudje naar Bayern komt

Maar ik denk eigenlijk dat Arouna de kans in de spits zal krijgen indien VoH vertrekt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 10 juli 2006 @ 11:36:55 #58
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685136
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Zo erg is het niet als VOH weggaat. Met hem in de ploeg krijg je al gauw dat steeds de lange bal gespeeld wordt, wat de kwaliteit van het voetbal niet ten goede komt.
Precies. Hij is best belangrijk en legt er aardig wat in, maar hij is absoluut niet onmisbaar. Bovendien doet verandering van smaak eten. Doe mij maar een snelle, handige, talentvolle jongen. Daar lopen er genoeg van op de velden in Argentinie, Brazilie en dat soort landen. En daar zijn er echt wel een paar haalbaar van voor een aantal miljoen euro .
  maandag 10 juli 2006 @ 11:37:36 #59
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_39685152
Kunnen we Piet de Visser niet nog een keer de Braziliaanse Bush in sturen? Ik vind het tijd worden voor een nieuwe Ronaldo of Romario. Een nieuwe Luc Nilis is trouwens ook van harte welkom...
  maandag 10 juli 2006 @ 11:39:56 #60
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685223
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:35 schreef PyTh het volgende:
Misschien wil Makaay zijn carriere wel in Nederland afsluiten als Ruudje naar Bayern komt

Maar ik denk eigenlijk dat Arouna de kans in de spits zal krijgen indien VoH vertrekt.
Kone zal sowieso in de basiself staan dit seizoen, wat er ook gebeurt. Als VoH vertrekt moet er echter een gelijkwaardige vervanger komen, of een groot talent dat rustig gebracht wordt. Want anders hebben we alleen Farfan, Kone ( en Sibon ) als serieuze mogelijkheden in de spits ( Beasley is inderdaad geen spits ) . En ik hoop nogsteeds elke dag dat Sibon vertrekt..
  maandag 10 juli 2006 @ 11:44:32 #61
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685346
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Coelho het volgende:
Kunnen we Piet de Visser niet nog een keer de Braziliaanse Bush in sturen? Ik vind het tijd worden voor een nieuwe Ronaldo of Romario. Een nieuwe Luc Nilis is trouwens ook van harte welkom...
Als PSV goed scout en veel geluk heeft, kunnen we misschien een Braziliaan of Argentijn vinden die het talent heeft om zo goed te worden op de lange termijn. En in dat proces kunnen wij dan een jaar of 2 meegenieten. Bijvoorbeeld Dagoberto van Atletico Paranaense is een heel groot talent, die me wel haalbaar lijkt. Ik vind het wel een beetje horen bij PSV, een Braziliaan in de spits. In de jaren dat ik opgroeide als PSV-fan, stond er altijd Romario of Ronaldo..en nogsteeds vind ik het super als PSV weer een Braziliaan haalt
  maandag 10 juli 2006 @ 11:47:39 #62
148059 Pritt
Atheïst
pi_39685424
Als Piet de Visser stopt met scouting daar zullen jullie die talentjes niet snel meer zien.
Of heeft hij een zoon die ook zo gek is?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39685456
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef Pritt het volgende:
Als Piet de Visser stopt met scouting daar zullen jullie die talentjes niet snel meer zien.
Piet wordt overschat. Hij heeft veel inzicht, maar je moet hem ook niet voor alles verantwoordelijk houden.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 juli 2006 @ 11:49:53 #64
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685484
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef Pritt het volgende:
De scouting bij PSV is altijd al van goede kwaliteit geweest, dus dan houdt de wereld niet op met draaien. En zoveel spelers hebben we nou ook weer niet gehaald door de geniale ingevingen van Piet de Visser.
  maandag 10 juli 2006 @ 12:27:09 #65
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_39686539
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Piet wordt overschat. Hij heeft veel inzicht, maar je moet hem ook niet voor alles verantwoordelijk houden.
Je praat poep. Als je kijkt naar het lijstje spelers wat hij ontdekt heeft, dan weet je wel waarom. Ik denk dat hij de enige Nederlandse scout is en was die talent op waarde weet te schatten.
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  maandag 10 juli 2006 @ 12:31:40 #66
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39686695
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Je praat poep. Als je kijkt naar het lijstje spelers wat hij ontdekt heeft, dan weet je wel waarom. Ik denk dat hij de enige Nederlandse scout is en was die talent op waarde weet te schatten.
Ach,wat is ontdekken?

Als er ergens in Brazilie een 10-jarig talentje rondloopt waar Piet een oogje op heeft kan het goed zijn dat er ook andere scouts dat gastje al gezien hebben.

Als die jongen vervolgens kan kiezen tussen PSV en Raith Rovers om maar iets te noemen dan is de keuze al snel gemaakt.
Wil dus niet zeggen dat ie hem dan ontdekt heeft lijkt mij,of iig niet zoals Pietje het altijd zelf wil doen laten geloven.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 10 juli 2006 @ 12:32:24 #67
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39686712
quote:

[..]

Grote onzin. Alsof het aan Piet de Visser alleen te danken is dat onder andere Nilis, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Park, Lee, Farfan, Alex, Gomes, Robben, Stam, Cocu ( 1e periode bij PSV ) , Kone, Ooijer enz. bij PSV hebben gespeeld of nogsteeds spelen.

Bovendien vind ik de scouting bij AZ sinds enkele jaren ook wel redelijk, en FC Groningen en SC Heerenveen weten ook vaak voor weinig geld onbekende spelers te halen, die dan vervolgens uitgroeien tot goede spelers.
pi_39686745
quote:

[..]

Zeg ik ergens dat Piet slecht is? Nee. Piet is een hele goede scout, maar we moeten ook niet gaan doen alsof hij dé beste scout ter wereld is. Verder is hij veel te veel gefocust op Latijns-Amerika en aanvallers. Hij vond Messi de beste speler van het toernooi, tikje overdreven lijkt me niet?
Wat een vrouw!
spits!
pi_39686798
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:44 schreef johannes1986 het volgende:

[..]
In de jaren dat ik opgroeide als PSV-fan, stond er altijd Romario of Ronaldo..en nogsteeds vind ik het super als PSV weer een Braziliaan haalt
Dan moet je Marcelinho en Claudio ook hebben meegemaakt Brazilianen zijn niet per definitie goed.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 10 juli 2006 @ 12:37:22 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39686855
En daarbij, wie heeft De Visser nu eigenlijk precies naar PSV gehaald? Ben ik op zich wel benieuwd naar. Blijft dat bij Romario, Ronaldo en Farfan? Kun je daar al die mislukte Brazilianen ook aan toevoegen?
  maandag 10 juli 2006 @ 12:37:56 #71
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39686872
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Dan moet je Marcelinho en Claudio ook hebben meegemaakt Brazilianen zijn niet per definitie goed.
Brazilianen die met veel bombarie kwamen en / of veel geld hebben gekost hebben altijd meerwaarde opgeleverd door heel goed spel of door verkoop voor evenveel of meer geld dan de koopprijs, dus dan is het geen probleem als een speler niet brengt wat je ervan verwacht. Claudio kostte nauwelijks een cent, en Marcelinho schoot er gewoon 12 in hoor in 1 seizoen, en dat veelal als invaller.
pi_39687232
Is onze Robert eigenlijk nou voor één seizoen verhuurd?

Vind ik namelijk nog altijd een betere reserve dan Sibon
Patat Friet
pi_39687297
voor 1,5 seizoen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39687349
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:37 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Brazilianen die met veel bombarie kwamen en / of veel geld hebben gekost hebben altijd meerwaarde opgeleverd door heel goed spel of door verkoop voor evenveel of meer geld dan de koopprijs, dus dan is het geen probleem als een speler niet brengt wat je ervan verwacht. Claudio kostte nauwelijks een cent, en Marcelinho schoot er gewoon 12 in hoor in 1 seizoen, en dat veelal als invaller.
Marcelinho

Bedoelen jullie niet Marcello ?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 10 juli 2006 @ 13:02:13 #75
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39687540
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Marcelinho

Bedoelen jullie niet Marcello ?