abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39661370
PSV aast op Salcido en vertrek Farfán nabij

PSV zit achter Carlos Salcido aan. De Eindhovense club zou de linksback van de Mexicaanse nationale ploeg komende week willen vastleggen, meldt De Telegraaf.

Salcido kwam tijdens het WK alle vier duels van Mexico in actie en speelde daarin elke minuut. De 26-jarige verdediger staat al sinds 2001 onder contract bij Chivas Guadalajara en heeft inmiddels 36 interlands op zijn naam staan.

In diezelfde krant laat technisch manager Stan Valckx weten dat Portsmouth bereid is de door PSV gevraagde transfersom van naar verluidt zestien miljoen euro te betalen voor Jefferson Farfán. De Peruaanse aanvaller moet zelf de beslissing nemen of hij de Engelse club verkiest boven de Nederlandse kampioen.

'Als ik 21 was dan zou ik nooit op dit moment voor Portsmouth kiezen', laat coach Ronald Koeman weten. 'Je moet de goede stappen maken in je carrière. Ik bespeur ook de nodige twijfel bij Farfán. Volgens mij zou hij zelf het liefst bij PSV blijven. Maar je hebt niet alleen met de speler te maken, maar ook met allerlei mensen die eromheen hangen, zoals zaakwaarnemers.'

Bron:vi.nl

Farfan zou psv alleen verlaten voor een topclub
Patat Friet
  zondag 9 juli 2006 @ 16:18:57 #3
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39661433
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:16 schreef ganzenherder het volgende:

Farfan zou psv alleen verlaten voor een topclub
Maar 16 Miljoen Euro is wel een hoop geld en money talks.
Ik hoop voor de Nederlandse competitie dat Farfan ook gewoon blijft.
pi_39661505
Zou een flinke aderlating zijn voor PSV.
pi_39661527
Voor PSV klinkt 16 miljoen lekker. Maar de macht ligt bij Farfan, als hij niet weg wilt, gaat hij niet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_39661908
Wat berichtjes van vandaag:
quote:
Hoe betrouwbaar het is, is onduidelijk maar El Bocon in Peru meldt dat Farfan vandaag met zijn zaakwaarnemer afreist naar Portsmouth om de club en de stad te bekijken en te onderhandelen met de Engelse club. Inmiddels is wel duidelijk dat het volledig aan de beslissing van Farfan ligt of hij vertrekt of bij PSV blijft.
Bron: PN
quote:
Indien de transfer van Salcido mislukt, dan komt mogelijk Taiwo van Olympique Marseille opnieuw in beeld. Hoe betrouwbaar het bericht is, is zeer de vraag, maar volgens de fansite OMplanete staat Taiwo in de belangstelling van Valencia en PSV. De linksback moet echter zes miljoen euro kosten. Valencia heeft echter het probleem dat ze al drie niet EU spelers hebben. Mogelijk komt het tot een ruil met Pablo Aimar. Voor PSV zou de zes miljoen euro onhaalbaar zijn, maar de club zou hebben voorgesteld om een ruil te maken met Jan Vennegoor of Hesselink.
Bron: PN
quote:
09 juli 2006, 09:41
Door: Jelmer Geerds
Chelsea en PSV hebben nagenoeg een akkoord bereikt over de verlenging van het huurcontract van Alex, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De robuuste mandekker wordt maandag alweer in Eindhoven verwacht.
Technisch manager Stan Valckx is zeer optimistisch over de kans op het behoud van ALex en zegt dat het ’zo goed als zeker’ is dat Chelsea de Braziliaan nog een seizoen aan PSV verhuurt.

Alex arriveert maandag in Eindhoven en gaat dan met de Eindhovense clubleiding om tafel om te praten over zijn toekomst. Mogelijk hervat hij eveneens maandag alweer de training op de Herdgang.
Bron: voetbalprimeur.nl

Goed nieuws dus wat betreft Alex.
Farfán zie ik eerlijk gezegd niet gaan. VoH zou ik veel liever verpatsen voor 6/7 mil aan Porto dan em ruilen voor Taaie Taiwo, hoewel dat volgens mij ook geen verkeerde speler is.
Er stond ook nog iets van Alcides dat hij waarschijnlijk morgen verpatst ging worden aan een Franse club.
Money won is twice as sweet as money earned.
  zondag 9 juli 2006 @ 16:38:16 #7
148059 Pritt
Atheïst
pi_39661949
16 miljoen voor Farfan is echt heel veel, lekker verkopen.
Voor hetzelfde geld ging Ibrahimovich weg, nou dat is echte wereldtop.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39662395
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Pritt het volgende:
Farfan wordt echte wereldtop
Hij is pas 21 jaar tenslotte en nou al een topper.
Patat Friet
pi_39662429
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef Pritt het volgende:
Farfán hoort dan ook bij de wereldtop.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 9 juli 2006 @ 16:57:43 #10
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_39662456
Taiwo, degene waarvan we allemaal dachten dat ie ouder was bij het wk t/m 20?
pi_39662475
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
Taiwo, degene waarvan we allemaal dachten dat ie ouder was bij het wk t/m 20?
Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 9 juli 2006 @ 16:59:17 #12
108558 Messenga
pi_39662504
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die is denk ik niet haalbaar voor PSV. Dat is nu al een superback en staat volgens mij in de belangstelling van veel Europese topclubs.
Dat zeker, geweldige back. goede backs zijn tegenwoordig ook zeldzaam.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:09:37 #13
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39662750
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ze zouden jou aan de technische staf toe moeten voegen. Jij hebt de wijsheid in pacht.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_39663084
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:09 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Ze zouden jou aan de technische staf toe moeten voegen. Jij hebt de wijsheid in pacht.
Hij kan zo in éen team met onze andere toppers:

-----------------------Handanovic----------------------------

Johnson----------Alcides------Stam--------------Taiwo

--------------------------Gago----------------------------------

Saviola--------------Kalou----------Van Persie----------

-------------------Tevez------Robinho----------------------
pi_39663121
PSV tvp
  zondag 9 juli 2006 @ 17:38:31 #16
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39663541
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij kan zo in éen team met onze andere toppers:

-----------------------Handanovic----------------------------

Johnson----------Alcides------Stam--------------Taiwo

--------------------------Gago----------------------------------

Saviola--------------Kalou----------Van Persie----------

-------------------Tevez------Robinho----------------------
Jij voorziet altijd al dat een speler onhaalbaar is. Dat onderscheidt jou zo. Dat maakt jou superieur aan de technische staf van PSV. Dus vandaar de suggestie misschien tot een samenwerking te komen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
pi_39663783
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:38 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Jij voorziet altijd al dat een speler onhaalbaar is. Dat onderscheidt jou zo. Dat maakt jou superieur aan de technische staf van PSV. Dus vandaar de suggestie misschien tot een samenwerking te komen.
Nee joh, Saviola is zo haalbaar als wat. 3.5 miljoen euro per jaar netto, dat hoest PSV toch wel ff op joh? Taye Taiwo? Staat al 2 jaar in de belangstelling van Real Madrid, Arsenal, Manchester United, Barcelona, AC Milan, Valencia en Chelsea, maar PSV kaapt 'm wel ff weg bij het nietige Olympique Marseille. Dan heb ik liever dat PSV zich bezig houdt (wat gelukkig ook voor een deel het geval is) met relatief onbekende talenten (die echter eerder haalbaar zijn dan een Taiwo) als José Rivas Mortera en Manuel da Costa (die nu dus ook onder contract staat bij PSV).
  zondag 9 juli 2006 @ 18:03:37 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
  zondag 9 juli 2006 @ 18:08:00 #19
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39664282
Alex: goed nieuws
Salcido: goed idee
Farfán blijft wel. Portsmouth Hij wil toch CL spelen... En anders is het een domme idioot en mag hij idd opdonderen (self-fullfilling prophecy).
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 9 juli 2006 @ 18:09:27 #20
139407 jorienvdherik
pi_39664312
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:08 schreef ErikT het volgende:
Alex: goed nieuws
Salcido: goed idee
Farfán blijft wel. Portsmouth Hij wil toch CL spelen... En anders is het een domme idioot en mag hij idd opdonderen (self-fullfilling prophecy).
ik hoop/denk dat die weg gaat
  zondag 9 juli 2006 @ 18:11:23 #21
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39664362
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik hoop/denk dat die weg gaat
omdat hij dan een idioot is?
  zondag 9 juli 2006 @ 18:32:21 #22
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_39664889
[/quote]
quote:
Laatste nieuws (Novum/ANP) | sport | 09-07-2006 17:49
Voetbal: PSV bijna rond met Salcido
EINDHOVEN (ANP) - PSV staat op het punt om opnieuw een verdediger vast te leggen. De Eindhovense landskampioen onderhandelt met de Mexicaan Carlos Salcido van Guadalajara over een contract.
De 26-jarige linksback zat ook in de selectie van Mexico voor het wereldkampioenschap voetbal en was tijdens het WK basisspeler.

,,We hebben goede hoop dat het rond komt'', aldus voorzitter Rob Westerhof van PSV. ,,We moeten nog wat details afronden.'' Eerder deze week contracteerde de club de Portugese jeugdinternational Manuel da Costa.

De komst van de Braziliaan Alcides, ook een verdediger, gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. ,,Dat wordt een moeilijk verhaal'', aldus Westerhof, die de komende dagen geen nieuws verwacht over Jefferson Farfan. ,,Via via zijn we benaderd door Portsmouth. Maar daar zit de laatste dagen weinig beweging in. Ik verwacht in ieder geval niet dat het snel rond komt.''
[quote]

Het begint er nu toch echt goed uit te zien.....Mijn opstelling voor volgend jaar:

-----------------------Gomes
Da Costa------Ooijer------Alex-------Salcido
Afellay---------------Simons-----------Cocu
Farfan-----------Vennegoor (Saviola ) Kone

Als Vennegoor gaat en Saviola niet komt, moet er alleen nog een goede spits komen
  zondag 9 juli 2006 @ 18:40:27 #23
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39665069
Wie is Da Costa??
  zondag 9 juli 2006 @ 18:43:58 #24
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_39665159
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:40 schreef MrSASO het volgende:
Wie is Da Costa??
20-jarige Portugese verdediger, die deze week gekocht is van Nancy
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 9 juli 2006 @ 18:55:17 #25
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39665496
Heb eerlijk gezegd ook veel liever een speler die gekocht wordt dan gehuurd gezien het feit dat psv toch voornamelijk leeft van transfersommen.
Dattie maar snel tekent voordat een of andere grote club zich meldt.
Patat Friet
pi_39665542
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef The_M het volgende:
[..]
quote:
Het begint er nu toch echt goed uit te zien.....Mijn opstelling voor volgend jaar:

-----------------------Gomes
Da Costa------Ooijer------Alex-------Salcido
Afellay---------------Simons-----------Cocu
Farfan-----------Vennegoor (Saviola ) Kone

Als Vennegoor gaat en Saviola niet komt, moet er alleen nog een goede spits komen
Dit zijn hoopgevende berichten, maar ze komen wel uit de mond van Wetserhof, dus laten we niet al te snel conclusies gaan trekken
We sure are cute for two ugly people.
pi_39666302
Kan iemand iets meer vertellen over die Salcido?
pi_39666354
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:22 schreef JeroenV het volgende:
Kan iemand iets meer vertellen over die Salcido?
Heb je hem niet gezien dit WK? Maakte een goede indruk hoor.
pi_39671081
Ik kijk uit naar de nieuwe internationale aankopen
  zondag 9 juli 2006 @ 21:51:41 #30
139407 jorienvdherik
pi_39671121
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk uit naar de nieuwe internationale aankopen
zoals ball enzo toppers
pi_39671164
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

zoals ball enzo toppers
Die raken we wel kwijt aan Feyenoord
  zondag 9 juli 2006 @ 21:54:18 #32
139407 jorienvdherik
pi_39671226
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die raken we wel kwijt aan Feyenoord
we zoeken nog een goede linksback ja

trouwens 4e ronde al psv-feyenoord 1600 man neem ik aan

normaal ontvang van theo ?
  zondag 9 juli 2006 @ 22:09:21 #33
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39671737
Beasley heeft gezegd nog minimaal een jaar bij PSV te blijven spelen..hij zal zelf ook wel inzien dat het zijn laatste kans is, nu of nooit Ben niet weg van hem, maar toch voegt hij door zijn enorme snelheid en efficiency toch wel wat toe aan PSV.
  zondag 9 juli 2006 @ 23:09:41 #34
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39675036
Oud bericht

[ Bericht 84% gewijzigd door ganzenherder op 10-07-2006 00:02:44 ]
Patat Friet
  zondag 9 juli 2006 @ 23:52:03 #35
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_39676765
  zondag 9 juli 2006 @ 23:59:35 #36
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39677011
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:09 schreef ganzenherder het volgende:
Cocu verlengt contract met een seizoen

PSV MEDIA - Phillip Cocu (35) en PSV zijn een nieuwe eenjarige verbintenis overeengekomen. Dat heeft voorzitter Rob Westerhof vanmiddag bevestigd tegenover PSV Media.

PSV Carrière
Phillip Cocu sluit zijn carrière af in het shirt van PSV. "Dit is prachtig nieuws voor heel PSV. Phillip is een sleutelfactor in het succes van het elftal en ik ben zeer verheugd dat hij zijn ongekende kwaliteiten nog een jaar in dienst stelt van PSV", aldus voorzitter Westerhof tegenover PSV Media. Met het bijtekenen van Cocu, die sinds zijn rentree twee jaar voor PSV speelt, is er een einde gekomen aan alle onzekerheid. Momenteel is Cocu met het Nederlands elftal in voorbereiding op het aanstaande WK in Duitsland, waarna hij dus nog doorgaat als clubvoetballer

bron:psv.nl

Eigenlijk wisten we het al, maar nu weten we tenminste zeker dat hij niet naar Quatar gaat ofzo
Onder welke steen heb jij gelegen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39677104

Mijn internet deed heel raar dus, ik dacht ook al dat ik dat bericht al eerder gelezen had
Patat Friet
pi_39677140
Cocu blijft
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39679154
Farfan moet 1 jaar blijven en dan kan hij meteen naar een topper in EUropa, maar Portsmouth gaat wel groeien !>
pi_39680122
Lag trouwens niet aan mijn internet maar aan psv.nl die het bovenaan neerzette en het toen weer verwijderde, las ik net op t forum.

Dus ik ben maar half-dom
Patat Friet
pi_39681751
Volgens het netwerk is Salcido zo goed als binnen:
quote:
'Salcido komt per direct naar Eindhoven'

Het Mexicaanse El Dictamen meldt dat de transfer van Carlos Salcido naar PSV rond is. De vice-voorzitter van Chivas laat weten dat de transfer in principe per direct ingaat en dat hij dus niet later deze maand nog in de Copa Libertadores mee zal spelen voor Chivas. Die wens zou de onderhandelingen hebben bemoeilijkt. Uit voorzorg ontbrak Salcido gisteren al in een oefenwedstrijd van de Mexicaanse club. Salcido verklaarde erg blij te zijn om het goede nieuws van de transfer te vernemen. Vandaag hoopt hij dat alles officieel rondgemaakt wordt.
Birsa komt wrs (helaas) niet:
quote:
Birsa tekent bij Sochaux

PSV grijpt naast het 19-jarige Sloveense talent Valter Birsa. De jonge aanvaller is een vierjarig contract overeengekomen met het Franse Sochaux. Dat bevestigde de voorzitter van de Franse club in de krant l'Est-Républicain. PSV volgde de aanvaller geruime tijd. Afgelopen weekend zou de zaakwaarnemer van Birsa nog in Eindhoven zijn geweest om met PSV te onderhandelen, zo meldde het Eindhovens Dagblad.
pi_39682137
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

normaal ontvang van theo ?
Dat is geen vraag. Theo wordt nog steeds op handen gedragen in Eindhoven.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 juli 2006 @ 10:00:06 #43
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_39683079
Goed nieuws van Salcido! En Birsa, ach, hij zou gehaald worden voor het tweede, dus in principe niet heel erg dat hij niet komt....
  maandag 10 juli 2006 @ 10:16:15 #44
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39683334
Salcido zou heel mooi zijn en ik ga er nu eigenlijk ook wel vanuit dat Alex blijft
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 10 juli 2006 @ 10:20:57 #45
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39683418
Als Alex blijft en Salcido komt hebben we een topverdediging. Nu nog Vennegoor of Hesselink en / of Farfan houden en anders een goede vervanger halen, en we zijn nog sterker dan vorig jaar!
  maandag 10 juli 2006 @ 10:23:42 #46
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39683475
Zou dit de opstelling worden?

Gomes

Lamey Ooijer Alex Salcido

Aissati Simons Cocu

Farfan Vennegoor of Hesselink Kone

Ik heb namelijk liever Aissati in de basis dan Culina, Afellay of Vayrynen. Hij is veel talentvoller, en nu al van ongeveer dezelfde kwaliteit.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:34:44 #47
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39683686
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:23 schreef johannes1986 het volgende:
Zou dit de opstelling worden?

Gomes

Lamey Ooijer Alex Salcido

Aissati Simons Cocu

Farfan Vennegoor of Hesselink Kone

Ik heb namelijk liever Aissati in de basis dan Culina, Afellay of Vayrynen. Hij is veel talentvoller, en nu al van ongeveer dezelfde kwaliteit.
Ik ga voor:

-------Gomes-------
Lamey-Alex-Ooijer-Salcido (als hij komt)
-----------Simons-------
-------Afellay-Cocu-------
-----------Aisatti------------
----Farfán-----Koné----
  maandag 10 juli 2006 @ 10:38:49 #48
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39683769
Jij zit er ook niet echt mee als Vennegoor of Hesselink vertrekt begrijp ik?

Van mij mag hij ook vertrekken. Heeft een mooie tijd gehad en goede dingen gedaan, maar het is ook wel verfrissend als hij vertrekt ( voor beide partijen ) , en voor de 6-7 miljoen euro die hij opbrengt moet je een goede vervanger kunnen halen.
  maandag 10 juli 2006 @ 11:06:38 #49
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39684364
Volgens mij worden we weer gewoon kampioen
  maandag 10 juli 2006 @ 11:14:09 #50
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39684546
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:38 schreef johannes1986 het volgende:
Jij zit er ook niet echt mee als Vennegoor of Hesselink vertrekt begrijp ik?

Van mij mag hij ook vertrekken. Heeft een mooie tijd gehad en goede dingen gedaan, maar het is ook wel verfrissend als hij vertrekt ( voor beide partijen ) , en voor de 6-7 miljoen euro die hij opbrengt moet je een goede vervanger kunnen halen.
Noem er maar eentje Voor een Huntelaar of Kone ben je al 9 miljoen kwijt.
pi_39684638
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef twi het volgende:

[..]

Bob Peeters is goedkoper denk ik hoor!
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 juli 2006 @ 11:23:06 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39684773
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Bob Peeters is goedkoper denk ik hoor!
Da's een optie, nu Birsa naar Socheaux gaat
  maandag 10 juli 2006 @ 11:24:26 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39684813
10/7/2006 - 'Salcido komt per direct naar Eindhoven'

Het Mexicaanse El Dictamen meldt dat de transfer van Carlos Salcido naar PSV rond is. De vice-voorzitter van Chivas laat weten dat de transfer in principe per direct ingaat en dat hij dus niet later deze maand nog in de Copa Libertadores mee zal spelen voor Chivas. Die wens zou de onderhandelingen hebben bemoeilijkt. Uit voorzorg ontbrak Salcido gisteren al in een oefenwedstrijd van de Mexicaanse club. Salcido verklaarde erg blij te zijn om het goede nieuws van de transfer te vernemen. Vandaag hoopt hij dat alles officieel rondgemaakt wordt.

bron: psv.netwerk.to

Hulde
  maandag 10 juli 2006 @ 11:28:38 #54
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39684910
Nu ook op de site van Voetbal International :
quote:
Carlos Salcido: 'Maandag of dinsdag akkoord'

10/7/2006 11:12

De transfer van Carlos Salcido naar PSV lijkt nagenoeg rond. De Mexicaanse speler bevestigde aan Mexicaanse media dat hij in de belangstelling staat van een Europese club en dat er alleen nog handtekeningen onder het contract moeten verschijnen.
Salcido wilde zelf de naam van zijn toekomstige club niet zeggen. Maar zondag had PSV-voorzitter Rob Westerhof al laten weten dat de Eindhovenaren alleen nog wat details moesten afronden tijdens de onderhandelingen.

Die onderhandelingen bleken dusdanig ver gevorderd dat Chivas’ vice-voorzitter Néstor de la Torre de linksback had meegedeeld dat hij niet hoefde mee te doen in de oefenwedstrijd die Guadalajara zondag afwerkte tegen Tecos (4-1 zege). Salcido werkte een individuele training af in plaats van het oefenpartijtje.

Breeduit glimlachend wilde Salcido na de training niet al te veel kwijt. ‘Wat ik je kan zeggen is dat ik tevreden ben. Ik heb erg goed nieuws gehad. Ik heb met Néstor gesproken en hij zal me tussen maandag en dinsdag laten weten of het allemaal rond is. Er zijn nog wat kleine dingen, maar het is bijna een feit en dat is prachtig.’

Toch hadden de onderhandelingen enige vertraging opgelopen. Chivas had verzocht of Salcido mocht meespelen in de kwartfinale om de Copa Libertadores, waarin Velez Sarsfeld op 20 juli de tegenstander is. ‘We hebben daar enige tijd door verloren’, verklaarde De la Torre. ‘Maar het is geen punt waarop de onderhandelingen zijn stuk gelopen.’
Lijkt me duidelijk dat het om PSV gaat. Wat een held is het ook!
  maandag 10 juli 2006 @ 11:31:45 #55
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685000
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef twi het volgende:

[..]

Er zijn in de ( recente ) geschiedenis genoeg spelers geweest die nog redelijk onbekend waren voordat ze bij PSV kwamen, en daar uitgroeiden tot helden. Bovendien heeft men bij PSV al enkele keren gezegd dat ze een grote lijst met opvolgers klaar hebben liggen voor het geval Vennegoor of Hesselink vertrekt. Dus dat zie ik zonnig in .
  maandag 10 juli 2006 @ 11:33:59 #56
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_39685059
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Er zijn in de ( recente ) geschiedenis genoeg spelers geweest die nog redelijk onbekend waren voordat ze bij PSV kwamen, en daar uitgroeiden tot helden. Bovendien heeft men bij PSV al enkele keren gezegd dat ze een grote lijst met opvolgers klaar hebben liggen voor het geval Vennegoor of Hesselink vertrekt. Dus dat zie ik zonnig in .
Zo erg is het niet als VOH weggaat. Met hem in de ploeg krijg je al gauw dat steeds de lange bal gespeeld wordt, wat de kwaliteit van het voetbal niet ten goede komt.
  maandag 10 juli 2006 @ 11:35:24 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39685098
Misschien wil Makaay zijn carriere wel in Nederland afsluiten als Ruudje naar Bayern komt

Maar ik denk eigenlijk dat Arouna de kans in de spits zal krijgen indien VoH vertrekt.
  maandag 10 juli 2006 @ 11:36:55 #58
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685136
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Zo erg is het niet als VOH weggaat. Met hem in de ploeg krijg je al gauw dat steeds de lange bal gespeeld wordt, wat de kwaliteit van het voetbal niet ten goede komt.
Precies. Hij is best belangrijk en legt er aardig wat in, maar hij is absoluut niet onmisbaar. Bovendien doet verandering van smaak eten. Doe mij maar een snelle, handige, talentvolle jongen. Daar lopen er genoeg van op de velden in Argentinie, Brazilie en dat soort landen. En daar zijn er echt wel een paar haalbaar van voor een aantal miljoen euro .
  maandag 10 juli 2006 @ 11:37:36 #59
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_39685152
Kunnen we Piet de Visser niet nog een keer de Braziliaanse Bush in sturen? Ik vind het tijd worden voor een nieuwe Ronaldo of Romario. Een nieuwe Luc Nilis is trouwens ook van harte welkom...
  maandag 10 juli 2006 @ 11:39:56 #60
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685223
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:35 schreef PyTh het volgende:
Misschien wil Makaay zijn carriere wel in Nederland afsluiten als Ruudje naar Bayern komt

Maar ik denk eigenlijk dat Arouna de kans in de spits zal krijgen indien VoH vertrekt.
Kone zal sowieso in de basiself staan dit seizoen, wat er ook gebeurt. Als VoH vertrekt moet er echter een gelijkwaardige vervanger komen, of een groot talent dat rustig gebracht wordt. Want anders hebben we alleen Farfan, Kone ( en Sibon ) als serieuze mogelijkheden in de spits ( Beasley is inderdaad geen spits ) . En ik hoop nogsteeds elke dag dat Sibon vertrekt..
  maandag 10 juli 2006 @ 11:44:32 #61
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685346
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Coelho het volgende:
Kunnen we Piet de Visser niet nog een keer de Braziliaanse Bush in sturen? Ik vind het tijd worden voor een nieuwe Ronaldo of Romario. Een nieuwe Luc Nilis is trouwens ook van harte welkom...
Als PSV goed scout en veel geluk heeft, kunnen we misschien een Braziliaan of Argentijn vinden die het talent heeft om zo goed te worden op de lange termijn. En in dat proces kunnen wij dan een jaar of 2 meegenieten. Bijvoorbeeld Dagoberto van Atletico Paranaense is een heel groot talent, die me wel haalbaar lijkt. Ik vind het wel een beetje horen bij PSV, een Braziliaan in de spits. In de jaren dat ik opgroeide als PSV-fan, stond er altijd Romario of Ronaldo..en nogsteeds vind ik het super als PSV weer een Braziliaan haalt
  maandag 10 juli 2006 @ 11:47:39 #62
148059 Pritt
Atheïst
pi_39685424
Als Piet de Visser stopt met scouting daar zullen jullie die talentjes niet snel meer zien.
Of heeft hij een zoon die ook zo gek is?
pi_39685456
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef Pritt het volgende:
Als Piet de Visser stopt met scouting daar zullen jullie die talentjes niet snel meer zien.
Piet wordt overschat. Hij heeft veel inzicht, maar je moet hem ook niet voor alles verantwoordelijk houden.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 juli 2006 @ 11:49:53 #64
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39685484
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef Pritt het volgende:
De scouting bij PSV is altijd al van goede kwaliteit geweest, dus dan houdt de wereld niet op met draaien. En zoveel spelers hebben we nou ook weer niet gehaald door de geniale ingevingen van Piet de Visser.
  maandag 10 juli 2006 @ 12:27:09 #65
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_39686539
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Piet wordt overschat. Hij heeft veel inzicht, maar je moet hem ook niet voor alles verantwoordelijk houden.
Je praat poep. Als je kijkt naar het lijstje spelers wat hij ontdekt heeft, dan weet je wel waarom. Ik denk dat hij de enige Nederlandse scout is en was die talent op waarde weet te schatten.
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  maandag 10 juli 2006 @ 12:31:40 #66
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39686695
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Je praat poep. Als je kijkt naar het lijstje spelers wat hij ontdekt heeft, dan weet je wel waarom. Ik denk dat hij de enige Nederlandse scout is en was die talent op waarde weet te schatten.
Ach,wat is ontdekken?

Als er ergens in Brazilie een 10-jarig talentje rondloopt waar Piet een oogje op heeft kan het goed zijn dat er ook andere scouts dat gastje al gezien hebben.

Als die jongen vervolgens kan kiezen tussen PSV en Raith Rovers om maar iets te noemen dan is de keuze al snel gemaakt.
Wil dus niet zeggen dat ie hem dan ontdekt heeft lijkt mij,of iig niet zoals Pietje het altijd zelf wil doen laten geloven.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 10 juli 2006 @ 12:32:24 #67
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39686712
quote:

[..]

Grote onzin. Alsof het aan Piet de Visser alleen te danken is dat onder andere Nilis, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Park, Lee, Farfan, Alex, Gomes, Robben, Stam, Cocu ( 1e periode bij PSV ) , Kone, Ooijer enz. bij PSV hebben gespeeld of nogsteeds spelen.

Bovendien vind ik de scouting bij AZ sinds enkele jaren ook wel redelijk, en FC Groningen en SC Heerenveen weten ook vaak voor weinig geld onbekende spelers te halen, die dan vervolgens uitgroeien tot goede spelers.
pi_39686745
quote:

[..]

Zeg ik ergens dat Piet slecht is? Nee. Piet is een hele goede scout, maar we moeten ook niet gaan doen alsof hij dé beste scout ter wereld is. Verder is hij veel te veel gefocust op Latijns-Amerika en aanvallers. Hij vond Messi de beste speler van het toernooi, tikje overdreven lijkt me niet?
Wat een vrouw!
spits!
pi_39686798
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:44 schreef johannes1986 het volgende:

[..]
In de jaren dat ik opgroeide als PSV-fan, stond er altijd Romario of Ronaldo..en nogsteeds vind ik het super als PSV weer een Braziliaan haalt
Dan moet je Marcelinho en Claudio ook hebben meegemaakt Brazilianen zijn niet per definitie goed.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 10 juli 2006 @ 12:37:22 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39686855
En daarbij, wie heeft De Visser nu eigenlijk precies naar PSV gehaald? Ben ik op zich wel benieuwd naar. Blijft dat bij Romario, Ronaldo en Farfan? Kun je daar al die mislukte Brazilianen ook aan toevoegen?
  maandag 10 juli 2006 @ 12:37:56 #71
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39686872
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Dan moet je Marcelinho en Claudio ook hebben meegemaakt Brazilianen zijn niet per definitie goed.
Brazilianen die met veel bombarie kwamen en / of veel geld hebben gekost hebben altijd meerwaarde opgeleverd door heel goed spel of door verkoop voor evenveel of meer geld dan de koopprijs, dus dan is het geen probleem als een speler niet brengt wat je ervan verwacht. Claudio kostte nauwelijks een cent, en Marcelinho schoot er gewoon 12 in hoor in 1 seizoen, en dat veelal als invaller.
pi_39687232
Is onze Robert eigenlijk nou voor één seizoen verhuurd?

Vind ik namelijk nog altijd een betere reserve dan Sibon
Patat Friet
pi_39687297
voor 1,5 seizoen
pi_39687349
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:37 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Brazilianen die met veel bombarie kwamen en / of veel geld hebben gekost hebben altijd meerwaarde opgeleverd door heel goed spel of door verkoop voor evenveel of meer geld dan de koopprijs, dus dan is het geen probleem als een speler niet brengt wat je ervan verwacht. Claudio kostte nauwelijks een cent, en Marcelinho schoot er gewoon 12 in hoor in 1 seizoen, en dat veelal als invaller.
Marcelinho

Bedoelen jullie niet Marcello ?
  maandag 10 juli 2006 @ 13:02:13 #75
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39687540
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Marcelinho

Jep, waren allebei even zijn precieze naam kwijt denk ik
  maandag 10 juli 2006 @ 13:08:57 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39687712
Marcelo, Claudio, Marcos, Jorginho, Leandro, Marquinho

Leandro was aardig duur, en de anderen hebben bij elkaar toch enkele miljoenen aan salaris opgeslokt wegens buiten-EU.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:10:54 #77
108558 Messenga
pi_39687770
Leandro was geen slechte voetballer hoor.
pi_39687777
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Marcelinho

Die bedoelde ik ja Vaag in mijn achterhoofd wist ik dat die een tijdje zonder indruk te maken bij PSV heeft gespeeld. Oke, het was geen Gabrich, maar je kunt nu niet zeggen dat het een goede speler was. Zeker gezien zijn salaris.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 10 juli 2006 @ 13:12:38 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39687829
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:10 schreef Messenga het volgende:
Leandro was geen slechte voetballer hoor.
Nee, maar ook geen succes bij PSV. En Porto
  maandag 10 juli 2006 @ 13:15:16 #80
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39687901
Misschien dat Michal Papadopoulos bij Leverkusen is los te weken. Leuke vervanger voor VOH.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:36:50 #81
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39688496
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:08 schreef twi het volgende:
Marcelo, Claudio, Marcos, Jorginho, Leandro, Marquinho

Leandro was aardig duur, en de anderen hebben bij elkaar toch enkele miljoenen aan salaris opgeslokt wegens buiten-EU.
Leandro was duur, had ook zeker de kwaliteiten om uit te groeien tot een topper, maar heeft een kutkarakter en naaide PSV met die contractaffaire. Marcelo scoorde 12 keer in 1 seizoen, waarin hij voornamelijk speelde als invaller en vind ik daarom absoluut geen miskoop. Hij is bovendien weer doorverkocht. Marquinho, Claudio, Marcos en Jorginho kostten ook bijna niets, en zijn ook weer doorverkocht. Dus daar hebben we niet op verloren. En reken maar dat de meeste spelers bij PSV een salaris verdienen van een niet-EU-er Bovendien staat tegenover het verlies aan salaris de enorme winst die een aantal keer is ontstaan door verkoop van alleen al Ronaldo, Romario of Vampeta
  maandag 10 juli 2006 @ 13:40:51 #82
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39688627
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Die bedoelde ik ja Vaag in mijn achterhoofd wist ik dat die een tijdje zonder indruk te maken bij PSV heeft gespeeld. Oke, het was geen Gabrich, maar je kunt nu niet zeggen dat het een goede speler was. Zeker gezien zijn salaris.
Ik zeg het nog maar een keer:

Marcelo Silva Ramos (25-6-1973 ) , geboren in Salvador ( Brazilie ) .

Speelde in het seizoen 1997-1998 maar 22 competitiewedstrijden voor PSV, voornamelijk als invaller, en scoorde daarin 11 keer.

Dus hij liep 1 op 2. Dat is gewoon een prima prestatie, in zijn 1e en enige seizoen bij PSV
  maandag 10 juli 2006 @ 13:40:56 #83
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39688633
Fysiek waren het allemaal enorme talenten, buiten kijf want anders waren ze niet aangetrokken. Pas in Eindhoven blijkt of je mentaal ook rijp bent voor PSV, en dus de Europese (sub)top. Dat verklaart een groot aantal mislukkingen.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:47:13 #84
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39688834
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:15 schreef Bombardier het volgende:
Misschien dat Michal Papadopoulos bij Leverkusen is los te weken. Leuke vervanger voor VOH.
Dat is nou niet bepaald een goalgetter, en hij staat ook niet bekend als een groot talent.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:50:40 #85
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39688945
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:47 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Dat is nou niet bepaald een goalgetter, en hij staat ook niet bekend als een groot talent.
Wel degelijk een groot talent en evengoed goalgetter als Jan VOH.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:54:23 #86
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39689067
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:50 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Wel degelijk een groot talent en evengoed goalgetter als Jan VOH.
Het is ook altijd fijn als een goalgetter goals maakt, en dat laat Papadopoulos meestal achterwege.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:01:47 #87
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39689310
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Het is ook altijd fijn als een goalgetter goals maakt, en dat laat Papadopoulos meestal achterwege.
Hij excelleert en rendeert waarschijnlijk meer bij PSV dan bij Ostrava. Ik beoordeel hem op z'n potentieel, niet op z'n statistieken.
Het liefst zou ik Artem Milevski zien, maar die is helaas onhaalbaar.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:18:15 #88
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39689831
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:01 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Hij excelleert en rendeert waarschijnlijk meer bij PSV dan bij Ostrava. Ik beoordeel hem op z'n potentieel, niet op z'n statistieken.
Het liefst zou ik Artem Milevski zien, maar die is helaas onhaalbaar.
Okee, ik geef toe dat het potentieel van een speler ook veel gewicht in de schaal legt. Maar Papadopoulos is pas sinds de winter speler van Bayer Leverkusen, dus hij zal niet komen.

Milevskiy zou geweldig zijn, dat is echt een geweldenaar! Misschien dat het net zou kunnen, als PSV het ziet als een grote investering. Maar dan nog moet hij zelf ook willen..
  maandag 10 juli 2006 @ 14:22:30 #89
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39689966
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Okee, ik geef toe dat het potentieel van een speler ook veel gewicht in de schaal legt. Maar Papadopoulos is pas sinds de winter speler van Bayer Leverkusen, dus hij zal niet komen.

Milevskiy zou geweldig zijn, dat is echt een geweldenaar! Misschien dat het net zou kunnen, als PSV het ziet als een grote investering. Maar dan nog moet hij zelf ook willen..
Zijn huidige club wil het niet denk ik. En die hebben de centen al helemáál niet nodig. Steenrijke eigenaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 juli 2006 @ 14:28:57 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39690170
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:50 schreef ganzenherder het volgende:
Is onze Robert eigenlijk nou voor één seizoen verhuurd?

Vind ik namelijk nog altijd een betere reserve dan Sibon
maar wel een veel duurdere
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 10 juli 2006 @ 14:32:43 #91
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39690287
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar wel een veel duurdere
Mijn droom is beide spelers te verkopen, Sibon voor 1 miljoen euro en Robert voor 3 miljoen euro, en om van dat geld, plus de 6 miljoen euro voor Vennegoor of Hesselink ( dus samen 10 miljoen euro ) 1 spits te halen die PSV verder brengt En alle 3 de verkopen lijken me realistisch.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:34:17 #92
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_39690339
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:32 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Grote onzin. Alsof het aan Piet de Visser alleen te danken is dat onder andere Nilis, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Park, Lee, Farfan, Alex, Gomes, Robben, Stam, Cocu ( 1e periode bij PSV ) , Kone, Ooijer enz. bij PSV hebben gespeeld of nogsteeds spelen.

Bovendien vind ik de scouting bij AZ sinds enkele jaren ook wel redelijk, en FC Groningen en SC Heerenveen weten ook vaak voor weinig geld onbekende spelers te halen, die dan vervolgens uitgroeien tot goede spelers.
Wat bazel jij nou? Romario, Nilis, Park, Lee, Robben etc. zijn helemaal niet dankzij Piet De Visser bi PSV gaan spelen.

Ik heb het hier over de man die Salomon Kalou op 15 jarige leeftijd al aanbood bij PSV, die hem vervolgens weigerde. Dezelfde man die Adriano tipte bij Gerets toendertijd, en ook hier niet geloofd werd.

En kijk eens naar Farfan, Gomes en Alex, dat is toch gewoon een neus hebben voor talent...

En je gaat mij niet wijsmaken dat er betere scouts rondlopen bij welke club in Nederland dan ook. Iemand puur op leeftijd beoordelen of diegene geloofwaardig is, is gewoon kortzichtig.

Dat in sommige gevallen het talent aanwezig is maar er niet uit komt, daar kan de heer Piet de Visser ook niks aan doen. Maar de talenten die het tussen hun oren goed hadden zitten zijn ook daadwerkelijk grote spelers geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door OneStupidDog op 10-07-2006 14:40:14 ]
  maandag 10 juli 2006 @ 14:39:22 #93
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_39690488
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:32 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Mijn droom is beide spelers te verkopen, Sibon voor 1 miljoen euro en Robert voor 3 miljoen euro, en om van dat geld, plus de 6 miljoen euro voor Vennegoor of Hesselink ( dus samen 10 miljoen euro ) 1 spits te halen die PSV verder brengt En alle 3 de verkopen lijken me realistisch.
Yeah right, Sibon voor 1 miljoen verkopen... We hebben het hier over een spits die in totaal vorig seizoen 2 wedstrijden gespeeld heeft, inmiddels 32 jaar is, en de wedstrijden die hij speelt nou niet echt de indruk wekt dat ie kan voetballen Wie wil er nou in s'hemelsnaam zo'n speler voor een miljoen kopen. Volgens mij heeft PSV zelfs minder voor hem betaald.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:47:22 #94
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39690741
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Wat bazel jij nou? Romario, Nilis, Park, Lee, Robben etc. zijn helemaal niet dankzij Piet De Visser bi PSV gaan spelen.

Ik heb het hier over de man die Salomon Kalou op 15 jarige leeftijd al aanbood bij PSV, die hem vervolgens weigerde. Dezelfde man die Adriano tipte bij Gerets toendertijd, en ook hier niet geloofd werd.

En kijk eens naar Farfan, Gomes en Alex, dat is toch gewoon een neus hebben voor talent...

En je gaat mij niet wijsmaken dat er betere scouts rondlopen bij welke club in Nederland dan ook. Iemand puur op leeftijd beoordelen of diegene geloofwaardig is, is gewoon kortzichtig.

Dat in sommige gevallen het talent aanwezig is maar er niet uit komt, daar kan de heer Piet de Visser ook niks aan doen. Maar de talenten die het tussen hun oren goed hadden zitten zijn ook daadwerkelijk grote spelers geworden.
Precies, en ik verdedig juist dat Piet de Visser NIET de enige echt goede scout is in Nederland, zoals werd beweerd. Voordat Piet de Visser voor PSV ging scouten, kocht PSV al goede spelers, en dat zal PSV ook blijven doen als Piet de Visser niet meer voor PSV scout. Mijn punt is dus dat de wereld niet vergaat zonder Piet de Visser, en dat PSV altijd goede spelers zal blijven kopen. Ik zeg niet dat Piet de Visser een slechte scout is..integendeel! Ik vind het juist kortzichtig om te doen alsof Piet de Visser de wijsheid alleen in pacht heeft.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:51:05 #95
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39690851
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Yeah right, Sibon voor 1 miljoen verkopen... We hebben het hier over een spits die in totaal vorig seizoen 2 wedstrijden gespeeld heeft, inmiddels 32 jaar is, en de wedstrijden die hij speelt nou niet echt de indruk wekt dat ie kan voetballen Wie wil er nou in s'hemelsnaam zo'n speler voor een miljoen kopen. Volgens mij heeft PSV zelfs minder voor hem betaald.
Weet je wat, dan verkopen we Sibon voor 0,5 miljoen euro. Sibon is voor PSV niet goed genoeg, maar voor elke club onder de top-4 een absolute versterking. Doet dus niets af aan mijn idee, 2 spitsen in wie we het niet zien zitten verkopen, VoH laten gaan voor een goede prijs omdat hij naar het buitenland wil, en het geld wat we voor hen 3 vangen in 1 grote zak stoppen, en met die grote zak 1 echt goede spits kopen. Want ook jij zal wel weten dat niet alleen VoH en Robert, maar ook Sibon een meer dan vorstelijk salaris verdient ( inderdaad onbegrijpelijk ) .
pi_39692367
Alex is weer terug in Eindhoven

Heb er veel vertrouwen in dat hij er ook gaat blijven
Patat Friet
pi_39692669
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef ganzenherder het volgende:
Alex is weer terug in Eindhoven

Heb er veel vertrouwen in dat hij er ook gaat blijven
Waar staat dat ie terug is

edit: lama, PSV site
pi_39692705
psv.nl?

Niet dat ze er weer berichten neerzetten van een maand terug zoals gister
Patat Friet
  maandag 10 juli 2006 @ 16:40:07 #99
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39694108
Het staat op de site van Voetbal International :
quote:
Goede hoop PSV, Alex traint op Herdgang

10/7/2006 15:58

En daar was Alex weer. De Braziliaanse verdediger moest zich aanvankelijk melden bij Chelsea, maar liep 'gewoon' weer zijn rondjes bij PSV.
'Ik heb het hier enorm naar mijn zin en ben dan ook blij om weer terug te zijn op De Herdgang', zei Alex op de website van PSV. De Braziliaan werkte wat rondjes af, waarbij hij vergezeld werd door trainer Ronald Koeman.

PSV verwacht snel uitsluitsel te hebben over een eventueel langer verblijf van Alex in Eindhoven. De Brabantse club is optimistisch. Komende week moet het 'benodigde papierwerk' worden gedaan, met als doel nog een seizoen met de Braziliaan in de Eindhovense gelederen.

Alex leefde in onzekerheid over zijn toekomst, omdat hij door eigenaar Chelsea was opgeëist. Maar tegelijkertijd maakte hij er geen geheim van graag nog een jaar in Eindhoven te spelen. Probleem voor Chelsea was dat Alex vanwege zijn (ontbrekende) interlandcarrière waarschijnlijk geen werkvergunning zou krijgen.
Wat een held is het ook
pi_39694129
quote:

[..]

Piet "ik denk dat iedere Braziliaan goed is" de Visser.
  maandag 10 juli 2006 @ 16:41:39 #101
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39694156
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Piet "ik denk dat iedere Braziliaan tussen de vier en 15 goed is" de Visser.
Even een nuttige toevoeging gedaan...
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 juli 2006 @ 16:49:33 #102
139407 jorienvdherik
pi_39694413
is wel zo ja
  maandag 10 juli 2006 @ 16:57:09 #103
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39694669
Hij heeft inderdaad een uitgesproken voorkeur voor Brazilianen, maar die hebben dan ook vaak wat extra. Het is gewoon zo dat in Brazilie het meeste talent loopt, de kans op een voltreffer is in dat land het grootste, zeker als je goed scout.

Cultheld, jij kent ongetwijfeld Dagoberto. Van wat ik heb gehoord is het een groot talent, die veel scoort van Atletico Paranaense. Is het een aanrader / haalbare kaart voor het geval VoH vertrekt?
  maandag 10 juli 2006 @ 17:00:49 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39694794
Geloof dat HSV 't afgelopen winter geprobeerd heeft hem over te halen voor 6 miljoen euro. Is ze niet gelukt.
  maandag 10 juli 2006 @ 17:02:36 #105
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39694849
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:00 schreef twi het volgende:
Geloof dat HSV 't afgelopen winter geprobeerd heeft hem over te halen voor 6 miljoen euro. Is ze niet gelukt.
Ik heb die naam een jaar of 3 al een keer ergens gezien. Ik geloof niet dat PSV daar kans op heeft.

Bob Peeters is nog wel vrij
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 juli 2006 @ 17:05:35 #106
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_39694939
Salcido voor 4 jaar naar PSV
Ben ik erg blij mee en verwacht er veel van
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
  maandag 10 juli 2006 @ 17:07:33 #107
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39695000
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef TomHoofd het volgende:
Salico voor 4 jaar naar PSV
Salcido bedoel je?

Heb je ook een (betrouwbare) bron?
pi_39695012
Salcido was niet die back die continu opkwam langs de lijn... Dat was Osorio.

Desondanks geen gekke aanwinst, maar niet die hele goede back van Mexico die sommigen dachten geloof ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39695013
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef TomHoofd het volgende:
Salico voor 4 jaar naar PSV
Salcido bedoel je volgens mij
  maandag 10 juli 2006 @ 17:09:06 #110
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39695055
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:

Desondanks geen gekke aanwinst, maar niet die hele goede back van Mexico die sommigen dachten geloof ik.
Natuurlijk niet mm

PSV zou eens een keer een (in jouw ogen) goede aankoop doen!
  maandag 10 juli 2006 @ 17:09:34 #111
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39695071
quote:

Ik vond ze beide heel goed. Meen ook dat zowel Salcido als Osorio centraal en links in de verdediging konden spelen. Lijkt me dat de verdediging nu staat als een huis, met Lamey-Alex-Ooijer-Salcido
  maandag 10 juli 2006 @ 17:10:41 #112
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_39695112
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef dndiek het volgende:

[..]

Salcido bedoel je volgens mij
Typen is lastig als je enthousiast bent
pi_39695120
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef PyTh het volgende:

[..]

Natuurlijk niet mm

PSV zou eens een keer een (in jouw ogen) goede aankoop doen!
Ik zeg toch niet dat het een slechte aankoop is PyTher, maar die ander was toch beter. Ben je toch wel met me eens?

Deze is op het WK niet echt opgevallen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 10 juli 2006 @ 17:11:29 #114
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_39695135
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ik vond ze beide heel goed. Meen ook dat zowel Salcido als Osorio centraal en links in de verdediging konden spelen. Lijkt me dat de verdediging nu staat als een huis, met Lamey-Alex-Ooijer-Salcido
Lamey Hoop dat ze daar toch nog iets anders voor gaan vinden hoor.
Speelde Da Costa ben Benfica ook niet vaak op RB?
pi_39695154
Als da Costa zo'n groot talent is, speelt hij Lamey zo uit de basis
pi_39695187
quote:
Carlos Salcido voor vier jaar naar PSV

10 juli 2006 17:00

PSV heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met de Mexicaan Carlos Arnoldo Salcido. De 26-jarige linksback was actief voor zijn land op het WK in Duitsland en is afkomstig van het Mexicaanse Chivas de Guadalajara.
International
Salcido speelde tot nu toe 36 interlands en scoorde daarin twee doelpunten. Zijn mooiste doelput was tijdens het toernooi om de Confederations Cup , in de halve finale-wedstrijd tegen Argentinië. Tijdens het WK speelde hij in alle vier duels van Mexico de volle negentig minuten. Mexico werd in de achtste finales uitgeschakeld door Argentinië. In de groepsfase werd Mexico tweede, achter Portugal maar voor Angola en Iran. Voor Carlos Salcido is het Philips Stadion overigens geen onbekend terrein. Op 1 juni j.l. speelde hij daar namelijk met het nationale team als voorbereiding op het WK een vriendschappelijke duel met Nederland.
bron: www.psv.nl
  maandag 10 juli 2006 @ 17:14:28 #117
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39695219
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef TomHoofd het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad helemaal geweldig zijn, maar ik reken er absoluut niet op.

Heb geen idee of Da Costa ook goed als rechtsback uit de voeten kan, anders zou het mooi zijn als hij de kans kreeg!
pi_39695221
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef johannes1986 het volgende:
Hij heeft inderdaad een uitgesproken voorkeur voor Brazilianen, maar die hebben dan ook vaak wat extra. Het is gewoon zo dat in Brazilie het meeste talent loopt, de kans op een voltreffer is in dat land het grootste, zeker als je goed scout.

Cultheld, jij kent ongetwijfeld Dagoberto. Van wat ik heb gehoord is het een groot talent, die veel scoort van Atletico Paranaense. Is het een aanrader / haalbare kaart voor het geval VoH vertrekt?
Dagoberto is goed (en onhaalbaar). Om het "gerucht" Asamoah Gyan heb ik ook hartelijk moeten lachen. Die speelt weliswaar bij Modena (wat volgens Barbara Barend, de überkenner van het Italiaanse voetbal, reden zou zijn om naar PSV te verkassen), maar staat onder contract bij Serie A club Udinese: Not a chance.
  maandag 10 juli 2006 @ 17:14:54 #119
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39695232
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat het een slechte aankoop is PyTher, maar die ander was toch beter. Ben je toch wel met me eens?

Deze is op het WK niet echt opgevallen.
Ik vond ze beide wel indrukwekkend spelen tegen Portugal en Argentinie.
Naar mijn idee speelde Osario iets meer centraal achter in dan Salcido die vooral over links kwam

2 filmpjes van onze vriend met toch een aardige rush in de benen

http://youtube.com/watch?v=h_T9nU41dYk&search=salcido
http://youtube.com/watch?v=uEmuuorrDwo&mode=related&search=salcido
  maandag 10 juli 2006 @ 17:15:35 #120
148059 Pritt
Atheïst
pi_39695247
Nou flink verdediging is het wel nu, Lamey moet niet teveel gebashed worden, hij is prima voor Nederlandse competitie. Als je echt moet verdedigen in Europa kan Cocu toch een linie achteruit en Ooijer naar RB?
  maandag 10 juli 2006 @ 17:16:00 #121
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39695261
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef dndiek het volgende:

[..]

PSV is erg goed bezig nu! Ik dacht dat Salcido onhaalbaar zou zijn, maar ze hebben het toch mooi geflikt! Nu kunnen we weer jaren vooruit op de lastige linksbackpositie
pi_39695278
quote:

[..]

Je haalt nu Alcides en da Costa door de war. Alcides zal naar alle waarschijnlijkheid niet komen naar PSV en speelde bij Benfica. Da Costa komt van Nancy.
pi_39695279
quote:

Guardado is ook een hele goede linksback (al is 't meer een linkshalf voor een 3-5-2 systeem), maar de "hele goede back van Mexico" is José Rivas Mortera: Ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren op termijn. Salcido is een solide verdediger. Hij was weliswaar linksback bij Mexico, maar verdedigen is toch echt z'n sterkste kant. Misschien heeft Koeman wel een 3-5-2 systeem in gedachten: Daar is ie ideaal voor .
pi_39695296
quote:

[..]

Die speelde volgens mij nooit voor Benfica.
www.thuisuiteten.nl
pi_39695331
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:14 schreef PyTh het volgende:

[..]

Naar mijn idee speelde Osario iets meer centraal achter in dan Salcido die vooral over links kwam

Osorio speelde meer op rechts inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 10 juli 2006 @ 17:19:35 #126
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39695371
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:14 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat lijkt wel op Lee, alleen dan technisch beter Ik verheug me ook al op die vlijmscherpe tackles ( hij was toch die freak die tackles oefende op zijn medespelers voor de wedstrijd tegen Nederland in de kleedkamer? )
  maandag 10 juli 2006 @ 17:28:08 #127
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_39695572
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:16 schreef dndiek het volgende:

[..]

Je haalt nu Alcides en da Costa door de war. Alcides zal naar alle waarschijnlijkheid niet komen naar PSV en speelde bij Benfica. Da Costa komt van Nancy.
Owja, dat klopt Ben echt van slag geloof ik. Da Costa weet ik eigenlijk helemaal niks van Maar we zien wel wat er van komt
  maandag 10 juli 2006 @ 17:32:42 #128
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39695727
AUB géén Lamey in de basis, die heeft z'n kansen dit seizoen wel gehad
Een goede reserve dat wel
Patat Friet
pi_39695793
quote:
PSV heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met de Mexicaan Carlos Arnoldo Salcido. De 26-jarige linksback was actief voor zijn land op het WK in Duitsland en is afkomstig van het Mexicaanse Chivas de Guadalajara.

PSV International
Salcido speelde tot nu toe 36 interlands en scoorde daarin twee doelpunten. Zijn mooiste doelput was tijdens het toernooi om de Confederations Cup , in de halve finale-wedstrijd tegen Argentinië. Tijdens het WK speelde hij in alle vier duels van Mexico de volle negentig minuten. Mexico werd in de achtste finales uitgeschakeld door Argentinië. In de groepsfase werd Mexico tweede, achter Portugal maar voor Angola en Iran. Voor Carlos Salcido is het Philips Stadion overigens geen onbekend terrein. Op 1 juni j.l. speelde hij daar namelijk met het nationale team als voorbereiding op het WK een vriendschappelijke duel met Nederland.
pi_39695836
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Stond er al

Maar niet minder
  maandag 10 juli 2006 @ 17:39:53 #131
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39695937
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoeveel zou hij gekost hebben? 2-3 miljoen euro?
pi_39695962
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:36 schreef dndiek het volgende:

[..]

Stond er al

Maar niet minder
Ah ok, overheen gelezen

Heb ik hier wel de "scoop" mee?

Soufiane Touzani gaat dit seizoen in PSV 2 spelen . Hij geldt als éen van de beste straatvoetballers ter wereld. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar zijn prestaties bij de PSV jeugd .
pi_39696005
Meestal valt dat tegen, als ze dan het veld opgaan. Zie Jermaine Vanenburg bij TOP Oss.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 10 juli 2006 @ 17:44:30 #134
148059 Pritt
Atheïst
pi_39696068
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Soufiane Touzani gaat dit seizoen in PSV 2 spelen .
Broertje van Karim?
pi_39696086
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
Meestal valt dat tegen, als ze dan het veld opgaan. Zie Jermaine Vanenburg bij TOP Oss.
Klopt idd en dan is het best opvallend dat PSV zo'n Touzani haalt. Wellicht heeft hij proeftrainingen afgewerkt en is hij blijkbaar goed bevallen?
pi_39696101
quote:
Soufiane Touzani gaat dit seizoen in PSV 2 spelen . Hij geldt als éen van de beste straatvoetballers ter wereld. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar zijn prestaties bij de PSV jeugd .
Wat tegenwicht voor al die lampies in de Kuip
pi_39696110
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:44 schreef Pritt het volgende:

[..]

Broertje van Karim?
Neefje
pi_39696209
pi_39696486
Ben wel benieuwd wat ie er van bakt op t veld.
PSV 2 = Jong PSV toch?
pi_39696593
De grote forumlekker Steef is nu PSV-insider... Ben benieuwd naar hoe lang 't wachten is tot de eerste Valckx-mailtjes op internet verschijnen.
pi_39696632
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
En in het verre verleden nog John de Bever en Edwin Grunholz
pi_39696723
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:03 schreef cultheld het volgende:
De grote forumlekker Steef is nu PSV-insider... Ben benieuwd naar hoe lang 't wachten is tot de eerste Valckx-mailtjes op internet verschijnen.
Is de liefde over?
pi_39696830
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:08 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Is de liefde over?
Goede scout, grote mond. Als ie goede spelers adviseert voor PSV is dat prima. Maar als ie op internet gaat pimpen met de spelers die hij naar PSV probeert te loodsen en met z'n te doorzichtige hints de namen al voor de helft verraadt, kan dat indirect de club beschadigen.
  maandag 10 juli 2006 @ 18:15:17 #144
79837 Lemming22
pi_39696865
Salcido oh oh oh!

Hij is binnen hoor, voor 4 jaar!
quote:
Carlos Salcido voor vier jaar naar PSV

International Salcido speelde tot nu toe 36 interlands en scoorde daarin twee doelpunten. Zijn mooiste doelput was tijdens het toernooi om de Confederations Cup , in de halve finale-wedstrijd tegen Argentinië. Tijdens het WK speelde hij in alle vier duels van Mexico de volle negentig minuten. Mexico werd in de achtste finales uitgeschakeld door Argentinië. In de groepsfase werd Mexico tweede, achter Portugal maar voor Angola en Iran. Voor Carlos Salcido is het Philips Stadion overigens geen onbekend terrein. Op 1 juni j.l. speelde hij daar namelijk met het nationale team als voorbereiding op het WK een vriendschappelijke duel met Nederland.

PSV.nl
pi_39696946
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Goede scout, grote mond. Als ie goede spelers adviseert voor PSV is dat prima. Maar als ie op internet gaat pimpen met de spelers die hij naar PSV probeert te loodsen en met z'n te doorzichtige hints de namen al voor de helft verraadt, kan dat indirect de club beschadigen.
Op de FMB ging ie al pimpen met fotos van zn vriendin edit: vroegah dus
Ik blijf het iig een raar verhaal vinden met die mailtjes en 'niemand wil naar me luisteren' gejank.
pi_39697001
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:18 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Op de FMB ging ie al pimpen met fotos van zn vriendin
Ik blijf het iig een raar verhaal vinden met die mailtjes en 'niemand wil naar me luisteren' gejank.
Exact. Ik vraag me af of ze bij PSV van z'n internet activiteiten weten en wat ze daarvan zouden vinden. Ik zou zo'n persoon in ieder geval nooit in m'n organisatie willen hebben als ik Valckx was.
  maandag 10 juli 2006 @ 18:22:13 #147
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39697041
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Exact. Ik vraag me af of ze bij PSV van z'n internet activiteiten weten en wat ze daarvan zouden vinden. Ik zou zo'n persoon in ieder geval nooit in m'n organisatie willen hebben als ik Valckx was.
Stuur Stan een mailtje zou ik zeggen
  maandag 10 juli 2006 @ 18:25:24 #148
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39697115
Nu ook op de site van Voetbal International :
quote:
PSV zeker van komst Carlos Salcido

10/7/2006 17:54

De laatste kleine hobbels zijn ook genomen, Carlos Salcido mag zich voor de komende vier seizoenen PSV'er noemen.
Salcido (26) sprak in de Mexicaanse media nog over 'wat kleine dingen, maar het is bijna een feit en dat is prachtig'. Lang heeft niet geduurd voordat de laatste details ook tot tevredenheid waren ingevuld.

De Mexicaanse international, die in Eindhoven voor vier jaar gaat tekenen, komt van Chivas. Vijf jaar geleden maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht bij Guadalajara, waar hij uitgroeide tot een vaste waarde én volwaardige international. Op het WK speelde hij alle wedstrijden van Mexico.
pi_39697157
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:22 schreef twi het volgende:

[..]

Stuur Stan een mailtje zou ik zeggen
Zodat jullie volledig van zn knowhow kunnen profiteren zeker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 juli 2006 @ 18:29:41 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39697226
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

je hebt Lamey erbij staan hè
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_39697248
quote:

[..]

Ah ok, overheen gelezen

Heb ik hier wel de "scoop" mee?

Ben ik ook wel benieuwd naar, maar waar wordt dit bevestigd?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 10 juli 2006 @ 18:30:53 #152
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39697258
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:26 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Zodat jullie volledig van zn knowhow kunnen profiteren zeker
Heb jij Ajax ooit wel eens zien profiteren van enige wijsheid op het gebied van scouting dan?
  maandag 10 juli 2006 @ 18:32:16 #153
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39697299
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je hebt Lamey erbij staan hè
De overige 3 zijn zo goed, dat ze de aanwezigheid van Lamey compenseren
pi_39697334
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:30 schreef twi het volgende:

[..]

Heb jij Ajax ooit wel eens zien profiteren van enige wijsheid op het gebied van scouting dan?
De man die nooit omvalt. Ledezma. En Maxwell toch?
pi_39697348
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:33 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

De man die nooit omvalt.
gabrich?
  maandag 10 juli 2006 @ 18:35:49 #156
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39697367
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

gabrich?
Elke dag wordt hij wel even genoemd..dat heeft hij toch mooi voor elkaar gekregen
pi_39697444
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:30 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar, maar waar wordt dit bevestigd?
Ik vond het op transfermarkt.de . Toen ging ik eens googlen op "Soufiane Touzani" en PSV en op diverse maroc fora stond dat "Touzani die speler van PSV 2 is".
pi_39697505
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vond het op transfermarkt.de . Toen ging ik eens googlen op "Soufiane Touzani" en PSV en op diverse maroc fora stond dat "Touzani die speler van PSV 2 is".
En komt dus van Zuid en Feyenoord.
pi_39697548
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:41 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

En komt dus van Zuid en Feyenoord.
Heeft hij bij Feyenoord gespeeld? Ik dacht dat hij nog nooit bij een profclub in de jeugd had gespeeld of zo .
pi_39697552
PSV is goed bezig Jammer dat Alcides niet meer lukt. Nu hopen op Farfan, een vervanger voor VoH en evt een rechtsback en we zijn helemaal klaar voor het nieuwe seizoen
pi_39697606
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:43 schreef Neoktheone het volgende:
PSV is goed bezig Jammer dat Alcides niet meer lukt. Nu hopen op Farfan, een vervanger voor VoH en evt een rechtsback en we zijn helemaal klaar voor het nieuwe seizoen
Ik denk dat de grootste winst voor PSV het blijven van Alex is (als het al 100% zeker is)
pi_39697739
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heeft hij bij Feyenoord gespeeld? Ik dacht dat hij nog nooit bij een profclub in de jeugd had gespeeld of zo .
Niet zo lang geloof ik. Heeft in 1 van die filmpies ook Feyeoord outfit aan.Zie net dat ie ook mag optreden op de open dag
pi_39697754
Zou Steef hem persoonlijk naar Eindhoven hebben geloodst? .
  maandag 10 juli 2006 @ 20:22:58 #164
139407 jorienvdherik
pi_39700785
Het blijft onduidelijk waar Jefferson Farfán komend seizoen speelt. Volgens technisch manager Stan Valckx is een vertrek naar het Engelse Portsmouth een grote mogelijkheid. Trainer Ronald Koeman is echter een stuk positiever.
“Een transfer van Farfán is zeer goed mogelijk”, zo liet Valckx weten aan het Eindhovens Dagblad. Volgens Ronald Koeman mogen PSV-supporters echter absoluut blijven hopen dat de aanvaller in Eindhoven zal blijven. “Ik heb het gevoel dat Farfán zelf nog altijd twijfelt en misschien wel het liefst bij PSV blijft. Daarom koester ik nog hoop.”

Portsmouth wil de gevraagde transfersom van zestien miljoen euro graag ophoesten. Daardoor ligt de bal momenteel bij Farfán. De Peruviaan heeft vooralsnog de Engelsen niet uitgesloten, maar zou volgens eerder verklaringen alleen willen vertrekken naar een Europese topclub.
pi_39701401
Alex is er weer/nog

maandag 10 juli 2006 @ 20:42:15 #166
139407 jorienvdherik
pi_39701418
nog
pi_39701436
Als het goed is komt alles deze week rond en speelt Alex Rodrigo da Costa nog een seizoen bij PSV
  maandag 10 juli 2006 @ 20:47:36 #168
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39701573
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef dndiek het volgende:

[..]

Mooie transfer, goede speler. heeft ook zo nu een dan een mooie actie in huis.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39701764
Damn, het gaat weer lekker op de transfermarkt. Salcido is er, Da Costa is er, Alex blijft, Farfan is nog niet weg, het kon slechter
  maandag 10 juli 2006 @ 20:55:18 #170
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39701828
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:42 schreef dndiek het volgende:
Als het goed is komt alles deze week rond en speelt Alex Rodrigo da Costa nog een seizoen bij PSV
Wat een held is het ook Hij ziet er echt vreselijk stoer uit in een PSV-shirt...en die vrije trappen van hem
  maandag 10 juli 2006 @ 20:56:29 #171
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39701869
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Damn, het gaat weer lekker op de transfermarkt. Salcido is er, Da Costa is er, Alex blijft, Farfan is nog niet weg, het kon slechter
Inderdaad, we worden er nog veel sterker op dan vorig jaar als het zo doorgaat Als Farfan blijft en er nog een rechtsback bijkomt, kan het helemaal niet meer stuk
  maandag 10 juli 2006 @ 20:59:02 #172
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39701962
Da Costa in de basis is nog te risicovol denken jullie?
En misschien moet Pla ook eens wat kansen krijgen op de back positie.

Zolang Lamey en Reiziger maar niet in de basis staan vind ik alles goed
Patat Friet
pi_39702044
Ik zou het toch wel zuur vinden als Farfan naar zo'n matig clubje zou vertrekken... In mijn achterhoofd heb ik er ook na de contractverlenging altijd rekening meegehouden dat hij alsnog kon vertrekken, maar dan dacht ik meer aan clubs als Barcelona of Manchester United...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39702088
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou het toch wel zuur vinden als Farfan naar zo'n matig clubje zou vertrekken... In mijn achterhoofd heb ik er ook na de contractverlenging altijd rekening meegehouden dat hij alsnog kon vertrekken, maar dan dacht ik meer aan clubs als Barcelona of Manchester United...
Zo lang het geld goed is.... PSV houdt netto 8 miljoen over (minus aankoopkosten en clausulefee) aan Farfan's transfer: Niet slecht.
  maandag 10 juli 2006 @ 21:04:20 #175
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_39702163
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef ganzenherder het volgende:
Da Costa in de basis is nog te risicovol denken jullie?
En misschien moet Pla ook eens wat kansen krijgen op de back positie.

Zolang Lamey en Reiziger maar niet in de basis staan vind ik alles goed
Ik denk niet dat Da Costa meteen een basisplek heeft.

Ik denk dat de verdediging waarschijnlijk zal bestaan uit: Salcido, Alex, Ooijer en dan toch Reiziger/Lamey op de rechtsbackpositie
pi_39702224
Dan mag ik toch hopen dat Lamey de RB is en niet Reiziger.....
pi_39702272
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef dndiek het volgende:
Dan mag ik toch hopen dat Lamey de RB is en niet Reiziger.....
Inderdaad zeg... Of we moeten 3-4-3 gaan spelen met Ooijer - Alex - Salcido en Simons voor de verdediging.
pi_39702437
3-4-3 grotendeels in de competitie en 4-3-3 in de toppers en CL?
pi_39702516
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef mcyodogg het volgende:
3-4-3 grotendeels in de competitie en 4-3-3 in de toppers en CL?
Andersom denk ik eerder. Lamey is niet CL-waardig maar een uitstekende Eredivisie-kracht. Als je Simons of Cocu als inschuivende verdediger gebruikt bij balbezit van de tegenstander en bij PSV balbezit vóór de verdediging laat spelen, staat de organisatie als een huis. Achterin speel je dan met Ooijer - Alex - Salcido. Eventuele vleugelspitsen van de tegenstander kun je dus aanpakken door Simons dan naast Alex te laten spelen, zodat Ooijer en Salcido die uit kunnen schakelen.
pi_39702650
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zo lang het geld goed is.... PSV houdt netto 8 miljoen over (minus aankoopkosten en clausulefee) aan Farfan's transfer: Niet slecht.
Ik zie hem toch liever blijven, maar goed, 16 miljoen is acceptabel. Maar dan nog zie ik hem liever naar een echte topclub gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39702886
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie hem toch liever blijven, maar goed, 16 miljoen is acceptabel. Maar dan nog zie ik hem liever naar een echte topclub gaan.
Dat ben ik wel met je eens ja. Dat niveau kan hij zeker aan. Vergeet niet dat hij nog 22 moet worden (en dan al zo constant en op hoog niveau presteren).
pi_39704970
Leuk dat Salcido komt, is een aanwinst voor de Nederlandse competitie.
That's all folks!
pi_39705089
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk dat Salcido komt, is een aanwinst voor de Nederlandse competitie.
Dat moet nog blijken want ik heb eigenlijk altijd met de mexicanen dat ze het in europa niet zo goed doen.. (hugo sanchez en Marquez als uitzonderingen dan)
Al heb ik weer niet een al te grote inzage in de spelers van mexico dus ik kan er ook flink naastzitten.
pi_39707127
Salcido
pi_39710902
Ik meld me ook maar eens, heb gemerkt dat we een nieuwe aanwinst hebben

Pluspunt voor komend CL, we komen AC Milan hoogstwaarschijnlijk niet meer tegen
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:32:19 #186
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39711131
AC Milan ligt PSV wel vind ik.

Ik zou iig veel liever AC milan krijgen dan weer OL.
Patat Friet
pi_39711149
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef ganzenherder het volgende:
Nog snel even een franse scheids omkopen .
pi_39711231
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat moet nog blijken want ik heb eigenlijk altijd met de mexicanen dat ze het in europa niet zo goed doen.. (hugo sanchez en Marquez als uitzonderingen dan)
Al heb ik weer niet een al te grote inzage in de spelers van mexico dus ik kan er ook flink naastzitten.
Ik ga af op zijn prestaties op het WK en tijdes de Confederation Cup, die waren uitstekend.
That's all folks!
pi_39711356
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Remember Lee en Bouma?...

Ik dacht dat het een lachertje was toen Portsmouth zich melde...
BLijkt dit toch heel serieus te zijn, met alle respect voor Portsmouth, maareh, Farfan kan vele malen beter krijgen (zoals nu het geval )
  dinsdag 11 juli 2006 @ 08:40:34 #190
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39713913
Eindelijk van Ten Rouwelaar af volgens de site van Voetbal International :
quote:
Ten Rouwelaar overtuigt Austria Wien

11/7/2006 8 :15

Austria Wien heeft in Nederland een vervanger gevonden voor Joey Didulica. Jelle ten Rouwelaar komt in de plaats van de Australiër die aan AZ werd verkocht.
Ten Rouwelaar, die afgelopen seizoen door PSV was verhuurd aan FC Eindhoven, dankt de kans in de Oostenrijkse competitie aan een succesvolle stage. Thomas Mandl gold als concurrent, maar de goalie van FC Basel legde het af tegen Ten Rouwelaar.

Na de stage spraken trainer Frenk Schinkels en keeperstrainer Franz Gruber zich uit voor de Nederlander. 'Hij is een jongen met een sterk karakter en kan behalve goed keepen ook goed meevoetballen en daar houd ik van', aldus Schinkels in De Telegraaf.

Ten Rouwelaar keert een dezer dagen terug in Oostenrijk om de laatste details in te vullen, zoals de duur van het contract. Naar verwachting zal PSV, waar de goalie nog een jaar onder contract staat, zich soepel opstellen.
Vennegoor of Hesselink zal weggaan denk ik. Ben benieuwd wie PSV als opvolger ziet. Salcido heeft inderdaad niet al te veel gekost; 2.5 miljoen euro :
quote:
'Gat tussen vraag en aanbod Vennegoor, 2,5 miljoen voor Salcido?'
De Telegraaf meldt dat Porto druk bezig is overbodige spitsen te verkopen of verhuren, waardoor er plaats komt voor vennegoor of Hesselink. Grootste obstakel voor een transfer zou volgens De Telegraaf nog het gat tussen vraag en aanbod voor wat betreft de transferprijs zijn.

De krant meldt verder dat in Mexico gesproken wordt over een transfersom van 2,5 miljoen euro voor Salcido.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:58:52 #191
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39718332
Waarom zeikt iedereen Lamey eigenlijk zo af? Hij speelde (bij gebrek aan beter, dat wel) toch vaak een heel behoorlijke pot vond ik.

En komt Saviola nou nog?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:01:11 #192
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39718407
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:58 schreef leolinedance het volgende:

En komt Saviola nou nog?
Bakker De Groot hoopt van wel.

Voetbalonline (ik weet het) meldt dat Portsmouth 21 miljoen euro wil betalen voor Jefferson.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39718426
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:01 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Heb je een weddenschap lopen dan?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:04:38 #194
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39718489
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Heb je een weddenschap lopen dan?
Yep: als Saviola komt, ga ik hem een doosje Bossche Bollen geven.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39718515
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ga je bakker de Groot zijn eigen bossche bollen schenken Of ga je ze zelf maken? (misschien overtref je ze dan wel..al is dat haast onmogelijk)
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:05:57 #196
108558 Messenga
pi_39718529
quote:

[..]

Zoals ik al eens zei, hij komt dus niet .
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:21:21 #197
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39718948
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ga je bakker de Groot zijn eigen bossche bollen schenken Of ga je ze zelf maken? (misschien overtref je ze dan wel..al is dat haast onmogelijk)
Bakker De Groot zal blij zijn omdat ik ze dan bij hem afneem, grapjas...
Wat een vrouw!
spits!
pi_39718984
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Bakker De Groot zal blij zijn omdat ik ze dan bij hem afneem, grapjas...
Ik dacht dat je met de bakker een weddenschap had lopen want zoiets dergelijks zeg je namelijk in je reactie
quote:

[..]

pi_39719426
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:01 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Van die paar Bosche bollen ligt Jan de Groot niet wakker, maar ik hoop het wel... (dat Saviola komt dan hè)
quote:
Voetbalonline (ik weet het) meldt dat Portsmouth 21 miljoen euro wil betalen voor Jefferson.
Ze overtuigen Farfan toch niet als ze PSV meer betalen dan zijn clausulebedrag Als hij niet wilt, dan wilt hij niet.
pi_39719495
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:58 schreef leolinedance het volgende:
Waarom zeikt iedereen Lamey eigenlijk zo af? Hij speelde (bij gebrek aan beter, dat wel) toch vaak een heel behoorlijke pot vond ik.

En komt Saviola nou nog?
Voor een gedeelte waan van de dag, toen hij net als linksback stond afgelopen seizoen vielen de mensen over elkaar heen om te roepen hoe goed hij wel niet was ineens. Om vervolgens als hij in topwedstrijden door de mand valt te roepen dat hij kut is. Lamey is ook geen basismateriaal voor PSV, lekker op de bank of tribune, maar niet in de basis.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 juli 2006 @ 13:14:40 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39720470
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef ganzenherder het volgende:
AC Milan ligt PSV wel vind ik.

geen van beide, eens een andere club in de CL is ook leuk, net als Arsenal die heb ik ook wel genoeg gezien.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 juli 2006 @ 13:16:38 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39720542
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor een gedeelte waan van de dag, toen hij net als linksback stond afgelopen seizoen vielen de mensen over elkaar heen om te roepen hoe goed hij wel niet was ineens. Om vervolgens als hij in topwedstrijden door de mand valt te roepen dat hij kut is. Lamey is ook geen basismateriaal voor PSV, lekker op de bank of tribune, maar niet in de basis.
helemaal mee eens. Hij komt eigenlijk gewoon te kort, leuke eredivisiespeler die bij Heerenveen of Twente niet bijzonder op zou vallen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_39722969
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

En in het verre verleden nog John de Bever en Edwin Grunholz
Dat waren zaalvoetballers. Maar daar gaat vaak hetzelfde voor op inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
pi_39722993
Eduardo Alcides lijkt me definitief niet meer te komen. Die wil gaan strijden voor een plek bij Benfica, getuige dit:
quote:
«Vou trabalhar forte para ter o meu espaço» (Alcides)
O defesa brasileiro reconhece que existe uma forte concorrência no Benfica, mas Alcides reforça a ideia que irá «trabalhar forte» para conquistar a titularidade.

ASF
«É muito complicado. O Benfica tem excelentes jogadores tanto na faixa lateral como no eixo. Agora, acho que existe sempre uma possibilidade e vou trabalhar forte para ter o meu espaço entre os jogadores titulares», afirmou Alcides.
www.thuisuiteten.nl
pi_39723003
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat waren zaalvoetballers. Maar daar gaat vaak hetzelfde voor op inderdaad.
Ja Vanenburg was/is toch ook een zaalvoetballer
pi_39723011
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

helemaal mee eens. Hij komt eigenlijk gewoon te kort, leuke eredivisiespeler die bij Heerenveen of Twente niet bijzonder op zou vallen.
Nou ik vond Lamey erg goed spelen vorig seizoen.
lollig
pi_39723555
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja Vanenburg was/is toch ook een zaalvoetballer
Maar vooral de held van het straatvoetbal nadat hij Davids door de benen speelde!
www.thuisuiteten.nl
pi_39723753
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:31 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nou ik vond Lamey erg goed spelen vorig seizoen.
Alleen al zijn optreden in de bekerfinale zou voldoende moeten zijn om vast te stellen dat Lamey te kort komt. In feite koste zijn beperkte verdedigende vermogens ons de beker.
pi_39724227
Zojuist is bekend geworden dat Farfán bij PSV blijft !
Ik typ straat.
pi_39724265
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
Zojuist is bekend geworden dat Farfán bij PSV blijft !

Laatste nieuws

JEFFERSON FARFAN BLIJFT BIJ PSV
Jefferson Farfán heeft vanochtend aan de technische staf van PSV laten weten dat hij, ondanks belangstelling van diverse buitenlandse clubs, bij PSV blijft. De Peruviaan verlengde recentelijk nog zijn contract tot medio 2010.

bron : www.psv.nl
pi_39724300
FARFAN
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:16:12 #212
139407 jorienvdherik
pi_39724304
jammer
pi_39724383
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer
Wel netjes van hem dat hij niet voor een middelmatige club als Portsmouth gaat!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:22:28 #214
148059 Pritt
Atheïst
pi_39724499
Tsja goede speler om te behouden.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:24:05 #215
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39724536
In het ergste geval gaat alleen VoH nog weg, en ik heb zo'n gevoel dat er nog een goede speler bij komt ( als VoH inderdaad vertrekt ook nog een goede vervanger ) . Met deze selectie zijn wij de uitdager in de competitie dit seizoen, en moet de 2e ronde van de CL weer haalbaar zijn!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:25:36 #216
79837 Lemming22
pi_39724581
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer
Jammer, wéér geen kampioen

Verder vind ik het niet verrassend dat Farfan blijft en heb ik ook al vanaf het begin van de interesse van Portsmouth geroepen dat hij daar niet heen gaat omdat die club gewoon minder is (qua sfeer, prestaties, verleden, kwaliteit van de selectie, geen Europees voetbal) dan PSV (behalve het geld) en dat hij alleen weg wil naar een betere club, die ongetwijfeld volgend seizoen op de stoep zal staan.
pi_39724618
Alex is ook nog niet geheel rond natuurlijk. Dat papierwerk, ik ben er nog niet zo gerust op.
Overgens heb ik toch het idee dat PSV met Palacio bezig is, of is dat erg naïef gedacht?
Ik typ straat.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:27:48 #218
139407 jorienvdherik
pi_39724646
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wel netjes van hem dat hij niet voor een middelmatige club als Portsmouth gaat!
ja idd

hebben jullie weer veel fun aan
pi_39724663
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ja idd

hebben jullie weer veel fun aan
Ik ben niet voor PSV hoor
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:29:02 #220
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39724683
Dus we verliezen vooralsnog alleen Lucius, Ferreyra, Zoetebier en Archie Thompson?

Zeker weg:
Lucius, Ferreyra, Zoetebier, Takak en Archie Thompson

Misschien weg:
Vennegoor of Hesselink, Wilson en Smit

Nieuw:
Salcido en Moens

Op spelersgebied zijn we er dus zeker niet slechter op geworden vooralsnog, de grootste aderlating zit hem op technisch vlak.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39724693
Woehoe!! Lees het net op NU... Weer goed nieuws
pi_39724707
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus we verliezen vooralsnog alleen Lucius, Ferreyra, Zoetebier en Archie Thompson?

Zeker weg:

Misschien weg:

Nieuw:
Salcido en Moens en Manuel da Costa

Op spelersgebied zijn we er dus zeker niet slechter op geworden vooralsnog, de grootste aderlating zit hem op technisch vlak.
pi_39725178
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:

Zeker weg:

Misschien weg:

Nieuw:
Salcido en Moens

Is het al helemaal zeker dat Alex blijft dan?
lollig
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:49:28 #224
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39725272
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:46 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Is het al helemaal zeker dat Alex blijft dan?
95% zeker ja.

Anders zou hij nu ook niet vrolijk meetrainen denk je wel?
pi_39725362
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

95% zeker ja.

Anders zou hij nu ook niet vrolijk meetrainen denk je wel?
Ik heb geen idee, hij moet toch ergens trainen. En met de Herdgang is hij vertrouwd.
lollig
  dinsdag 11 juli 2006 @ 16:04:27 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39725739
Was het nu niet cultheld die een jaar lang een Ajax-avatar moet nemen?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 16:35:47 #227
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39725901
Wat voor halsmisdrijf heeft hij begaan?

Ik kan alleen maar hopen dat PSV het lef heeft om een poging te doen Palacio te strikken. Als dat ook nog lukt, verwacht ik de dubbel en de kwartfinale van de CL
pi_39726023
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over .
pi_39726113
ff een domme vraag, hoe zit het nou met koné?

heeft psv em gekocht? nog steeds gehuurd? voor hoeveel? of gaat ie na z'n vrije periode na het wk weer fijn met roda meetrainen?
pi_39726145
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef WooZ het volgende:

heeft psv em gekocht? nog steeds gehuurd? voor hoeveel? of gaat ie na z'n vrije periode na het wk weer fijn met roda meetrainen?
Gekocht voor geloof ik 7,5 miljoen
pi_39726162
[quote]Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef WooZ het volgende:

[/quote
7.3 miljoen euro. PSV is trouwens nog met een rechtsback bezig, ben benieuwd wie 't is .
  dinsdag 11 juli 2006 @ 17:10:02 #232
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39726250
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:05 schreef cultheld het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef WooZ het volgende:

[/quote
7.3 miljoen euro. PSV is trouwens nog met een rechtsback bezig, ben benieuwd wie 't is .
Echt waar? Hoe kom je aan die informatie? En heb je een link van het forum waar Steef en een paar van jullie op zitten? Das wel interessant om mee te lezen denk ik
  dinsdag 11 juli 2006 @ 17:13:26 #233
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39726318
Farfan die blijft en Alex die voor 95% zeker blijft, twee talentvolle verdedigers erbij.....
Nog een goede rechtsback en misschien nog een leuke aanvaller erbij en ik heb er weer 200% vertrouwen in
Patat Friet
pi_39726320
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over .
Wacht nog ff tot de transfermarkt sluit, als Barca morgen met 16 miljoen op de stoep staat is hij alsnog weg.
pi_39726537
quote:
oh dan heb je nog 2 maanden om jezelf te laten bannen
pi_39726869
quote:
Nou, ik zou toch wachten tot 1 september inderdaad.

Want wat is deze belofte waard als er straks een echte topclub komt die ook 16 miljoen biedt? Dan wil Farfán wel weg en dan werkt PSV ook heus mee.
www.thuisuiteten.nl
pi_39726888
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:10 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Echt waar? Hoe kom je aan die informatie? En heb je een link van het forum waar Steef en een paar van jullie op zitten? Das wel interessant om mee te lezen denk ik
Steef zit gewoon op het PSV Netwerk geloof ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_39726978
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Steef zit gewoon op het PSV Netwerk geloof ik.
Sinds kort zit hij, paranoïde als hij is, alle topics af te speuren om te kijken of er nieuwe "José Rivas" postings op PN verschijnen.

Hij zit er overigens "echt in" nu, bij PSV....

http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic.php?p=445730&highlight=#445730
pi_39727065
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sinds kort zit hij, paranoïde als hij is, alle topics af te speuren om te kijken of er nieuwe "José Rivas" postings op PN verschijnen.

Hij zit er overigens "echt in" nu, bij PSV....

http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic.php?p=445730&highlight=#445730
Hij is echt pissig op je: http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic.php?p=445160#445160
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 juli 2006 @ 17:50:19 #240
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_39727312
Hele goede zaak voor het nederlandse voetbal dat hij nog sowieso 1 jaar bij Psv blijft.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 juli 2006 @ 19:03:26 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39729577
Het ziet er zo wel heel zonnig uit
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:42:53 #242
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_39731060
Positief voor PSV, maar met die 16 miljoen waren ze ongetwijfeld ook blij geweest. Hadden ze mooi een vroegtijdige terugkeer van Van Nistelrooy mee kunnen financieëren.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_39732285
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Devano het volgende:
Positief voor PSV, maar met die 16 miljoen waren ze ongetwijfeld ook blij geweest. Hadden ze mooi een vroegtijdige terugkeer van Van Nistelrooy mee kunnen financieëren.
Ja, maar daarmee heb je het ook wel gehad.
pi_39732329
Farfan
Hopen dat ie ook echt blijft, en niet over een weekje naar Barca ofzo gaat.
pi_39732648
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
Het ziet er zo wel heel zonnig uit
Och, eerst maar eens zien of Farfan echt blijft, er nog een nieuwe rechtsback komt en of we er nog een topspits bij krijgen. Als we aan die voorwaarden voldaan hebben durf ik wel te beweren dat het er zonnig uit ziet.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:35:03 #246
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39732722
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Leso_Varen het volgende:
Farfan
Hopen dat ie ook echt blijft, en niet over een weekje naar Barca ofzo gaat.
die gaat niet naar Barca deze zomer, maak je maar geen zorgen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:38:16 #247
148059 Pritt
Atheïst
pi_39732802
Ik zie sowieso niet waarom Barca nog een spits zou willen hebben.
pi_39733249
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

die gaat niet naar Barca deze zomer, maak je maar geen zorgen.
Nee precies. Barca heeft spitsen genoeg, en de enige spits die ze willen hebben is Forlan
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:17:09 #249
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_39735719
Oke hier waren we dus
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:30:17 #250
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39736217
Zegt Steef nog weleens interessante dingen over PSV?
pi_39736893
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:30 schreef johannes1986 het volgende:
Zegt Steef nog weleens interessante dingen over PSV?
Af en toe. O.a. dat PSV het beste netwerk van Nederland heeft en dat het beleidsmatig uitstekend in elkaar zit op het gebied van scouting in Eindhoven.
pi_39739274
Waar spreek je die gozer dan nog, op msn zal toch niet aangezien hij je niet bepaald meer mag .
Ik typ straat.
pi_39739639
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Waar spreek je die gozer dan nog, op msn zal toch niet aangezien hij je niet bepaald meer mag .
Ajaxtalk postings. En idd, dat is geen bron meer .
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:13:46 #254
148059 Pritt
Atheïst
pi_39739662
Wij wachten nog steeds op Davids.
pi_39739718
Maar cult, ken je die user De Kuil van het netwerk ook? Die zit redelijk dicht bij het vuur me dunkt.
Ik typ straat.
pi_39739957
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Maar cult, ken je die user De Kuil van het netwerk ook? Die zit redelijk dicht bij het vuur me dunkt.
Ik heb geen idee wat hij bij PSV doet. Volgens mij is hij gewoon een supporter. Rio heeft Spaanse/Braziliaanse bronnen als ik me niet vergis. Maar Steef is sinds deze zomer (en dat weet ik nog wel van msn ) werkzaam bij PSV (op consultancy basis) en heeft alle lijsten gezien. Gelukkig heeft ie nog geen Valckx-mailtjes geplaatst op fora .
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:26:47 #257
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_39740061
Waar is je Ajax Avatar Cult ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_39740139
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Enchanter het volgende:
Waar is je Ajax Avatar Cult ?
Volgens de afspraak gaat die na 31 aug in
pi_39740208
quote:
De Kuil
Toeschouwer

Uit: USA
Vak: -
Reg.: 18 februari 2006
Gepost op 29 juni 2006 om 21:23:22.
Mijn zeer betrouwbare bron vertelde mij vandaag het volgende:

- Cuevas is afgetest
- Men is druk bezig met een buitenlandse spits om Lange Jan te vervangen ingeval Jan vertrekt, wat zeer goed mogelijk is
- Robert is of wordt binnenkort verkocht
- Ooijer onderhandelt met PSV over een verbeterd contract; PSV heeft belangstelling van een buitenlandse club afgewezen en wil hem per se houden
- Men is druk bezig met een buitenlandse linksback die goed speelde op het WK
- Alex blijft zo goed als zeker
- Men is ook nog steeds bezig met een vleugelspeler
- Vooralsnog komt er geen nieuwe rechtsback; Lamey is eerste keus
- PSV zit niet stil, had allang vele spelers kunnen aantrekken, maar men weigert zich te laten opjagen en wil alleen spelers aantrekken die garanderen dat het niveau minimaal gelijk blijft of hoger wordt; geen kopen om het kopen.
- Men beseft dat Ajax en AZ veel gekocht hebben, maar beide clubs raken of raakten recentelijk veel spelers kwijt, wat bij ons gewoon niet het geval is

Kortom: men is bezig, maar laat tijd geen invloed uitoefenen op de kwaliteitsmaatstaf; de ondergrens wordt bewaakt en men koopt alleen als ze een uitstekende kracht kunnen krijgen..
Vervelend voor ons vanwege de lange stilte, maar wel de enige juiste weg.
Ik typ straat.
pi_39741279
Dat van die RB klopt in ieder geval niet . De rest klopt wel aardig denk ik.
pi_39741851
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat hij bij PSV doet. Volgens mij is hij gewoon een supporter. Rio heeft Spaanse/Braziliaanse bronnen als ik me niet vergis. Maar Steef is sinds deze zomer (en dat weet ik nog wel van msn ) werkzaam bij PSV (op consultancy basis) en heeft alle lijsten gezien. Gelukkig heeft ie nog geen Valckx-mailtjes geplaatst op fora .
Wat voor werk doet die Steef bij PSV dan?
lollig
pi_39741907
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:33 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wat voor werk doet die Steef bij PSV dan?
Consultancy werk, wat er in de praktijk op neer komt dat hij niet zo zeer spelers aanbrengt (wat hij wel bij Ajax, Anderlecht en Feyenoord bijv. doet), maar spelers, die PSV eventueel wil bekijken, moet beoordelen. Dat laten ze niet alleen door hem doen, maar door nog wat adviseurs. Op die manier sparen ze zich een hoop moeite uit; Dat begrijp je denk ik wel .
pi_39741927
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Consultancy werk, wat er in de praktijk op neer komt dat hij niet zo zeer spelers aanbrengt (wat hij wel bij Ajax, Anderlecht en Feyenoord bijv. doet), maar spelers, die PSV eventueel wil bekijken, moet beoordelen. Dat laten ze niet alleen door hem doen, maar door nog wat adviseurs. Op die manier sparen ze zich een hoop moeite uit; Dat begrijp je denk ik wel .
Dus hij is adviseur voor Ajax, Anderlecht, PSV en Feyenoord?
lollig
pi_39741962
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:38 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dus hij is adviseur voor Ajax, Anderlecht, PSV en Feyenoord?
Hij heeft een scouting & consultancy bedrijf. Hij werkt wel voor meer clubs trouwens; Ook in Spanje, Hongarije en nog wat NL clubs als ik me niet vergis.
pi_39741985
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij heeft een scouting & consultancy bedrijf. Hij werkt wel voor meer clubs trouwens; Ook in Spanje, Hongarije en nog wat NL clubs als ik me niet vergis.
Hmm leuk werk. En in welke landen scout hij en hoeveel mensen werken voor zijn bedrijf?
lollig
pi_39741992
[CENTRAAL] Is it a bird? Is it a plane? No it's Steef (AT)#1 Daar graag verder over dit fenomeen.

Hier over PSV.
That's all folks!
pi_39742045
Die links op ajaxtalk laden niet. Staat er nog iets boeiends?
pi_39742063
Ik probeerde ook al te laden, vergeefs inderdaad.
That's all folks!
pi_39742137
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:44 schreef Erasmusch het volgende:
Die links op ajaxtalk laden niet. Staat er nog iets boeiends?
Is standaard down tussen 1:00 en 2:00 .
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:24:39 #270
148059 Pritt
Atheïst
pi_39744819
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef LudoSanders het volgende:

[..]
Leuk en aardig maar dat had ik ook allemaal kunnen vertellen terwijl ik niet eens een PSV-fan ben.
pi_39745983
Spannende berichten op het PSV Netwerk:
quote:
In Voetbal International laat PSV voorzitter Westerhof weten dat ze nog bezig zijn met Chelsea om Alex geheel of gedeeltelijk over te nemen van de Engelse topclub. Daarmee zou PSV hem langer dan een jaar aan de club willen binden.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:19:48 #272
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_39747516
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als we aan die voorwaarden voldaan hebben durf ik wel te beweren dat het er zonnig uit ziet.
Dat zou wel de eerste keer zijn deze eeuw
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:42:02 #273
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39748145
PSV schijnt ook naar Kromkamp te hengelen.

Kromkamp-Alex-Ooijer-Salcido

Kan slechter dacht ik
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:27:59 #274
144262 thewishmaster
pi_39749523
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
PSV schijnt ook naar Kromkamp te hengelen.

Kromkamp-Alex-Ooijer-Salcido

Kan slechter dacht ik
Dat is inderdaad een sterke verdediging, maar het gerucht over Kromkamp hoor ik al maanden. En ook al zou hij komen, dan moet hij nog wel zijn oude vorm herwinnen.
pi_39750110
Onze lokale krant meldt vandaag trouwens dat Alex al definitief zeker blijft....zijn ze een beetje te vroeg mee volgens mij...
En ook dat PSV opzoek is naar een rechtsback en Kromkamp hoog op het lijstje staat..
Patat Friet
pi_39750378
Dat staat idd ook op internet (De Stentor?). Ach, leuk gerucht, maar het is Ajax volgens mij ook niet gelukt Kromkamp te halen...
pi_39750574
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:57 schreef Neoktheone het volgende:
Dat staat idd ook op internet (De Stentor?). Ach, leuk gerucht, maar het is Ajax volgens mij ook niet gelukt Kromkamp te halen...
Ik weet niet of Ajax Kromkamp concreet heeft gevolgd. Ze hebben Ogararu als rechtsback maandenlang gevolgd, en met verschillende scouts bekeken, dus ik twijfel aan de concreetheid van de eventuele interesse die Ajax ooit zou hebben gehad in Kromkamp.
pi_39750590
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:47 schreef ganzenherder het volgende:
Onze lokale krant meldt vandaag trouwens dat Alex al definitief zeker blijft....zijn ze een beetje te vroeg mee volgens mij...
En ook dat PSV opzoek is naar een rechtsback en Kromkamp hoog op het lijstje staat..
Is al zeker: Alex blijft dit seizoen.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:57:20 #279
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39752859
Zou slim zijn als PSV Alex koopt. Chelsea heeft voorlopig niets aan hem, en zo houden ze de goede relatie met PSV in stand, waardoor Farfan volgend jaar aan Chelsea verkocht zal worden.

En op die manier kan PSV nog 1-2 jaar van Alex genieten, en nog winst op hem maken ook

Kromkamp zou heel mooi zijn, die komt echt wel weer op niveau als je hem een aantal wedstrijden de kans geeft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 juli 2006 @ 14:08:11 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39753241
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Och, eerst maar eens zien of Farfan echt blijft, er nog een nieuwe rechtsback komt en of we er nog een topspits bij krijgen. Als we aan die voorwaarden voldaan hebben durf ik wel te beweren dat het er zonnig uit ziet.
gezien de problemen in Italië en alle spelers die daar vrij komen denk ik dat Farfan wel blijft
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 juli 2006 @ 14:10:33 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39753353
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef LudoSanders het volgende:

[..]
die quote dook hier een deel of wat geleden ook op, maar dan van een andere user van het netwerk volgens mij
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 juli 2006 @ 14:11:30 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39753390
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:57 schreef johannes1986 het volgende:
Zou slim zijn als PSV Alex koopt. Chelsea heeft voorlopig niets aan hem, en zo houden ze de goede relatie met PSV in stand, waardoor Farfan volgend jaar aan Chelsea verkocht zal worden.

En op die manier kan PSV nog 1-2 jaar van Alex genieten, en nog winst op hem maken ook

Kromkamp zou heel mooi zijn, die komt echt wel weer op niveau als je hem een aantal wedstrijden de kans geeft.
Alex is onbetaalbaar qua salaris volgens mij, Chelsea betaalt nu een groot deel namelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:00:19 #283
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39755001
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Alex is onbetaalbaar qua salaris volgens mij, Chelsea betaalt nu een groot deel namelijk.
Als dat zo zou zijn, zou PSV dat heel goed weten, en daarom geeneens een poging doen om hem te kopen
pi_39756097
Volgens Steef wil Koeman weer een lantaarnpaal aantrekken als vervanger van Vennegoor of Hesselink.
lollig
pi_39756226
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Volgens Steef wil Koeman weer een lantaarnpaal aantrekken als vervanger van Vennegoor of Hesselink.
Crouch?
pi_39756644
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:34 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Crouch?
Hij laat zich nooit uit over namen. Hij heeft wel een negatief advies gegeven over deze lantaarnpaal maarja.
lollig
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:53:56 #287
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39756867
Zigic indien VoH vertrekt
pi_39756934
Ik zie liever Kluivert komen. Hoeft volgens mij niet veel te kosten en kan alles wat Vennegoor deed ook wel doen. (Beetje ballen vasthouden en kopgoals maken) En als hij in vorm geraakt heb je gewoon de beste spits van de wereld in huis.
lollig
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:56:06 #289
144262 thewishmaster
pi_39756960
Ik weet niet of Kluivet graag naar PSV komt. Ajax is toch zijn club.
pi_39757021
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef thewishmaster het volgende:
Ik weet niet of Kluivet graag naar PSV komt. Ajax is toch zijn club.
Ajax wil hem niet, Valencia wil hem niet. Hij moet toch ergens voetballen.
lollig
pi_39757066
Wij willen Kluivert niet. Dan liever met Michael Ball in de spits.

Komop joh.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39757068
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ajax wil hem niet, Valencia wil hem niet. Hij moet toch ergens voetballen.
Zal wel AZ worden
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:00:13 #293
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39757097
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie liever Kluivert komen. Hoeft volgens mij niet veel te kosten en kan alles wat Vennegoor deed ook wel doen. (Beetje ballen vasthouden en kopgoals maken) En als hij in vorm geraakt heb je gewoon de beste spits van de wereld in huis.
Als er iemand is die ik niet in een PSV shirt wil zien dan is het kluivert wel.

Bah bah
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:00:21 #294
144262 thewishmaster
pi_39757104
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:59 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zal wel AZ worden
Dan moet meneer Kluivert wel genoegen nemen met een veel lager salaris.
pi_39757149
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:00 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als er iemand is die ik niet in een PSV shirt wil zien dan is het kluivert wel.

Bah bah
Als Kluivert PSV naar de finale van de champions league loodst praat je wel anders.
lollig
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:02:44 #296
144262 thewishmaster
pi_39757192
Maar ik vind nog steeds inderdaad dat Kluivert in potentie de beste spits van Nederland is. Hij zal alleen niet zo goed liggen bij Het publiek van PSV.
pi_39757234
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:02 schreef thewishmaster het volgende:
Maar ik vind nog steeds inderdaad dat Kluivert in potentie de beste spits van Nederland is. Hij zal alleen niet zo goed liggen bij Het publiek van PSV.
Dat veranderd wel als hij goed voetbal laat zien.
lollig
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:05:23 #298
144262 thewishmaster
pi_39757286
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:04 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dat veranderd wel als hij goed voetbal laat zien.
Zo hypocriet zijn voetbalsupporters. Mij kan het ook niet zo schelen allemaal. Als Mark van Bommel naar Ajax zou komen, hoorde jij mij ook niet klagen.
pi_39757348
Sommige dingen moet je gewoon niet doen. Kluivert en Davids naar PSV, Van Nistelrooy, Van Bommel en Kuijt naar Ajax. Dat kan gewoon niet, moet je je bij neerleggen en niet eens willen.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:09:02 #300
144262 thewishmaster
pi_39757411
Clubliefde bestaat tegenwoordig niet meer. En als het zo'n probleem is om spelers met een Feyenoord- of Ajax verleden naar PSV te halen, waarom zat PSV dan achter spelers als vd Vaart, de Jong, Pienaar, Kalou en van Persie aan?
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:12:42 #301
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39757533
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:01 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Als Kluivert PSV naar de finale van de champions league loodst praat je wel anders.
Kluivert komt echt niet naar PSV
Die wordt nooit of te nimmer geaccepteerd door de supporters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')