Gekocht voor geloof ik 7,5 miljoenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef WooZ het volgende:
ff een domme vraag, hoe zit het nou met koné?
heeft psv em gekocht? nog steeds gehuurd? voor hoeveel? of gaat ie na z'n vrije periode na het wk weer fijn met roda meetrainen?
Echt waar? Hoe kom je aan die informatie? En heb je een link van het forum waar Steef en een paar van jullie op zitten? Das wel interessant om mee te lezen denk ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:05 schreef cultheld het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef WooZ het volgende:
ff een domme vraag, hoe zit het nou met koné?
heeft psv em gekocht? nog steeds gehuurd? voor hoeveel? of gaat ie na z'n vrije periode na het wk weer fijn met roda meetrainen?
[/quote
7.3 miljoen euro. PSV is trouwens nog met een rechtsback bezig, ben benieuwd wie 't is.
Wacht nog ff tot de transfermarkt sluit, als Barca morgen met 16 miljoen op de stoep staat is hij alsnog weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over.
oh dan heb je nog 2 maanden om jezelf te laten bannenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over.
Nou, ik zou toch wachten tot 1 september inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Steef zit gewoon op het PSV Netwerk geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:10 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Echt waar? Hoe kom je aan die informatie? En heb je een link van het forum waar Steef en een paar van jullie op zitten? Das wel interessant om mee te lezen denk ik![]()
Sinds kort zit hij, paranoïde als hij is, alle topics af te speuren om te kijken of er nieuwe "José Rivas" postings op PN verschijnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Steef zit gewoon op het PSV Netwerk geloof ik.
Hij is echt pissig op je: http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic.php?p=445160#445160quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds kort zit hij, paranoïde als hij is, alle topics af te speuren om te kijken of er nieuwe "José Rivas" postings op PN verschijnen.
Hij zit er overigens "echt in" nu, bij PSV....
http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic.php?p=445730&highlight=#445730
Ja, maar daarmee heb je het ook wel gehad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Devano het volgende:
Positief voor PSV, maar met die 16 miljoen waren ze ongetwijfeld ook blij geweest. Hadden ze mooi een vroegtijdige terugkeer van Van Nistelrooy mee kunnen financieëren.
Och, eerst maar eens zien of Farfan echt blijft, er nog een nieuwe rechtsback komt en of we er nog een topspits bij krijgen. Als we aan die voorwaarden voldaan hebben durf ik wel te beweren dat het er zonnig uit ziet.quote:
die gaat niet naar Barca deze zomer, maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Leso_Varen het volgende:
Farfan![]()
Hopen dat ie ook echt blijft, en niet over een weekje naar Barca ofzo gaat.
Nee precies. Barca heeft spitsen genoeg, en de enige spits die ze willen hebben is Forlanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die gaat niet naar Barca deze zomer, maak je maar geen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |