Iets dat ik ook hoopquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zolang PSV.nl geen melding maakt kun je er van uitgaan dat Ooijer gewoon blijft
Nadat jij je username in calimero hebt veranderd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:35 schreef cultheld het volgende:
Hey zapper, verander die Z eens in een H.
Verander jij de L dan in een N?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:35 schreef cultheld het volgende:
Hey zapper, verander die Z eens in een H.
Met een t.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nadat jij je username in calimero veranderd.
Ah, die was beter geweest inderdaad.quote:
nee ik was hebt vergeten.quote:
quote:
Ook west, of NYC? Daar ben ik afgelopen zomer geweest, erruf gaafquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik ga de dag na jouw aankomst terug in Nederland naar de VS
Heb je nog net ff tijd om hier je bevindingen neer te flatsen
Hij kan er beter lulheld van maken, want lullen ken ie als de bestequote:
Das nie positief zoals ik al een tijd terug vermeldde, moeten we eerst een pasfoto laten maken in Eindhovenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:03 schreef Helly het volgende:
en een brief dat ik m'n uitkaart kant komen activeren.
Scherpquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd Appelsientje is een bos aap, Ermelo is de Veluwe
werk (nog 3 weken plastic bakjes vlees sorteren)quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ook west, of NYC? Daar ben ik afgelopen zomer geweest, erruf gaaf
Ga je samen met Dirk???quote:
Jaquote:
Vet relaxed, maar hoe ga je dat ooit plannen in 3 weken? NYC hebben we al een week over gedaan, en nu dus 3 weken de andere kant incl. al die national parks, waarbij we San Diego niet meer halen als we alles een beetje fatsoenlijk willen zienquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
werk (nog 3 weken plastic bakjes vlees sorteren)
amsterdam (place of departure)
new york (start spreading the news! ik ontmoet m'n broertje op de top van het empire state building (ik speel tom hanks en hij meg ryan))
rhode island (slaapadres van een kennis die ons het nachtleven van New York gaat laten zien)
boston (week lang studentenfeesten en uitchecken symposia van de universiteiten)
niagara falls (iets met water geloof ik)
san francisco (vliegen vanuit boston, bezoeken alcatraz, chinatown)
yosemite park (een van de mooiste nationale parken)
las vegas (filthy rich worden, twee vrouwen versieren en met beide trouwen in een 1-hour wedding chapel)
grand canyon (..... room with a view)
los angeles Bezoeken Hollywood, walk of fame, lekker commercieel toeristje spelen)
laguna beach (erin (meisje uit brussel) ontmoeten en slapen in haar ouders huis aan laguna beach)
san diego (ein-de-lijk surfen op de bekendste surfspots ter wereld)
amsterdam (4 september terug in ned.)
intro uni utrecht (5 september begin met master!)
![]()
De geruchten zeggen zoveel. Daar moet je niet zoveel op letten. Kalou die komt wel, voor een bedrag van minder dan 10 miljoen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:46 schreef WooZ het volgende:
Net op het sportjournaal zei Wotte: 'zeg nooit nooit'
Hij liet doorschemeren dat dat wat PSV biedt te laag is voor Kalou. PSV heeft 10 miljoen geboden dacht ik (dat zijn de geruchten), dus Feyenoord wil meer hebben, en ik vrees niet dat ze in Eindhoven zó gek zijn om zoveel te betalen
Ja ik weet het dus niet, in ieder geval maakt ik er uit op dat PSV minder bood dan de vraagprijs, hoeveel die ook moge zijn....quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
De geruchten zeggen zoveel. Daar moet je niet zoveel op letten. Kalou die komt wel, voor een bedrag van minder dan 10 miljoen.
Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
meer dan 10 miljoen voor Kalou zou belachelijk zijn
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
meer dan 10 miljoen voor Kalou zou belachelijk zijn
groot tallent maar nog te wisselvallig. Heeft een goed seizoen gespeeld maar bij een subtopperquote:
Kalou wisselvallig? Hij heeft 20 goals gemaakt in z'n eerste volle seizoen bij Feyenoord.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
groot tallent maar nog te wisselvallig. Heeft een goed seizoen gespeeld maar bij een subtopper
Farfan heeft dan ook op internationaal vlak wat meer geprestweerd en als we op dit moment 10 miljoen voor Farfan zouden zou ik ook tevreden zijn want hij was niet de beste speler van PSV afgelopen seizoenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kalou wisselvallig? Hij heeft 20 goals gemaakt in z'n eerste volle seizoen bij Feyenoord.
Stel dat er nu buitenlandse interesse zou zijn voor pakweg Farfán, zou jij dan tevreden zijn met 5 miljoen? Denk het toch niet. Kalou is meer waard dan 10 miljoen, en als je dat niet wil lappen dan moet je hem uit het hoofd zetten.
idd 5 miljoen lijkt me meer dan genoeg voor een subtopvoetballerquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
groot tallent maar nog te wisselvallig. Heeft een goed seizoen gespeeld maar bij een subtopper
Echt niet. Mooier dan dit kun je het niet hebben toch? Een speler van Feyenoord die zegt dat ie naar PSV wil, openlijk en meerdere malen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan maar een jaar wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |