Even een nuttige toevoeging gedaan...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Piet "ik denk dat iedere Braziliaan tussen de vier en 15 goed is" de Visser.
Ik heb die naam een jaar of 3 al een keer ergens gezien. Ik geloof niet dat PSV daar kans op heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:00 schreef twi het volgende:
Geloof dat HSV 't afgelopen winter geprobeerd heeft hem over te halen voor 6 miljoen euro. Is ze niet gelukt.
Salcido bedoel je?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef TomHoofd het volgende:
Salico voor 4 jaar naar PSV![]()
Ben ik erg blij mee en verwacht er veel van
Salcido bedoel je volgens mijquote:Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef TomHoofd het volgende:
Salico voor 4 jaar naar PSV![]()
Ben ik erg blij mee en verwacht er veel van
Natuurlijk niet mmquote:Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Salcido was niet die back die continu opkwam langs de lijn... Dat was Osorio.
Desondanks geen gekke aanwinst, maar niet die hele goede back van Mexico die sommigen dachten geloof ik.
Ik vond ze beide heel goed. Meen ook dat zowel Salcido als Osorio centraal en links in de verdediging konden spelen. Lijkt me dat de verdediging nu staat als een huis, met Lamey-Alex-Ooijer-Salcidoquote:Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Desondanks geen gekke aanwinst, maar niet die hele goede back van Mexico die sommigen dachten geloof ik.
Ik zeg toch niet dat het een slechte aankoop is PyTher, maar die ander was toch beter. Ben je toch wel met me eens?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Natuurlijk niet mm
PSV zou eens een keer een (in jouw ogen) goede aankoop doen!![]()
Lameyquote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik vond ze beide heel goed. Meen ook dat zowel Salcido als Osorio centraal en links in de verdediging konden spelen. Lijkt me dat de verdediging nu staat als een huis, met Lamey-Alex-Ooijer-Salcido
bron: www.psv.nlquote:Carlos Salcido voor vier jaar naar PSV
10 juli 2006 17:00
PSV heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met de Mexicaan Carlos Arnoldo Salcido. De 26-jarige linksback was actief voor zijn land op het WK in Duitsland en is afkomstig van het Mexicaanse Chivas de Guadalajara.
International
Salcido speelde tot nu toe 36 interlands en scoorde daarin twee doelpunten. Zijn mooiste doelput was tijdens het toernooi om de Confederations Cup , in de halve finale-wedstrijd tegen Argentinië. Tijdens het WK speelde hij in alle vier duels van Mexico de volle negentig minuten. Mexico werd in de achtste finales uitgeschakeld door Argentinië. In de groepsfase werd Mexico tweede, achter Portugal maar voor Angola en Iran. Voor Carlos Salcido is het Philips Stadion overigens geen onbekend terrein. Op 1 juni j.l. speelde hij daar namelijk met het nationale team als voorbereiding op het WK een vriendschappelijke duel met Nederland.
Dat zou inderdaad helemaal geweldig zijn, maar ik reken er absoluut niet op.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
LameyHoop dat ze daar toch nog iets anders voor gaan vinden hoor.
Speelde Da Costa ben Benfica ook niet vaak op RB?
Dagoberto is goed (en onhaalbaar). Om het "gerucht" Asamoah Gyan heb ik ook hartelijk moeten lachen. Die speelt weliswaar bij Modena (wat volgens Barbara Barend, de überkenner van het Italiaanse voetbal, reden zou zijn om naar PSV te verkassen), maar staat onder contract bij Serie A club Udinese: Not a chance.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef johannes1986 het volgende:
Hij heeft inderdaad een uitgesproken voorkeur voor Brazilianen, maar die hebben dan ook vaak wat extra. Het is gewoon zo dat in Brazilie het meeste talent loopt, de kans op een voltreffer is in dat land het grootste, zeker als je goed scout.
Cultheld, jij kent ongetwijfeld Dagoberto. Van wat ik heb gehoord is het een groot talent, die veel scoort van Atletico Paranaense. Is het een aanrader / haalbare kaart voor het geval VoH vertrekt?
Ik vond ze beide wel indrukwekkend spelen tegen Portugal en Argentinie.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het een slechte aankoop is PyTher, maar die ander was toch beter. Ben je toch wel met me eens?
Deze is op het WK niet echt opgevallen.
PSV is erg goed bezig nu! Ik dacht dat Salcido onhaalbaar zou zijn, maar ze hebben het toch mooi geflikt! Nu kunnen we weer jaren vooruit op de lastige linksbackpositiequote:
Je haalt nu Alcides en da Costa door de war. Alcides zal naar alle waarschijnlijkheid niet komen naar PSV en speelde bij Benfica. Da Costa komt van Nancy.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
LameyHoop dat ze daar toch nog iets anders voor gaan vinden hoor.
Guardado is ook een hele goede linksback (al is 't meer een linkshalf voor een 3-5-2 systeem), maar de "hele goede back van Mexico" is José Rivas Mortera: Ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren op termijn. Salcido is een solide verdediger. Hij was weliswaar linksback bij Mexico, maar verdedigen is toch echt z'n sterkste kant. Misschien heeft Koeman wel een 3-5-2 systeem in gedachten: Daar is ie ideaal voorquote:Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Die speelde volgens mij nooit voor Benfica.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Osorio speelde meer op rechts inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vond ze beide wel indrukwekkend spelen tegen Portugal en Argentinie.
Naar mijn idee speelde Osario iets meer centraal achter in dan Salcido die vooral over links kwam
2 filmpjes van onze vriend met toch een aardige rush in de benen
http://youtube.com/watch?v=h_T9nU41dYk&search=salcido
http://youtube.com/watch?v=uEmuuorrDwo&mode=related&search=salcido
Dat lijkt wel op Lee, alleen dan technisch beterquote:Op maandag 10 juli 2006 17:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vond ze beide wel indrukwekkend spelen tegen Portugal en Argentinie.
Naar mijn idee speelde Osario iets meer centraal achter in dan Salcido die vooral over links kwam
2 filmpjes van onze vriend met toch een aardige rush in de benen
http://youtube.com/watch?v=h_T9nU41dYk&search=salcido
http://youtube.com/watch?v=uEmuuorrDwo&mode=related&search=salcido
Owja, dat kloptquote:Op maandag 10 juli 2006 17:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je haalt nu Alcides en da Costa door de war. Alcides zal naar alle waarschijnlijkheid niet komen naar PSV en speelde bij Benfica. Da Costa komt van Nancy.
quote:PSV heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met de Mexicaan Carlos Arnoldo Salcido. De 26-jarige linksback was actief voor zijn land op het WK in Duitsland en is afkomstig van het Mexicaanse Chivas de Guadalajara.
PSV International
Salcido speelde tot nu toe 36 interlands en scoorde daarin twee doelpunten. Zijn mooiste doelput was tijdens het toernooi om de Confederations Cup , in de halve finale-wedstrijd tegen Argentinië. Tijdens het WK speelde hij in alle vier duels van Mexico de volle negentig minuten. Mexico werd in de achtste finales uitgeschakeld door Argentinië. In de groepsfase werd Mexico tweede, achter Portugal maar voor Angola en Iran. Voor Carlos Salcido is het Philips Stadion overigens geen onbekend terrein. Op 1 juni j.l. speelde hij daar namelijk met het nationale team als voorbereiding op het WK een vriendschappelijke duel met Nederland.
Ah ok, overheen gelezenquote:
Broertje van Karim?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Soufiane Touzani gaat dit seizoen in PSV 2 spelen.
Klopt idd en dan is het best opvallend dat PSV zo'n Touzani haalt. Wellicht heeft hij proeftrainingen afgewerkt en is hij blijkbaar goed bevallen?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
Meestal valt dat tegen, als ze dan het veld opgaan. Zie Jermaine Vanenburg bij TOP Oss.
Wat tegenwicht voor al die lampies in de Kuipquote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef cultheld het volgende:
Soufiane Touzani gaat dit seizoen in PSV 2 spelen. Hij geldt als éen van de beste straatvoetballers ter wereld. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar zijn prestaties bij de PSV jeugd
.
Volgens mij wel ja.quote:
En in het verre verleden nog John de Bever en Edwin Grunholzquote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
Meestal valt dat tegen, als ze dan het veld opgaan. Zie Jermaine Vanenburg bij TOP Oss.
Is de liefde over?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:03 schreef cultheld het volgende:
De grote forumlekker Steef is nu PSV-insider... Ben benieuwd naar hoe lang 't wachten is tot de eerste Valckx-mailtjes op internet verschijnen.
Goede scout, grote mond. Als ie goede spelers adviseert voor PSV is dat prima. Maar als ie op internet gaat pimpen met de spelers die hij naar PSV probeert te loodsen en met z'n te doorzichtige hints de namen al voor de helft verraadt, kan dat indirect de club beschadigen.quote:
PSV.nlquote:Carlos Salcido voor vier jaar naar PSV
PSV heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met de Mexicaan Carlos Arnoldo Salcido. De 26-jarige linksback was actief voor zijn land op het WK in Duitsland en is afkomstig van het Mexicaanse Chivas de Guadalajara.
International Salcido speelde tot nu toe 36 interlands en scoorde daarin twee doelpunten. Zijn mooiste doelput was tijdens het toernooi om de Confederations Cup , in de halve finale-wedstrijd tegen Argentinië. Tijdens het WK speelde hij in alle vier duels van Mexico de volle negentig minuten. Mexico werd in de achtste finales uitgeschakeld door Argentinië. In de groepsfase werd Mexico tweede, achter Portugal maar voor Angola en Iran. Voor Carlos Salcido is het Philips Stadion overigens geen onbekend terrein. Op 1 juni j.l. speelde hij daar namelijk met het nationale team als voorbereiding op het WK een vriendschappelijke duel met Nederland.
Op de FMB ging ie al pimpen met fotos van zn vriendinquote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goede scout, grote mond. Als ie goede spelers adviseert voor PSV is dat prima. Maar als ie op internet gaat pimpen met de spelers die hij naar PSV probeert te loodsen en met z'n te doorzichtige hints de namen al voor de helft verraadt, kan dat indirect de club beschadigen.
Exact. Ik vraag me af of ze bij PSV van z'n internet activiteiten weten en wat ze daarvan zouden vinden. Ik zou zo'n persoon in ieder geval nooit in m'n organisatie willen hebben als ik Valckx was.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Op de FMB ging ie al pimpen met fotos van zn vriendin![]()
Ik blijf het iig een raar verhaal vinden met die mailtjes en 'niemand wil naar me luisteren' gejank.
Stuur Stan een mailtje zou ik zeggenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Exact. Ik vraag me af of ze bij PSV van z'n internet activiteiten weten en wat ze daarvan zouden vinden. Ik zou zo'n persoon in ieder geval nooit in m'n organisatie willen hebben als ik Valckx was.
quote:PSV zeker van komst Carlos Salcido
10/7/2006 17:54
De laatste kleine hobbels zijn ook genomen, Carlos Salcido mag zich voor de komende vier seizoenen PSV'er noemen.
Salcido (26) sprak in de Mexicaanse media nog over 'wat kleine dingen, maar het is bijna een feit en dat is prachtig'. Lang heeft niet geduurd voordat de laatste details ook tot tevredenheid waren ingevuld.
De Mexicaanse international, die in Eindhoven voor vier jaar gaat tekenen, komt van Chivas. Vijf jaar geleden maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht bij Guadalajara, waar hij uitgroeide tot een vaste waarde én volwaardige international. Op het WK speelde hij alle wedstrijden van Mexico.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik vond ze beide heel goed. Meen ook dat zowel Salcido als Osorio centraal en links in de verdediging konden spelen. Lijkt me dat de verdediging nu staat als een huis, met Lamey-Alex-Ooijer-Salcido
Ben ik ook wel benieuwd naar, maar waar wordt dit bevestigd?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah ok, overheen gelezen
Heb ik hier wel de "scoop" mee?
Soufiane Touzani gaat dit seizoen in PSV 2 spelen. Hij geldt als éen van de beste straatvoetballers ter wereld. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar zijn prestaties bij de PSV jeugd
.
Heb jij Ajax ooit wel eens zien profiteren van enige wijsheid op het gebied van scouting dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zodat jullie volledig van zn knowhow kunnen profiteren zeker![]()
De man die nooit omvalt. Ledezma. En Maxwell toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij Ajax ooit wel eens zien profiteren van enige wijsheid op het gebied van scouting dan?
Ik vond het op transfermarkt.de . Toen ging ik eens googlen op "Soufiane Touzani" en PSV en op diverse maroc fora stond dat "Touzani die speler van PSV 2 is".quote:Op maandag 10 juli 2006 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, maar waar wordt dit bevestigd?
En komt dus van Zuid en Feyenoord.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond het op transfermarkt.de . Toen ging ik eens googlen op "Soufiane Touzani" en PSV en op diverse maroc fora stond dat "Touzani die speler van PSV 2 is".
Heeft hij bij Feyenoord gespeeld? Ik dacht dat hij nog nooit bij een profclub in de jeugd had gespeeld of zoquote:
Ik denk dat de grootste winst voor PSV het blijven van Alex is (als het al 100% zeker is)quote:Op maandag 10 juli 2006 18:43 schreef Neoktheone het volgende:
PSV is goed bezigJammer dat Alcides niet meer lukt. Nu hopen op Farfan, een vervanger voor VoH en evt een rechtsback en we zijn helemaal klaar voor het nieuwe seizoen
Niet zo lang geloof ik. Heeft in 1 van die filmpies ook Feyeoord outfit aan.Zie net dat ie ook mag optreden op de open dagquote:Op maandag 10 juli 2006 18:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heeft hij bij Feyenoord gespeeld? Ik dacht dat hij nog nooit bij een profclub in de jeugd had gespeeld of zo.
Mooie transfer, goede speler. heeft ook zo nu een dan een mooie actie in huis.quote:
Wat een held is het ookquote:Op maandag 10 juli 2006 20:42 schreef dndiek het volgende:
Als het goed is komt alles deze week rond en speelt Alex Rodrigo da Costa nog een seizoen bij PSV
Inderdaad, we worden er nog veel sterker op dan vorig jaar als het zo doorgaatquote:Op maandag 10 juli 2006 20:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Damn, het gaat weer lekker op de transfermarkt. Salcido is er, Da Costa is er, Alex blijft, Farfan is nog niet weg, het kon slechter
Zo lang het geld goed is.... PSV houdt netto 8 miljoen over (minus aankoopkosten en clausulefee) aan Farfan's transfer: Niet slecht.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou het toch wel zuur vinden als Farfan naar zo'n matig clubje zou vertrekken... In mijn achterhoofd heb ik er ook na de contractverlenging altijd rekening meegehouden dat hij alsnog kon vertrekken, maar dan dacht ik meer aan clubs als Barcelona of Manchester United...![]()
Ik denk niet dat Da Costa meteen een basisplek heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef ganzenherder het volgende:
Da Costa in de basis is nog te risicovol denken jullie?
En misschien moet Pla ook eens wat kansen krijgen op de back positie.
Zolang Lamey en Reiziger maar niet in de basis staan vind ik alles goed![]()
Inderdaad zeg... Of we moeten 3-4-3 gaan spelen met Ooijer - Alex - Salcido en Simons voor de verdediging.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef dndiek het volgende:
Dan mag ik toch hopen dat Lamey de RB is en niet Reiziger.....
Andersom denk ik eerder. Lamey is niet CL-waardig maar een uitstekende Eredivisie-kracht. Als je Simons of Cocu als inschuivende verdediger gebruikt bij balbezit van de tegenstander en bij PSV balbezit vóór de verdediging laat spelen, staat de organisatie als een huis. Achterin speel je dan met Ooijer - Alex - Salcido. Eventuele vleugelspitsen van de tegenstander kun je dus aanpakken door Simons dan naast Alex te laten spelen, zodat Ooijer en Salcido die uit kunnen schakelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef mcyodogg het volgende:
3-4-3 grotendeels in de competitie en 4-3-3 in de toppers en CL?
Ik zie hem toch liever blijven, maar goed, 16 miljoen is acceptabel. Maar dan nog zie ik hem liever naar een echte topclub gaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo lang het geld goed is.... PSV houdt netto 8 miljoen over (minus aankoopkosten en clausulefee) aan Farfan's transfer: Niet slecht.
Dat ben ik wel met je eens ja. Dat niveau kan hij zeker aan. Vergeet niet dat hij nog 22 moet worden (en dan al zo constant en op hoog niveau presteren).quote:Op maandag 10 juli 2006 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie hem toch liever blijven, maar goed, 16 miljoen is acceptabel. Maar dan nog zie ik hem liever naar een echte topclub gaan.
Dat moet nog blijken want ik heb eigenlijk altijd met de mexicanen dat ze het in europa niet zo goed doen.. (hugo sanchez en Marquez als uitzonderingen dan)quote:Op maandag 10 juli 2006 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk dat Salcido komt, is een aanwinst voor de Nederlandse competitie.
Nog snel even een franse scheids omkopenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zou iig veel liever AC milan krijgen dan weer OL.
Ik ga af op zijn prestaties op het WK en tijdes de Confederation Cup, die waren uitstekend.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken want ik heb eigenlijk altijd met de mexicanen dat ze het in europa niet zo goed doen.. (hugo sanchez en Marquez als uitzonderingen dan)
Al heb ik weer niet een al te grote inzage in de spelers van mexico dus ik kan er ook flink naastzitten.
Remember Lee en Bouma?...quote:Op maandag 10 juli 2006 20:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Damn, het gaat weer lekker op de transfermarkt. Salcido is er, Da Costa is er, Alex blijft, Farfan is nog niet weg, het kon slechter
Vennegoor of Hesselink zal weggaan denk ik. Ben benieuwd wie PSV als opvolger ziet. Salcido heeft inderdaad niet al te veel gekost; 2.5 miljoen euroquote:Ten Rouwelaar overtuigt Austria Wien
11/7/2006 8 :15
Austria Wien heeft in Nederland een vervanger gevonden voor Joey Didulica. Jelle ten Rouwelaar komt in de plaats van de Australiër die aan AZ werd verkocht.
Ten Rouwelaar, die afgelopen seizoen door PSV was verhuurd aan FC Eindhoven, dankt de kans in de Oostenrijkse competitie aan een succesvolle stage. Thomas Mandl gold als concurrent, maar de goalie van FC Basel legde het af tegen Ten Rouwelaar.
Na de stage spraken trainer Frenk Schinkels en keeperstrainer Franz Gruber zich uit voor de Nederlander. 'Hij is een jongen met een sterk karakter en kan behalve goed keepen ook goed meevoetballen en daar houd ik van', aldus Schinkels in De Telegraaf.
Ten Rouwelaar keert een dezer dagen terug in Oostenrijk om de laatste details in te vullen, zoals de duur van het contract. Naar verwachting zal PSV, waar de goalie nog een jaar onder contract staat, zich soepel opstellen.
quote:'Gat tussen vraag en aanbod Vennegoor, 2,5 miljoen voor Salcido?'
De Telegraaf meldt dat Porto druk bezig is overbodige spitsen te verkopen of verhuren, waardoor er plaats komt voor vennegoor of Hesselink. Grootste obstakel voor een transfer zou volgens De Telegraaf nog het gat tussen vraag en aanbod voor wat betreft de transferprijs zijn.
De krant meldt verder dat in Mexico gesproken wordt over een transfersom van 2,5 miljoen euro voor Salcido.
Bakker De Groot hoopt van wel.quote:
Ga je bakker de Groot zijn eigen bossche bollen schenkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yep: als Saviola komt, ga ik hem een doosje Bossche Bollen geven.
Zoals ik al eens zei, hij komt dus nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bakker De Groot zal blij zijn omdat ik ze dan bij hem afneem, grapjas...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je bakker de Groot zijn eigen bossche bollen schenkenOf ga je ze zelf maken?
(misschien overtref je ze dan wel..al is dat haast onmogelijk)
Ik dacht dat je met de bakker een weddenschap had lopen want zoiets dergelijks zeg je namelijk in je reactiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bakker De Groot zal blij zijn omdat ik ze dan bij hem afneem, grapjas...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van die paar Bosche bollen ligt Jan de Groot niet wakker, maar ik hoop het wel...quote:
Ze overtuigen Farfan toch niet als ze PSV meer betalen dan zijn clausulebedragquote:Voetbalonline (ik weet het) meldt dat Portsmouth 21 miljoen euro wil betalen voor Jefferson.
Voor een gedeelte waan van de dag, toen hij net als linksback stond afgelopen seizoen vielen de mensen over elkaar heen om te roepen hoe goed hij wel niet was ineens. Om vervolgens als hij in topwedstrijden door de mand valt te roepen dat hij kut is. Lamey is ook geen basismateriaal voor PSV, lekker op de bank of tribune, maar niet in de basis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:58 schreef leolinedance het volgende:
Waarom zeikt iedereen Lamey eigenlijk zo af? Hij speelde (bij gebrek aan beter, dat wel) toch vaak een heel behoorlijke pot vond ik.
En komt Saviola nou nog?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |