quote:
Hij zal wel tijd nodig hebben, of hij is gewoon een prutser. Het is veelzeggend dat hij al zoveel clubs heeft versleten. Ene Robert en Tardelli hebben ook zo'n verleden en dat zijn nou niet bepaald de beste voetballers van deze planeet.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:54 schreef Radegast het volgende:
Wat vinden jullie van Alcides? Hij moet de tijd krijgen om te wennen, maar tot nu toe vind ik het niet zo indrukwekkend allemaal.
Het gemis is op te vangen door SImons een linie naar achter te sturen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:01 schreef patrickt37 het volgende:
Er is nog steeds hoop voor AJAX gezien het speelschema wat wij hebben, en wat PSV heeft.
Alex was een groot gemis voor jullie.
Da Costa is een geweldige verdediger. Alcides laat tot nu toe niet veel zien, maar Salcido zou uitstekend naast Da Costa kunnen spelen. Het probleem is alleen de communicatie. Ik heb het idee dat Alex de communicatie achterin aanstuurde en dat die communicatie nu is verslechterd.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Achterin moet het wel blijven staan.
Of denk je dat Da Costa en ALcides het wel redden ?
Eén spits, drie middenvelders, twee defensief ingestelde middenvelders en nog drie verdedigers. En dan achteraf roepen dat je achterin zoveel weggeeft. Belachelijk dat je een thuiswedstrijd als psv zijnde zo begint...quote:Gomes, Alcides, Da Costa, Salcido, Sun, Simons, Cocu, Culina, Mendez, Afellay, Farfán
Agree...quote:Op maandag 19 maart 2007 02:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Zit er meer achter deze oorwassing?
Nu heeft psv al geruime tijd een zeer negatieve naam qua speelwijze. Vandaag bij de opstelling bleek deze naam terecht.
[..]
Eén spits, drie middenvelders, twee defensief ingestelde middenvelders en nog drie verdedigers. En dan achteraf roepen dat je achterin zoveel weggeeft. Belachelijk dat je een thuiswedstrijd als psv zijnde zo begint...
Het was zeer treurig inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu heeft psv al geruime tijd een zeer negatieve naam qua speelwijze. Vandaag bij de opstelling bleek deze naam terecht.
[..]
Eén spits, drie middenvelders, twee defensief ingestelde middenvelders en nog drie verdedigers. En dan achteraf roepen dat je achterin zoveel weggeeft. Belachelijk dat je een thuiswedstrijd als psv zijnde zo begint...
Da Costa? Die was helemaaaaaal nergens gisteren joh! Wat een prutser eerste klas. Veel te onzeker in duels, geen timing, geen duelkracht. Totaal geen opbouwende kwaliteiten. Elke keer als ie de bal had wist ie totaal niet wat ie er mee moest doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Da Costa is een geweldige verdediger. Alcides laat tot nu toe niet veel zien, maar Salcido zou uitstekend naast Da Costa kunnen spelen. Het probleem is alleen de communicatie. Ik heb het idee dat Alex de communicatie achterin aanstuurde en dat die communicatie nu is verslechterd.
Klopt, maar tegen Arsenal was hij fenomenaal.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Da Costa? Die was helemaaaaaal nergens gisteren joh! Wat een prutser eerste klas. Veel te onzeker in duels, geen timing, geen duelkracht. Totaal geen opbouwende kwaliteiten. Elke keer als ie de bal had wist ie totaal niet wat ie er mee moest doen.
Dat heb ik de laatste jaren vaker gehoord. Zonder Kezman, Robben, Rommedahl, van Bommel, Vogel, Park....quote:Ik denk dat met het vertrek van Alex PSV als een kaartenhuis in elkaar dondert. Hij geeft simons en cocu dat beetje extra dat ze nodig hebben om zich zo nu en dan aanvallend begzig te houden.
....Bouma, Ooijer...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste jaren vaker gehoord. Zonder Kezman, Robben, Rommedahl, van Bommel, Vogel, Park....
Toen had je wel het brein en de contacten Van Raaij, Arnesen en Hiddink. Koeman - Valckx is wel even van een iets andere orde hoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste jaren vaker gehoord. Zonder Kezman, Robben, Rommedahl, van Bommel, Vogel, Park....
Da Costa speelt al sinds het begin vaak onrustig met af en toe een goede wedstrijd ertussen. Maar je hoeft maar een beetje druk op hem te zetten en hij raakt in paniek.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:39 schreef PyTh het volgende:
Da Costa is pas 20 jaar en heeft nog veel te leren en is nog te wisselvallig.
Kan me ook voorstellen dat je wat "rustiger" bent als je Alex langs je hebt staan
Da Costa komt er wel, daar ben ik niet bang voor alleen was zijn spel gisteren verre van goed.
Klopt, hij moet nog veel leren.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da Costa speelt al sinds het begin vaak onrustig met af en toe een goede wedstrijd ertussen. Maar je hoeft maar een beetje druk op hem te zetten en hij raakt in paniek.
Was ook schandalig om ze aan een wedstrijd te beginnen.. maar dat ze het achterin zo slecht doenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alex weg scheelt natuurlijk een hoop. De speelstijl van PSV is volgens mij meer naar het defensieve dan offensief. Normaal maakte het niet zoveel uit als je offensief niet zo heel sterk was, 1-2 goede kansen en je won de wedstrijd alsnog omdat je het achterin dicht hield. Nu is de verdediging verzwakt en scoort men tegen je. Vervolgens zal je dan zelf moeten gaan scoren om bij te blijven. Offensief is niet bepaald het paradepaartje van PSV en zeker nu met Kone er uit en weinig adequate vervangers is het voor PSV heel lastig om een wedstrijd alsnog winnen af te sluiten zodra zij een goal tegen krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was ook schandalig om ze aan een wedstrijd te beginnen.. maar dat ze het achterin zo slecht doen
Normaal gesproken laat Ajax thuis tegen Heracles, Sparta en NAC en uit tegen RKC en Willem II geen punten meer liggen. Maar wat is er normaal aan dit seizoen? Het programma van PSV is echter een heel stuk zwaarder.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ach, you lost the fight, not the battle al was het wel een aardige oorwassing.
Misschien is dit juist wel het zetje in de rug wat PSV nodig had om te beseffen dat ze idd nog geen kampioen zijn.
Aan de andere kant, ajax en az zullen nog wel wat laten liggen links en rechts dus geen reden tot paniek lijkt mij.
Ik pak het wat kleinschaliger aanquote:Op maandag 19 maart 2007 12:03 schreef twi het volgende:
Enneh, is het niet: You've lost the battle, not the war?
Goh ja! Koné zullen we echt missen!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef Panick het volgende:
Wordt leuk als Farval, Cocu, Alex en Koné na dit seizoen pleitos zijn..
Ik blijf hem toch een redelijk gevaarlijke aanvaller vinden. Houdt minimaal 2 man bezig.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goh ja! Koné zullen we echt missen!![]()
Hoe eerder die opflikkert hoe beter imho!![]()
En hij is een aanspeelpunt zodat de middenvelders van PSV aansluiten. Maar zonder die aansluiting is hij redelijk waardeloos.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik blijf hem toch een redelijk gevaarlijke aanvaller vinden. Houdt minimaal 2 man bezig.
Je onderschat de waarde van Koné voor dit PSV een beetje denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goh ja! Koné zullen we echt missen!![]()
Hoe eerder die opflikkert hoe beter imho!![]()
Voor dit PSV is hij idd van waarde maar dat komt alleen maar omdat we een totaal gebrek aan alternatieven hebben. Hij houdt wel vaak 2 man bezig maar het levert gewoon zelden iets op, zeker na de winterstop is het bedroevend wat hij laat zien.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je onderschat de waarde van Koné voor dit PSV een beetje denk ik.
Ik vind hem juist een indrukwekkende voetballer. Dat hij gisteren niet goed in de wedstrijd zat, betekent niet dat hij daardoor per definitie een slechte speler is. Ik blijf er bij dat de oorzaak van die boutverdediging van gisteren een slechte communicatie is geweest.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Da Costa? Die was helemaaaaaal nergens gisteren joh! Wat een prutser eerste klas. Veel te onzeker in duels, geen timing, geen duelkracht. Totaal geen opbouwende kwaliteiten. Elke keer als ie de bal had wist ie totaal niet wat ie er mee moest doen.
Ben ik met je eens. Farfan heeft dit jaar zijn niveau van vorig jaar nog niet weten te bereiken, al vond ik hem gisteren bij een 3-4-3 opstelling erg sterk spelen op rechts. Koné zorgt continu voor dreiging en maakt het de verdediging van de tegenstander altijd moeilijk (zoals gisteren met name Babel deed). Het is alleen jammer dat zijn rendement zo laag is.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:33 schreef Pritt het volgende:
Persoonlijk vind ik Koné beter/belangrijker voor PSV dan Farfan.
Ben benieuwd wat Cocu gaat doen.
Ik vond het, hoewel het niet om zware overtredingen ging, eerder te wijten aan Braamhaar dan aan psv zelf dat ze geen kaart hebben gepakt. Plus het feit dat die kaart voor ik meen Gabri wegens het steeds terug trappen van de bal natuurlijk belachelijk was...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het was zeer treurig inderdaad.
Ik blijf erbij dat Koeman gewoon met Kluivert en Farfan in de spits had moeten starten en Afellay kort daarachter.
Hij heeft gegokt en verloren en is zo laf begonnen om de 0 te houden.
Wel vond ik dat hij na afloop een punt had dat het absoluut te ridicuul voor woorden is dat je met 0 kaarten van het veld afgaat. ajax klapt er vanaf minuut 1 hard tegenaan en PSV speelde slap, laf en ongeinspireerd.
Farfan haalt niet het rendement van vorig jaar maar is toch echt wel een stukje beter dan Koné...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:33 schreef Pritt het volgende:
Persoonlijk vind ik Koné beter/belangrijker voor PSV dan Farfan.
Hij scoort vaker maar voor het geheel ..tsjah Kone heeft ook zijn sterke punten waardoor PSV beter gaat spelen en voorin kan komen.. hij is eigenlijk de brug tussen de goals en de verdediging van PSv en dat doet ie goed.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Farfan haalt niet het rendement van vorig jaar maar is toch echt wel een stukje beter dan Koné...![]()
Farfan heeft meer doelpunten en minstens even veel assists als Koné, terwijl hij minder wedstrijden gespeelt heeft. En dan heeft hij dit seizoen nog niet eens zijn topniveau bereikt. Lijkt me een abc'tje wie er van de 2 dan beter is....quote:Op maandag 19 maart 2007 13:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij scoort vaker maar voor het geheel ..tsjah Kone heeft ook zijn sterke punten waardoor PSV beter gaat spelen en voorin kan komen.. hij is eigenlijk de brug tussen de goals en de verdediging van PSv en dat doet ie goed.
Farfán is met afstand de beste aanvaller van de Eredivisie (al zie ik in Babel een goede tweede). Farfán scoort misschien niet erg veel en zit niet altijd even goed in de wedstrijd (al wijt ik dit laatste vooral aan de spelers om hem heen), maar hij beschikt over uitzonderlijke kwaliteiten. Zet hem bij Chelsea in de basis en hij maakt "gewoon" 20 doelpunten in een jaar en behaalt iets van 10 assists. Farfán is een overlever, ondanks z'n geringe lengte fysiek oersterk, snel, balvast en iemand die in één onbewaakt moment toe kan slaan. Geen wonder dat Chelsea geïnteresseerd is. Daar zou Farfán naast een complete allrounder kunnen spelen en dat zou een dodelijk duo zijn. Vorig jaar kreeg Farfán veel ballen van VOH, maar nu hij meestal alleen met Koné samenspeelt heeft hij geen allrounder meer in de buurt lopen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Farfan haalt niet het rendement van vorig jaar maar is toch echt wel een stukje beter dan Koné...![]()
Dacht het even niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Farfán is met afstand de beste aanvaller van de Eredivisie (al zie ik in Babel een goede tweede). Farfán scoort misschien niet erg veel en zit niet altijd even goed in de wedstrijd (al wijt ik dit laatste vooral aan de spelers om hem heen), maar hij beschikt over uitzonderlijke kwaliteiten. Zet hem bij Chelsea in de basis en hij maakt "gewoon" 20 doelpunten in een jaar en behaalt iets van 10 assists. Farfán is een overlever, ondanks z'n geringe lengte fysiek oersterk, snel, balvast en iemand die in één onbewaakt moment toe kan slaan. Geen wonder dat Chelsea geïnteresseerd is. Daar zou Farfán naast een complete allrounder kunnen spelen en dat zou een dodelijk duo zijn. Vorig jaar kreeg Farfán veel ballen van VOH, maar nu hij meestal alleen met Koné samenspeelt heeft hij geen allrounder meer in de buurt lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |