Vannacht misschien en dán gaat je wekkerquote:
Ik snap je dilemmaquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:20 schreef rubbereend het volgende:morgen feijenoord oprollen
en oja, ajax hoeft dit weekend geen punten te verliezen
Ik vind het bijna zielig voor Feijenoord, vooraf aan het seizoen vol trots vertellen dat ze mee gingen doen op de titel en nu al meer dan 10 punten achter staanquote:
Na morgen nog maar 8quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zielig voor Feijenoord, vooraf aan het seizoen vol trots vertellen dat ze mee gingen doen op de titel en nu al meer dan 10 punten achter staan![]()
En dan dat liedjequote:Op zaterdag 11 december 2004 17:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zielig voor Feijenoord, vooraf aan het seizoen vol trots vertellen dat ze mee gingen doen op de titel en nu al meer dan 10 punten achter staan![]()
hehe als dat gebeurt trakteer ik je op een biertjequote:Op zaterdag 11 december 2004 17:32 schreef jerryx het volgende:
[..]
Na morgen nog maar 8Ajax, AZ en NAC en wijzelf regelen de rest, en we halen jullie alsnog in
Cultheld ajax supporter??quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:44 schreef jerryx het volgende:
[..]
Jij bent best wel irritantKun je niet beter Ajax-supporter worden ?
Zo vaak post ik hier niet, jullie zijn een beetje gefixeerd op mijn mooie aanwezigheidquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:18 schreef lookinforyou het volgende:
En jij lijkt wel een PSV supporter, zo vaak post je hier![]()
Zoals PSV'ers vaak bezig zijn met Amsterdamquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:46 schreef VoreG het volgende:
Zo vaak post ik hier niet, jullie zijn een beetje gefixeerd op mijn mooie aanwezigheid
is geen dilemma hoor, ajax hoeft van mij maar 2 keer in een seizoen te winnen.quote:
In het PSV topic over Ajax praten is geen schandequote:Op zaterdag 11 december 2004 18:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals PSV'ers vaak bezig zijn met Amsterdam
Van Vitesse dus.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is geen dilemma hoor, ajax hoeft van mij maar 2 keer in een seizoen te winnen.
ik denk dat hij diep in het hart maar al te graag zou ruilenquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:21 schreef Djekko het volgende:
Op VZ staat dat Gullit geen hoge pet op heeft van de verdediging van PSV![]()
![]()
Ze houden alles tegen maar hij vindt er niks aan. Maar het zal vast komen omdat onze verdediging verbleekt bij die van hun.
Yep, dat wisten we vroeger alquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik denk dat hij diep in het hart maar al te graag zou ruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |