Que?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:16 schreef knep het volgende:
Kan iemand zorgen dat PSV zsm een wedstrijd speelt?
Slecht is misschien een te groot woord, goed kan ik het ook echt niet noemen. Wat mij vooral dwars zit is dat ze bij een gehuurde speler zo snel de optie tot koop lichten terwijl ze daar rustig nog even mee hadden kunnen wachten. Het kwam zijn spel iig niet ten goede.quote:
Dan is de 1-5 nederlaag niet meer de laatste uitslag.quote:
Is 31 maart goed?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:16 schreef knep het volgende:
Kan iemand zorgen dat PSV zsm een wedstrijd speelt?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan is de 1-5 nederlaag niet meer de laatste uitslag.
Eerder 3-1 in het voordeel van NAC oid![]()
Dan kan ik niet hoor!quote:
Het is nog vroegquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan is de 1-5 nederlaag niet meer de laatste uitslag.
Eerder 3-1 in het voordeel van NAC oid![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef dndiek het volgende:
Ik kan natuurlijk ook de laatste uitslag uit de OP slopen
Ja, ik las het vanmorgen ook in de krant, vond het wel mooi om te lezen. Afellay was blij dat ze het bijna niet over de wedstrijd hadden gehad stond er in de krantquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:58 schreef Pritt het volgende:
Ibi en Wesley gingen samen naar Noordwijk, ook wel grappig om te lezen, waarom ook niet.
Ontken het maar, dan herinneren we jullie er wel eens af en toe aan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef dndiek het volgende:
Ik kan natuurlijk ook de laatste uitslag uit de OP slopen
Tsjah beide Utrechters hequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:09 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon een goed idee.
[..]
Ja, ik las het vanmorgen ook in de krant, vond het wel mooi om te lezen. Afellay was blij dat ze het bijna niet over de wedstrijd hadden gehad stond er in de krant![]()
Zo hoort het eigenlijk ook gewoon. Op het veld vijanden van elkaar, naast het veld gewoon samen ergens heen. Tsja, en ze zitten nou eenmaal allebei bij oranje, kan je elkaar moeilijk negeren omdat de een bij ajax speelt en de ander bij PSVquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah beide Utrechters heEn waarom zou het niet kunnen.. Wes is ook heel goed bevriend met diba ook een andere utrechter..
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:39 schreef Messenga het volgende:
Eens kijken hoe Koeman dit weet te managen.
Je kunt het inderdaad op 2 manier interpreterenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
enniewee:
Het einde is in zicht... van Koeman?
Het einde is in zicht... van de competitie
Na 3 seizoen gedomineerd te hebben zit de kans er natuurlijk in dat het voor komend seizoen misschien anders zal zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef ASSpirine het volgende:
Of het einde van een dominerende PSV in de competitie
3? De afgelopen 2 seizoen toch kampioen geworden? Of heeft de wekelijkse zaterdagse zuippartij definitief mijn geheugen aangetast?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Na 3 seizoen gedomineerd te hebben zit de kans er natuurlijk in dat het voor komend seizoen misschien anders zal zijn
Al roepen de "kenners" dit na elk kampioenschap van PSV
2,5 danquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
3? De afgelopen 2 seizoen toch kampioen geworden? Of heeft de wekelijkse zaterdagse zuippartij definitief mijn geheugen aangetast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |