quote:Alex voor het eerst geselecteerd voor Braziliaans nationale elftal
PSV verdediger Alex is vandaag voor het eerst opgeroepen voor het nationale elftal van Brazilie door bondscoach Carlos Alberto Parreira. Op 17 augustus speelt Brazilie een oefenwedstrijd tegen Kroatie. Het duel wordt gespeeld in Split. De bondscoach liet weten Alex na alle lof in de media graag zelf aan het werk te willen zien. Gomes is niet opgeroepen voor het duel.
De selectie:
Dida (Milan), Júlio César (Inter), Cafu (Milan), Roberto Carlos (Real Madrid), Cicinho (São Paulo), Gilberto (Hertha BSC), Lúcio (Bayern Munchen), Juan (Bayer Leverkusen), Luisão (Benfica), Alex (PSV), Emerson (Juventus), Gilberto Silva (Arsenal), Zé Roberto (Bayern Munchen), Kaká (Milan), Juninho Pernambucano (Olympique Lyon), Renato (Sevilla), Ricardinho (Santos), Júlio Baptista (Real Madrid), Ronaldo (Real Madrid), Adriano (Inter), Robinho (Santos), Ricardo Oliveira (Bétis)
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
Hiddink z'n huis-adres is al op een feyenoord forum gepost. Die van Linse trouwens ook.
De gemiddelde Feyenoorder weet niet eens hoe je uit Rotterdam komt, dus ik zou me geen zorgen makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
Hiddink z'n huis-adres is al op een feyenoord forum gepost. Die van Linse trouwens ook.
idd die snappen niet dat de rondweg niet rond isquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef PirE het volgende:
[..]
De gemiddelde Feyenoorder weet niet eens hoe je uit Rotterdam komt, dus ik zou me geen zorgen maken.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef Zapper het volgende:
Zo zeg, die Feyenoorders zijn knap ziek zeg, Roger Linse verbouwen, Hiddink een vet zwijn noemen, Westerhof een lesje leren.
Allemaal tuig, zo blijkt maar weer.
Hier dan het hele bericht:quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:Is dat ziek?
De rest is wel weer van bedenkelijk niveau
quote:Die Hiddink leek verdomme net een varken met een bril op!! Vuil vet zwijn!!! Kalou als PSV nog heeeel veel gloeilampjes verkoopt, dan kunnen ze misschien ¤ 17mln. betalen!!! Dan mag je zo met een gipsvlucht naar die lampenkappen!!! En die Linsse krijgt binnenkort nog wel een golfcursus!!!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kalou komt niet, dat moet toch al wel duidelijk zijn ondertussen...
Nope, maar Wotte leek me toch vrij duidelijk, of niet?quote:
Als het aan Feyenoord ligt niet nee. De vraag is hoever kamp Kalou wil gaan, als hij écht weg wil dan kan hij dat via een gerechtelijke manier afdwingen. Sinds het bosman-arrest staat het immers een ieder vrij om van werkgever te wisselen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, maar Wotte leek me toch vrij duidelijk, of niet?
Laten we eerlijk zijn, Feyenoord heeft nog geen moment de indruk gewekt mee te willen werken aan een transfer, dus dan gebeurdt het gewoon niet, simpel.
Hehe eindelijk die 't ook inziet..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Robinho mocht ook niet weg bij Santos, hij zit nu ook mooi bij Real Madrid na wat werkweigering. Als een voetballer echt weg wil dan heeft hij genoeg middelen om dat door te zetten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Idd, en alle psv'ers neuken koeien en lopen de hele dag op hun klompen door de stront!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef Zapper het volgende:
Zo zeg, die Feyenoorders zijn knap ziek zeg, Roger Linse verbouwen, Hiddink een vet zwijn noemen, Westerhof een lesje leren.
Allemaal tuig, zo blijkt maar weer.
Dat is hier altijd zo prettig hehe, die inhoudelijk goede discussies...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, en alle psv'ers neuken koeien en lopen de hele dag op hun klompen door de stront!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |