Ik weet niet of Ajax Kromkamp concreet heeft gevolgd. Ze hebben Ogararu als rechtsback maandenlang gevolgd, en met verschillende scouts bekeken, dus ik twijfel aan de concreetheid van de eventuele interesse die Ajax ooit zou hebben gehad in Kromkamp.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:57 schreef Neoktheone het volgende:
Dat staat idd ook op internet (De Stentor?). Ach, leuk gerucht, maar het is Ajax volgens mij ook niet gelukt Kromkamp te halen...
Is al zeker: Alex blijft dit seizoen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:47 schreef ganzenherder het volgende:
Onze lokale krant meldt vandaag trouwens dat Alex al definitief zeker blijft....zijn ze een beetje te vroeg mee volgens mij...
En ook dat PSV opzoek is naar een rechtsback en Kromkamp hoog op het lijstje staat..
gezien de problemen in Italië en alle spelers die daar vrij komen denk ik dat Farfan wel blijftquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, eerst maar eens zien of Farfan echt blijft, er nog een nieuwe rechtsback komt en of we er nog een topspits bij krijgen. Als we aan die voorwaarden voldaan hebben durf ik wel te beweren dat het er zonnig uit ziet.![]()
die quote dook hier een deel of wat geleden ook op, maar dan van een andere user van het netwerk volgens mijquote:
Alex is onbetaalbaar qua salaris volgens mij, Chelsea betaalt nu een groot deel namelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:57 schreef johannes1986 het volgende:
Zou slim zijn als PSV Alex koopt. Chelsea heeft voorlopig niets aan hem, en zo houden ze de goede relatie met PSV in stand, waardoor Farfan volgend jaar aan Chelsea verkocht zal worden.
En op die manier kan PSV nog 1-2 jaar van Alex genieten, en nog winst op hem maken ook![]()
Kromkamp zou heel mooi zijn, die komt echt wel weer op niveau als je hem een aantal wedstrijden de kans geeft.
Als dat zo zou zijn, zou PSV dat heel goed weten, en daarom geeneens een poging doen om hem te kopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex is onbetaalbaar qua salaris volgens mij, Chelsea betaalt nu een groot deel namelijk.
Crouch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Volgens Steef wil Koeman weer een lantaarnpaal aantrekken als vervanger van Vennegoor of Hesselink.
Hij laat zich nooit uit over namen. Hij heeft wel een negatief advies gegeven over deze lantaarnpaal maarja.quote:
Ajax wil hem niet, Valencia wil hem niet. Hij moet toch ergens voetballen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef thewishmaster het volgende:
Ik weet niet of Kluivet graag naar PSV komt. Ajax is toch zijn club.
Zal wel AZ wordenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ajax wil hem niet, Valencia wil hem niet. Hij moet toch ergens voetballen.
Als er iemand is die ik niet in een PSV shirt wil zien dan is het kluivert wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie liever Kluivert komen. Hoeft volgens mij niet veel te kosten en kan alles wat Vennegoor deed ook wel doen. (Beetje ballen vasthouden en kopgoals maken) En als hij in vorm geraakt heb je gewoon de beste spits van de wereld in huis.
Als Kluivert PSV naar de finale van de champions league loodst praat je wel anders.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als er iemand is die ik niet in een PSV shirt wil zien dan is het kluivert wel.
Bah bah![]()
Dat veranderd wel als hij goed voetbal laat zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:02 schreef thewishmaster het volgende:
Maar ik vind nog steeds inderdaad dat Kluivert in potentie de beste spits van Nederland is. Hij zal alleen niet zo goed liggen bij Het publiek van PSV.
Zo hypocriet zijn voetbalsupporters. Mij kan het ook niet zo schelen allemaal. Als Mark van Bommel naar Ajax zou komen, hoorde jij mij ook niet klagen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat veranderd wel als hij goed voetbal laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |