Maar 16 Miljoen Euro is wel een hoop geld en money talks.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:16 schreef ganzenherder het volgende:
Farfan zou psv alleen verlaten voor een topclub![]()
Bron: PNquote:Hoe betrouwbaar het is, is onduidelijk maar El Bocon in Peru meldt dat Farfan vandaag met zijn zaakwaarnemer afreist naar Portsmouth om de club en de stad te bekijken en te onderhandelen met de Engelse club. Inmiddels is wel duidelijk dat het volledig aan de beslissing van Farfan ligt of hij vertrekt of bij PSV blijft.
Bron: PNquote:Indien de transfer van Salcido mislukt, dan komt mogelijk Taiwo van Olympique Marseille opnieuw in beeld. Hoe betrouwbaar het bericht is, is zeer de vraag, maar volgens de fansite OMplanete staat Taiwo in de belangstelling van Valencia en PSV. De linksback moet echter zes miljoen euro kosten. Valencia heeft echter het probleem dat ze al drie niet EU spelers hebben. Mogelijk komt het tot een ruil met Pablo Aimar. Voor PSV zou de zes miljoen euro onhaalbaar zijn, maar de club zou hebben voorgesteld om een ruil te maken met Jan Vennegoor of Hesselink.
Bron: voetbalprimeur.nlquote:09 juli 2006, 09:41
Door: Jelmer Geerds
Chelsea en PSV hebben nagenoeg een akkoord bereikt over de verlenging van het huurcontract van Alex, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De robuuste mandekker wordt maandag alweer in Eindhoven verwacht.
Technisch manager Stan Valckx is zeer optimistisch over de kans op het behoud van ALex en zegt dat het ’zo goed als zeker’ is dat Chelsea de Braziliaan nog een seizoen aan PSV verhuurt.
Alex arriveert maandag in Eindhoven en gaat dan met de Eindhovense clubleiding om tafel om te praten over zijn toekomst. Mogelijk hervat hij eveneens maandag alweer de training op de Herdgang.
Farfan wordt echte wereldtopquote:Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Pritt het volgende:
16 miljoen voor Farfan is echt heel veel, lekker verkopen.
Voor hetzelfde geld ging Ibrahimovich weg, nou dat is echte wereldtop.
Farfán hoort dan ook bij de wereldtop.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Pritt het volgende:
16 miljoen voor Farfan is echt heel veel, lekker verkopen.
Voor hetzelfde geld ging Ibrahimovich weg, nou dat is echte wereldtop.
Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
Taiwo, degene waarvan we allemaal dachten dat ie ouder was bij het wk t/m 20?
Dat zeker, geweldige back. goede backs zijn tegenwoordig ook zeldzaam.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.
Ze zouden jou aan de technische staf toe moeten voegen. Jij hebt de wijsheid in pacht.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.
Hij kan zo in éen team met onze andere toppers:quote:Op zondag 9 juli 2006 17:09 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ze zouden jou aan de technische staf toe moeten voegen. Jij hebt de wijsheid in pacht.
Jij voorziet altijd al dat een speler onhaalbaar is. Dat onderscheidt jou zo. Dat maakt jou superieur aan de technische staf van PSV. Dus vandaar de suggestie misschien tot een samenwerking te komen.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij kan zo in éen team met onze andere toppers:
-----------------------Handanovic----------------------------
Johnson----------Alcides------Stam--------------Taiwo
--------------------------Gago----------------------------------
Saviola--------------Kalou----------Van Persie----------
-------------------Tevez------Robinho----------------------
Nee joh, Saviola is zo haalbaar als wat. 3.5 miljoen euro per jaar netto, dat hoest PSV toch wel ff op joh? Taye Taiwo? Staat al 2 jaar in de belangstelling van Real Madrid, Arsenal, Manchester United, Barcelona, AC Milan, Valencia en Chelsea, maar PSV kaapt 'm wel ff weg bij het nietige Olympique Marseille. Dan heb ik liever dat PSV zich bezig houdt (wat gelukkig ook voor een deel het geval is) met relatief onbekende talenten (die echter eerder haalbaar zijn dan een Taiwo) als José Rivas Mortera en Manuel da Costa (die nu dus ook onder contract staat bij PSV).quote:Op zondag 9 juli 2006 17:38 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Jij voorziet altijd al dat een speler onhaalbaar is. Dat onderscheidt jou zo. Dat maakt jou superieur aan de technische staf van PSV. Dus vandaar de suggestie misschien tot een samenwerking te komen.
ik hoop/denk dat die weg gaatquote:Op zondag 9 juli 2006 18:08 schreef ErikT het volgende:
Alex: goed nieuws
Salcido: goed idee
Farfán blijft wel. PortsmouthHij wil toch CL spelen...
En anders is het een domme idioot en mag hij idd opdonderen (self-fullfilling prophecy).
omdat hij dan een idioot is?quote:
[quote]quote:Laatste nieuws (Novum/ANP) | sport | 09-07-2006 17:49
Voetbal: PSV bijna rond met Salcido
EINDHOVEN (ANP) - PSV staat op het punt om opnieuw een verdediger vast te leggen. De Eindhovense landskampioen onderhandelt met de Mexicaan Carlos Salcido van Guadalajara over een contract.
De 26-jarige linksback zat ook in de selectie van Mexico voor het wereldkampioenschap voetbal en was tijdens het WK basisspeler.
,,We hebben goede hoop dat het rond komt'', aldus voorzitter Rob Westerhof van PSV. ,,We moeten nog wat details afronden.'' Eerder deze week contracteerde de club de Portugese jeugdinternational Manuel da Costa.
De komst van de Braziliaan Alcides, ook een verdediger, gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. ,,Dat wordt een moeilijk verhaal'', aldus Westerhof, die de komende dagen geen nieuws verwacht over Jefferson Farfan. ,,Via via zijn we benaderd door Portsmouth. Maar daar zit de laatste dagen weinig beweging in. Ik verwacht in ieder geval niet dat het snel rond komt.''
20-jarige Portugese verdediger, die deze week gekocht is van Nancyquote:Op zondag 9 juli 2006 18:40 schreef MrSASO het volgende:
Wie is Da Costa??
[..]quote:Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef The_M het volgende:
Dit zijn hoopgevende berichten, maar ze komen wel uit de mond van Wetserhof, dus laten we niet al te snel conclusies gaan trekkenquote:Het begint er nu toch echt goed uit te zien.....Mijn opstelling voor volgend jaar:
-----------------------Gomes
Da Costa------Ooijer------Alex-------Salcido
Afellay---------------Simons-----------Cocu
Farfan-----------Vennegoor (Saviola) Kone
Als Vennegoor gaat en Saviola niet komt, moet er alleen nog een goede spits komen![]()
Heb je hem niet gezien dit WK? Maakte een goede indruk hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:22 schreef JeroenV het volgende:
Kan iemand iets meer vertellen over die Salcido?
zoals ball enzoquote:Op zondag 9 juli 2006 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk uit naar de nieuwe internationale aankopen![]()
Die raken we wel kwijt aan Feyenoordquote:
we zoeken nog een goede linksback jaquote:
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:09 schreef ganzenherder het volgende:
Cocu verlengt contract met een seizoen
PSV MEDIA - Phillip Cocu (35) en PSV zijn een nieuwe eenjarige verbintenis overeengekomen. Dat heeft voorzitter Rob Westerhof vanmiddag bevestigd tegenover PSV Media.
PSV Carrière
Phillip Cocu sluit zijn carrière af in het shirt van PSV. "Dit is prachtig nieuws voor heel PSV. Phillip is een sleutelfactor in het succes van het elftal en ik ben zeer verheugd dat hij zijn ongekende kwaliteiten nog een jaar in dienst stelt van PSV", aldus voorzitter Westerhof tegenover PSV Media. Met het bijtekenen van Cocu, die sinds zijn rentree twee jaar voor PSV speelt, is er een einde gekomen aan alle onzekerheid. Momenteel is Cocu met het Nederlands elftal in voorbereiding op het aanstaande WK in Duitsland, waarna hij dus nog doorgaat als clubvoetballer
bron:psv.nl
Eigenlijk wisten we het al, maar nu weten we tenminste zeker dat hij niet naar Quatar gaat ofzo![]()
Birsa komt wrs (helaas) niet:quote:'Salcido komt per direct naar Eindhoven'
Het Mexicaanse El Dictamen meldt dat de transfer van Carlos Salcido naar PSV rond is. De vice-voorzitter van Chivas laat weten dat de transfer in principe per direct ingaat en dat hij dus niet later deze maand nog in de Copa Libertadores mee zal spelen voor Chivas. Die wens zou de onderhandelingen hebben bemoeilijkt. Uit voorzorg ontbrak Salcido gisteren al in een oefenwedstrijd van de Mexicaanse club. Salcido verklaarde erg blij te zijn om het goede nieuws van de transfer te vernemen. Vandaag hoopt hij dat alles officieel rondgemaakt wordt.
quote:Birsa tekent bij Sochaux
PSV grijpt naast het 19-jarige Sloveense talent Valter Birsa. De jonge aanvaller is een vierjarig contract overeengekomen met het Franse Sochaux. Dat bevestigde de voorzitter van de Franse club in de krant l'Est-Républicain. PSV volgde de aanvaller geruime tijd. Afgelopen weekend zou de zaakwaarnemer van Birsa nog in Eindhoven zijn geweest om met PSV te onderhandelen, zo meldde het Eindhovens Dagblad.
Ik ga voor:quote:Op maandag 10 juli 2006 10:23 schreef johannes1986 het volgende:
Zou dit de opstelling worden?
Gomes
Lamey Ooijer Alex Salcido
Aissati Simons Cocu
Farfan Vennegoor of Hesselink Kone
Ik heb namelijk liever Aissati in de basis dan Culina, Afellay of Vayrynen. Hij is veel talentvoller, en nu al van ongeveer dezelfde kwaliteit.
Noem er maar eentjequote:Op maandag 10 juli 2006 10:38 schreef johannes1986 het volgende:
Jij zit er ook niet echt mee als Vennegoor of Hesselink vertrekt begrijp ik?
Van mij mag hij ook vertrekken. Heeft een mooie tijd gehad en goede dingen gedaan, maar het is ook wel verfrissend als hij vertrekt ( voor beide partijen ) , en voor de 6-7 miljoen euro die hij opbrengt moet je een goede vervanger kunnen halen.
Bob Peeters is goedkoper denk ik hoor!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef twi het volgende:
[..]
Noem er maar eentjeVoor een Huntelaar of Kone ben je al 9 miljoen kwijt.
Da's een optie, nu Birsa naar Socheaux gaatquote:Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bob Peeters is goedkoper denk ik hoor!
Lijkt me duidelijk dat het om PSV gaat. Wat een held is het ook!quote:Carlos Salcido: 'Maandag of dinsdag akkoord'
10/7/2006 11:12
De transfer van Carlos Salcido naar PSV lijkt nagenoeg rond. De Mexicaanse speler bevestigde aan Mexicaanse media dat hij in de belangstelling staat van een Europese club en dat er alleen nog handtekeningen onder het contract moeten verschijnen.
Salcido wilde zelf de naam van zijn toekomstige club niet zeggen. Maar zondag had PSV-voorzitter Rob Westerhof al laten weten dat de Eindhovenaren alleen nog wat details moesten afronden tijdens de onderhandelingen.
Die onderhandelingen bleken dusdanig ver gevorderd dat Chivas’ vice-voorzitter Néstor de la Torre de linksback had meegedeeld dat hij niet hoefde mee te doen in de oefenwedstrijd die Guadalajara zondag afwerkte tegen Tecos (4-1 zege). Salcido werkte een individuele training af in plaats van het oefenpartijtje.
Breeduit glimlachend wilde Salcido na de training niet al te veel kwijt. ‘Wat ik je kan zeggen is dat ik tevreden ben. Ik heb erg goed nieuws gehad. Ik heb met Néstor gesproken en hij zal me tussen maandag en dinsdag laten weten of het allemaal rond is. Er zijn nog wat kleine dingen, maar het is bijna een feit en dat is prachtig.’
Toch hadden de onderhandelingen enige vertraging opgelopen. Chivas had verzocht of Salcido mocht meespelen in de kwartfinale om de Copa Libertadores, waarin Velez Sarsfeld op 20 juli de tegenstander is. ‘We hebben daar enige tijd door verloren’, verklaarde De la Torre. ‘Maar het is geen punt waarop de onderhandelingen zijn stuk gelopen.’
Er zijn in de ( recente ) geschiedenis genoeg spelers geweest die nog redelijk onbekend waren voordat ze bij PSV kwamen, en daar uitgroeiden tot helden. Bovendien heeft men bij PSV al enkele keren gezegd dat ze een grote lijst met opvolgers klaar hebben liggen voor het geval Vennegoor of Hesselink vertrekt. Dus dat zie ik zonnig inquote:Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef twi het volgende:
[..]
Noem er maar eentjeVoor een Huntelaar of Kone ben je al 9 miljoen kwijt.
Zo erg is het niet als VOH weggaat. Met hem in de ploeg krijg je al gauw dat steeds de lange bal gespeeld wordt, wat de kwaliteit van het voetbal niet ten goede komt.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Er zijn in de ( recente ) geschiedenis genoeg spelers geweest die nog redelijk onbekend waren voordat ze bij PSV kwamen, en daar uitgroeiden tot helden. Bovendien heeft men bij PSV al enkele keren gezegd dat ze een grote lijst met opvolgers klaar hebben liggen voor het geval Vennegoor of Hesselink vertrekt. Dus dat zie ik zonnig in.
Precies. Hij is best belangrijk en legt er aardig wat in, maar hij is absoluut niet onmisbaar. Bovendien doet verandering van smaak eten. Doe mij maar een snelle, handige, talentvolle jongen. Daar lopen er genoeg van op de velden in Argentinie, Brazilie en dat soort landen. En daar zijn er echt wel een paar haalbaar van voor een aantal miljoen euroquote:Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo erg is het niet als VOH weggaat. Met hem in de ploeg krijg je al gauw dat steeds de lange bal gespeeld wordt, wat de kwaliteit van het voetbal niet ten goede komt.
Kone zal sowieso in de basiself staan dit seizoen, wat er ook gebeurt. Als VoH vertrekt moet er echter een gelijkwaardige vervanger komen, of een groot talent dat rustig gebracht wordt. Want anders hebben we alleen Farfan, Kone ( en Sibon ) als serieuze mogelijkheden in de spits ( Beasley is inderdaad geen spitsquote:Op maandag 10 juli 2006 11:35 schreef PyTh het volgende:
Misschien wil Makaay zijn carriere wel in Nederland afsluiten als Ruudje naar Bayern komt
Maar ik denk eigenlijk dat Arouna de kans in de spits zal krijgen indien VoH vertrekt.
Als PSV goed scout en veel geluk heeft, kunnen we misschien een Braziliaan of Argentijn vinden die het talent heeft om zo goed te worden op de lange termijn. En in dat proces kunnen wij dan een jaar of 2 meegenieten. Bijvoorbeeld Dagoberto van Atletico Paranaense is een heel groot talent, die me wel haalbaar lijkt. Ik vind het wel een beetje horen bij PSV, een Braziliaan in de spits. In de jaren dat ik opgroeide als PSV-fan, stond er altijd Romario of Ronaldo..en nogsteeds vind ik het super als PSV weer een Braziliaan haaltquote:Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Coelho het volgende:
Kunnen we Piet de Visser niet nog een keer de Braziliaanse Bush in sturen? Ik vind het tijd worden voor een nieuwe Ronaldo of Romario. Een nieuwe Luc Nilis is trouwens ook van harte welkom...
Piet wordt overschat. Hij heeft veel inzicht, maar je moet hem ook niet voor alles verantwoordelijk houden.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef Pritt het volgende:
Als Piet de Visser stopt met scouting daar zullen jullie die talentjes niet snel meer zien.
Of heeft hij een zoon die ook zo gek is?
De scouting bij PSV is altijd al van goede kwaliteit geweest, dus dan houdt de wereld niet op met draaien. En zoveel spelers hebben we nou ook weer niet gehaald door de geniale ingevingen van Piet de Visser.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef Pritt het volgende:
Als Piet de Visser stopt met scouting daar zullen jullie die talentjes niet snel meer zien.
Of heeft hij een zoon die ook zo gek is?
Je praat poep. Als je kijkt naar het lijstje spelers wat hij ontdekt heeft, dan weet je wel waarom. Ik denk dat hij de enige Nederlandse scout is en was die talent op waarde weet te schatten.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Piet wordt overschat. Hij heeft veel inzicht, maar je moet hem ook niet voor alles verantwoordelijk houden.
Ach,wat is ontdekken?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Je praat poep. Als je kijkt naar het lijstje spelers wat hij ontdekt heeft, dan weet je wel waarom. Ik denk dat hij de enige Nederlandse scout is en was die talent op waarde weet te schatten.
Grote onzin. Alsof het aan Piet de Visser alleen te danken is dat onder andere Nilis, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Park, Lee, Farfan, Alex, Gomes, Robben, Stam, Cocu ( 1e periode bij PSV ) , Kone, Ooijer enz. bij PSV hebben gespeeld of nogsteeds spelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Je praat poep. Als je kijkt naar het lijstje spelers wat hij ontdekt heeft, dan weet je wel waarom. Ik denk dat hij de enige Nederlandse scout is en was die talent op waarde weet te schatten.
Zeg ik ergens dat Piet slecht is? Nee. Piet is een hele goede scout, maar we moeten ook niet gaan doen alsof hij dé beste scout ter wereld is. Verder is hij veel te veel gefocust op Latijns-Amerika en aanvallers. Hij vond Messi de beste speler van het toernooi, tikje overdreven lijkt me niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Dan moet je Marcelinho en Claudio ook hebben meegemaaktquote:Op maandag 10 juli 2006 11:44 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
In de jaren dat ik opgroeide als PSV-fan, stond er altijd Romario of Ronaldo..en nogsteeds vind ik het super als PSV weer een Braziliaan haalt![]()
Brazilianen die met veel bombarie kwamen en / of veel geld hebben gekost hebben altijd meerwaarde opgeleverd door heel goed spel of door verkoop voor evenveel of meer geld dan de koopprijs, dus dan is het geen probleem als een speler niet brengt wat je ervan verwacht. Claudio kostte nauwelijks een cent, en Marcelinho schoot er gewoon 12 in hoor in 1 seizoen, en dat veelal als invaller.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Dan moet je Marcelinho en Claudio ook hebben meegemaaktBrazilianen zijn niet per definitie goed.
Marcelinhoquote:Op maandag 10 juli 2006 12:37 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Brazilianen die met veel bombarie kwamen en / of veel geld hebben gekost hebben altijd meerwaarde opgeleverd door heel goed spel of door verkoop voor evenveel of meer geld dan de koopprijs, dus dan is het geen probleem als een speler niet brengt wat je ervan verwacht. Claudio kostte nauwelijks een cent, en Marcelinho schoot er gewoon 12 in hoor in 1 seizoen, en dat veelal als invaller.
Jep, waren allebei even zijn precieze naam kwijt denk ikquote:Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Marcelinho
Bedoelen jullie niet Marcello ?
Die bedoelde ik jaquote:Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Marcelinho
Bedoelen jullie niet Marcello ?
Nee, maar ook geen succes bij PSV. En Portoquote:Op maandag 10 juli 2006 13:10 schreef Messenga het volgende:
Leandro was geen slechte voetballer hoor.
Leandro was duur, had ook zeker de kwaliteiten om uit te groeien tot een topper, maar heeft een kutkarakter en naaide PSV met die contractaffaire. Marcelo scoorde 12 keer in 1 seizoen, waarin hij voornamelijk speelde als invaller en vind ik daarom absoluut geen miskoop. Hij is bovendien weer doorverkocht. Marquinho, Claudio, Marcos en Jorginho kostten ook bijna niets, en zijn ook weer doorverkocht. Dus daar hebben we niet op verloren. En reken maar dat de meeste spelers bij PSV een salaris verdienen van een niet-EU-erquote:Op maandag 10 juli 2006 13:08 schreef twi het volgende:
Marcelo, Claudio, Marcos, Jorginho, Leandro, Marquinho
Leandro was aardig duur, en de anderen hebben bij elkaar toch enkele miljoenen aan salaris opgeslokt wegens buiten-EU.
Ik zeg het nog maar een keer:quote:Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Die bedoelde ik jaVaag in mijn achterhoofd wist ik dat die een tijdje zonder indruk te maken bij PSV heeft gespeeld. Oke, het was geen Gabrich, maar je kunt nu niet zeggen dat het een goede speler was. Zeker gezien zijn salaris.
Dat is nou niet bepaald een goalgetter, en hij staat ook niet bekend als een groot talent.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:15 schreef Bombardier het volgende:
Misschien dat Michal Papadopoulos bij Leverkusen is los te weken. Leuke vervanger voor VOH.
Wel degelijk een groot talent en evengoed goalgetter als Jan VOH.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:47 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een goalgetter, en hij staat ook niet bekend als een groot talent.
Het is ook altijd fijn als een goalgetter goals maakt, en dat laat Papadopoulos meestal achterwege.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:50 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Wel degelijk een groot talent en evengoed goalgetter als Jan VOH.
Hij excelleert en rendeert waarschijnlijk meer bij PSV dan bij Ostrava. Ik beoordeel hem op z'n potentieel, niet op z'n statistieken.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Het is ook altijd fijn als een goalgetter goals maakt, en dat laat Papadopoulos meestal achterwege.
Okee, ik geef toe dat het potentieel van een speler ook veel gewicht in de schaal legt. Maar Papadopoulos is pas sinds de winter speler van Bayer Leverkusen, dus hij zal niet komen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:01 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hij excelleert en rendeert waarschijnlijk meer bij PSV dan bij Ostrava. Ik beoordeel hem op z'n potentieel, niet op z'n statistieken.
Het liefst zou ik Artem Milevski zien, maar die is helaas onhaalbaar.
Zijn huidige club wil het niet denk ik. En die hebben de centen al helemáál niet nodig. Steenrijke eigenaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Okee, ik geef toe dat het potentieel van een speler ook veel gewicht in de schaal legt. Maar Papadopoulos is pas sinds de winter speler van Bayer Leverkusen, dus hij zal niet komen.
Milevskiy zou geweldig zijn, dat is echt een geweldenaar! Misschien dat het net zou kunnen, als PSV het ziet als een grote investering. Maar dan nog moet hij zelf ook willen..
maar wel een veel duurderequote:Op maandag 10 juli 2006 12:50 schreef ganzenherder het volgende:
Is onze Robert eigenlijk nou voor één seizoen verhuurd?
Vind ik namelijk nog altijd een betere reserve dan Sibon![]()
Mijn droom is beide spelers te verkopen, Sibon voor 1 miljoen euro en Robert voor 3 miljoen euro, en om van dat geld, plus de 6 miljoen euro voor Vennegoor of Hesselink ( dus samen 10 miljoen euro ) 1 spits te halen die PSV verder brengtquote:
Wat bazel jij nou? Romario, Nilis, Park, Lee, Robben etc. zijn helemaal niet dankzij Piet De Visser bi PSV gaan spelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:32 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Grote onzin. Alsof het aan Piet de Visser alleen te danken is dat onder andere Nilis, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Park, Lee, Farfan, Alex, Gomes, Robben, Stam, Cocu ( 1e periode bij PSV ) , Kone, Ooijer enz. bij PSV hebben gespeeld of nogsteeds spelen.
Bovendien vind ik de scouting bij AZ sinds enkele jaren ook wel redelijk, en FC Groningen en SC Heerenveen weten ook vaak voor weinig geld onbekende spelers te halen, die dan vervolgens uitgroeien tot goede spelers.
Yeah right, Sibon voor 1 miljoen verkopen... We hebben het hier over een spits die in totaal vorig seizoen 2 wedstrijden gespeeld heeft, inmiddels 32 jaar is, en de wedstrijden die hij speelt nou niet echt de indruk wekt dat ie kan voetballenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:32 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Mijn droom is beide spelers te verkopen, Sibon voor 1 miljoen euro en Robert voor 3 miljoen euro, en om van dat geld, plus de 6 miljoen euro voor Vennegoor of Hesselink ( dus samen 10 miljoen euro ) 1 spits te halen die PSV verder brengtEn alle 3 de verkopen lijken me realistisch.
Precies, en ik verdedig juist dat Piet de Visser NIET de enige echt goede scout is in Nederland, zoals werd beweerd. Voordat Piet de Visser voor PSV ging scouten, kocht PSV al goede spelers, en dat zal PSV ook blijven doen als Piet de Visser niet meer voor PSV scout. Mijn punt is dus dat de wereld niet vergaat zonder Piet de Visser, en dat PSV altijd goede spelers zal blijven kopen. Ik zeg niet dat Piet de Visser een slechte scout is..integendeel! Ik vind het juist kortzichtig om te doen alsof Piet de Visser de wijsheid alleen in pacht heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Wat bazel jij nou? Romario, Nilis, Park, Lee, Robben etc. zijn helemaal niet dankzij Piet De Visser bi PSV gaan spelen.
Ik heb het hier over de man die Salomon Kalou op 15 jarige leeftijd al aanbood bij PSV, die hem vervolgens weigerde. Dezelfde man die Adriano tipte bij Gerets toendertijd, en ook hier niet geloofd werd.
En kijk eens naar Farfan, Gomes en Alex, dat is toch gewoon een neus hebben voor talent...
En je gaat mij niet wijsmaken dat er betere scouts rondlopen bij welke club in Nederland dan ook. Iemand puur op leeftijd beoordelen of diegene geloofwaardig is, is gewoon kortzichtig.
Dat in sommige gevallen het talent aanwezig is maar er niet uit komt, daar kan de heer Piet de Visser ook niks aan doen. Maar de talenten die het tussen hun oren goed hadden zitten zijn ook daadwerkelijk grote spelers geworden.
Weet je wat, dan verkopen we Sibon voor 0,5 miljoen euro. Sibon is voor PSV niet goed genoeg, maar voor elke club onder de top-4 een absolute versterking. Doet dus niets af aan mijn idee, 2 spitsen in wie we het niet zien zitten verkopen, VoH laten gaan voor een goede prijs omdat hij naar het buitenland wil, en het geld wat we voor hen 3 vangen in 1 grote zak stoppen, en met die grote zak 1 echt goede spits kopen. Want ook jij zal wel weten dat niet alleen VoH en Robert, maar ook Sibon een meer dan vorstelijk salaris verdient ( inderdaad onbegrijpelijkquote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Yeah right, Sibon voor 1 miljoen verkopen... We hebben het hier over een spits die in totaal vorig seizoen 2 wedstrijden gespeeld heeft, inmiddels 32 jaar is, en de wedstrijden die hij speelt nou niet echt de indruk wekt dat ie kan voetballenWie wil er nou in s'hemelsnaam zo'n speler voor een miljoen kopen. Volgens mij heeft PSV zelfs minder voor hem betaald.
Waar staat dat ie terug isquote:Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef ganzenherder het volgende:
Alex is weer terug in Eindhoven![]()
Heb er veel vertrouwen in dat hij er ook gaat blijven![]()
Wat een held is het ookquote:Goede hoop PSV, Alex traint op Herdgang
10/7/2006 15:58
En daar was Alex weer. De Braziliaanse verdediger moest zich aanvankelijk melden bij Chelsea, maar liep 'gewoon' weer zijn rondjes bij PSV.
'Ik heb het hier enorm naar mijn zin en ben dan ook blij om weer terug te zijn op De Herdgang', zei Alex op de website van PSV. De Braziliaan werkte wat rondjes af, waarbij hij vergezeld werd door trainer Ronald Koeman.
PSV verwacht snel uitsluitsel te hebben over een eventueel langer verblijf van Alex in Eindhoven. De Brabantse club is optimistisch. Komende week moet het 'benodigde papierwerk' worden gedaan, met als doel nog een seizoen met de Braziliaan in de Eindhovense gelederen.
Alex leefde in onzekerheid over zijn toekomst, omdat hij door eigenaar Chelsea was opgeëist. Maar tegelijkertijd maakte hij er geen geheim van graag nog een jaar in Eindhoven te spelen. Probleem voor Chelsea was dat Alex vanwege zijn (ontbrekende) interlandcarrière waarschijnlijk geen werkvergunning zou krijgen.
Piet "ik denk dat iedere Braziliaan goed is" de Visser.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Even een nuttige toevoeging gedaan...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Piet "ik denk dat iedere Braziliaan tussen de vier en 15 goed is" de Visser.
Ik heb die naam een jaar of 3 al een keer ergens gezien. Ik geloof niet dat PSV daar kans op heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:00 schreef twi het volgende:
Geloof dat HSV 't afgelopen winter geprobeerd heeft hem over te halen voor 6 miljoen euro. Is ze niet gelukt.
Salcido bedoel je?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef TomHoofd het volgende:
Salico voor 4 jaar naar PSV![]()
Ben ik erg blij mee en verwacht er veel van
Salcido bedoel je volgens mijquote:Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef TomHoofd het volgende:
Salico voor 4 jaar naar PSV![]()
Ben ik erg blij mee en verwacht er veel van
Natuurlijk niet mmquote:Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Salcido was niet die back die continu opkwam langs de lijn... Dat was Osorio.
Desondanks geen gekke aanwinst, maar niet die hele goede back van Mexico die sommigen dachten geloof ik.
Ik vond ze beide heel goed. Meen ook dat zowel Salcido als Osorio centraal en links in de verdediging konden spelen. Lijkt me dat de verdediging nu staat als een huis, met Lamey-Alex-Ooijer-Salcidoquote:Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Desondanks geen gekke aanwinst, maar niet die hele goede back van Mexico die sommigen dachten geloof ik.
Ik zeg toch niet dat het een slechte aankoop is PyTher, maar die ander was toch beter. Ben je toch wel met me eens?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Natuurlijk niet mm
PSV zou eens een keer een (in jouw ogen) goede aankoop doen!![]()
Lameyquote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik vond ze beide heel goed. Meen ook dat zowel Salcido als Osorio centraal en links in de verdediging konden spelen. Lijkt me dat de verdediging nu staat als een huis, met Lamey-Alex-Ooijer-Salcido
bron: www.psv.nlquote:Carlos Salcido voor vier jaar naar PSV
10 juli 2006 17:00
PSV heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met de Mexicaan Carlos Arnoldo Salcido. De 26-jarige linksback was actief voor zijn land op het WK in Duitsland en is afkomstig van het Mexicaanse Chivas de Guadalajara.
International
Salcido speelde tot nu toe 36 interlands en scoorde daarin twee doelpunten. Zijn mooiste doelput was tijdens het toernooi om de Confederations Cup , in de halve finale-wedstrijd tegen Argentinië. Tijdens het WK speelde hij in alle vier duels van Mexico de volle negentig minuten. Mexico werd in de achtste finales uitgeschakeld door Argentinië. In de groepsfase werd Mexico tweede, achter Portugal maar voor Angola en Iran. Voor Carlos Salcido is het Philips Stadion overigens geen onbekend terrein. Op 1 juni j.l. speelde hij daar namelijk met het nationale team als voorbereiding op het WK een vriendschappelijke duel met Nederland.
Dat zou inderdaad helemaal geweldig zijn, maar ik reken er absoluut niet op.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
LameyHoop dat ze daar toch nog iets anders voor gaan vinden hoor.
Speelde Da Costa ben Benfica ook niet vaak op RB?
Dagoberto is goed (en onhaalbaar). Om het "gerucht" Asamoah Gyan heb ik ook hartelijk moeten lachen. Die speelt weliswaar bij Modena (wat volgens Barbara Barend, de überkenner van het Italiaanse voetbal, reden zou zijn om naar PSV te verkassen), maar staat onder contract bij Serie A club Udinese: Not a chance.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef johannes1986 het volgende:
Hij heeft inderdaad een uitgesproken voorkeur voor Brazilianen, maar die hebben dan ook vaak wat extra. Het is gewoon zo dat in Brazilie het meeste talent loopt, de kans op een voltreffer is in dat land het grootste, zeker als je goed scout.
Cultheld, jij kent ongetwijfeld Dagoberto. Van wat ik heb gehoord is het een groot talent, die veel scoort van Atletico Paranaense. Is het een aanrader / haalbare kaart voor het geval VoH vertrekt?
Ik vond ze beide wel indrukwekkend spelen tegen Portugal en Argentinie.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het een slechte aankoop is PyTher, maar die ander was toch beter. Ben je toch wel met me eens?
Deze is op het WK niet echt opgevallen.
PSV is erg goed bezig nu! Ik dacht dat Salcido onhaalbaar zou zijn, maar ze hebben het toch mooi geflikt! Nu kunnen we weer jaren vooruit op de lastige linksbackpositiequote:
Je haalt nu Alcides en da Costa door de war. Alcides zal naar alle waarschijnlijkheid niet komen naar PSV en speelde bij Benfica. Da Costa komt van Nancy.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
LameyHoop dat ze daar toch nog iets anders voor gaan vinden hoor.
Guardado is ook een hele goede linksback (al is 't meer een linkshalf voor een 3-5-2 systeem), maar de "hele goede back van Mexico" is José Rivas Mortera: Ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren op termijn. Salcido is een solide verdediger. Hij was weliswaar linksback bij Mexico, maar verdedigen is toch echt z'n sterkste kant. Misschien heeft Koeman wel een 3-5-2 systeem in gedachten: Daar is ie ideaal voorquote:Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Die speelde volgens mij nooit voor Benfica.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Osorio speelde meer op rechts inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vond ze beide wel indrukwekkend spelen tegen Portugal en Argentinie.
Naar mijn idee speelde Osario iets meer centraal achter in dan Salcido die vooral over links kwam
2 filmpjes van onze vriend met toch een aardige rush in de benen
http://youtube.com/watch?v=h_T9nU41dYk&search=salcido
http://youtube.com/watch?v=uEmuuorrDwo&mode=related&search=salcido
Dat lijkt wel op Lee, alleen dan technisch beterquote:Op maandag 10 juli 2006 17:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vond ze beide wel indrukwekkend spelen tegen Portugal en Argentinie.
Naar mijn idee speelde Osario iets meer centraal achter in dan Salcido die vooral over links kwam
2 filmpjes van onze vriend met toch een aardige rush in de benen
http://youtube.com/watch?v=h_T9nU41dYk&search=salcido
http://youtube.com/watch?v=uEmuuorrDwo&mode=related&search=salcido
Owja, dat kloptquote:Op maandag 10 juli 2006 17:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je haalt nu Alcides en da Costa door de war. Alcides zal naar alle waarschijnlijkheid niet komen naar PSV en speelde bij Benfica. Da Costa komt van Nancy.
quote:PSV heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met de Mexicaan Carlos Arnoldo Salcido. De 26-jarige linksback was actief voor zijn land op het WK in Duitsland en is afkomstig van het Mexicaanse Chivas de Guadalajara.
PSV International
Salcido speelde tot nu toe 36 interlands en scoorde daarin twee doelpunten. Zijn mooiste doelput was tijdens het toernooi om de Confederations Cup , in de halve finale-wedstrijd tegen Argentinië. Tijdens het WK speelde hij in alle vier duels van Mexico de volle negentig minuten. Mexico werd in de achtste finales uitgeschakeld door Argentinië. In de groepsfase werd Mexico tweede, achter Portugal maar voor Angola en Iran. Voor Carlos Salcido is het Philips Stadion overigens geen onbekend terrein. Op 1 juni j.l. speelde hij daar namelijk met het nationale team als voorbereiding op het WK een vriendschappelijke duel met Nederland.
Ah ok, overheen gelezenquote:
Broertje van Karim?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Soufiane Touzani gaat dit seizoen in PSV 2 spelen.
Klopt idd en dan is het best opvallend dat PSV zo'n Touzani haalt. Wellicht heeft hij proeftrainingen afgewerkt en is hij blijkbaar goed bevallen?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
Meestal valt dat tegen, als ze dan het veld opgaan. Zie Jermaine Vanenburg bij TOP Oss.
Wat tegenwicht voor al die lampies in de Kuipquote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef cultheld het volgende:
Soufiane Touzani gaat dit seizoen in PSV 2 spelen. Hij geldt als éen van de beste straatvoetballers ter wereld. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar zijn prestaties bij de PSV jeugd
.
Volgens mij wel ja.quote:
En in het verre verleden nog John de Bever en Edwin Grunholzquote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
Meestal valt dat tegen, als ze dan het veld opgaan. Zie Jermaine Vanenburg bij TOP Oss.
Is de liefde over?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:03 schreef cultheld het volgende:
De grote forumlekker Steef is nu PSV-insider... Ben benieuwd naar hoe lang 't wachten is tot de eerste Valckx-mailtjes op internet verschijnen.
Goede scout, grote mond. Als ie goede spelers adviseert voor PSV is dat prima. Maar als ie op internet gaat pimpen met de spelers die hij naar PSV probeert te loodsen en met z'n te doorzichtige hints de namen al voor de helft verraadt, kan dat indirect de club beschadigen.quote:
PSV.nlquote:Carlos Salcido voor vier jaar naar PSV
PSV heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met de Mexicaan Carlos Arnoldo Salcido. De 26-jarige linksback was actief voor zijn land op het WK in Duitsland en is afkomstig van het Mexicaanse Chivas de Guadalajara.
International Salcido speelde tot nu toe 36 interlands en scoorde daarin twee doelpunten. Zijn mooiste doelput was tijdens het toernooi om de Confederations Cup , in de halve finale-wedstrijd tegen Argentinië. Tijdens het WK speelde hij in alle vier duels van Mexico de volle negentig minuten. Mexico werd in de achtste finales uitgeschakeld door Argentinië. In de groepsfase werd Mexico tweede, achter Portugal maar voor Angola en Iran. Voor Carlos Salcido is het Philips Stadion overigens geen onbekend terrein. Op 1 juni j.l. speelde hij daar namelijk met het nationale team als voorbereiding op het WK een vriendschappelijke duel met Nederland.
Op de FMB ging ie al pimpen met fotos van zn vriendinquote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goede scout, grote mond. Als ie goede spelers adviseert voor PSV is dat prima. Maar als ie op internet gaat pimpen met de spelers die hij naar PSV probeert te loodsen en met z'n te doorzichtige hints de namen al voor de helft verraadt, kan dat indirect de club beschadigen.
Exact. Ik vraag me af of ze bij PSV van z'n internet activiteiten weten en wat ze daarvan zouden vinden. Ik zou zo'n persoon in ieder geval nooit in m'n organisatie willen hebben als ik Valckx was.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Op de FMB ging ie al pimpen met fotos van zn vriendin![]()
Ik blijf het iig een raar verhaal vinden met die mailtjes en 'niemand wil naar me luisteren' gejank.
Stuur Stan een mailtje zou ik zeggenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Exact. Ik vraag me af of ze bij PSV van z'n internet activiteiten weten en wat ze daarvan zouden vinden. Ik zou zo'n persoon in ieder geval nooit in m'n organisatie willen hebben als ik Valckx was.
quote:PSV zeker van komst Carlos Salcido
10/7/2006 17:54
De laatste kleine hobbels zijn ook genomen, Carlos Salcido mag zich voor de komende vier seizoenen PSV'er noemen.
Salcido (26) sprak in de Mexicaanse media nog over 'wat kleine dingen, maar het is bijna een feit en dat is prachtig'. Lang heeft niet geduurd voordat de laatste details ook tot tevredenheid waren ingevuld.
De Mexicaanse international, die in Eindhoven voor vier jaar gaat tekenen, komt van Chivas. Vijf jaar geleden maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht bij Guadalajara, waar hij uitgroeide tot een vaste waarde én volwaardige international. Op het WK speelde hij alle wedstrijden van Mexico.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik vond ze beide heel goed. Meen ook dat zowel Salcido als Osorio centraal en links in de verdediging konden spelen. Lijkt me dat de verdediging nu staat als een huis, met Lamey-Alex-Ooijer-Salcido
Ben ik ook wel benieuwd naar, maar waar wordt dit bevestigd?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah ok, overheen gelezen
Heb ik hier wel de "scoop" mee?
Soufiane Touzani gaat dit seizoen in PSV 2 spelen. Hij geldt als éen van de beste straatvoetballers ter wereld. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar zijn prestaties bij de PSV jeugd
.
Heb jij Ajax ooit wel eens zien profiteren van enige wijsheid op het gebied van scouting dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zodat jullie volledig van zn knowhow kunnen profiteren zeker![]()
De man die nooit omvalt. Ledezma. En Maxwell toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij Ajax ooit wel eens zien profiteren van enige wijsheid op het gebied van scouting dan?
Ik vond het op transfermarkt.de . Toen ging ik eens googlen op "Soufiane Touzani" en PSV en op diverse maroc fora stond dat "Touzani die speler van PSV 2 is".quote:Op maandag 10 juli 2006 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, maar waar wordt dit bevestigd?
En komt dus van Zuid en Feyenoord.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond het op transfermarkt.de . Toen ging ik eens googlen op "Soufiane Touzani" en PSV en op diverse maroc fora stond dat "Touzani die speler van PSV 2 is".
Heeft hij bij Feyenoord gespeeld? Ik dacht dat hij nog nooit bij een profclub in de jeugd had gespeeld of zoquote:
Ik denk dat de grootste winst voor PSV het blijven van Alex is (als het al 100% zeker is)quote:Op maandag 10 juli 2006 18:43 schreef Neoktheone het volgende:
PSV is goed bezigJammer dat Alcides niet meer lukt. Nu hopen op Farfan, een vervanger voor VoH en evt een rechtsback en we zijn helemaal klaar voor het nieuwe seizoen
Niet zo lang geloof ik. Heeft in 1 van die filmpies ook Feyeoord outfit aan.Zie net dat ie ook mag optreden op de open dagquote:Op maandag 10 juli 2006 18:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heeft hij bij Feyenoord gespeeld? Ik dacht dat hij nog nooit bij een profclub in de jeugd had gespeeld of zo.
Mooie transfer, goede speler. heeft ook zo nu een dan een mooie actie in huis.quote:
Wat een held is het ookquote:Op maandag 10 juli 2006 20:42 schreef dndiek het volgende:
Als het goed is komt alles deze week rond en speelt Alex Rodrigo da Costa nog een seizoen bij PSV
Inderdaad, we worden er nog veel sterker op dan vorig jaar als het zo doorgaatquote:Op maandag 10 juli 2006 20:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Damn, het gaat weer lekker op de transfermarkt. Salcido is er, Da Costa is er, Alex blijft, Farfan is nog niet weg, het kon slechter
Zo lang het geld goed is.... PSV houdt netto 8 miljoen over (minus aankoopkosten en clausulefee) aan Farfan's transfer: Niet slecht.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou het toch wel zuur vinden als Farfan naar zo'n matig clubje zou vertrekken... In mijn achterhoofd heb ik er ook na de contractverlenging altijd rekening meegehouden dat hij alsnog kon vertrekken, maar dan dacht ik meer aan clubs als Barcelona of Manchester United...![]()
Ik denk niet dat Da Costa meteen een basisplek heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef ganzenherder het volgende:
Da Costa in de basis is nog te risicovol denken jullie?
En misschien moet Pla ook eens wat kansen krijgen op de back positie.
Zolang Lamey en Reiziger maar niet in de basis staan vind ik alles goed![]()
Inderdaad zeg... Of we moeten 3-4-3 gaan spelen met Ooijer - Alex - Salcido en Simons voor de verdediging.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef dndiek het volgende:
Dan mag ik toch hopen dat Lamey de RB is en niet Reiziger.....
Andersom denk ik eerder. Lamey is niet CL-waardig maar een uitstekende Eredivisie-kracht. Als je Simons of Cocu als inschuivende verdediger gebruikt bij balbezit van de tegenstander en bij PSV balbezit vóór de verdediging laat spelen, staat de organisatie als een huis. Achterin speel je dan met Ooijer - Alex - Salcido. Eventuele vleugelspitsen van de tegenstander kun je dus aanpakken door Simons dan naast Alex te laten spelen, zodat Ooijer en Salcido die uit kunnen schakelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef mcyodogg het volgende:
3-4-3 grotendeels in de competitie en 4-3-3 in de toppers en CL?
Ik zie hem toch liever blijven, maar goed, 16 miljoen is acceptabel. Maar dan nog zie ik hem liever naar een echte topclub gaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo lang het geld goed is.... PSV houdt netto 8 miljoen over (minus aankoopkosten en clausulefee) aan Farfan's transfer: Niet slecht.
Dat ben ik wel met je eens ja. Dat niveau kan hij zeker aan. Vergeet niet dat hij nog 22 moet worden (en dan al zo constant en op hoog niveau presteren).quote:Op maandag 10 juli 2006 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie hem toch liever blijven, maar goed, 16 miljoen is acceptabel. Maar dan nog zie ik hem liever naar een echte topclub gaan.
Dat moet nog blijken want ik heb eigenlijk altijd met de mexicanen dat ze het in europa niet zo goed doen.. (hugo sanchez en Marquez als uitzonderingen dan)quote:Op maandag 10 juli 2006 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk dat Salcido komt, is een aanwinst voor de Nederlandse competitie.
Nog snel even een franse scheids omkopenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zou iig veel liever AC milan krijgen dan weer OL.
Ik ga af op zijn prestaties op het WK en tijdes de Confederation Cup, die waren uitstekend.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken want ik heb eigenlijk altijd met de mexicanen dat ze het in europa niet zo goed doen.. (hugo sanchez en Marquez als uitzonderingen dan)
Al heb ik weer niet een al te grote inzage in de spelers van mexico dus ik kan er ook flink naastzitten.
Remember Lee en Bouma?...quote:Op maandag 10 juli 2006 20:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Damn, het gaat weer lekker op de transfermarkt. Salcido is er, Da Costa is er, Alex blijft, Farfan is nog niet weg, het kon slechter
Vennegoor of Hesselink zal weggaan denk ik. Ben benieuwd wie PSV als opvolger ziet. Salcido heeft inderdaad niet al te veel gekost; 2.5 miljoen euroquote:Ten Rouwelaar overtuigt Austria Wien
11/7/2006 8 :15
Austria Wien heeft in Nederland een vervanger gevonden voor Joey Didulica. Jelle ten Rouwelaar komt in de plaats van de Australiër die aan AZ werd verkocht.
Ten Rouwelaar, die afgelopen seizoen door PSV was verhuurd aan FC Eindhoven, dankt de kans in de Oostenrijkse competitie aan een succesvolle stage. Thomas Mandl gold als concurrent, maar de goalie van FC Basel legde het af tegen Ten Rouwelaar.
Na de stage spraken trainer Frenk Schinkels en keeperstrainer Franz Gruber zich uit voor de Nederlander. 'Hij is een jongen met een sterk karakter en kan behalve goed keepen ook goed meevoetballen en daar houd ik van', aldus Schinkels in De Telegraaf.
Ten Rouwelaar keert een dezer dagen terug in Oostenrijk om de laatste details in te vullen, zoals de duur van het contract. Naar verwachting zal PSV, waar de goalie nog een jaar onder contract staat, zich soepel opstellen.
quote:'Gat tussen vraag en aanbod Vennegoor, 2,5 miljoen voor Salcido?'
De Telegraaf meldt dat Porto druk bezig is overbodige spitsen te verkopen of verhuren, waardoor er plaats komt voor vennegoor of Hesselink. Grootste obstakel voor een transfer zou volgens De Telegraaf nog het gat tussen vraag en aanbod voor wat betreft de transferprijs zijn.
De krant meldt verder dat in Mexico gesproken wordt over een transfersom van 2,5 miljoen euro voor Salcido.
Bakker De Groot hoopt van wel.quote:
Ga je bakker de Groot zijn eigen bossche bollen schenkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yep: als Saviola komt, ga ik hem een doosje Bossche Bollen geven.
Zoals ik al eens zei, hij komt dus nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bakker De Groot zal blij zijn omdat ik ze dan bij hem afneem, grapjas...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je bakker de Groot zijn eigen bossche bollen schenkenOf ga je ze zelf maken?
(misschien overtref je ze dan wel..al is dat haast onmogelijk)
Ik dacht dat je met de bakker een weddenschap had lopen want zoiets dergelijks zeg je namelijk in je reactiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bakker De Groot zal blij zijn omdat ik ze dan bij hem afneem, grapjas...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van die paar Bosche bollen ligt Jan de Groot niet wakker, maar ik hoop het wel...quote:
Ze overtuigen Farfan toch niet als ze PSV meer betalen dan zijn clausulebedragquote:Voetbalonline (ik weet het) meldt dat Portsmouth 21 miljoen euro wil betalen voor Jefferson.
Voor een gedeelte waan van de dag, toen hij net als linksback stond afgelopen seizoen vielen de mensen over elkaar heen om te roepen hoe goed hij wel niet was ineens. Om vervolgens als hij in topwedstrijden door de mand valt te roepen dat hij kut is. Lamey is ook geen basismateriaal voor PSV, lekker op de bank of tribune, maar niet in de basis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:58 schreef leolinedance het volgende:
Waarom zeikt iedereen Lamey eigenlijk zo af? Hij speelde (bij gebrek aan beter, dat wel) toch vaak een heel behoorlijke pot vond ik.
En komt Saviola nou nog?![]()
geen van beide, eens een andere club in de CL is ook leuk, net als Arsenal die heb ik ook wel genoeg gezien.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef ganzenherder het volgende:
AC Milan ligt PSV wel vind ik.
Ik zou iig veel liever AC milan krijgen dan weer OL.
helemaal mee eens. Hij komt eigenlijk gewoon te kort, leuke eredivisiespeler die bij Heerenveen of Twente niet bijzonder op zou vallen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor een gedeelte waan van de dag, toen hij net als linksback stond afgelopen seizoen vielen de mensen over elkaar heen om te roepen hoe goed hij wel niet was ineens. Om vervolgens als hij in topwedstrijden door de mand valt te roepen dat hij kut is. Lamey is ook geen basismateriaal voor PSV, lekker op de bank of tribune, maar niet in de basis.
Dat waren zaalvoetballers. Maar daar gaat vaak hetzelfde voor op inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
En in het verre verleden nog John de Bever en Edwin Grunholz
quote:«Vou trabalhar forte para ter o meu espaço» (Alcides)
O defesa brasileiro reconhece que existe uma forte concorrência no Benfica, mas Alcides reforça a ideia que irá «trabalhar forte» para conquistar a titularidade.
ASF
«É muito complicado. O Benfica tem excelentes jogadores tanto na faixa lateral como no eixo. Agora, acho que existe sempre uma possibilidade e vou trabalhar forte para ter o meu espaço entre os jogadores titulares», afirmou Alcides.
Ja Vanenburg was/is toch ook een zaalvoetballerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat waren zaalvoetballers. Maar daar gaat vaak hetzelfde voor op inderdaad.
Nou ik vond Lamey erg goed spelen vorig seizoen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Hij komt eigenlijk gewoon te kort, leuke eredivisiespeler die bij Heerenveen of Twente niet bijzonder op zou vallen.
Maar vooral de held van het straatvoetbal nadat hij Davids door de benen speelde!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja Vanenburg was/is toch ook een zaalvoetballer![]()
Alleen al zijn optreden in de bekerfinale zou voldoende moeten zijn om vast te stellen dat Lamey te kort komt. In feite koste zijn beperkte verdedigende vermogens ons de beker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou ik vond Lamey erg goed spelen vorig seizoen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
Zojuist is bekend geworden dat Farfán bij PSV blijft!
Wel netjes van hem dat hij niet voor een middelmatige club als Portsmouth gaat!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer
Jammer, wéér geen kampioenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer
ja iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel netjes van hem dat hij niet voor een middelmatige club als Portsmouth gaat!
Ik ben niet voor PSV hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja idd
hebben jullie weer veel fun aan
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus we verliezen vooralsnog alleen Lucius, Ferreyra, Zoetebier en Archie Thompson?
Zeker weg:
Lucius, Ferreyra, Zoetebier, Takak en Archie Thompson
Misschien weg:
Vennegoor of Hesselink, Wilson en Smit
Nieuw:
Salcido en Moens en Manuel da Costa
Op spelersgebied zijn we er dus zeker niet slechter op geworden vooralsnog, de grootste aderlating zit hem op technisch vlak.
Is het al helemaal zeker dat Alex blijft dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus we verliezen vooralsnog alleen Lucius, Ferreyra, Zoetebier en Archie Thompson?
Zeker weg:
Lucius, Ferreyra, Zoetebier, Takak en Archie Thompson
Misschien weg:
Vennegoor of Hesselink, Wilson en Smit
Nieuw:
Salcido en Moens
Op spelersgebied zijn we er dus zeker niet slechter op geworden vooralsnog, de grootste aderlating zit hem op technisch vlak.
95% zeker ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Is het al helemaal zeker dat Alex blijft dan?
Ik heb geen idee, hij moet toch ergens trainen. En met de Herdgang is hij vertrouwd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
95% zeker ja.
Anders zou hij nu ook niet vrolijk meetrainen denk je wel?
Gekocht voor geloof ik 7,5 miljoenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef WooZ het volgende:
ff een domme vraag, hoe zit het nou met koné?
heeft psv em gekocht? nog steeds gehuurd? voor hoeveel? of gaat ie na z'n vrije periode na het wk weer fijn met roda meetrainen?
Echt waar? Hoe kom je aan die informatie? En heb je een link van het forum waar Steef en een paar van jullie op zitten? Das wel interessant om mee te lezen denk ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:05 schreef cultheld het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef WooZ het volgende:
ff een domme vraag, hoe zit het nou met koné?
heeft psv em gekocht? nog steeds gehuurd? voor hoeveel? of gaat ie na z'n vrije periode na het wk weer fijn met roda meetrainen?
[/quote
7.3 miljoen euro. PSV is trouwens nog met een rechtsback bezig, ben benieuwd wie 't is.
Wacht nog ff tot de transfermarkt sluit, als Barca morgen met 16 miljoen op de stoep staat is hij alsnog weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over.
oh dan heb je nog 2 maanden om jezelf te laten bannenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over.
Nou, ik zou toch wachten tot 1 september inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Steef zit gewoon op het PSV Netwerk geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:10 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Echt waar? Hoe kom je aan die informatie? En heb je een link van het forum waar Steef en een paar van jullie op zitten? Das wel interessant om mee te lezen denk ik![]()
Sinds kort zit hij, paranoïde als hij is, alle topics af te speuren om te kijken of er nieuwe "José Rivas" postings op PN verschijnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Steef zit gewoon op het PSV Netwerk geloof ik.
Hij is echt pissig op je: http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic.php?p=445160#445160quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds kort zit hij, paranoïde als hij is, alle topics af te speuren om te kijken of er nieuwe "José Rivas" postings op PN verschijnen.
Hij zit er overigens "echt in" nu, bij PSV....
http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic.php?p=445730&highlight=#445730
Ja, maar daarmee heb je het ook wel gehad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Devano het volgende:
Positief voor PSV, maar met die 16 miljoen waren ze ongetwijfeld ook blij geweest. Hadden ze mooi een vroegtijdige terugkeer van Van Nistelrooy mee kunnen financieëren.
Och, eerst maar eens zien of Farfan echt blijft, er nog een nieuwe rechtsback komt en of we er nog een topspits bij krijgen. Als we aan die voorwaarden voldaan hebben durf ik wel te beweren dat het er zonnig uit ziet.quote:
die gaat niet naar Barca deze zomer, maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Leso_Varen het volgende:
Farfan![]()
Hopen dat ie ook echt blijft, en niet over een weekje naar Barca ofzo gaat.
Nee precies. Barca heeft spitsen genoeg, en de enige spits die ze willen hebben is Forlanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die gaat niet naar Barca deze zomer, maak je maar geen zorgen.
Af en toe. O.a. dat PSV het beste netwerk van Nederland heeft en dat het beleidsmatig uitstekend in elkaar zit op het gebied van scouting in Eindhoven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:30 schreef johannes1986 het volgende:
Zegt Steef nog weleens interessante dingen over PSV?
Ajaxtalk postings. En idd, dat is geen bron meerquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Waar spreek je die gozer dan nog, op msn zal toch niet aangezien hij je niet bepaald meer mag.
Ik heb geen idee wat hij bij PSV doet. Volgens mij is hij gewoon een supporter. Rio heeft Spaanse/Braziliaanse bronnen als ik me niet vergis. Maar Steef is sinds deze zomer (en dat weet ik nog wel van msnquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Maar cult, ken je die user De Kuil van het netwerk ook? Die zit redelijk dicht bij het vuur me dunkt.
Volgens de afspraak gaat die na 31 aug inquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Enchanter het volgende:
Waar is je Ajax Avatar Cult ?
quote:De Kuil
Toeschouwer
Uit: USA
Vak: -
Reg.: 18 februari 2006
Gepost op 29 juni 2006 om 21:23:22.
Mijn zeer betrouwbare bron vertelde mij vandaag het volgende:
- Cuevas is afgetest
- Men is druk bezig met een buitenlandse spits om Lange Jan te vervangen ingeval Jan vertrekt, wat zeer goed mogelijk is
- Robert is of wordt binnenkort verkocht
- Ooijer onderhandelt met PSV over een verbeterd contract; PSV heeft belangstelling van een buitenlandse club afgewezen en wil hem per se houden
- Men is druk bezig met een buitenlandse linksback die goed speelde op het WK
- Alex blijft zo goed als zeker
- Men is ook nog steeds bezig met een vleugelspeler
- Vooralsnog komt er geen nieuwe rechtsback; Lamey is eerste keus
- PSV zit niet stil, had allang vele spelers kunnen aantrekken, maar men weigert zich te laten opjagen en wil alleen spelers aantrekken die garanderen dat het niveau minimaal gelijk blijft of hoger wordt; geen kopen om het kopen.
- Men beseft dat Ajax en AZ veel gekocht hebben, maar beide clubs raken of raakten recentelijk veel spelers kwijt, wat bij ons gewoon niet het geval is
Kortom: men is bezig, maar laat tijd geen invloed uitoefenen op de kwaliteitsmaatstaf; de ondergrens wordt bewaakt en men koopt alleen als ze een uitstekende kracht kunnen krijgen..
Vervelend voor ons vanwege de lange stilte, maar wel de enige juiste weg.
Wat voor werk doet die Steef bij PSV dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij bij PSV doet. Volgens mij is hij gewoon een supporter. Rio heeft Spaanse/Braziliaanse bronnen als ik me niet vergis. Maar Steef is sinds deze zomer (en dat weet ik nog wel van msn) werkzaam bij PSV (op consultancy basis) en heeft alle lijsten gezien. Gelukkig heeft ie nog geen Valckx-mailtjes geplaatst op fora
.
Consultancy werk, wat er in de praktijk op neer komt dat hij niet zo zeer spelers aanbrengt (wat hij wel bij Ajax, Anderlecht en Feyenoord bijv. doet), maar spelers, die PSV eventueel wil bekijken, moet beoordelen. Dat laten ze niet alleen door hem doen, maar door nog wat adviseurs. Op die manier sparen ze zich een hoop moeite uit; Dat begrijp je denk ik welquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat voor werk doet die Steef bij PSV dan?
Dus hij is adviseur voor Ajax, Anderlecht, PSV en Feyenoord?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Consultancy werk, wat er in de praktijk op neer komt dat hij niet zo zeer spelers aanbrengt (wat hij wel bij Ajax, Anderlecht en Feyenoord bijv. doet), maar spelers, die PSV eventueel wil bekijken, moet beoordelen. Dat laten ze niet alleen door hem doen, maar door nog wat adviseurs. Op die manier sparen ze zich een hoop moeite uit; Dat begrijp je denk ik wel.
Hij heeft een scouting & consultancy bedrijf. Hij werkt wel voor meer clubs trouwens; Ook in Spanje, Hongarije en nog wat NL clubs als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dus hij is adviseur voor Ajax, Anderlecht, PSV en Feyenoord?
Hmm leuk werk. En in welke landen scout hij en hoeveel mensen werken voor zijn bedrijf?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft een scouting & consultancy bedrijf. Hij werkt wel voor meer clubs trouwens; Ook in Spanje, Hongarije en nog wat NL clubs als ik me niet vergis.
Is standaard down tussen 1:00 en 2:00quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:44 schreef Erasmusch het volgende:
Die links op ajaxtalk laden niet. Staat er nog iets boeiends?
Leuk en aardig maar dat had ik ook allemaal kunnen vertellen terwijl ik niet eens een PSV-fan ben.quote:
quote:In Voetbal International laat PSV voorzitter Westerhof weten dat ze nog bezig zijn met Chelsea om Alex geheel of gedeeltelijk over te nemen van de Engelse topclub. Daarmee zou PSV hem langer dan een jaar aan de club willen binden.
Dat zou wel de eerste keer zijn deze eeuwquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we aan die voorwaarden voldaan hebben durf ik wel te beweren dat het er zonnig uit ziet.![]()
Dat is inderdaad een sterke verdediging, maar het gerucht over Kromkamp hoor ik al maanden. En ook al zou hij komen, dan moet hij nog wel zijn oude vorm herwinnen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
PSV schijnt ook naar Kromkamp te hengelen.
Kromkamp-Alex-Ooijer-Salcido
Kan slechter dacht ik
Ik weet niet of Ajax Kromkamp concreet heeft gevolgd. Ze hebben Ogararu als rechtsback maandenlang gevolgd, en met verschillende scouts bekeken, dus ik twijfel aan de concreetheid van de eventuele interesse die Ajax ooit zou hebben gehad in Kromkamp.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:57 schreef Neoktheone het volgende:
Dat staat idd ook op internet (De Stentor?). Ach, leuk gerucht, maar het is Ajax volgens mij ook niet gelukt Kromkamp te halen...
Is al zeker: Alex blijft dit seizoen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:47 schreef ganzenherder het volgende:
Onze lokale krant meldt vandaag trouwens dat Alex al definitief zeker blijft....zijn ze een beetje te vroeg mee volgens mij...
En ook dat PSV opzoek is naar een rechtsback en Kromkamp hoog op het lijstje staat..
gezien de problemen in Italië en alle spelers die daar vrij komen denk ik dat Farfan wel blijftquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, eerst maar eens zien of Farfan echt blijft, er nog een nieuwe rechtsback komt en of we er nog een topspits bij krijgen. Als we aan die voorwaarden voldaan hebben durf ik wel te beweren dat het er zonnig uit ziet.![]()
die quote dook hier een deel of wat geleden ook op, maar dan van een andere user van het netwerk volgens mijquote:
Alex is onbetaalbaar qua salaris volgens mij, Chelsea betaalt nu een groot deel namelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:57 schreef johannes1986 het volgende:
Zou slim zijn als PSV Alex koopt. Chelsea heeft voorlopig niets aan hem, en zo houden ze de goede relatie met PSV in stand, waardoor Farfan volgend jaar aan Chelsea verkocht zal worden.
En op die manier kan PSV nog 1-2 jaar van Alex genieten, en nog winst op hem maken ook![]()
Kromkamp zou heel mooi zijn, die komt echt wel weer op niveau als je hem een aantal wedstrijden de kans geeft.
Als dat zo zou zijn, zou PSV dat heel goed weten, en daarom geeneens een poging doen om hem te kopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex is onbetaalbaar qua salaris volgens mij, Chelsea betaalt nu een groot deel namelijk.
Crouch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Volgens Steef wil Koeman weer een lantaarnpaal aantrekken als vervanger van Vennegoor of Hesselink.
Hij laat zich nooit uit over namen. Hij heeft wel een negatief advies gegeven over deze lantaarnpaal maarja.quote:
Ajax wil hem niet, Valencia wil hem niet. Hij moet toch ergens voetballen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef thewishmaster het volgende:
Ik weet niet of Kluivet graag naar PSV komt. Ajax is toch zijn club.
Zal wel AZ wordenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ajax wil hem niet, Valencia wil hem niet. Hij moet toch ergens voetballen.
Als er iemand is die ik niet in een PSV shirt wil zien dan is het kluivert wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie liever Kluivert komen. Hoeft volgens mij niet veel te kosten en kan alles wat Vennegoor deed ook wel doen. (Beetje ballen vasthouden en kopgoals maken) En als hij in vorm geraakt heb je gewoon de beste spits van de wereld in huis.
Als Kluivert PSV naar de finale van de champions league loodst praat je wel anders.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als er iemand is die ik niet in een PSV shirt wil zien dan is het kluivert wel.
Bah bah![]()
Dat veranderd wel als hij goed voetbal laat zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:02 schreef thewishmaster het volgende:
Maar ik vind nog steeds inderdaad dat Kluivert in potentie de beste spits van Nederland is. Hij zal alleen niet zo goed liggen bij Het publiek van PSV.
Zo hypocriet zijn voetbalsupporters. Mij kan het ook niet zo schelen allemaal. Als Mark van Bommel naar Ajax zou komen, hoorde jij mij ook niet klagen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat veranderd wel als hij goed voetbal laat zien.
Kluivert komt echt niet naar PSVquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als Kluivert PSV naar de finale van de champions league loodst praat je wel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |