geen van beide, eens een andere club in de CL is ook leuk, net als Arsenal die heb ik ook wel genoeg gezien.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef ganzenherder het volgende:
AC Milan ligt PSV wel vind ik.
Ik zou iig veel liever AC milan krijgen dan weer OL.
helemaal mee eens. Hij komt eigenlijk gewoon te kort, leuke eredivisiespeler die bij Heerenveen of Twente niet bijzonder op zou vallen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor een gedeelte waan van de dag, toen hij net als linksback stond afgelopen seizoen vielen de mensen over elkaar heen om te roepen hoe goed hij wel niet was ineens. Om vervolgens als hij in topwedstrijden door de mand valt te roepen dat hij kut is. Lamey is ook geen basismateriaal voor PSV, lekker op de bank of tribune, maar niet in de basis.
Dat waren zaalvoetballers. Maar daar gaat vaak hetzelfde voor op inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
En in het verre verleden nog John de Bever en Edwin Grunholz
quote:«Vou trabalhar forte para ter o meu espaço» (Alcides)
O defesa brasileiro reconhece que existe uma forte concorrência no Benfica, mas Alcides reforça a ideia que irá «trabalhar forte» para conquistar a titularidade.
ASF
«É muito complicado. O Benfica tem excelentes jogadores tanto na faixa lateral como no eixo. Agora, acho que existe sempre uma possibilidade e vou trabalhar forte para ter o meu espaço entre os jogadores titulares», afirmou Alcides.
Ja Vanenburg was/is toch ook een zaalvoetballerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat waren zaalvoetballers. Maar daar gaat vaak hetzelfde voor op inderdaad.
Nou ik vond Lamey erg goed spelen vorig seizoen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Hij komt eigenlijk gewoon te kort, leuke eredivisiespeler die bij Heerenveen of Twente niet bijzonder op zou vallen.
Maar vooral de held van het straatvoetbal nadat hij Davids door de benen speelde!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja Vanenburg was/is toch ook een zaalvoetballer![]()
Alleen al zijn optreden in de bekerfinale zou voldoende moeten zijn om vast te stellen dat Lamey te kort komt. In feite koste zijn beperkte verdedigende vermogens ons de beker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou ik vond Lamey erg goed spelen vorig seizoen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
Zojuist is bekend geworden dat Farfán bij PSV blijft!
Wel netjes van hem dat hij niet voor een middelmatige club als Portsmouth gaat!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer
Jammer, wéér geen kampioenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer
ja iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel netjes van hem dat hij niet voor een middelmatige club als Portsmouth gaat!
Ik ben niet voor PSV hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja idd
hebben jullie weer veel fun aan
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus we verliezen vooralsnog alleen Lucius, Ferreyra, Zoetebier en Archie Thompson?
Zeker weg:
Lucius, Ferreyra, Zoetebier, Takak en Archie Thompson
Misschien weg:
Vennegoor of Hesselink, Wilson en Smit
Nieuw:
Salcido en Moens en Manuel da Costa
Op spelersgebied zijn we er dus zeker niet slechter op geworden vooralsnog, de grootste aderlating zit hem op technisch vlak.
Is het al helemaal zeker dat Alex blijft dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus we verliezen vooralsnog alleen Lucius, Ferreyra, Zoetebier en Archie Thompson?
Zeker weg:
Lucius, Ferreyra, Zoetebier, Takak en Archie Thompson
Misschien weg:
Vennegoor of Hesselink, Wilson en Smit
Nieuw:
Salcido en Moens
Op spelersgebied zijn we er dus zeker niet slechter op geworden vooralsnog, de grootste aderlating zit hem op technisch vlak.
95% zeker ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Is het al helemaal zeker dat Alex blijft dan?
Ik heb geen idee, hij moet toch ergens trainen. En met de Herdgang is hij vertrouwd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
95% zeker ja.
Anders zou hij nu ook niet vrolijk meetrainen denk je wel?
Gekocht voor geloof ik 7,5 miljoenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef WooZ het volgende:
ff een domme vraag, hoe zit het nou met koné?
heeft psv em gekocht? nog steeds gehuurd? voor hoeveel? of gaat ie na z'n vrije periode na het wk weer fijn met roda meetrainen?
Echt waar? Hoe kom je aan die informatie? En heb je een link van het forum waar Steef en een paar van jullie op zitten? Das wel interessant om mee te lezen denk ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:05 schreef cultheld het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef WooZ het volgende:
ff een domme vraag, hoe zit het nou met koné?
heeft psv em gekocht? nog steeds gehuurd? voor hoeveel? of gaat ie na z'n vrije periode na het wk weer fijn met roda meetrainen?
[/quote
7.3 miljoen euro. PSV is trouwens nog met een rechtsback bezig, ben benieuwd wie 't is.
Wacht nog ff tot de transfermarkt sluit, als Barca morgen met 16 miljoen op de stoep staat is hij alsnog weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over.
oh dan heb je nog 2 maanden om jezelf te laten bannenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Ik had met een andere user gewed dat Farfán zou vertrekken en nu moet ik een maand (vanaf 1 sept.) lang eenn Ajax-avatar nemen. Ik heb het er graag voor over.
Nou, ik zou toch wachten tot 1 september inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
Steef zit gewoon op het PSV Netwerk geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:10 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Echt waar? Hoe kom je aan die informatie? En heb je een link van het forum waar Steef en een paar van jullie op zitten? Das wel interessant om mee te lezen denk ik![]()
Sinds kort zit hij, paranoïde als hij is, alle topics af te speuren om te kijken of er nieuwe "José Rivas" postings op PN verschijnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Steef zit gewoon op het PSV Netwerk geloof ik.
Hij is echt pissig op je: http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic.php?p=445160#445160quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds kort zit hij, paranoïde als hij is, alle topics af te speuren om te kijken of er nieuwe "José Rivas" postings op PN verschijnen.
Hij zit er overigens "echt in" nu, bij PSV....
http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic.php?p=445730&highlight=#445730
Ja, maar daarmee heb je het ook wel gehad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Devano het volgende:
Positief voor PSV, maar met die 16 miljoen waren ze ongetwijfeld ook blij geweest. Hadden ze mooi een vroegtijdige terugkeer van Van Nistelrooy mee kunnen financieëren.
Och, eerst maar eens zien of Farfan echt blijft, er nog een nieuwe rechtsback komt en of we er nog een topspits bij krijgen. Als we aan die voorwaarden voldaan hebben durf ik wel te beweren dat het er zonnig uit ziet.quote:
die gaat niet naar Barca deze zomer, maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Leso_Varen het volgende:
Farfan![]()
Hopen dat ie ook echt blijft, en niet over een weekje naar Barca ofzo gaat.
Nee precies. Barca heeft spitsen genoeg, en de enige spits die ze willen hebben is Forlanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die gaat niet naar Barca deze zomer, maak je maar geen zorgen.
Af en toe. O.a. dat PSV het beste netwerk van Nederland heeft en dat het beleidsmatig uitstekend in elkaar zit op het gebied van scouting in Eindhoven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:30 schreef johannes1986 het volgende:
Zegt Steef nog weleens interessante dingen over PSV?
Ajaxtalk postings. En idd, dat is geen bron meerquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Waar spreek je die gozer dan nog, op msn zal toch niet aangezien hij je niet bepaald meer mag.
Ik heb geen idee wat hij bij PSV doet. Volgens mij is hij gewoon een supporter. Rio heeft Spaanse/Braziliaanse bronnen als ik me niet vergis. Maar Steef is sinds deze zomer (en dat weet ik nog wel van msnquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Maar cult, ken je die user De Kuil van het netwerk ook? Die zit redelijk dicht bij het vuur me dunkt.
Volgens de afspraak gaat die na 31 aug inquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Enchanter het volgende:
Waar is je Ajax Avatar Cult ?
quote:De Kuil
Toeschouwer
Uit: USA
Vak: -
Reg.: 18 februari 2006
Gepost op 29 juni 2006 om 21:23:22.
Mijn zeer betrouwbare bron vertelde mij vandaag het volgende:
- Cuevas is afgetest
- Men is druk bezig met een buitenlandse spits om Lange Jan te vervangen ingeval Jan vertrekt, wat zeer goed mogelijk is
- Robert is of wordt binnenkort verkocht
- Ooijer onderhandelt met PSV over een verbeterd contract; PSV heeft belangstelling van een buitenlandse club afgewezen en wil hem per se houden
- Men is druk bezig met een buitenlandse linksback die goed speelde op het WK
- Alex blijft zo goed als zeker
- Men is ook nog steeds bezig met een vleugelspeler
- Vooralsnog komt er geen nieuwe rechtsback; Lamey is eerste keus
- PSV zit niet stil, had allang vele spelers kunnen aantrekken, maar men weigert zich te laten opjagen en wil alleen spelers aantrekken die garanderen dat het niveau minimaal gelijk blijft of hoger wordt; geen kopen om het kopen.
- Men beseft dat Ajax en AZ veel gekocht hebben, maar beide clubs raken of raakten recentelijk veel spelers kwijt, wat bij ons gewoon niet het geval is
Kortom: men is bezig, maar laat tijd geen invloed uitoefenen op de kwaliteitsmaatstaf; de ondergrens wordt bewaakt en men koopt alleen als ze een uitstekende kracht kunnen krijgen..
Vervelend voor ons vanwege de lange stilte, maar wel de enige juiste weg.
Wat voor werk doet die Steef bij PSV dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij bij PSV doet. Volgens mij is hij gewoon een supporter. Rio heeft Spaanse/Braziliaanse bronnen als ik me niet vergis. Maar Steef is sinds deze zomer (en dat weet ik nog wel van msn) werkzaam bij PSV (op consultancy basis) en heeft alle lijsten gezien. Gelukkig heeft ie nog geen Valckx-mailtjes geplaatst op fora
.
Consultancy werk, wat er in de praktijk op neer komt dat hij niet zo zeer spelers aanbrengt (wat hij wel bij Ajax, Anderlecht en Feyenoord bijv. doet), maar spelers, die PSV eventueel wil bekijken, moet beoordelen. Dat laten ze niet alleen door hem doen, maar door nog wat adviseurs. Op die manier sparen ze zich een hoop moeite uit; Dat begrijp je denk ik welquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat voor werk doet die Steef bij PSV dan?
Dus hij is adviseur voor Ajax, Anderlecht, PSV en Feyenoord?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Consultancy werk, wat er in de praktijk op neer komt dat hij niet zo zeer spelers aanbrengt (wat hij wel bij Ajax, Anderlecht en Feyenoord bijv. doet), maar spelers, die PSV eventueel wil bekijken, moet beoordelen. Dat laten ze niet alleen door hem doen, maar door nog wat adviseurs. Op die manier sparen ze zich een hoop moeite uit; Dat begrijp je denk ik wel.
Hij heeft een scouting & consultancy bedrijf. Hij werkt wel voor meer clubs trouwens; Ook in Spanje, Hongarije en nog wat NL clubs als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dus hij is adviseur voor Ajax, Anderlecht, PSV en Feyenoord?
Hmm leuk werk. En in welke landen scout hij en hoeveel mensen werken voor zijn bedrijf?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft een scouting & consultancy bedrijf. Hij werkt wel voor meer clubs trouwens; Ook in Spanje, Hongarije en nog wat NL clubs als ik me niet vergis.
Is standaard down tussen 1:00 en 2:00quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:44 schreef Erasmusch het volgende:
Die links op ajaxtalk laden niet. Staat er nog iets boeiends?
Leuk en aardig maar dat had ik ook allemaal kunnen vertellen terwijl ik niet eens een PSV-fan ben.quote:
quote:In Voetbal International laat PSV voorzitter Westerhof weten dat ze nog bezig zijn met Chelsea om Alex geheel of gedeeltelijk over te nemen van de Engelse topclub. Daarmee zou PSV hem langer dan een jaar aan de club willen binden.
Dat zou wel de eerste keer zijn deze eeuwquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we aan die voorwaarden voldaan hebben durf ik wel te beweren dat het er zonnig uit ziet.![]()
Dat is inderdaad een sterke verdediging, maar het gerucht over Kromkamp hoor ik al maanden. En ook al zou hij komen, dan moet hij nog wel zijn oude vorm herwinnen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
PSV schijnt ook naar Kromkamp te hengelen.
Kromkamp-Alex-Ooijer-Salcido
Kan slechter dacht ik
Ik weet niet of Ajax Kromkamp concreet heeft gevolgd. Ze hebben Ogararu als rechtsback maandenlang gevolgd, en met verschillende scouts bekeken, dus ik twijfel aan de concreetheid van de eventuele interesse die Ajax ooit zou hebben gehad in Kromkamp.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:57 schreef Neoktheone het volgende:
Dat staat idd ook op internet (De Stentor?). Ach, leuk gerucht, maar het is Ajax volgens mij ook niet gelukt Kromkamp te halen...
Is al zeker: Alex blijft dit seizoen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:47 schreef ganzenherder het volgende:
Onze lokale krant meldt vandaag trouwens dat Alex al definitief zeker blijft....zijn ze een beetje te vroeg mee volgens mij...
En ook dat PSV opzoek is naar een rechtsback en Kromkamp hoog op het lijstje staat..
gezien de problemen in Italië en alle spelers die daar vrij komen denk ik dat Farfan wel blijftquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, eerst maar eens zien of Farfan echt blijft, er nog een nieuwe rechtsback komt en of we er nog een topspits bij krijgen. Als we aan die voorwaarden voldaan hebben durf ik wel te beweren dat het er zonnig uit ziet.![]()
die quote dook hier een deel of wat geleden ook op, maar dan van een andere user van het netwerk volgens mijquote:
Alex is onbetaalbaar qua salaris volgens mij, Chelsea betaalt nu een groot deel namelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:57 schreef johannes1986 het volgende:
Zou slim zijn als PSV Alex koopt. Chelsea heeft voorlopig niets aan hem, en zo houden ze de goede relatie met PSV in stand, waardoor Farfan volgend jaar aan Chelsea verkocht zal worden.
En op die manier kan PSV nog 1-2 jaar van Alex genieten, en nog winst op hem maken ook![]()
Kromkamp zou heel mooi zijn, die komt echt wel weer op niveau als je hem een aantal wedstrijden de kans geeft.
Als dat zo zou zijn, zou PSV dat heel goed weten, en daarom geeneens een poging doen om hem te kopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex is onbetaalbaar qua salaris volgens mij, Chelsea betaalt nu een groot deel namelijk.
Crouch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Volgens Steef wil Koeman weer een lantaarnpaal aantrekken als vervanger van Vennegoor of Hesselink.
Hij laat zich nooit uit over namen. Hij heeft wel een negatief advies gegeven over deze lantaarnpaal maarja.quote:
Ajax wil hem niet, Valencia wil hem niet. Hij moet toch ergens voetballen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef thewishmaster het volgende:
Ik weet niet of Kluivet graag naar PSV komt. Ajax is toch zijn club.
Zal wel AZ wordenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ajax wil hem niet, Valencia wil hem niet. Hij moet toch ergens voetballen.
Als er iemand is die ik niet in een PSV shirt wil zien dan is het kluivert wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie liever Kluivert komen. Hoeft volgens mij niet veel te kosten en kan alles wat Vennegoor deed ook wel doen. (Beetje ballen vasthouden en kopgoals maken) En als hij in vorm geraakt heb je gewoon de beste spits van de wereld in huis.
Als Kluivert PSV naar de finale van de champions league loodst praat je wel anders.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als er iemand is die ik niet in een PSV shirt wil zien dan is het kluivert wel.
Bah bah![]()
Dat veranderd wel als hij goed voetbal laat zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:02 schreef thewishmaster het volgende:
Maar ik vind nog steeds inderdaad dat Kluivert in potentie de beste spits van Nederland is. Hij zal alleen niet zo goed liggen bij Het publiek van PSV.
Zo hypocriet zijn voetbalsupporters. Mij kan het ook niet zo schelen allemaal. Als Mark van Bommel naar Ajax zou komen, hoorde jij mij ook niet klagen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat veranderd wel als hij goed voetbal laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |