Jullie uit Willem II en wij thuis tegen Vitesse.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat willen ze echt wel, maar het lijkt alsof het allemaal iets te lang duurt. Ikzelf hoop dat het in de laatste speelronde wordt beslist (in ons voordeel) dat zou het helemaal spannend maken.
Blijft anders weinig over als je er (weer) naast vist hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:16 schreef rubbereend het volgende:
ojee, in de strijd om Lazovic krijgen we concurentie van AZ en Arsenal
Die concurrentie had je ook voor van Persie destijdsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:16 schreef rubbereend het volgende:
ojee, in de strijd om Lazovic krijgen we concurentie van Arsenal
dan mogen jullie in deze weer winnenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die concurrentie had je ook voor van Persie destijds
Van Persie doet het toch goed bij Arsenal?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan mogen jullie in deze weer winnen
"Arsene knows"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan mogen jullie in deze weer winnen
Maar Arsenal heeft dus echt serieuze interesse in Lazovic?quote:
Hij heeft nog bij geen een topclub gespeeldquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef Messenga het volgende:
Lazovic,leuk voor een middenmotor, maar een topclub? mwoahh
Ik lees het nu voor het eerst, had het nog niet gelezen maar ik geloof niet echt dat hij een type is voor ons.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar Arsenal heeft dus echt serieuze interesse in Lazovic?
inderdaad, heel vergelijkbare spelers!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Van Persie doet het toch goed bij Arsenal?
Dat beweer ik ook nergens.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hij heeft nog bij geen een topclub gespeeld.
yep.. meerdere media bevestigd het..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar Arsenal heeft dus echt serieuze interesse in Lazovic?
Lijkt me ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik lees het nu voor het eerst, had het nog niet gelezen maar ik geloof niet echt dat hij een type is voor ons.
Pcies, Baptista zal dan wsl wel vertrekken maar of die Lazovic een goede vervanger is..... lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet eigenlijk.
Als een spits als Baptista al niet kan overtuigen bij jullie lukt dat een Lazovic waarschijnlijk ook niet.
Kan je volgens mij nog beter Reyes hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pcies, Baptista zal dan wsl wel vertrekken maar of die Lazovic een goede vervanger is..... lijkt mij niet.
Is Reyes geblesseerd of speelt ie gewoon..?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan je volgens mij nog beter Reyes hebben.
Ook Reyes niet, alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan je volgens mij nog beter Reyes hebben.
Ik zag het wel een beetje aankomen eerlijk gezegd, iedereen kon zien dat deze selectie veel te smal was. Aissati had niet weg gemogen aangezien Affelay ook om de haverklap geblesseerd is en gewoon niet goed voetbalt. Beerens mag je van mijn part best laten gaan maar zorg dan dat er een vervanger komt en laat hem daarná pas gaan. Met die twee (of vervangers) hadden we ook vast wel wat tikjes opgelopen maar dan kan je tenminste nog eens een alternatief de weide insturen. Ik ben ervan overtuigd dat we met slechts een iets bredere selectie niet meer in deze situatie terecht waren gekomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
Gezien de vorm van beide ploegen en het programma wordt t, helaas, een dubbeltje op zijn kant ben ik bang. Dit had ik in de winterstop niet durven vrezen![]()
![]()
Hier verder Apenkoppen The Arsenal Topic #15 Ready for the League Cup Final.quote:
Dus NAC, NEC en Twente winnen we op onze sloffen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jullie uit Willem II en wij thuis tegen Vitesse.
Zoals het er nu uitziet spelen we uit bij Utrecht onze kampioenswedstrijd, dat zou wat zijn
Niet op onze sloffen, waarschijnlijk met moeite maar we winnen welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus NAC, NEC en Twente winnen we op onze sloffen?![]()
Optimist!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |