Volgende week vrijdag alweer de Johan Fruitschaalquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:08 schreef ASSpirine het volgende:
Beetje saai momenteel, met helemaal geen voetbal op tv...
en dat blijft nog voor een lange tijd zo...
verlate tvp![]()
Net zoals Ronaldo,Romario....quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
Ik weet alleen zéker dat Kalou PSV wel alleen als opstapje ziet.
Nu begrijp ik je beter.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ik volg het wereldwijde voetbal pas een paar jaar echt intensief. Maar ik ben altijd voor PSV geweest. Dat is volgens mij een groot verschil.
Ik heb nooit beweerd dat Alex PSV als opstapje heeft gebruikt. Ik weet alleen zéker dat Kalou PSV wel alleen als opstapje ziet.
Ja JaJongquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:36 schreef Jajong het volgende:
Nou, de deadline voor je uitspraken is vandaag Pyth, ik ben benieuwd.
Man, ik zat al weer alle sites af te gaan of het al definitief zou zijnquote:
Als ie voor het weekend komt, wil ik nog wel over mijn hart strijken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:36 schreef Jajong het volgende:
Nou, de deadline voor je uitspraken is vandaag Pyth, ik ben benieuwd.
Ik wist dat je er in zou trappen, Djekkoquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef Djekko het volgende:
Man, ik zat al weer alle sites af te gaan of het al definitief zou zijn
Ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als ie voor het weekend komt, wil ik nog wel over mijn hart strijken.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:10 schreef Erwtensoep het volgende:
voelen jullie je niet schuldig dat psv de helft van alle goede spelers bij feyenoord wil weghalen?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:10 schreef Erwtensoep het volgende:
voelen jullie je niet schuldig dat psv de helft van alle goede spelers bij feyenoord wil weghalen?
Wie krijgt er nou kratjes van je dan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja JaJong![]()
Maar ik vrees dat er vandaag niks meer bekend gemaakt wordt al denk ik nog steeds wel dat ie komt hoor![]()
Had verwacht dat het voor de open dag beklonken zou zijn, maar helaas![]()
We willen er maar 1...quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat nou Brabants? Hij wilt?quote:
Ik krijg eerst nog een kratje van je medeneusje JaWi omdat Davids niet naar ajax kwamquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie krijgt er nou kratjes van je dan.
Nee, Nederlands.quote:
quote:
Al die achterlijke boeren uit het Oosten ook altijdquote:Vraag
Is het hij wilt of hij wil?
Antwoord
Correct is: hij wil.
Meer weten over deze of soortgelijke kwesties?
Extra toelichting sluiten
Toelichting
Bij de meeste werkwoorden krijgt de vorm van de tegenwoordige tijd voor de derde persoon enkelvoud de uitgang -t. De onregelmatige werkwoorden kunnen, zullen, mogen en willen zijn uitzonderingsgevallen, evenals het werkwoord zijn (hij is). De vorm voor de derde persoon enkelvoud is bij kunnen, zullen, mogen en willen gelijk aan die voor de eerste persoon: hij kan, hij zal, hij mag, hij wil.
AS komt dan ook niet uit brabantquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:43 schreef The_M het volgende:
"Kalou met fluitconcert onthaald in de kuip tijdens de open dag"
Nu wil hij nog liever weg, lekker bezig legioen![]()
1) ik ben geen boerquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Al die achterlijke boeren uit het Oosten ook altijd
idd Appelsientje is een bos aap, Ermelo is de Veluwequote:Op woensdag 27 juli 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
1) ik ben geen boer
2) ik kom niet uit het oosten..
en om eend te herhalen..
ga eens leren
Altijd weer die havenslaven uit het Westen die nog nooit van ironie hebben gehoordquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Al die achterlijke boeren uit het Oosten ook altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |