Ben ik ook wel benieuwd naar, maar waar wordt dit bevestigd?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah ok, overheen gelezen
Heb ik hier wel de "scoop" mee?
Soufiane Touzani gaat dit seizoen in PSV 2 spelen. Hij geldt als éen van de beste straatvoetballers ter wereld. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar zijn prestaties bij de PSV jeugd
.
Heb jij Ajax ooit wel eens zien profiteren van enige wijsheid op het gebied van scouting dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zodat jullie volledig van zn knowhow kunnen profiteren zeker![]()
De man die nooit omvalt. Ledezma. En Maxwell toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij Ajax ooit wel eens zien profiteren van enige wijsheid op het gebied van scouting dan?
Ik vond het op transfermarkt.de . Toen ging ik eens googlen op "Soufiane Touzani" en PSV en op diverse maroc fora stond dat "Touzani die speler van PSV 2 is".quote:Op maandag 10 juli 2006 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, maar waar wordt dit bevestigd?
En komt dus van Zuid en Feyenoord.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond het op transfermarkt.de . Toen ging ik eens googlen op "Soufiane Touzani" en PSV en op diverse maroc fora stond dat "Touzani die speler van PSV 2 is".
Heeft hij bij Feyenoord gespeeld? Ik dacht dat hij nog nooit bij een profclub in de jeugd had gespeeld of zoquote:
Ik denk dat de grootste winst voor PSV het blijven van Alex is (als het al 100% zeker is)quote:Op maandag 10 juli 2006 18:43 schreef Neoktheone het volgende:
PSV is goed bezigJammer dat Alcides niet meer lukt. Nu hopen op Farfan, een vervanger voor VoH en evt een rechtsback en we zijn helemaal klaar voor het nieuwe seizoen
Niet zo lang geloof ik. Heeft in 1 van die filmpies ook Feyeoord outfit aan.Zie net dat ie ook mag optreden op de open dagquote:Op maandag 10 juli 2006 18:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heeft hij bij Feyenoord gespeeld? Ik dacht dat hij nog nooit bij een profclub in de jeugd had gespeeld of zo.
Mooie transfer, goede speler. heeft ook zo nu een dan een mooie actie in huis.quote:
Wat een held is het ookquote:Op maandag 10 juli 2006 20:42 schreef dndiek het volgende:
Als het goed is komt alles deze week rond en speelt Alex Rodrigo da Costa nog een seizoen bij PSV
Inderdaad, we worden er nog veel sterker op dan vorig jaar als het zo doorgaatquote:Op maandag 10 juli 2006 20:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Damn, het gaat weer lekker op de transfermarkt. Salcido is er, Da Costa is er, Alex blijft, Farfan is nog niet weg, het kon slechter
Zo lang het geld goed is.... PSV houdt netto 8 miljoen over (minus aankoopkosten en clausulefee) aan Farfan's transfer: Niet slecht.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou het toch wel zuur vinden als Farfan naar zo'n matig clubje zou vertrekken... In mijn achterhoofd heb ik er ook na de contractverlenging altijd rekening meegehouden dat hij alsnog kon vertrekken, maar dan dacht ik meer aan clubs als Barcelona of Manchester United...![]()
Ik denk niet dat Da Costa meteen een basisplek heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef ganzenherder het volgende:
Da Costa in de basis is nog te risicovol denken jullie?
En misschien moet Pla ook eens wat kansen krijgen op de back positie.
Zolang Lamey en Reiziger maar niet in de basis staan vind ik alles goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |