Waar we kampioen worden, maakt me niet uit. ALS we maar kampioen worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet op onze sloffen, waarschijnlijk met moeite maar we winnen wel
Maar ik zou het wel echt heel vet vinden als we in Utreg kampioen zouden kunnen worden
jij zag het bij de start van het seizoen al misgaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zag het wel een beetje aankomen eerlijk gezegd,
Tsja, nu maakt het nog niet veel uit, maar ik wordt gek als er nog een situatie ontstaat waarbij PSV afhankelijk is van Ajax.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik denk dat Ajax het ook lastig krijgt met kleine klote teams als Heracles.. ben benieuwd..
(ff offtopic: http://www.ipetitions.com/petition/reclamertlgp/index.html)
Het zou wel een stunt zijn als ajax nu nog kampioen wordt... ik denk ook wel dat dat meteen het einde van Koeman betekend..?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tsja, nu maakt het nog niet veel uit, maar ik wordt gek als er nog een situatie ontstaat waarbij PSV afhankelijk is van Ajax.
Was niet normaal idd, echt om de 3 laps reclame![]()
Zo is dat, we leggen gewoon de druk bij Ajax. Kunnen wij weer in alle luwte als underdog onze wedstrijden spelen. Zijn we gewoon beter inquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik iets zeg wat niet waar is moet je het maar even zeggen maar als ik realistisch kijk dan denk ik dat Ajax hele goede papieren heeft.
Helemaal mee eens. Ik hoop toch ook van harte dat er mensen ontslagen worden als we alsnog geen kampioen worden dit seizoen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als we dit seizoen geen kampioen worden kan je dat vrijwel geheel op het conto van de falende technische staf schrijven.
ik mag het hopen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het zou wel een stunt zijn als ajax nu nog kampioen wordt... ik denk ook wel dat dat meteen het einde van Koeman betekend..?
Precies, maar wat mij betreft mag Koeman dan nog steeds weg...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mwoah, ik hoop toch meer dat PSV kampioen wordt eerlijk gezegd.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:39 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Precies, maar wat mij betreft mag Koeman dan nog steeds weg...
Koeman is de Boemanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:39 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat ga ik niet tegenspreken, hij heeft het uitstekend gedaan in 2006, maar 2007 is voorlopig nog niet echt zijn jaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:39 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Nja je kan niet echt zeggen dat het na de winterstop erg rooskleurig gaat.. (niet dat ik dat erg vind hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Koeman is de Boeman![]()
Toen we Arsenal versloegen en de kwartfinale van de CL behaalden was het nog een held en nu heeft hij het in een keer allemaal gedaan.
Ik ben ook niet kapot van Koeman als trainer maar om nou puur en alleen op hem af te gaan geven omdat we Zondag schandalig met 1-5 verloren hebben vind ik ook een beetje zielig.
Buiten het bereiken van de kwartfinale CL gaat het inderdaad niet echt van een leien dakje maar ik vind het een beetje voorbarig om nu al op Koeman af te gaan geven terwijl we nog 5 punten los staan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja je kan niet echt zeggen dat het na de winterstop erg rooskleurig gaat.. (niet dat ik dat erg vind hoor)
Ik doe dat dan ook niet alleen vanwege zondag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kapot van Koeman als trainer maar om nou puur en alleen op hem af te gaan geven omdat we Zondag schandalig met 1-5 verloren hebben vind ik ook een beetje zielig.
Jaa ja.. dus afgelopen zondag was niet belangrijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Koeman nu opgeven vind ik grote onzin. Hij doet puik werk. En kampioen worden doet PSV wel, als het erop aan komt staan ze er zeker.
Als we gewoon kampioen worden was afgelopen Zondag niet echt belangrijk nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaa ja.. dus afgelopen zondag was niet belangrijk![]()
Ga jij maar even in de hoek zitten, bedenk daar dan eens met wat voor selectie PSV eind augustus aan dit seizoen beginnen zou. Bel vervolgens de PSV-administratie en vraag daar wat begrotingscijfers op. Wedden dat jij dan heel snel dimt! Het enige waar je over zeiken kunt, is dat er halverwege net geen extra spits in zat en dat Koeman PSV wel heel mager heeft (moeten) laten spelen dit seizoen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we dit seizoen geen kampioen worden kan je dat vrijwel geheel op het conto van de falende technische staf schrijven.
13 jaar of niet.. het is wel meteen de groote thuis nederlaag ooit..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als we gewoon kampioen worden was afgelopen Zondag niet echt belangrijk nee.
Het is natuurlijk kut dat de uitslag zo hoog uitvalt maar daar hebben jullie dan ook 13 jaar op moeten wachten
Nee hoor, die eer is niet aan Ajax maar aan FC Wageningen (quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
13 jaar of niet.. het is wel meteen de groote thuis nederlaag ooit..![]()
Grootste competitienederlaag danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee hoor, die eer is niet aan Ajax maar aan FC Wageningen ()
1-6 in de beker in het seizoen 1977/1978.
Dat was de 0-4 vernedering in de arena in 2005 ook voor jullie toch ook?quote:
Geen idee.. boeit verder ook niet.. de 1-5 was fijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was de 0-4 vernedering in de arena in 2005 ook voor jullie toch ook?
En dat venijnige juichen van Van Bommel wreef ze nog extra zout in de wondenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was de 0-4 vernedering in de arena in 2005 ook voor jullie toch ook?
Tuurlijk boeit dat nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Geen idee.. boeit verder ook niet.. de 1-5 was fijn![]()
Dan zullen we jullie er vast nog wel aan herinnerenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk boeit dat niet![]()
Wij werden het seizoen van jullie 0-4 vernedering met 10 punten voorsprong.
Als wij dit jaar gewoon kampioen worden is iedereen behalve jullie die 1-5 zo weer vergeten
De 8-2 en de 6-0 herinneren ze in rotterdam ook nog welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk boeit dat niet![]()
Wij werden het seizoen van jullie 0-4 vernedering met 10 punten voorsprong kampioen.
Als wij dit jaar gewoon weer kampioen worden is iedereen behalve jullie die 1-5 zo weer vergeten
de woorden rotterdam en kampioen matchen ook niet echt dus misschien vandaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De 8-2 en de 6-0 herinneren ze in rotterdam ook nog wel.
Dat google plaatjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
de woorden rotterdam en kampioen matchen ook niet echt dus misschien vandaar
Tuurlijk pik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef PyTh het volgende:
Als wij dit jaar gewoon weer kampioen worden is iedereen behalve jullie die 1-5 zo weer vergeten
Het is nog altijd beter te verkroppen om met een 1-5 afstraffing alsnog kampioen te worden (voor het 3e seizoen op rij) dan met een 0-4 afstraffing op 10 punten van de kampioen te eindigen Paniek.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef Panick het volgende:
[..]
Tuurlijk pik.
Die 1-5 blijft echt wel hangen hoor....
Dit wordt het seizoen waar je kampioen werd met die enorme afstraffing op eigen veld van Ajax.
Echt, dit vergeet een echte Psv-er echt niet zomaar..
Boeit niet 1-5 staat en daar kan jij en heel PSV niks veranderen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter te verkroppen om met een 1-5 afstraffing alsnog kampioen te worden (voor het 3e seizoen op rij) dan met een 0-4 afstraffing op 10 punten van de kampioen te eindigen Paniek.
Maar als jullie de komende 13 jaar weer niet weten te winnen in Eindhoven en in 2020 weer met 1-5 mogen winnen dan teken ik er meteen voor.
Scheelt dat we niet elk jaar verloren hebben in die "voetbalhoofdstad"..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter te verkroppen om met een 1-5 afstraffing alsnog kampioen te worden (voor het 3e seizoen op rij) dan met een 0-4 afstraffing op 10 punten van de kampioen te eindigen Paniek.
Maar als jullie de komende 13 jaar weer niet weten te winnen in Eindhoven en in 2020 weer met 1-5 mogen winnen dan teken ik er meteen voor.
Haha, dat zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:08 schreef PyTh het volgende:
lachwekkend inderdaad.
geen combi is volle bak.
"Bedoelde u Ajax kampioen? "quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oooh wacht! Ik weet het weer..
Je zag een googleschermpje.. met daarin als zoek parameters "feyenoord kampioen" en dan stond er:
Uw zoekbewerking - feyenoord kampioen - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
![]()
bij feyenoord kampioen kom je hier op uitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Bedoelde u Ajax kampioen? ".
Ik kan m niet meer vinden.
Dr. Sjon krijgt maar niet genoeg van al die schalenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij feyenoord kampioen kom je hier op uit![]()
http://www.tsjil-games.nl/feyenoord/scripts/index.asp
Ik reken hem af op het aantrekken van Kluivert, Tardelli, Mendez, het verhuren van Beerens en Aissati zonder alternatieven te halen, zijn uitspraken waarvan spelers makkelijk naast hun schoenen gaan lopen: "Bij Gomes moet de bal met 120 kilometer per uur de verre hoek in", "Ik zie ons geen 4 keer meer verliezen" ed, zijn uitspraken dat hij de ploeg niks kan verwijten qua inzet en zijn onvermogen om de boel op scherp te zetten in zijn algemeenheid, het feit dat er werkelijk geen één speler beter is geworden onder Koeman, niemand lijkt nog zijn niveau van vorig jaar te halen. Dáár reken ik hem op af.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Koeman is de Boeman![]()
Toen we Arsenal versloegen en de kwartfinale van de CL behaalden was het nog een held en nu heeft hij het in een keer allemaal gedaan.
Niet geweldig nee. Heeft de eerste paar wedstrijden leuk meegevoetbalt met het team dat goed liep, heeft tegen Arsenal een belangrijke goal gescoord, maar heeft verder bar weinig laten zien, behalve slap spel en veel balverlies. Ik snap ook niet waarom iedereen zo fan van hem is, ik zie veel liever Vayrynen in de basis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |