De geruchten zeggen zoveel. Daar moet je niet zoveel op letten. Kalou die komt wel, voor een bedrag van minder dan 10 miljoen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:46 schreef WooZ het volgende:
Net op het sportjournaal zei Wotte: 'zeg nooit nooit'
Hij liet doorschemeren dat dat wat PSV biedt te laag is voor Kalou. PSV heeft 10 miljoen geboden dacht ik (dat zijn de geruchten), dus Feyenoord wil meer hebben, en ik vrees niet dat ze in Eindhoven zó gek zijn om zoveel te betalen
Ja ik weet het dus niet, in ieder geval maakt ik er uit op dat PSV minder bood dan de vraagprijs, hoeveel die ook moge zijn....quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
De geruchten zeggen zoveel. Daar moet je niet zoveel op letten. Kalou die komt wel, voor een bedrag van minder dan 10 miljoen.
Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
meer dan 10 miljoen voor Kalou zou belachelijk zijn
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
meer dan 10 miljoen voor Kalou zou belachelijk zijn
groot tallent maar nog te wisselvallig. Heeft een goed seizoen gespeeld maar bij een subtopperquote:
Kalou wisselvallig? Hij heeft 20 goals gemaakt in z'n eerste volle seizoen bij Feyenoord.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
groot tallent maar nog te wisselvallig. Heeft een goed seizoen gespeeld maar bij een subtopper
Farfan heeft dan ook op internationaal vlak wat meer geprestweerd en als we op dit moment 10 miljoen voor Farfan zouden zou ik ook tevreden zijn want hij was niet de beste speler van PSV afgelopen seizoenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kalou wisselvallig? Hij heeft 20 goals gemaakt in z'n eerste volle seizoen bij Feyenoord.
Stel dat er nu buitenlandse interesse zou zijn voor pakweg Farfán, zou jij dan tevreden zijn met 5 miljoen? Denk het toch niet. Kalou is meer waard dan 10 miljoen, en als je dat niet wil lappen dan moet je hem uit het hoofd zetten.
idd 5 miljoen lijkt me meer dan genoeg voor een subtopvoetballerquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
groot tallent maar nog te wisselvallig. Heeft een goed seizoen gespeeld maar bij een subtopper
Echt niet. Mooier dan dit kun je het niet hebben toch? Een speler van Feyenoord die zegt dat ie naar PSV wil, openlijk en meerdere malen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan maar een jaar wachten.
Dat is toch geen vergelijking? Kalou is klaar voor PSV, klaar voor Europa.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef Elvislives het volgende:
robben heeft ook een jaartje extra bij groningen gerijpt, door psv...
Ach, joh, dat valt toch allemaal best mee? Feyenoord speelt inderdaad niet op het allerhoogste niveau in Europa, maar wedstrijden tegen Schalke04 en Sporting Lissabon zijn nog steeds goed voor de ontwikkeling van een 19-jarige voetballer lijkt mij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef Djekko het volgende:
Kalou groeit bij Feyenoord niet zo heel veel meer, simpelweg omdat Feyenoord niet op het hoogste niveau in Europa speelt, iets waar Kalou wel thuis hoort.
dat is dan wel weer coolquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
san francisco (vliegen vanuit boston, bezoeken alcatraz, chinatown)
Om te beginnen zie ik (als Ajacied) een transfer van Kalou naar PSV niet zo zitten, want op die manier wordt PSV een stuk sterker. Maar voor de speler zelf zou een overgang fantastisch zijn, Kalou kan bij PSV veel en veel beter worden dan bij Feyenoord.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:49 schreef Elvislives het volgende:
kalou is 19, ook een jochie eigenlijk en heeft net een jaartje feijenoord erop zitten. en moet een speler dan ieder jaar een stap hogerop om te groeien?
misschien is vormbehoud al een hele stap voor kalou dit jaar: regelmatige prestaties, want hij heeft een dip gehad!
laat ik dit zeggen: ik hoop voor feijenoord dat kalou blijft en voor het NL voetbal ook, want een beetje respect naar de club die je gemaakt heeft tot wat je bent vind ik nog wel op zn plaats. daarna mag hij een 20 jarig contract tekenen in eindhoven van mij.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:37 schreef Elvislives het volgende:
kalou heeft alles te danken aan feijenoord, zonder die club was hij nu misschien expert in creatief met zandkorrels. Ik vind t een naaistreek als hij nou al die club de rug toekeert, laat hem nog maar een jaartje rijpen bij feijenoord! Die hebben toch niks aan veel geld, ze halen er toch maar prutsaankopen van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |