o oke ik kijk ff... ben nu zwaar aan het klooienquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:37 schreef Djekko het volgende:
Uhm, er was toch al een textbestandje ergens?Die had WooZ volgens mij in elkaar gezet.. moet je maar ff kijken in het vorige topic, net onder al die avatars.
Edit, deel 110 that is denk ik
ben benieuwdquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:42 schreef Garlic_Sauce het volgende:
gheheh... ze hebben 3D foto's van alle spelers gemaakt... om vervolgens een 3d model van de hoofden in kristal te graveren. Volgens mij hebben ze bij Alex dan veel te veel kristal nodig
aldus: www.psv.nl
Die 'headshots' zijn ook op de open dag te zien trouwens. Straks word dat de nieuwe rage, geen voetbalshirt maar een 3D kristal van je favoriete voetballer in de fanshop
quote:'Clubs moeten van goeden huize komen'
28 juli 2005 15:30
Mocht er een club concreet geïnteresseerd zijn in André Ooijer, dan zal deze van goeden huize moeten komen. Dat zegt de verdediger zelf in een reactie op de vele berichten die er rondom zijn persoon zijn gepubliceerd.
© PSV Media - André Ooijer op de training van donderdagochtend.
Goeden huize
"Ik hoef niet weg bij PSV, maar ik ben wel vereerd door de belangstelling die er voor me is", zegt Ooijer (31). "Maar als een club me wil hebben, dan zullen ze van hele goeden huize moeten komen. Tot nu toe is dat nog niet gebeurd", zegt hij over de interesse die er is geweest uit Italië en Duitsland.
Topfit
Ooijer bevestigt dat hij heeft gesproken met Schalke 04. "Maar we zijn er gewoon niet uitgekomen. Ik wil PSV niet verlaten, tenzij de voorwaarden goed zijn. En dat was niet het geval." Hij ontkracht dat het afketsen een medische reden heeft, zoals in de pers gesuggereerd wordt. "Onzin, het is stukgelopen op de voorwaarden. Ik ben ook niet aanwezig geweest bij de wedstrijd die Schalke woensdagavond speelde, zoals in de media is gemeld. Als ik alles moet aannemen, woonde ik allang in Italië en in Duitsland. Ik zit lekker in Eindhoven, ben topfit, draai een lekkere voorbereiding en heb tot nu toe alle duels meegespeeld."
© PSV NV
Schlake speelt CLquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, joh, dat valt toch allemaal best mee? Feyenoord speelt inderdaad niet op het allerhoogste niveau in Europa, maar wedstrijden tegen Schalke04 en Sporting Lissabon zijn nog steeds goed voor de ontwikkeling van een 19-jarige voetballer lijkt mij.
Niet mooi genoeg voor hemquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jammer voor Ooijer als het niet door zou gaan, Schalke lijkt me een mooie club voor hem.
Prettig dat hij blijft inderdaadquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:10 schreef Djekko het volgende:
[..]
Niet mooi genoeg voor hemHet gevoel ontbrak, wat ie bij PSV wel had
Held Ooijer
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er schijnt morgen een nieuwe spits gepresenteerd te worden in Tilburg en dat zou Sibon zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |