Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat een ongeboren kind verliezen ontzettend veel verdriet met zich meebrengt, en je niet kunt voorstellen wat het met je doet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lijkt jou allebei even erg? Een miskraam na 7 maanden of je kind van 1 verliezen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat een ongeboren kind verliezen ontzettend veel verdriet met zich meebrengt, en je niet kunt voorstellen wat het met je doet.
Ik gaf al aan dat het vrij bot over kan komen, ik zeg echter (zoals gewoonlijk) geen dingen die niet waar zijn. Als ik zeg dat doorgaan met je leven de beste manier is om het te verwerken doe ik dat ook niet met PSV in gedachten maar met het stel zelf, geloof het of niet. Daarna denk ik idd aan PSV en hoop ik oprecht dat Jan zijn koppie zondag weer schoon genoeg is om te spelen.quote:Ik gewoon vind dat je weer als een botte boer reageert zoals je wel vaker doet en daar stoor ik me ontzettend aan en dat laat ik dan merken.
Een keer weer eens winnen zou al fijn zijn!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:45 schreef JustJunior het volgende:
PSV gaat zich op Sparta even uitleven
Je liegt! Je lieeeeeeeeeeeeeeeeeegt!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens mij hebben we verloren van AZ.![]()
Alex is onze trebuchetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef mcyodogg het volgende:
Het Kasteel moet plat worden gebrand!
Van mij mag PSV zaterdag best wel verliezen, zolang ze zondag maar winnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:45 schreef ganzenherder het volgende:
Zaterdag weer eens winnen zou geen overbodige luxe zijn inderdaad![]()
Oh spelen ze op zondagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mij mag PSV zaterdag best wel verliezen, zolang ze zondag maar winnen![]()
Gaan we doen! De mannen zijn getergd en gebrand om te laten zien dat ze de beste ploeg van het land zijn. Ik denk dat ze de hele wedstrijd volle bak geven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:32 schreef dndiek het volgende:
Die drie punten mogen mooi naar Eindhoven komen
Dat zou dan voor het eerst sinds.... jaren zijn?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat ze de hele wedstrijd volle bak geven.
Sun zit erbij zag ik net op het PSV Netwerk. Of hij ook nog aan spelen toekomt is een tweede...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:24 schreef dndiek het volgende:
Alcides er niet bij, Sun misschien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |