Af en toe. O.a. dat PSV het beste netwerk van Nederland heeft en dat het beleidsmatig uitstekend in elkaar zit op het gebied van scouting in Eindhoven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:30 schreef johannes1986 het volgende:
Zegt Steef nog weleens interessante dingen over PSV?
Ajaxtalk postings. En idd, dat is geen bron meerquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Waar spreek je die gozer dan nog, op msn zal toch niet aangezien hij je niet bepaald meer mag.
Ik heb geen idee wat hij bij PSV doet. Volgens mij is hij gewoon een supporter. Rio heeft Spaanse/Braziliaanse bronnen als ik me niet vergis. Maar Steef is sinds deze zomer (en dat weet ik nog wel van msnquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Maar cult, ken je die user De Kuil van het netwerk ook? Die zit redelijk dicht bij het vuur me dunkt.
Volgens de afspraak gaat die na 31 aug inquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Enchanter het volgende:
Waar is je Ajax Avatar Cult ?
quote:De Kuil
Toeschouwer
Uit: USA
Vak: -
Reg.: 18 februari 2006
Gepost op 29 juni 2006 om 21:23:22.
Mijn zeer betrouwbare bron vertelde mij vandaag het volgende:
- Cuevas is afgetest
- Men is druk bezig met een buitenlandse spits om Lange Jan te vervangen ingeval Jan vertrekt, wat zeer goed mogelijk is
- Robert is of wordt binnenkort verkocht
- Ooijer onderhandelt met PSV over een verbeterd contract; PSV heeft belangstelling van een buitenlandse club afgewezen en wil hem per se houden
- Men is druk bezig met een buitenlandse linksback die goed speelde op het WK
- Alex blijft zo goed als zeker
- Men is ook nog steeds bezig met een vleugelspeler
- Vooralsnog komt er geen nieuwe rechtsback; Lamey is eerste keus
- PSV zit niet stil, had allang vele spelers kunnen aantrekken, maar men weigert zich te laten opjagen en wil alleen spelers aantrekken die garanderen dat het niveau minimaal gelijk blijft of hoger wordt; geen kopen om het kopen.
- Men beseft dat Ajax en AZ veel gekocht hebben, maar beide clubs raken of raakten recentelijk veel spelers kwijt, wat bij ons gewoon niet het geval is
Kortom: men is bezig, maar laat tijd geen invloed uitoefenen op de kwaliteitsmaatstaf; de ondergrens wordt bewaakt en men koopt alleen als ze een uitstekende kracht kunnen krijgen..
Vervelend voor ons vanwege de lange stilte, maar wel de enige juiste weg.
Wat voor werk doet die Steef bij PSV dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij bij PSV doet. Volgens mij is hij gewoon een supporter. Rio heeft Spaanse/Braziliaanse bronnen als ik me niet vergis. Maar Steef is sinds deze zomer (en dat weet ik nog wel van msn) werkzaam bij PSV (op consultancy basis) en heeft alle lijsten gezien. Gelukkig heeft ie nog geen Valckx-mailtjes geplaatst op fora
.
Consultancy werk, wat er in de praktijk op neer komt dat hij niet zo zeer spelers aanbrengt (wat hij wel bij Ajax, Anderlecht en Feyenoord bijv. doet), maar spelers, die PSV eventueel wil bekijken, moet beoordelen. Dat laten ze niet alleen door hem doen, maar door nog wat adviseurs. Op die manier sparen ze zich een hoop moeite uit; Dat begrijp je denk ik welquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat voor werk doet die Steef bij PSV dan?
Dus hij is adviseur voor Ajax, Anderlecht, PSV en Feyenoord?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Consultancy werk, wat er in de praktijk op neer komt dat hij niet zo zeer spelers aanbrengt (wat hij wel bij Ajax, Anderlecht en Feyenoord bijv. doet), maar spelers, die PSV eventueel wil bekijken, moet beoordelen. Dat laten ze niet alleen door hem doen, maar door nog wat adviseurs. Op die manier sparen ze zich een hoop moeite uit; Dat begrijp je denk ik wel.
Hij heeft een scouting & consultancy bedrijf. Hij werkt wel voor meer clubs trouwens; Ook in Spanje, Hongarije en nog wat NL clubs als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dus hij is adviseur voor Ajax, Anderlecht, PSV en Feyenoord?
Hmm leuk werk. En in welke landen scout hij en hoeveel mensen werken voor zijn bedrijf?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft een scouting & consultancy bedrijf. Hij werkt wel voor meer clubs trouwens; Ook in Spanje, Hongarije en nog wat NL clubs als ik me niet vergis.
Is standaard down tussen 1:00 en 2:00quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:44 schreef Erasmusch het volgende:
Die links op ajaxtalk laden niet. Staat er nog iets boeiends?
Leuk en aardig maar dat had ik ook allemaal kunnen vertellen terwijl ik niet eens een PSV-fan ben.quote:
quote:In Voetbal International laat PSV voorzitter Westerhof weten dat ze nog bezig zijn met Chelsea om Alex geheel of gedeeltelijk over te nemen van de Engelse topclub. Daarmee zou PSV hem langer dan een jaar aan de club willen binden.
Dat zou wel de eerste keer zijn deze eeuwquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we aan die voorwaarden voldaan hebben durf ik wel te beweren dat het er zonnig uit ziet.![]()
Dat is inderdaad een sterke verdediging, maar het gerucht over Kromkamp hoor ik al maanden. En ook al zou hij komen, dan moet hij nog wel zijn oude vorm herwinnen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
PSV schijnt ook naar Kromkamp te hengelen.
Kromkamp-Alex-Ooijer-Salcido
Kan slechter dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |