En dat venijnige juichen van Van Bommel wreef ze nog extra zout in de wondenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was de 0-4 vernedering in de arena in 2005 ook voor jullie toch ook?
Tuurlijk boeit dat nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Geen idee.. boeit verder ook niet.. de 1-5 was fijn![]()
Dan zullen we jullie er vast nog wel aan herinnerenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk boeit dat niet![]()
Wij werden het seizoen van jullie 0-4 vernedering met 10 punten voorsprong.
Als wij dit jaar gewoon kampioen worden is iedereen behalve jullie die 1-5 zo weer vergeten
De 8-2 en de 6-0 herinneren ze in rotterdam ook nog welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk boeit dat niet![]()
Wij werden het seizoen van jullie 0-4 vernedering met 10 punten voorsprong kampioen.
Als wij dit jaar gewoon weer kampioen worden is iedereen behalve jullie die 1-5 zo weer vergeten
de woorden rotterdam en kampioen matchen ook niet echt dus misschien vandaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De 8-2 en de 6-0 herinneren ze in rotterdam ook nog wel.
Dat google plaatjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
de woorden rotterdam en kampioen matchen ook niet echt dus misschien vandaar
Tuurlijk pik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef PyTh het volgende:
Als wij dit jaar gewoon weer kampioen worden is iedereen behalve jullie die 1-5 zo weer vergeten
Het is nog altijd beter te verkroppen om met een 1-5 afstraffing alsnog kampioen te worden (voor het 3e seizoen op rij) dan met een 0-4 afstraffing op 10 punten van de kampioen te eindigen Paniek.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef Panick het volgende:
[..]
Tuurlijk pik.
Die 1-5 blijft echt wel hangen hoor....
Dit wordt het seizoen waar je kampioen werd met die enorme afstraffing op eigen veld van Ajax.
Echt, dit vergeet een echte Psv-er echt niet zomaar..
Boeit niet 1-5 staat en daar kan jij en heel PSV niks veranderen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter te verkroppen om met een 1-5 afstraffing alsnog kampioen te worden (voor het 3e seizoen op rij) dan met een 0-4 afstraffing op 10 punten van de kampioen te eindigen Paniek.
Maar als jullie de komende 13 jaar weer niet weten te winnen in Eindhoven en in 2020 weer met 1-5 mogen winnen dan teken ik er meteen voor.
Scheelt dat we niet elk jaar verloren hebben in die "voetbalhoofdstad"..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter te verkroppen om met een 1-5 afstraffing alsnog kampioen te worden (voor het 3e seizoen op rij) dan met een 0-4 afstraffing op 10 punten van de kampioen te eindigen Paniek.
Maar als jullie de komende 13 jaar weer niet weten te winnen in Eindhoven en in 2020 weer met 1-5 mogen winnen dan teken ik er meteen voor.
Haha, dat zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:08 schreef PyTh het volgende:
lachwekkend inderdaad.
geen combi is volle bak.
"Bedoelde u Ajax kampioen? "quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oooh wacht! Ik weet het weer..
Je zag een googleschermpje.. met daarin als zoek parameters "feyenoord kampioen" en dan stond er:
Uw zoekbewerking - feyenoord kampioen - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
![]()
bij feyenoord kampioen kom je hier op uitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Bedoelde u Ajax kampioen? ".
Ik kan m niet meer vinden.
Dr. Sjon krijgt maar niet genoeg van al die schalenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij feyenoord kampioen kom je hier op uit![]()
http://www.tsjil-games.nl/feyenoord/scripts/index.asp
Ik reken hem af op het aantrekken van Kluivert, Tardelli, Mendez, het verhuren van Beerens en Aissati zonder alternatieven te halen, zijn uitspraken waarvan spelers makkelijk naast hun schoenen gaan lopen: "Bij Gomes moet de bal met 120 kilometer per uur de verre hoek in", "Ik zie ons geen 4 keer meer verliezen" ed, zijn uitspraken dat hij de ploeg niks kan verwijten qua inzet en zijn onvermogen om de boel op scherp te zetten in zijn algemeenheid, het feit dat er werkelijk geen één speler beter is geworden onder Koeman, niemand lijkt nog zijn niveau van vorig jaar te halen. Dáár reken ik hem op af.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Koeman is de Boeman![]()
Toen we Arsenal versloegen en de kwartfinale van de CL behaalden was het nog een held en nu heeft hij het in een keer allemaal gedaan.
Ik ben ook niet kapot van Koeman als trainer maar om nou puur en alleen op hem af te gaan geven omdat we Zondag schandalig met 1-5 verloren hebben vind ik ook een beetje zielig.
Niet geweldig nee. Heeft de eerste paar wedstrijden leuk meegevoetbalt met het team dat goed liep, heeft tegen Arsenal een belangrijke goal gescoord, maar heeft verder bar weinig laten zien, behalve slap spel en veel balverlies. Ik snap ook niet waarom iedereen zo fan van hem is, ik zie veel liever Vayrynen in de basis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |