U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan weet je dat stukje ook vast nog wel terug te vinden.
Kom maar terug als je het hier kunt posten.![]()
Bronquote:PSV haalt Zonneveld binnen
Mike Zonneveld verhuist van NAC Breda naar PSV. De 26-jarige middenvelder gaat voor vier seizoenen naar de landskampioen uit Eindhoven. Zonneveld, die de jeugdopleiding van Ajax doorliep en vervolgens via Go Ahead Eagles en Vitesse bij NEC belandde, voetbalde de afgelopen drie jaar in Breda.
Ook de transfer van Tommy van der Leegte lijkt in de afrondende fase te zijn gekomen. "Het gaat de goede kant op", wil technisch manager Stan Valckx van PSV wel prijsgeven. Van der Leegte komt over van de Duitse club VfL Wolfsburg. Beide spelers zijn kandidaat voor de positie van linkermiddenvelder. Daar heeft PSV een vacature door het stoppen van aanvoerder Phillip Cocu.
Roorda zijn 30e jaar als prof?quote:
Ze zijn beide kandidaat. Wat betekend dat er een kans is voor de plek. Het is geen uitsluitsel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[..]
Bron
Ach ja
quote:
Idd, dan knijp ik beide handjes dicht. Ik heb nog meer vertrouwen in Tommy voor de breedte.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik ben al blij als hij een beetje het niveau aan kan
Hij wil naar Feyenoordquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV wil Perez als aanvulling voor de aanval, maar daar heeft hij geen trek in volgens de Telegraaf.
Hij weet ook wel dat hij bij PSV in het zelfde schuitje komt als bij Ajax. Veelal op de bank.quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV wil Perez als aanvulling voor de aanval, maar daar heeft hij geen trek in volgens de Telegraaf.
Er moet dus nog een opvolger van Cocu komen EN een linksback. Dat betekent dat zowel Zonneveld als VDL gehaald zijn voor de breedte. Dit alles verklaard door Valckx zelf en niet geconcludeerd door een of andere NOS-journalist.quote:30/5/2007 - Valckx: nog drie nieuwe versterkingen gewenst
Stan Valckx liet woensdagavond te gast bij het radioprogramma Langs de Lijn weten dat hij hoopt om voor het starten van de nieuwe voorbereiding nog zeker drie spelers te kunnen vastleggen naast de al vastgelegde Van der leegte, Zonneveld, Fagner en Reis. Het gaat dan om een 'hele goede' spits, een middenvelder ter vervanging van Cocu en een linksback. Voor de laatste positie lijkt De Cler dus in beeld, al bevestigde hij dat niet. Voor de spitspositie liet Valckx weten dat PSV de Braziliaan Ari wel bekeken heeft, maar dat PSV niet overtuigd was tot nu toe van zijn kwaliteiten.
Vooralsnog richten ze hun pijlen op Lazovic.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bent wel vaker negatief, al denk ik dat PSV misschien enkel Makaay van die twee wel wil aantrekken.
Ik heb eigenlijk veel liever dat ze hun pijlen richten op een opvolger voor Cocu (Schaars) en Alex (Alex Silva)...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooralsnog richten ze hun pijlen op Lazovic.
Voor Alex komt er alvast geen vervanging als we Valckx moeten geloven. Hoe Reis zich gaat ontwikkelen moeten we overigens ook maar zien. Aan de hand van Koeman heeft nou niemand zich echt de goede kant op ontwikkeld afgelopen seizoen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk veel liever dat ze hun pijlen richten op een opvolger voor Cocu (Schaars) en Alex (Alex Silva)...
Met het vooralsnog aanblijven van Farfan & Kone en de ontwikkeling van Reis lijkt dit me geen 1e prioriteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |