Inderdaad zeg... Of we moeten 3-4-3 gaan spelen met Ooijer - Alex - Salcido en Simons voor de verdediging.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef dndiek het volgende:
Dan mag ik toch hopen dat Lamey de RB is en niet Reiziger.....
Andersom denk ik eerder. Lamey is niet CL-waardig maar een uitstekende Eredivisie-kracht. Als je Simons of Cocu als inschuivende verdediger gebruikt bij balbezit van de tegenstander en bij PSV balbezit vóór de verdediging laat spelen, staat de organisatie als een huis. Achterin speel je dan met Ooijer - Alex - Salcido. Eventuele vleugelspitsen van de tegenstander kun je dus aanpakken door Simons dan naast Alex te laten spelen, zodat Ooijer en Salcido die uit kunnen schakelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef mcyodogg het volgende:
3-4-3 grotendeels in de competitie en 4-3-3 in de toppers en CL?
Ik zie hem toch liever blijven, maar goed, 16 miljoen is acceptabel. Maar dan nog zie ik hem liever naar een echte topclub gaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo lang het geld goed is.... PSV houdt netto 8 miljoen over (minus aankoopkosten en clausulefee) aan Farfan's transfer: Niet slecht.
Dat ben ik wel met je eens ja. Dat niveau kan hij zeker aan. Vergeet niet dat hij nog 22 moet worden (en dan al zo constant en op hoog niveau presteren).quote:Op maandag 10 juli 2006 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie hem toch liever blijven, maar goed, 16 miljoen is acceptabel. Maar dan nog zie ik hem liever naar een echte topclub gaan.
Dat moet nog blijken want ik heb eigenlijk altijd met de mexicanen dat ze het in europa niet zo goed doen.. (hugo sanchez en Marquez als uitzonderingen dan)quote:Op maandag 10 juli 2006 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk dat Salcido komt, is een aanwinst voor de Nederlandse competitie.
Nog snel even een franse scheids omkopenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zou iig veel liever AC milan krijgen dan weer OL.
Ik ga af op zijn prestaties op het WK en tijdes de Confederation Cup, die waren uitstekend.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken want ik heb eigenlijk altijd met de mexicanen dat ze het in europa niet zo goed doen.. (hugo sanchez en Marquez als uitzonderingen dan)
Al heb ik weer niet een al te grote inzage in de spelers van mexico dus ik kan er ook flink naastzitten.
Remember Lee en Bouma?...quote:Op maandag 10 juli 2006 20:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Damn, het gaat weer lekker op de transfermarkt. Salcido is er, Da Costa is er, Alex blijft, Farfan is nog niet weg, het kon slechter
Vennegoor of Hesselink zal weggaan denk ik. Ben benieuwd wie PSV als opvolger ziet. Salcido heeft inderdaad niet al te veel gekost; 2.5 miljoen euroquote:Ten Rouwelaar overtuigt Austria Wien
11/7/2006 8 :15
Austria Wien heeft in Nederland een vervanger gevonden voor Joey Didulica. Jelle ten Rouwelaar komt in de plaats van de Australiër die aan AZ werd verkocht.
Ten Rouwelaar, die afgelopen seizoen door PSV was verhuurd aan FC Eindhoven, dankt de kans in de Oostenrijkse competitie aan een succesvolle stage. Thomas Mandl gold als concurrent, maar de goalie van FC Basel legde het af tegen Ten Rouwelaar.
Na de stage spraken trainer Frenk Schinkels en keeperstrainer Franz Gruber zich uit voor de Nederlander. 'Hij is een jongen met een sterk karakter en kan behalve goed keepen ook goed meevoetballen en daar houd ik van', aldus Schinkels in De Telegraaf.
Ten Rouwelaar keert een dezer dagen terug in Oostenrijk om de laatste details in te vullen, zoals de duur van het contract. Naar verwachting zal PSV, waar de goalie nog een jaar onder contract staat, zich soepel opstellen.
quote:'Gat tussen vraag en aanbod Vennegoor, 2,5 miljoen voor Salcido?'
De Telegraaf meldt dat Porto druk bezig is overbodige spitsen te verkopen of verhuren, waardoor er plaats komt voor vennegoor of Hesselink. Grootste obstakel voor een transfer zou volgens De Telegraaf nog het gat tussen vraag en aanbod voor wat betreft de transferprijs zijn.
De krant meldt verder dat in Mexico gesproken wordt over een transfersom van 2,5 miljoen euro voor Salcido.
Bakker De Groot hoopt van wel.quote:
Ga je bakker de Groot zijn eigen bossche bollen schenkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yep: als Saviola komt, ga ik hem een doosje Bossche Bollen geven.
Zoals ik al eens zei, hij komt dus nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bakker De Groot zal blij zijn omdat ik ze dan bij hem afneem, grapjas...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je bakker de Groot zijn eigen bossche bollen schenkenOf ga je ze zelf maken?
(misschien overtref je ze dan wel..al is dat haast onmogelijk)
Ik dacht dat je met de bakker een weddenschap had lopen want zoiets dergelijks zeg je namelijk in je reactiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bakker De Groot zal blij zijn omdat ik ze dan bij hem afneem, grapjas...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van die paar Bosche bollen ligt Jan de Groot niet wakker, maar ik hoop het wel...quote:
Ze overtuigen Farfan toch niet als ze PSV meer betalen dan zijn clausulebedragquote:Voetbalonline (ik weet het) meldt dat Portsmouth 21 miljoen euro wil betalen voor Jefferson.
Voor een gedeelte waan van de dag, toen hij net als linksback stond afgelopen seizoen vielen de mensen over elkaar heen om te roepen hoe goed hij wel niet was ineens. Om vervolgens als hij in topwedstrijden door de mand valt te roepen dat hij kut is. Lamey is ook geen basismateriaal voor PSV, lekker op de bank of tribune, maar niet in de basis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:58 schreef leolinedance het volgende:
Waarom zeikt iedereen Lamey eigenlijk zo af? Hij speelde (bij gebrek aan beter, dat wel) toch vaak een heel behoorlijke pot vond ik.
En komt Saviola nou nog?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |