Amstel Cup.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:24 schreef Black-Death het volgende:
KNVB beker 2005?(zie plaatje in OP Welke is dat precies? Ik snap der geen drol meer van ....
Gatorade Cupquote:
een 3 mans verdedidiging zie ik tegen Vitesse niet zitten. Gewoon 4 man achter in houden in de rest kan ik me wel vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:26 schreef The_M het volgende:
Zaterdag tegen Vitesse........Ben er helemaal niet zeker op na de wedstrijd van afgelopen weekend. Suggesties voor veranderingen in de opstelling? Misschien is het wat om met 3 verdedigers te spelen en een mannetje meer op het middenveld te zetten.....Dan krijg je automatisch wat meer druk naar voren. Zoiets bijvoorbeeld:
--------------Gomes
Ooijer-------Alex----------Lee
--------------Cocu
Lucius----Vayrinnen-----Simons
--------------Afellay
----Vennegoor----Farfan
Met Cocu in de rol voor de verdediging en Afellay achter de spitsen. Lijkt me een betere opstelling dan afgelopen zaterdag.......
We kunnen het proberenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:26 schreef The_M het volgende:
Zaterdag tegen Vitesse........Ben er helemaal niet zeker op na de wedstrijd van afgelopen weekend. Suggesties voor veranderingen in de opstelling? Misschien is het wat om met 3 verdedigers te spelen en een mannetje meer op het middenveld te zetten.....Dan krijg je automatisch wat meer druk naar voren. Zoiets bijvoorbeeld:
--------------Gomes
Ooijer-------Alex----------Lee
--------------Cocu
Lucius----Vayrinnen-----Simons
--------------Afellay
----Vennegoor----Farfan
Met Cocu in de rol voor de verdediging en Afellay achter de spitsen. Lijkt me een betere opstelling dan afgelopen zaterdag.......
Komt spuit 11 ook nog even aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Overigens wel erg onprofessioneel dat een topclub als PSV de administratie niet op orde heeft.
Waarom niet tegen Vitesse met 3 verdedigers? Bij balbezit van Vitesse kan Cocu eventueel gewoon naast Alex gaan spelen, en bij balbezit voor PSV kan hij op het middenveld meedoen, moet kunnen toch? Alex, Ooijer en Lee moeten de 1 op 1 situaties achterin op kunnen lossen, helemaal tegen de spitsen van een club als Vitessequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een 3 mans verdedidiging zie ik tegen Vitesse niet zitten. Gewoon 4 man achter in houden in de rest kan ik me wel vinden
--------Gomes-----------
Ooijer----Alex--Bouma---Lee
--------------Simons---------
-------Lucius--------Cocu----
-------------Afellay--------
-----VoH-----Farfán-------
Echt waar? Jeetje zeg!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Het blijft lachen natuurlijk. Gisteren nog iemand gesproken die bij SHO was wezen kijken. Voetballend was de zege van PSV ook al onterecht.
Ik vind het veel risico's met zich meebrengen, te veel. Vitesse is toch een ploeg die goed voor de dag kan komen in Eindhoven. Een aanvallende rol voor een van de centrale verdedigers kan uiteraard wel, dat gebeurde vorig jaar ook regelmatig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:46 schreef The_M het volgende:
[..]
Waarom niet tegen Vitesse met 3 verdedigers? Bij balbezit van Vitesse kan Cocu eventueel gewoon naast Alex gaan spelen, en bij balbezit voor PSV kan hij op het middenveld meedoen, moet kunnen toch? Alex, Ooijer en Lee moeten de 1 op 1 situaties achterin op kunnen lossen, helemaal tegen de spitsen van een club als Vitesse![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:51 schreef Suijk het volgende:
Ben wel benieuwd hoe jullie stadion er nu uitziet, zonder die hekken. Dit weekend de eerste officiele wedstrijd zonder de hekken toch?
Ik weet dat jullie je nooit zorgen maken over eigen jeugd natuurlijk, maar zolang PSV 1 ook dramatisch speelt wordt het een zwaar jaar hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:51 schreef The_M het volgende:
[..]
Balen, ofniet DD? Jong PSV was minder dan SHO.....pfff, kan niet slapen vannacht![]()
Kijk, daar kan ik nou wel van balenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie je nooit zorgen maken over eigen jeugd natuurlijk, maar zolang PSV 1 ook dramatisch speelt wordt het een zwaar jaar hoor.
Ach jij basseert je nu op de wedstrijden tegen ajax en heracles (waar je alleen de samenvatting van gezien hebt).quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Ik weet dat jullie je nooit zorgen maken over eigen jeugd natuurlijk, maar zolang PSV 1 ook dramatisch speelt wordt het een zwaar jaar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |