Dat maakt het dan wel een heel klein beetje goed, dat jullie em hadden willen hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef popolon het volgende:
Had natuurlijk naar Ajax gemoeten maar die hebben echt geen goede verdediger nodig, waarom zou je een goede ervaren speler halen als je verdeging toch al klote is
Reiziger nodig bij Ajax? Denk het niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef popolon het volgende:
Goede zet van PSV als Reiziger komt, kan ook centraal uit de voeten.
Had natuurlijk naar Ajax gemoeten maar die hebben echt geen goede verdediger nodig, waarom zou je een goede ervaren speler halen als je verdeging toch al klote is
Inderdaad. En Johannes moet z'n harses houden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef DeTolk het volgende:
PSV mag blij zijn met Reiziger.
In deze post kan ik me dan weer wel vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Inderdaad. En Johannes moet z'n harses houden.
Nee dat zeg ik toch, een gatenkaas moet wel een gatenkaas blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Reiziger nodig bij Ajax? Denk het niet.
Aha, polyfan = successupporter?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef cultheld het volgende:succesfans (van welke club dan ook)
Ik denk inderdaad dat het geen slechte keuze is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef DeTolk het volgende:
PSV mag blij zijn met Reiziger.
Ik denk dat hij bedoelt fan van meerdere clubs.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Aha, polyfan = successupporter?
Nederland is zo'n beetje het enige land waar dat niet 'mag' trouwens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt fan van meerdere clubs.
Nee, van die mannetjes die bijvoorbeeld naar Feyenoord - RKC gaan en dan ongeacht de uitslag juichen, omdat ze een seizoenskaart van RKC hebben, maar ook voor Feyenoord zijn. Zapper en Johannes zijn daar mooie voorbeelden van. Eend trouwens ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Aha, polyfan = successupporter?
Onzin. Afgezien van Amerika is het overal not done.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Nederland is zo'n beetje het enige land waar dat niet 'mag' trouwens.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
Nee, van die mannetjes die bijvoorbeeld naar Feyenoord - RKC gaan en dan ongeacht de uitslag juichen, omdat ze een seizoenskaart van RKC hebben, maar ook voor Feyenoord zijn.
Je bent 't met me eens?quote:
Ik word toch liever niet in 1 zucht met die negativo genoemdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
Zapper en Johannes zijn daar mooie voorbeelden van. Eend trouwens ook.
quote:Ik zal toch maar even reageren ik heb met niemand van psv gesproken ik heb ook tegenover iets of iemand iets bevestigd dit omdat ik absoluut niet weg mag bij Wolfsburg.
Ik wens jullie veel s6 en hopelijk tot over een paar jaar
Voor zover de omschrijving ja, de personen in kwestie volg ik niet zo, dus daar heb ik niet echt een mening over. Hoewel Rubbereend naar mijn mening toch alleen psv'er is....?quote:
en NEC.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoewel Rubbereend naar mijn mening toch alleen psv'er is....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |