geen van beide, eens een andere club in de CL is ook leuk, net als Arsenal die heb ik ook wel genoeg gezien.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef ganzenherder het volgende:
AC Milan ligt PSV wel vind ik.
Ik zou iig veel liever AC milan krijgen dan weer OL.
helemaal mee eens. Hij komt eigenlijk gewoon te kort, leuke eredivisiespeler die bij Heerenveen of Twente niet bijzonder op zou vallen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor een gedeelte waan van de dag, toen hij net als linksback stond afgelopen seizoen vielen de mensen over elkaar heen om te roepen hoe goed hij wel niet was ineens. Om vervolgens als hij in topwedstrijden door de mand valt te roepen dat hij kut is. Lamey is ook geen basismateriaal voor PSV, lekker op de bank of tribune, maar niet in de basis.
Dat waren zaalvoetballers. Maar daar gaat vaak hetzelfde voor op inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
En in het verre verleden nog John de Bever en Edwin Grunholz
quote:«Vou trabalhar forte para ter o meu espaço» (Alcides)
O defesa brasileiro reconhece que existe uma forte concorrência no Benfica, mas Alcides reforça a ideia que irá «trabalhar forte» para conquistar a titularidade.
ASF
«É muito complicado. O Benfica tem excelentes jogadores tanto na faixa lateral como no eixo. Agora, acho que existe sempre uma possibilidade e vou trabalhar forte para ter o meu espaço entre os jogadores titulares», afirmou Alcides.
Ja Vanenburg was/is toch ook een zaalvoetballerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat waren zaalvoetballers. Maar daar gaat vaak hetzelfde voor op inderdaad.
Nou ik vond Lamey erg goed spelen vorig seizoen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Hij komt eigenlijk gewoon te kort, leuke eredivisiespeler die bij Heerenveen of Twente niet bijzonder op zou vallen.
Maar vooral de held van het straatvoetbal nadat hij Davids door de benen speelde!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja Vanenburg was/is toch ook een zaalvoetballer![]()
Alleen al zijn optreden in de bekerfinale zou voldoende moeten zijn om vast te stellen dat Lamey te kort komt. In feite koste zijn beperkte verdedigende vermogens ons de beker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou ik vond Lamey erg goed spelen vorig seizoen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
Zojuist is bekend geworden dat Farfán bij PSV blijft!
Wel netjes van hem dat hij niet voor een middelmatige club als Portsmouth gaat!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer
Jammer, wéér geen kampioenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer
ja iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel netjes van hem dat hij niet voor een middelmatige club als Portsmouth gaat!
Ik ben niet voor PSV hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja idd
hebben jullie weer veel fun aan
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus we verliezen vooralsnog alleen Lucius, Ferreyra, Zoetebier en Archie Thompson?
Zeker weg:
Lucius, Ferreyra, Zoetebier, Takak en Archie Thompson
Misschien weg:
Vennegoor of Hesselink, Wilson en Smit
Nieuw:
Salcido en Moens en Manuel da Costa
Op spelersgebied zijn we er dus zeker niet slechter op geworden vooralsnog, de grootste aderlating zit hem op technisch vlak.
Is het al helemaal zeker dat Alex blijft dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus we verliezen vooralsnog alleen Lucius, Ferreyra, Zoetebier en Archie Thompson?
Zeker weg:
Lucius, Ferreyra, Zoetebier, Takak en Archie Thompson
Misschien weg:
Vennegoor of Hesselink, Wilson en Smit
Nieuw:
Salcido en Moens
Op spelersgebied zijn we er dus zeker niet slechter op geworden vooralsnog, de grootste aderlating zit hem op technisch vlak.
95% zeker ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Is het al helemaal zeker dat Alex blijft dan?
Ik heb geen idee, hij moet toch ergens trainen. En met de Herdgang is hij vertrouwd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
95% zeker ja.
Anders zou hij nu ook niet vrolijk meetrainen denk je wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |