quote:
Ja
![]()
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:19 schreef Spideyman het volgende:[..]
werk (nog 3 weken plastic bakjes vlees sorteren)
amsterdam (place of departure)
new york (start spreading the news! ik ontmoet m'n broertje op de top van het empire state building (ik speel tom hanks en hij meg ryan
![]()
))
rhode island (slaapadres van een kennis die ons het nachtleven van New York gaat laten zien)
boston (week lang studentenfeesten en uitchecken symposia van de universiteiten)
niagara falls (iets met water geloof ik)
san francisco (vliegen vanuit boston, bezoeken alcatraz, chinatown)
yosemite park (een van de mooiste nationale parken)
las vegas (filthy rich worden, twee vrouwen versieren en met beide trouwen in een 1-hour wedding chapel)
grand canyon (..... room with a view)
los angeles Bezoeken Hollywood, walk of fame, lekker commercieel toeristje spelen)
laguna beach (erin (meisje uit brussel) ontmoeten en slapen in haar ouders huis aan laguna beach)
san diego (ein-de-lijk surfen op de bekendste surfspots ter wereld)
amsterdam (4 september terug in ned.)
intro uni utrecht (5 september begin met master!)
Vet relaxed, maar hoe ga je dat ooit plannen in 3 weken? NYC hebben we al een week over gedaan, en nu dus 3 weken de andere kant incl. al die national parks, waarbij we San Diego niet meer halen als we alles een beetje fatsoenlijk willen zien
![]()
Op het Empire moet je wel afspreken als het donker is, das vet veel mooier
![]()
(wel 1,5 uur wachtijd), dan krijg je dit soort taferelen:
![]()
Het MoMa is vernieuwd, wij zijn op de tijdelijke locatie op Queens geweest, maar nu moet je der zeker ff langs op de oorspronkelijke plek
![]()
Staten Island Ferry is gratis, aantrekkelijk voor studenten
![]()
Als je een wedstrijd van de Yankees mee wil pikken moet je ook zeker doen, echt enorm gaaf. Kaartjes kan je vantevoren bestellen via internet met je CC (evenals voor musicals op Broadway, wij zijn toen naar de Lion King geweest)
Over een dag of 8-9 zit ik in Vegas, ff de jackpot binnen halen
![]()
We eindigen in LA, ff dagje Laguna Beach + ik hoop ergens een goeie kledingzaak te spotten, kan ik mooi nog voor een eurotje of 400 inslaan, vet goeiekope shit daar nml
én ik ga m'n eigen tegeltje leggen in Hollywood (zie vorige PSV-topic
)Als laatste m'n Philips shirt ingepakt, en ik ben der klaar voor
![]()
En ik weet niet of je toevallig al een keer op
m'n site was geweest, maar daar staan wel wat leuke foto's van NYC