Wel netjes van hem dat hij niet voor een middelmatige club als Portsmouth gaat!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer
Jammer, wéér geen kampioenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer
ja iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel netjes van hem dat hij niet voor een middelmatige club als Portsmouth gaat!
Ik ben niet voor PSV hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja idd
hebben jullie weer veel fun aan
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus we verliezen vooralsnog alleen Lucius, Ferreyra, Zoetebier en Archie Thompson?
Zeker weg:
Lucius, Ferreyra, Zoetebier, Takak en Archie Thompson
Misschien weg:
Vennegoor of Hesselink, Wilson en Smit
Nieuw:
Salcido en Moens en Manuel da Costa
Op spelersgebied zijn we er dus zeker niet slechter op geworden vooralsnog, de grootste aderlating zit hem op technisch vlak.
Is het al helemaal zeker dat Alex blijft dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus we verliezen vooralsnog alleen Lucius, Ferreyra, Zoetebier en Archie Thompson?
Zeker weg:
Lucius, Ferreyra, Zoetebier, Takak en Archie Thompson
Misschien weg:
Vennegoor of Hesselink, Wilson en Smit
Nieuw:
Salcido en Moens
Op spelersgebied zijn we er dus zeker niet slechter op geworden vooralsnog, de grootste aderlating zit hem op technisch vlak.
95% zeker ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Is het al helemaal zeker dat Alex blijft dan?
Ik heb geen idee, hij moet toch ergens trainen. En met de Herdgang is hij vertrouwd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
95% zeker ja.
Anders zou hij nu ook niet vrolijk meetrainen denk je wel?
Gekocht voor geloof ik 7,5 miljoenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef WooZ het volgende:
ff een domme vraag, hoe zit het nou met koné?
heeft psv em gekocht? nog steeds gehuurd? voor hoeveel? of gaat ie na z'n vrije periode na het wk weer fijn met roda meetrainen?
Echt waar? Hoe kom je aan die informatie? En heb je een link van het forum waar Steef en een paar van jullie op zitten? Das wel interessant om mee te lezen denk ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:05 schreef cultheld het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef WooZ het volgende:
ff een domme vraag, hoe zit het nou met koné?
heeft psv em gekocht? nog steeds gehuurd? voor hoeveel? of gaat ie na z'n vrije periode na het wk weer fijn met roda meetrainen?
[/quote
7.3 miljoen euro. PSV is trouwens nog met een rechtsback bezig, ben benieuwd wie 't is.
Wacht nog ff tot de transfermarkt sluit, als Barca morgen met 16 miljoen op de stoep staat is hij alsnog weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over.
oh dan heb je nog 2 maanden om jezelf te laten bannenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over.
Nou, ik zou toch wachten tot 1 september inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Steef zit gewoon op het PSV Netwerk geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:10 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Echt waar? Hoe kom je aan die informatie? En heb je een link van het forum waar Steef en een paar van jullie op zitten? Das wel interessant om mee te lezen denk ik![]()
Sinds kort zit hij, paranoïde als hij is, alle topics af te speuren om te kijken of er nieuwe "José Rivas" postings op PN verschijnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Steef zit gewoon op het PSV Netwerk geloof ik.
Hij is echt pissig op je: http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic.php?p=445160#445160quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds kort zit hij, paranoïde als hij is, alle topics af te speuren om te kijken of er nieuwe "José Rivas" postings op PN verschijnen.
Hij zit er overigens "echt in" nu, bij PSV....
http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic.php?p=445730&highlight=#445730
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |