quote:
Hij zal wel tijd nodig hebben, of hij is gewoon een prutser. Het is veelzeggend dat hij al zoveel clubs heeft versleten. Ene Robert en Tardelli hebben ook zo'n verleden en dat zijn nou niet bepaald de beste voetballers van deze planeet.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:54 schreef Radegast het volgende:
Wat vinden jullie van Alcides? Hij moet de tijd krijgen om te wennen, maar tot nu toe vind ik het niet zo indrukwekkend allemaal.
Het gemis is op te vangen door SImons een linie naar achter te sturen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:01 schreef patrickt37 het volgende:
Er is nog steeds hoop voor AJAX gezien het speelschema wat wij hebben, en wat PSV heeft.
Alex was een groot gemis voor jullie.
Da Costa is een geweldige verdediger. Alcides laat tot nu toe niet veel zien, maar Salcido zou uitstekend naast Da Costa kunnen spelen. Het probleem is alleen de communicatie. Ik heb het idee dat Alex de communicatie achterin aanstuurde en dat die communicatie nu is verslechterd.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Achterin moet het wel blijven staan.
Of denk je dat Da Costa en ALcides het wel redden ?
Eén spits, drie middenvelders, twee defensief ingestelde middenvelders en nog drie verdedigers. En dan achteraf roepen dat je achterin zoveel weggeeft. Belachelijk dat je een thuiswedstrijd als psv zijnde zo begint...quote:Gomes, Alcides, Da Costa, Salcido, Sun, Simons, Cocu, Culina, Mendez, Afellay, Farfán
Agree...quote:Op maandag 19 maart 2007 02:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Zit er meer achter deze oorwassing?
Nu heeft psv al geruime tijd een zeer negatieve naam qua speelwijze. Vandaag bij de opstelling bleek deze naam terecht.
[..]
Eén spits, drie middenvelders, twee defensief ingestelde middenvelders en nog drie verdedigers. En dan achteraf roepen dat je achterin zoveel weggeeft. Belachelijk dat je een thuiswedstrijd als psv zijnde zo begint...
Het was zeer treurig inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu heeft psv al geruime tijd een zeer negatieve naam qua speelwijze. Vandaag bij de opstelling bleek deze naam terecht.
[..]
Eén spits, drie middenvelders, twee defensief ingestelde middenvelders en nog drie verdedigers. En dan achteraf roepen dat je achterin zoveel weggeeft. Belachelijk dat je een thuiswedstrijd als psv zijnde zo begint...
Da Costa? Die was helemaaaaaal nergens gisteren joh! Wat een prutser eerste klas. Veel te onzeker in duels, geen timing, geen duelkracht. Totaal geen opbouwende kwaliteiten. Elke keer als ie de bal had wist ie totaal niet wat ie er mee moest doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Da Costa is een geweldige verdediger. Alcides laat tot nu toe niet veel zien, maar Salcido zou uitstekend naast Da Costa kunnen spelen. Het probleem is alleen de communicatie. Ik heb het idee dat Alex de communicatie achterin aanstuurde en dat die communicatie nu is verslechterd.
Klopt, maar tegen Arsenal was hij fenomenaal.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Da Costa? Die was helemaaaaaal nergens gisteren joh! Wat een prutser eerste klas. Veel te onzeker in duels, geen timing, geen duelkracht. Totaal geen opbouwende kwaliteiten. Elke keer als ie de bal had wist ie totaal niet wat ie er mee moest doen.
Dat heb ik de laatste jaren vaker gehoord. Zonder Kezman, Robben, Rommedahl, van Bommel, Vogel, Park....quote:Ik denk dat met het vertrek van Alex PSV als een kaartenhuis in elkaar dondert. Hij geeft simons en cocu dat beetje extra dat ze nodig hebben om zich zo nu en dan aanvallend begzig te houden.
....Bouma, Ooijer...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste jaren vaker gehoord. Zonder Kezman, Robben, Rommedahl, van Bommel, Vogel, Park....
Toen had je wel het brein en de contacten Van Raaij, Arnesen en Hiddink. Koeman - Valckx is wel even van een iets andere orde hoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste jaren vaker gehoord. Zonder Kezman, Robben, Rommedahl, van Bommel, Vogel, Park....
Da Costa speelt al sinds het begin vaak onrustig met af en toe een goede wedstrijd ertussen. Maar je hoeft maar een beetje druk op hem te zetten en hij raakt in paniek.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:39 schreef PyTh het volgende:
Da Costa is pas 20 jaar en heeft nog veel te leren en is nog te wisselvallig.
Kan me ook voorstellen dat je wat "rustiger" bent als je Alex langs je hebt staan
Da Costa komt er wel, daar ben ik niet bang voor alleen was zijn spel gisteren verre van goed.
Klopt, hij moet nog veel leren.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da Costa speelt al sinds het begin vaak onrustig met af en toe een goede wedstrijd ertussen. Maar je hoeft maar een beetje druk op hem te zetten en hij raakt in paniek.
Was ook schandalig om ze aan een wedstrijd te beginnen.. maar dat ze het achterin zo slecht doenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |