abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47419912
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:49 schreef navigator het volgende:

[..]

Nee? vertel eens
, nou de voetbalhoofdstad van NL heeft weer eens gevlamd vandaag
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_47419986
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:54 schreef Radegast het volgende:
Wat vinden jullie van Alcides? Hij moet de tijd krijgen om te wennen, maar tot nu toe vind ik het niet zo indrukwekkend allemaal.
Hij zal wel tijd nodig hebben, of hij is gewoon een prutser. Het is veelzeggend dat hij al zoveel clubs heeft versleten. Ene Robert en Tardelli hebben ook zo'n verleden en dat zijn nou niet bepaald de beste voetballers van deze planeet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47420110
Er is nog steeds hoop voor AJAX gezien het speelschema wat wij hebben, en wat PSV heeft.
Alex was een groot gemis voor jullie.
pi_47420317
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:01 schreef patrickt37 het volgende:
Er is nog steeds hoop voor AJAX gezien het speelschema wat wij hebben, en wat PSV heeft.
Alex was een groot gemis voor jullie.
Het gemis is op te vangen door SImons een linie naar achter te sturen.
Hij kan dat wel gedeeltelijk opvangen met zijn leiders kwaliteiten.
Da Costa en Alcides hebben sturing nodig.

Ajax heeft op papier mindere tegenstanders, maar je hebt zo iemand onderschat
pi_47420360
Simons een linie naar achteren sturen is het domste wat je kunt doen. Daar is hij een veel te belangrijke controleur voor, die dan direct gemist zou worden op het middenveld.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47420460
Achterin moet het wel blijven staan.

Of denk je dat Da Costa en ALcides het wel redden ?
pi_47420557
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Achterin moet het wel blijven staan.

Of denk je dat Da Costa en ALcides het wel redden ?
Da Costa is een geweldige verdediger. Alcides laat tot nu toe niet veel zien, maar Salcido zou uitstekend naast Da Costa kunnen spelen. Het probleem is alleen de communicatie. Ik heb het idee dat Alex de communicatie achterin aanstuurde en dat die communicatie nu is verslechterd.
pi_47422451
Wat een gatenkaas achterin

Opzich heeft PSV best nog wat kansen gekregen...
Alex! We hebben je nodig! En die laatste 20 minuten, boehoee
pi_47422663
Zit er meer achter deze oorwassing?

Nu heeft psv al geruime tijd een zeer negatieve naam qua speelwijze. Vandaag bij de opstelling bleek deze naam terecht.
quote:
Gomes, Alcides, Da Costa, Salcido, Sun, Simons, Cocu, Culina, Mendez, Afellay, Farfán
Eén spits, drie middenvelders, twee defensief ingestelde middenvelders en nog drie verdedigers. En dan achteraf roepen dat je achterin zoveel weggeeft. Belachelijk dat je een thuiswedstrijd als psv zijnde zo begint...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_47422725
quote:
Op maandag 19 maart 2007 02:37 schreef Da_Sandman het volgende:

Nu heeft psv al geruime tijd een zeer negatieve naam qua speelwijze. Vandaag bij de opstelling bleek deze naam terecht.
[..]

Eén spits, drie middenvelders, twee defensief ingestelde middenvelders en nog drie verdedigers. En dan achteraf roepen dat je achterin zoveel weggeeft. Belachelijk dat je een thuiswedstrijd als psv zijnde zo begint...
Agree...

Ben echt benieuwd hoe dit afloopt. Als we dit weggeven na al die keren dat we zoveel voorstonden
  maandag 19 maart 2007 @ 09:28:46 #61
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47425405
quote:

[..]

Het was zeer treurig inderdaad.
Ik blijf erbij dat Koeman gewoon met Kluivert en Farfan in de spits had moeten starten en Afellay kort daarachter.
Hij heeft gegokt en verloren en is zo laf begonnen om de 0 te houden.

Wel vond ik dat hij na afloop een punt had dat het absoluut te ridicuul voor woorden is dat je met 0 kaarten van het veld afgaat. ajax klapt er vanaf minuut 1 hard tegenaan en PSV speelde slap, laf en ongeinspireerd.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_47425755
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Da Costa is een geweldige verdediger. Alcides laat tot nu toe niet veel zien, maar Salcido zou uitstekend naast Da Costa kunnen spelen. Het probleem is alleen de communicatie. Ik heb het idee dat Alex de communicatie achterin aanstuurde en dat die communicatie nu is verslechterd.
Da Costa? Die was helemaaaaaal nergens gisteren joh! Wat een prutser eerste klas. Veel te onzeker in duels, geen timing, geen duelkracht. Totaal geen opbouwende kwaliteiten. Elke keer als ie de bal had wist ie totaal niet wat ie er mee moest doen.
pi_47426938
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Da Costa? Die was helemaaaaaal nergens gisteren joh! Wat een prutser eerste klas. Veel te onzeker in duels, geen timing, geen duelkracht. Totaal geen opbouwende kwaliteiten. Elke keer als ie de bal had wist ie totaal niet wat ie er mee moest doen.
Klopt, maar tegen Arsenal was hij fenomenaal.
  maandag 19 maart 2007 @ 10:39:52 #64
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47427085
Da Costa is pas 20 jaar en heeft nog veel te leren en is nog te wisselvallig.
Kan me ook voorstellen dat je wat "rustiger" bent als je Alex langs je hebt staan

Da Costa komt er wel, daar ben ik niet bang voor alleen was zijn spel gisteren verre van goed.
pi_47427577
Ik denk dat met het vertrek van Alex PSV als een kaartenhuis in elkaar dondert. Hij geeft simons en cocu dat beetje extra dat ze nodig hebben om zich zo nu en dan aanvallend begzig te houden.

Farfan vind ik niks en vond ik nooit wat... Kone ..tsjah als je die er 20 voor open doel geeft legt ie er 18 in de hoofdtribune.. Kluivert is toch kwetsbaar..tardelli.. tsjah dat is echt een lachertje . Simons is goed als ie in dienst van een goede voetballer speelt.. Affelay soms wereld.. Culina.. tsjah .. Die nieuwe chinees maakt bij mij ook geen indruk.. De twee verdedigers spelen wel redelijk en hebben tijd nodig om zich te ontwikkelen... Al met al denk ik dat PSV volgens jaar in flinke problemen gaat komen als ze Alex weg doen.
pi_47427672
Al met al denk ik dat ze bij PSV al weer druk bezig zijn om de selectie voor volgend seizoen aan te vullen met een nieuwe Alex, Farfan en Gomes. Natuurlijk zit er ook wel eens een miskoop a la Tardelli bij, maar reken maar dat de gaten weer gewoon opgevuld worden. Dat gebeurt ieder jaar.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Redactie Frontpage maandag 19 maart 2007 @ 11:00:45 #67
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_47427784
quote:
Ik denk dat met het vertrek van Alex PSV als een kaartenhuis in elkaar dondert. Hij geeft simons en cocu dat beetje extra dat ze nodig hebben om zich zo nu en dan aanvallend begzig te houden.
Dat heb ik de laatste jaren vaker gehoord. Zonder Kezman, Robben, Rommedahl, van Bommel, Vogel, Park....
pi_47428168
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Dat heb ik de laatste jaren vaker gehoord. Zonder Kezman, Robben, Rommedahl, van Bommel, Vogel, Park....
....Bouma, Ooijer...
pi_47428258
...Vennegoor....
pi_47428317
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Toen had je wel het brein en de contacten Van Raaij, Arnesen en Hiddink. Koeman - Valckx is wel even van een iets andere orde hoor.
pi_47428505
Ik zie jullie eigenlijk wel punten tegen NAC laten liggen, gaat nog vervelend worden als je 2 keer achter elkaar tegen Liverpool een zware wedstrijd hebt...
Secrets never die. Only people.
pi_47428626
Cocu is ook al bang voor het kampioenschap las ik. Als het niet zo triest was zou ik er om moeten lachen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47428654
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:39 schreef PyTh het volgende:
Da Costa is pas 20 jaar en heeft nog veel te leren en is nog te wisselvallig.
Kan me ook voorstellen dat je wat "rustiger" bent als je Alex langs je hebt staan

Da Costa komt er wel, daar ben ik niet bang voor alleen was zijn spel gisteren verre van goed.
Da Costa speelt al sinds het begin vaak onrustig met af en toe een goede wedstrijd ertussen. Maar je hoeft maar een beetje druk op hem te zetten en hij raakt in paniek.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 19 maart 2007 @ 11:34:08 #74
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47428771
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Da Costa speelt al sinds het begin vaak onrustig met af en toe een goede wedstrijd ertussen. Maar je hoeft maar een beetje druk op hem te zetten en hij raakt in paniek.
Klopt, hij moet nog veel leren.
Die jongen heeft in totaal pas 25 wedstrijden op het hoogste niveau (PSV en Nancy) gespeeld.
  maandag 19 maart 2007 @ 11:34:48 #75
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_47428785
quote:

[..]

Was ook schandalig om ze aan een wedstrijd te beginnen.. maar dat ze het achterin zo slecht doen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')