abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29342358

Vorig deeltje: Het Officiële PSV-topic #109: Op weg naar weer een Peace Cup

Mede mogelijk gemaakt door:

game on

vorige deeltje
quote:
Alex voor het eerst geselecteerd voor Braziliaans nationale elftal

PSV verdediger Alex is vandaag voor het eerst opgeroepen voor het nationale elftal van Brazilie door bondscoach Carlos Alberto Parreira. Op 17 augustus speelt Brazilie een oefenwedstrijd tegen Kroatie. Het duel wordt gespeeld in Split. De bondscoach liet weten Alex na alle lof in de media graag zelf aan het werk te willen zien. Gomes is niet opgeroepen voor het duel.

De selectie:
Dida (Milan), Júlio César (Inter), Cafu (Milan), Roberto Carlos (Real Madrid), Cicinho (São Paulo), Gilberto (Hertha BSC), Lúcio (Bayern Munchen), Juan (Bayer Leverkusen), Luisão (Benfica), Alex (PSV), Emerson (Juventus), Gilberto Silva (Arsenal), Zé Roberto (Bayern Munchen), Kaká (Milan), Juninho Pernambucano (Olympique Lyon), Renato (Sevilla), Ricardinho (Santos), Júlio Baptista (Real Madrid), Ronaldo (Real Madrid), Adriano (Inter), Robinho (Santos), Ricardo Oliveira (Bétis)

[ Bericht 16% gewijzigd door pascalheister op 01-08-2005 23:18:36 ]
pi_29342386
Ik sluit me helemaal aan bij die topictitel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:14:12 #3
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29342450
kut, ik was te laat met de mijne :\
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 augustus 2005 @ 23:15:29 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29342491
jammer k had ook eentje in aanbouw, met als tt "Alex bij de goddelijke kanaries"
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29342744
Zo te zien gaat Feyenoord Kalou echt niet verkopen, hoeveel hij ook tegenstribbeld. Misschien is Baros wat voor jullie, die kan wel weg voor 8 miljoen
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:23:21 #6
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29342846
Zo zeg, die Feyenoorders zijn knap ziek zeg, Roger Linse verbouwen, Hiddink een vet zwijn noemen, Westerhof een lesje leren.

Allemaal tuig, zo blijkt maar weer.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29342960
Hiddink z'n huis-adres is al op een feyenoord forum gepost. Die van Linse trouwens ook.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 augustus 2005 @ 23:28:16 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29343058
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
Hiddink z'n huis-adres is al op een feyenoord forum gepost. Die van Linse trouwens ook.
beetje triest
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29343098
ubertriest natuurlijk
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:32:38 #10
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29343246
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
De gemiddelde Feyenoorder weet niet eens hoe je uit Rotterdam komt, dus ik zou me geen zorgen maken .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 augustus 2005 @ 23:37:26 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29343433
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef PirE het volgende:

[..]

De gemiddelde Feyenoorder weet niet eens hoe je uit Rotterdam komt, dus ik zou me geen zorgen maken .
idd die snappen niet dat de rondweg niet rond is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29343575
Zal Guus weer eens een kogelbrief krijgen...
pi_29343998
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef Zapper het volgende:
Zo zeg, die Feyenoorders zijn knap ziek zeg, Roger Linse verbouwen, Hiddink een vet zwijn noemen, Westerhof een lesje leren.

Is dat ziek?

De rest is wel weer van bedenkelijk niveau
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:13:26 #14
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29344836
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dat ziek?

De rest is wel weer van bedenkelijk niveau
Hier dan het hele bericht:
quote:
Die Hiddink leek verdomme net een varken met een bril op!! Vuil vet zwijn!!! Kalou als PSV nog heeeel veel gloeilampjes verkoopt, dan kunnen ze misschien ¤ 17mln. betalen!!! Dan mag je zo met een gipsvlucht naar die lampenkappen!!! En die Linsse krijgt binnenkort nog wel een golfcursus!!!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:30:26 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29345424
als Kalou daadwerkelijk naar PSV komt voorspel ik minimaal 3 bans
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29345616
Kalou komt niet, dat moet toch al wel duidelijk zijn ondertussen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:41:35 #17
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29345808
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Studio Sport niet gezien?
pi_29345895
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:41 schreef Zapper het volgende:

[..]

Studio Sport niet gezien?
Nope, maar Wotte leek me toch vrij duidelijk, of niet?

Laten we eerlijk zijn, Feyenoord heeft nog geen moment de indruk gewekt mee te willen werken aan een transfer, dus dan gebeurdt het gewoon niet, simpel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29346622
Ze vragen veel te veel, dus zal het er wel niet van komen.
That's all folks!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 06:48:33 #20
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29349491
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nope, maar Wotte leek me toch vrij duidelijk, of niet?

Laten we eerlijk zijn, Feyenoord heeft nog geen moment de indruk gewekt mee te willen werken aan een transfer, dus dan gebeurdt het gewoon niet, simpel.
Als het aan Feyenoord ligt niet nee. De vraag is hoever kamp Kalou wil gaan, als hij écht weg wil dan kan hij dat via een gerechtelijke manier afdwingen. Sinds het bosman-arrest staat het immers een ieder vrij om van werkgever te wisselen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 09:09:50 #21
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29350462
quote:
Hehe eindelijk die 't ook inziet..
Wederom Feyenoord laat Kalou gewoon niet gaan...

tvp
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 09:13:58 #22
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29350521
quote:
Robinho mocht ook niet weg bij Santos, hij zit nu ook mooi bij Real Madrid na wat werkweigering. Als een voetballer echt weg wil dan heeft hij genoeg middelen om dat door te zetten.

Gerechtelijk stappen nemen kost tijd en dan is de transfermarkt alweer dicht. Feyenoord krijgt alleen maar minder als ze Kalou deze transferperiode niet verkopen. Ze krijgen nooit zoveel meer komende winter en daarna al helemaal niet meer omdat zijn contract dan nog maar 1 jaar doorloopt.
pi_29350602
Waarom stopt PSV niet gewoon met Kalou? Ik snap niet dat ze nog tijd stoppen in hem.

Feyenoord wil hem gewoon niet verkopen aan PSV, oke dan, klaar. Niet moeilijk over doen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 09:22:20 #24
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29350632
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef Zapper het volgende:

Idd, en alle psv'ers neuken koeien en lopen de hele dag op hun klompen door de stront!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29350681
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 09:22 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Idd, en alle psv'ers neuken koeien en lopen de hele dag op hun klompen door de stront!

Dat is hier altijd zo prettig hehe, die inhoudelijk goede discussies...
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')